Gelukkig. Anders zou ik zijn opgestapt als ik haar was.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:07 schreef Tocadisco het volgende:
Van der Wal is in ieder geval niet van plan om zich er iets van aan te trekken:
https://www.trouw.nl/poli(...)gen-partij~bf7c6350/
Daar hoef je je gelukkig niet druk om te maken of ben jij stiekem van der wal?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:50 schreef AchJa het volgende:
Vlieland moet 95% reductie realiseren... Hoe dan? Er zitten geen boeren, er rijden amper auto's dus leg het maar uit.
[ afbeelding ]
ze moet niet zo tekeer gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:07 schreef Tocadisco het volgende:
Ah, dus alle natuur waar teveel stikstof in de grond zit, daar moeten we de boel omploegen en voermais inzaaien.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als er teveel stikstof in de grond zit dan ploegt de melkveeboer het weiland om en zaait de melkveeboer een jaartje voermais
Bodem monsters wijzen dat uit
Waarom zou je je als politicus iets aantrekken van wat je directe achterban, laat staan het klootjesvolk in rest van het achterland van Den Haag, er van vindt?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:07 schreef Tocadisco het volgende:
ja en indien mogelijk eetbare maisquote:Op zondag 12 juni 2022 10:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dus alle natuur waar teveel stikstof in de grond zit, daar moeten we de boel omploegen en voermais inzaaien.
Zal de minister direct mailen.
Veluwe omploegen zeg jij dusquote:Op zondag 12 juni 2022 10:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dus alle natuur waar teveel stikstof in de grond zit, daar moeten we de boel omploegen en voermais inzaaien.
Zal de minister direct mailen.
Dat kunnen ze niet zelf bedenken?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze meot niet zo tekeer gaan
ga de boeren alternatieven bieden , meer plantaardige voeding verbouwen
en andere manieren om de kost te verdienen, desnoods weedplanten
delen van de veluwe zijn weiland , ja die hoef je niet om te ploegen allemaal , bomen planten mag ookquote:
En waar moet Bambi dan wonen?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en indien mogelijk eetbare mais
we hebben veel te veel bambi''squote:
quote:Er zijn op dit moment ruim 4600 edelherten op de Veluwe, terwijl er plaats is voor ongeveer 1600 dieren. Jagers van de FBE en andere organisaties gaan op vrijwel de hele Veluwe, inclusief Het Nationale Park De Hoge Veluwe, herten afschieten.
Damherten lopen maar op een paar plekken op de Veluwe.
Daarvan zijn er ruim 1100, maar er moeten ruim 700 verdwijnen.
ja precies, als er iets is wat ik geleerd heb is dat als ik ben ingehuurd om iets op te lossen dan gaat het op mijn manier en anders stap ik op.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waarom zou je je als politicus iets aantrekken van wat je directe achterban, laat staan het klootjesvolk in rest van het achterland van Den Haag, er van vindt?
maar een boer hoeft niet te stoppen , alleen stoppen met grootschalige megastallen stront koeienquote:Op zondag 12 juni 2022 10:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja precies, als er iets is wat ik geleerd heb is dat als ik ben ingehuurd om iets op te lossen dan gaat het op mijn manier en anders stap ik op.
quote:In woongebied met landelijk karakter verhoogt het aantal zonder vergunning tot 25 dieren en in landbouwgebied mag je tot 150 schapen en geiten houden zonder vergunning
Maar als je de Veluwe omploegt dan hebben ze helemaal geen leefruimte meer.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we hebben veel te veel bambi''s
https://nos.nl/artikel/23(...)e-worden-afgeschoten
[..]
Plaggen hebben we jaren lang gedaan om de toplaag schraal te houden bij heide gebieden.quote:
ik snap je opmerking nietquote:Op zondag 12 juni 2022 10:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar een boer hoeft niet te stoppen , alleen stoppen met grootschalige megastallen stront koeien
Met kampeer boeren en recreatie en groente of mais of graan of wiet planten kun je ook de kost verdienen
[..]
nee dat is onzinquote:Op zondag 12 juni 2022 10:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar als je de Veluwe omploegt dan hebben ze helemaal geen leefruimte meer.
een boer hoeft niet te stoppen met ademen , een manier om geld te verdienen moet veranderenquote:
maar hoe is dat in context met mijn reactie?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een boer hoeft niet te stoppen met ademen , een manier om geld te verdienen moet veranderen
Waar sloeg dan het argument op om voermais in te zaaien om de stikstof te verlagen?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is onzin
je gaat geen natura 2000 omploegen dan schieten ze je dood
maar voor akkerbouw kan een weiland omgeploegd worden
bambi die red het wel , in de pan of in het bos
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
maar hoe is dat in context met mijn reactie?
.quote:ja precies, als er iets is wat ik geleerd heb is dat als ik ben ingehuurd om iets op te lossen dan gaat het op mijn manier en anders stap ik op
alternatieven bedenken doen ze zelf maar....quote:Op zondag 12 juni 2022 10:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
.
Gewoon alternatieven bieden , niet drammen ,
denken in oplossingen , niet in eigewijze inzichten
die stikstof daar komt van boeren die naast de natuurgebieden werken , de stikstof als die er al teveel is , spoelt vanzelf weg als er niet meer bij komtquote:Op zondag 12 juni 2022 10:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waar sloeg dan het argument op om voermais in te zaaien om de stikstof te verlagen?
Want het gaat niet om de stikstof in de grond op akkers of weilanden maar de stikstof in natuurgebieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |