Het klinkt ook als een uitwedstrijdquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:27 schreef Redefine het volgende:
Waarom zoveel opstootjes bij een wedstrijd als deze.
Het Huub Stapelt wel op ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
Wat een hoop acteurs zijn het toch tegenwoordig.
De spelers zijn tegenpolen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:27 schreef Redefine het volgende:
Waarom zoveel opstootjes bij een wedstrijd als deze.
Ja dat wel.quote:
Ja daar zijn heel wat busjes voor richting Rotterdam gegaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
Het lijkt qua geluid vanuit het publiek soms of er meer Poolse dan Nederlandse supporters zitten.
Wat dat betreft vind ik hockey(ers) veel beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
Wat een hoop acteurs zijn het toch tegenwoordig.
Die winnen het straks weer door de diaspora.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
Het lijkt qua geluid vanuit het publiek soms of er meer Poolse dan Nederlandse supporters zitten.
De anti-jinxquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:30 schreef Cee het volgende:
Strafschop mist ie toch, gaat ver over, u leest het hier eerst.
Bedankt. Dan hoef ik niet in spanning te zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:30 schreef Cee het volgende:
Strafschop mist ie toch, gaat ver over, u leest het hier eerst.
Plus dat daar alleen de aanvoerder mag praten met de scheids. Lijkt mij een goede regel voor het voetbal.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik hockey(ers) veel beter.
Daar heb je ook geen gedoe met tijdrekken en als ze op de grond liggen hebben ze echt pijn.
Nee hij doet dit bewust. Is een nogal onnatuurlijke beweging.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:31 schreef Cee het volgende:
Hij probeert die bal toch echt niet weg te tikken joh, die arm zwiert gewoon mee, ik vind dit altijd zo dubieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |