Dat is het republikeinse standaard tarief om dames van lichte zeden tot zwijgen te krijgen. Trump had 130.000 betaald aan stormy Daniels.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:06 schreef Ulx het volgende:
Cruz heeft Boebert naar het schijnt 136000 dollar betaald.
Waarom?
https://www.msnbc.com/jos(...)dermilk-142167109932quote:
https://www.politico.com/(...)roup-photos-00039804quote:The select committee has evidence that at least one member of Loudermilk’s group returned to the Capitol the following day and recorded an ominous video message aimed at Democratic lawmakers.
“There’s no escape Pelosi, Schumer, Nadler. We’re coming for you,” the person said near the Capitol grounds, according to the video, released by the committee Wednesday
Waarom moest Pence de kiesmannen uit door Biden gewonnen staten niet tellen?quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:26 schreef Chivaz het volgende:
Maar is er al bewijs dat Trump heeft opgeroepen om een coup te plegen?
ja....quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:26 schreef Chivaz het volgende:
Maar is er al bewijs dat Trump heeft opgeroepen om een coup te plegen?
Daar zijn ook hearings over geweest. Nu is het ook wel zo dat achteraf praten natuurlijk altijd makkelijk is. Zelfs na het gebeuren dachten de meeste mensen nog dat het een uit de hand gelopen relletje was en meer niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:59 schreef IndoorKite het volgende:
Zeer slechte voorbereidingen qua beveiliging is ook een hogerop dingetje. Had minstens 5 keer zoveel man moeten staan en veel beter bewapend. Dat dit uberhaupt plaats heeft kunnen vinden is nog steeds super belachelijk. Echt te zot voor woorden.
Hij heeft absoluut geen fatsoen in zijn donder.quote:Op donderdag 16 juni 2022 05:22 schreef AnneX het volgende:
Met wat fatsoen in z’n donder vertrekt Thomas van zijn positie ofwel oordelen over juridische gedragingen van medeburgers.
En anders van positie verwijderd. Alleen is dat niet zo maar voor elkaar:
[ twitter ]
En boem. Roep haar maar op. Ik ben nieuwsgierig of Roberts in actie komt. Die zal geen zin hebben om een rechter impeached te zien worden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 04:56 schreef Kijkertje het volgende:
Kan er ook nog wel bij:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik hoop dat Clarence opgepakt wordt en lang de gevangenis ingaat voor het lekken van SC zaken!!!1!1!1quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:21 schreef Ulx het volgende:
Eastman schreef in een email dat hij wist dat er in het SC discussie was of ze een zaak over de verkiezing zouden moeten behandelen.
Clarence vertelde het dus aan Ginni, en Ginni mailde Eastman.
Oeps.
Wedje van maken?quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:50 schreef Ulx het volgende:
Raskin vertelde CNN dat we de backchannel tussen het WH en de Proud Boys ook te weten zullen komen.
Nou groot gouden beeld is een beetje overdreven maar het kan ...quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:40 schreef ITs_relative het volgende:
Het verweer van Loudermilk klinkt best geloofwaardig, ik durf hem nog niet direct te veroordelen.
Foto's van trap bijvoorbeeld staat volgens hem ook een groot goud beeld. Ook was the capitol gesloten voor bezoek en mochten daar geen tours, maar het mocht wel op andere plekken. Daarom een aangepaste rondleiding.
Het kan.
Ik zou hem wel willen horen onder ede. Samen met de familie, hoe doe tour tot stand is gekomen en de foto's willen zien die ze gemaakt hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:48 schreef Ulx het volgende:
Als je wilt kun je in die smoesjes trappen. Dat kan.
quote:"It is breathtaking that these arguments even were conceived, let alone entertained by the President of the United States at that perilous moment in history," Luttig wrote. "Had the Vice President of the United States obeyed the President of the United States, America would immediately have been plunged into what would have been tantamount to a revolution within a paralyzing constitutional crisis."
quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:28 schreef Ulx het volgende:
Herschel Walker heeft twee zonen die hij negeert.
https://www.newsweek.com/(...)uted-treason-1714767quote:Pro-Trump Pastor Wants LGBTQ 'Indoctrinators' Executed for Treason
Pastor Mark Burns, a loyal supporter of former President Donald Trump and a Republican congressional candidate, said earlier this week that parents and teachers who communicate with children about LGBTQ issues pose a "national security threat" to the United States and added that those found guilty of "treason" should be executed.
Wat bedoel je met later herkend? Op 6 januari?quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ná een forse ontkenning!? dat er überhaupt een rondleiding was gegeven door hem aan onbekenden
( die later op beelden ziijn herkend. Allemaal koffieboys.
Mijn post gewijzig. Zie de tweet daar.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:47 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Wat bedoel je met later herkend? Op 6 januari?
Dat het eerst ontkend werd is wel frappant inderdaad. Enige wat ik me daarvoor als excuus kan bedenken is, als het echt niets voorstelde hij het de moeite niet vond het te benoemen of zich niet kon voorstellen dat ze zijn tour bedoelde met een tour aan coupplegers.
Dit zou natuurlijk alsnog verkeerd zijn, maar ik zou het me in sommige gevallen kunnen voorstellen.
Let wel, ik speel nu even advocaat van de duivel en geef hier nog geen mening. Ik ben slechts (nog) niet zo stellig in mijn veroordeling als andere die ik af en toe voorbij zie komen. Zowel hier als op tv.
Nou dat lijkt me sterk. Rep. Sherrill wees al op die verdachte rondleidingen in de week na de aanval en dan komt Loudermilk niet op het idee dat hij daarmee bedoeld wordt? Dat gaf toch behoorlijk veel ophef ook omdat rondleidingen sws niet toegestaan waren vanwege COVID.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:47 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Wat bedoel je met later herkend? Op 6 januari?
Dat het eerst ontkend werd is wel frappant inderdaad. Enige wat ik me daarvoor als excuus kan bedenken is, als het echt niets voorstelde hij het de moeite niet vond het te benoemen of zich niet kon voorstellen dat ze zijn tour bedoelde met een tour aan coupplegers.
Dit zou natuurlijk alsnog verkeerd zijn, maar ik zou het me in sommige gevallen kunnen voorstellen.
Let wel, ik speel nu even advocaat van de duivel en geef hier nog geen mening. Ik ben slechts (nog) niet zo stellig in mijn veroordeling als andere die ik af en toe voorbij zie komen. Zowel hier als op tv.
Maar gelukkig is hij zijn wortelcreme niet vergeten op te doen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:42 schreef Perrin het volgende:
Trump takelt in rap tempo af:
[ afbeelding ]
Eastman had toch een plan dat Pence een aantal kiesmannen moest wegsturen en vervangen voor anderen die voor Trump zouden stemmen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:22 schreef AnneX het volgende:
Nu (al) de preview panel op cnn.
Met George Conway 🇺🇸 die zojuist Eastman afbrandt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |