SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Ja maar jou staat alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien dat ik ballerina’s lelijker vind dan slippers
Wist niet dat je in zo’n buurt woondequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Hier in de buurt heb je ook zo'n tokkie supermarkt, opvanghuis voor alcoholisten vlakbij, erg veel slippers en die mensen ruiken naar oud zweet, brem en poep.
Die heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb ze wel gehad, maar ik geef die ondingen gewoon op.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, ik ook ooit. Maar toen ging dat wel bij m’n leeftijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gehad, maar ik geef die ondingen gewoon op.
Oh, dat leeftijdsverhaal zal me verder worst wezen, maar m'n voeten haten ze gewoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ook ooit. Maar toen ging dat wel bij m’n leeftijd.
Stoer en slippers in één zin, uhuh.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zelf wel vette stoere hippieslippers, die zijn eigenlijk al een paar jaar versleten maar ik ben geboren voor die slippers en andersom
Goeie spijkerbroek eronder, stoere harige blote poten, helemaal dikke prima en joie de vivre.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stoer en slippers in één zin, uhuh.
Van die eelt en sponsvoetenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind dat áls je open schoenen draagt je ook verzorgde voeten moet hebben en niet van die gele kalknagels of droge hielkloven![]()
En dan mega droog.quote:
Pff zou inmiddels dan wel buikpijn hebben van de honger.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb de hele dag nog niet gegeten, da's ook een unicum.
Stop de persen enz.
Ja, maar ik hou ineens niets meer binnenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff zou inmiddels dan wel buikpijn hebben van de honger.
Als die mensen lopen dan zie je zo'n wolk van huidschilfers en huidsmeer erachteraan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan mega droog.
Hoezo wil je zoiets showen?
Opgelopen in Polen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou ineens niets meer binnen![]()
Zelfs niet een bruistablet met vit c
je bent ook ziek, maar wel eten hoor, anders neem je een kopje bouillon met een geroosterd broodjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb de hele dag nog niet gegeten, da's ook een unicum.
Stop de persen enz.
Die omstanders dan lekker inhalerenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die mensen lopen dan zie je zo'n wolk van huidschilfers en huidsmeer erachteraan.
Ja, of op het vliegveld... of in het vliegtuig... vond de airco in het laatste vliegtuig een beetje kakquote:
eerste woordgrap die ik vandaag lees die een voldoende scoort op de schaal van @Haagsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Met een string tussen d´r spleet, zie je veel en toch geen reet!
Ja, dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent ook ziek, maar wel eten hoor, anders neem je een kopje bouillon met een geroosterd broodje
Ik kreeg laatst een foto doorgestuurd van een vriendin die bij een buurman op de beestjes aan het passen is. Ik dacht dat de deur rot was, maar dat was huidsmeer blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die mensen lopen dan zie je zo'n wolk van huidschilfers en huidsmeer erachteraan.
De vloek van Auschwitz-Birkenau.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of op het vliegveld... of in het vliegtuig... vond de airco in het laatste vliegtuig een beetje kak
Aan binnendeuren zie je het vaak ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een foto doorgestuurd van een vriendin die bij een buurman op de beestjes aan het passen is. Ik dacht dat de deur rot was, maar dat was huidsmeer blijkbaar.
Die kerel heeft centen zat, maar zichzelf verzorgen doet 'ie blijkbaar niet. Heeft wel allemaal lieve beestjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan binnendeuren zie je het vaak ja.
Misschien is het wel een enorme liefhebber van talg.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel heeft centen zat, maar zichzelf verzorgen doet 'ie blijkbaar niet. Heeft wel allemaal lieve beestjes.
je kan zondag naar parkpop toequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef Karzai het volgende:
Plaatjes draaien, ik heb nog een elpee van ub40
[ afbeelding ]
wat voor beestjes?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel heeft centen zat, maar zichzelf verzorgen doet 'ie blijkbaar niet. Heeft wel allemaal lieve beestjes.
Koppeltje rode talgen, een paar olitalgen, een kwekzeveraar, een vuil hondje, een zeemeertalg, drie bonte gerrie's en een kudde pisnichtjes.quote:
awwwquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eddy de Egel, Co de Kauw, Fernando de kat en dan nog Banaan en Mumu, 2 konijns.
stil levenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo’n schattig appartementje
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koppeltje rode talgen, een paar olitalgen, een kwekzeveraar, een vuil hondje, een zeemeertalg, drie bonte gerrie's en een kudde pisnichtjes.
Is dit de teaser van Buda Fokcribs international?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dit de teaser van Buda Fokcribs international?
Dat gordijntje wil zeggen dat de dochter des huizes een enorme boezem heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
mja moet ik mijn eentje ook gaan, vind ik niet gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parkpop is altijd gratis geweest. Eerste jaar dat het op het malieveld is ipv het zuiderpark
Het is een oude boerderijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gordijntje wil zeggen dat de dochter des huizes een enorme boezem heeft.
ja waarom nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja moet ik mijn eentje ook gaan, vind ik niet gezellig
kan wel een gappie appen die reggae freak is om te vragen of die mee wil
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eigenaresse heeft tienerdochters
Die nieuwe Air met M2-chip is dan ook gloednieuwquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
die air 2 komt beter uit de test als die mac pro
ZO 12 JUNI | BUD STAGE | 21:30 - 23:00quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef Karzai het volgende:
Ben bij veel reggae concerten geweest, maar ub40 niet
ja maar die zelfde chip gaat ook in die pro 2 maar op geen enkel ander punt is die verbeterd zie ik op youtube.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe Air met M2-chip is dan ook gloednieuw
Voor normaal gebruik zou ik ook die Air kopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die zelfde chip gaat ook in die pro 2 maar op geen enkel ander punt is die verbeterd zie ik op youtube.
de air heeft veel meer verbeteringen gekregen
maar die heeft niet die touchbarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor normaal gebruik zou ik ook die Air kopen.
Eensquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind dat áls je open schoenen draagt je ook verzorgde voeten moet hebben en niet van die gele kalknagels of droge hielkloven![]()
ik ben alleen bij beenie man en buju banton geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:58 schreef Karzai het volgende:
en in amsterdam in de rai en heineken music hall, ik heb ze bijna allemaal live gezien
is te laat moet werken de volgende dagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ZO 12 JUNI | BUD STAGE | 21:30 - 23:00
De 40ste editie van Parkpop op een feestelijke manier afsluiten? Die taak laten we maar al te graag over aan reggae- en popsensatie UB40 Featuring Ali Campbell (In Memory Of Astro)!
Het is alweer 44 jaar geleden dat UB40 werd opgericht door een stel vrienden die hun werkloze dagen vulden met hun enorme liefde voor reggae. In de loop der jaren behaalde UB40 vele successen en behoren songs als ‘Red Red Wine’, ‘Food For Thought’, ‘Kingston Town’ en ‘I Got You Babe’ inmiddels tot ons collectief geheugen. Ga met ons mee op een trip down memory lane op het Malieveld onder leiding van UB40 featuring Ali Campbell!
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
is te laat moet werken de volgende dag
quote:
Ja ik ook van jou hoor, maar jouw logica somsquote:
Nee een huis, geen supermarktquote:
ik luister het ook niet iedere dag, ben er ook een beetje overheen gegroeid, maar ik heb mijn periodesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Reggae is leuk voor een plaatje, twee kan nog net maar daarna ga ik mezelf ontveren als ware ik een verveelde papegaai in een te klein kooitje.
Laatst was een leuk Reggae/dub feestje. Iedereen daar was bijzonder relaxt moet ik zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Reggae is leuk voor een plaatje, twee kan nog net maar daarna ga ik mezelf ontveren als ware ik een verveelde papegaai in een te klein kooitje.
touchy touchyquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook van jou hoor, maar jouw logica soms
het leven is veel mooier met reggae of dub op de achtergrondquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Sfeertje is meestal subliem ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst was een leuk Reggae/dub feestje. Iedereen daar was bijzonder relaxt moet ik zeggen
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het leven is veel mooier met reggae of dub op de achtergrond
ja en dan warm weer.quote:
Heb je 13 of 14 inch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst was een leuk Reggae/dub feestje. Iedereen daar was bijzonder relaxt moet ik zeggen
Zo leest het wel heerlijk relaxed.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan warm weer.
zo zie ik mijn toekomst. Klein restaurantje of resortje en die muziek dan en alles gemoedelijk en chill
ja hequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo leest het wel heerlijk relaxed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je daar binnen stapt komt een instant gevoel van rust over je heen, das wel bijzonder.
I know what you mean, misschien toch maar eens wat vaker gewoon relaxen weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heen dan gewoon chille stoelen en bankjes zodat je daar gewoon lekker kan zitten en uitbuiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een vriendin in thailand en zij heeft op een onwijs mooie plek een restaurantje, nu wel al lange tijd dicht door coronaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je daar binnen stapt komt een instant gevoel van rust over je heen, das wel bijzonder.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een vriendin in thailand en zij heeft op een onwijs mooie plek een restaurantje, nu wel al lange tijd dicht door coronaJa ok wow. mooi plekje op de planeet ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je daar binnen stapt komt een instant gevoel van rust over je heen, das wel bijzonder.
Even zijn navel van erg dichtbij bestuderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn baas lief aankijken na de zomer.
zodicht bij dat je de pluis ziet zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even zijn navel van erg dichtbij bestuderen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even zijn navel van erg dichtbij bestuderen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodicht bij dat je de pluis ziet zitten
quote:
preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien minuutjes intensieve arbeid en je wel mooi je mekboek
dacht dat je bedoelde dat hij de navel schoon moest makenquote:
Denk dat ik er ook nog wel een loonsverhoging uit kan trekken.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat je bedoelde dat hij de navel schoon moest maken
Ik heb door al dar geknutsel aan mijn buik nog maar een kleine navel zonder pluisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodicht bij dat je de pluis ziet zitten
Dat zeg ik ook over ballie maar dat geloven jullie nooitquote:
navels zijn ook maar raar hequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb door al dar geknutsel aan mijn buik nog maar een kleine navel zonder pluis
Pluis gebruiken van een kat of een hond.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb door al dar geknutsel aan mijn buik nog maar een kleine navel zonder pluis
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over ballie maar dat geloven jullie nooit
Ik vind het altijd wel een speciaal momentje als je daar voorbij bent met je tongetje, dan ligt de wereld open.quote:
Eigenlijk gewoon een litteken van je voedingsbuisquote:
De voorloper van de mond, zo bezien is de mond ook gewoon een gigantische navel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een litteken van je voedingsbuis
k dacht vroeger als kind dat er een knoop in was gelegdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een litteken van je voedingsbuis
Voor wie is dit filmpje bestemd?quote:
Alleen is die mond niet dichtgegroeid, had bij sommige mensen best gemogenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De voorloper van de mond, zo bezien is de mond ook gewoon een gigantische navel.
In je navel?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k dacht vroeger als kind dat er een knoop in was gelegd
Is ze single?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en goed eten ook , verse vis. Hemels plekje
Dieren bijten die door.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ze de navelstreng afknippen, dacht ik dan maken ze er een knoopje van
Heb wel het idee dat ze dat bij sommige mensen doen die zo'n navelknoop hebben ipv een kuiltjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ze de navelstreng afknippen, dacht ik dan maken ze er een knoopje van
neequote:
morgen weer een dagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmmmm had naar een kloof gewild maar dat red ik vandaag niet meer
morgen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmmmmquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeZe is best slim, ze is nu ook bezig als ontwerpster voor winkels en restaurants op het eiland. En ze heeft geloof ik een hele rijke jongen aan de haak geslagen. Die heb ik nu ontmoet. zeer vriendelijke franse jongen.
Ze daten pas paar maanden maar ze zijn nu in frankrijk op vakantie en de ouders hebben het ticket voor haar gewoon betaald.
Ah ze heeft ook een super leuk huis ontworpen en laten bouwen dit jaar waar ze nu net in zit.
ben je nu in ljubljana?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Contradictio in terminisquote:
ja doet het goed.quote:
Ja, voor morgen even een programmaatje in elkaar timmeren. Heb nu een was in de machine gedaan.quote:
Nu maar naar de kloot van een van de boerendochters?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Snorretje tekenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Duitse buren. Even een handdoekje neerleggen.
quote:
Die zijn 14 of zoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu maar naar de kloot van een van de boerendochters?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu maar naar de kloot van een van de boerendochters?
Maar ik zie dat mijn gasprijs wel 30 cent omhoog gaat in mijn contract.quote:
Ik douche altijd kort.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
k moet stoppen met douchen om dat te halen denk ik
Ja maar dan is het wel chill als ik in de zomermaanden weinig kosten heb gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig totdat het een keer winter is weer.
Kijk nouquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
Net waren ze nog 65quote:
Dan houdt je op een gegeven moment wel alle vervelende mensen bij je uit de buurtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
Gemiddelde vrouw hier is knapperquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melania Trump is ook daar geboren.
ja dat zei je laatst.Hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef Karzai het volgende:
ik heb een doorlopend contract, die van mijn moeder liep af en gaat naar 300 p/m
Ze heeft een houtkachel gekocht
Denk 5 minuten ofzo. Ik hou niet bij maar deed dat in mijn vorige huis al want koude badkamer en gasfles wat op kon raken. Ik weet niet meer echt beter.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang?
Ga maar een timer zetten morgen maar weet niet hoe lang
melania is niet lelijk toch? misschien wat stijfquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemiddelde vrouw hier is knapper
5 min.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk 5 minuten ofzo. Ik hou niet bij maar deed dat in mijn vorige huis al want koude badkamer en gasfles wat op kon raken. Ik weet niet meer echt beter.
Tikje onnatuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
melania is niet lelijk toch? misschien wat stijf
Rekenen met Martijnquote:
Ja wat ik zeg ik weet niet beter, doe het al 10 jaar zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
5 min.
hmm das wel afzien maar ga het proberen
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het zou zo een robot kunnen zijn of een reptiel in een mensenpak
kan je eigenlijk ook met koud water doen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg ik weet niet beter, doe het al 10 jaar zo.Behalve als ik moet scheren enz natuurlijk.
Ja true maar ik haat koud water.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je eigenlijk ook met koud water doen natuurlijk
Ben er over 14 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemiddelde vrouw hier is knapper
Douchen ookquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je eigenlijk ook met koud water doen natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er over 14 uur [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee puur. Aan de staart, als een harinkje.
Ja sorry, ik ben nou eenmaal niet zo grappig hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef bitterbal het volgende:
zo sta ik vaak aan tafel als iemand een dom grapje maakt
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef bitterbal het volgende:
zo sta ik vaak aan tafel als iemand een dom grapje maakt
Volgens mij is dat melania niet. misschien is het photoshop?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar een stuk hagedissenhuid of zo.
nou ja zij is denk ik ook een flinke golddiggerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:08 schreef Karzai het volgende:
ik heb medelijden met haar dat ze onder die viezerik moet liggen
hij had toch veel schulden?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:09 schreef Karzai het volgende:
Lekker scheiden en de helft van zijn vermogen meenemen
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zij is denk ik ook een flinke golddigger
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
helemaal failliet maken en een saoedische prins trouwen
Ik twijfel nog een beetje hierover.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
helemaal failliet maken en een saoedische prins trouwen
Denk dat jij niet met een Saoedische prins kunt trouwen hoor, ze zijn daar niet zo heel ruimdenkendquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje hierover.
welk maandbedrag schatten ze?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg net het nieuwe variabele contract van Vattenfall. Had het iets erger verwacht eigenlijk.
krijgt die nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon die 800 steun aanvragen, de moord ermee
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:24 schreef Karzai het volgende:
kan je de nieuwe playstation5 kopen, had een collega van mij gedaan
Dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:24 schreef Karzai het volgende:
kan je de nieuwe playstation5 kopen, had een collega van mij gedaan
U kunt de energietoeslag aanvragen als u minder verdient dan ¤ 1.310,05 (alleenstaande) of ¤ 1.871,50 (samenwonend) per maand. Heeft u een bijstandsuitkering, IOAW- IOAZ- of Bbz-uitkering? Dan krijgt u de energietoeslag automatisch. Energietoeslag ontvangen heeft geen gevolgen voor uw uitkering of toeslagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker oneerlijk als je er hard voor werkt
Lekker als je er een duppie boven zitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
U kunt de energietoeslag aanvragen als u minder verdient dan ¤ 1.310,05 (alleenstaande) of ¤ 1.871,50 (samenwonend) per maand. Heeft u een bijstandsuitkering, IOAW- IOAZ- of Bbz-uitkering? Dan krijgt u de energietoeslag automatisch. Energietoeslag ontvangen heeft geen gevolgen voor uw uitkering of toeslagen.
ik heb een collega die ook 4 dagen werkt en zei dat hij hem wel krijjgt
U kunt de energietoeslag aanvragen als u minder verdient dan ¤ 1.310,05 (alleenstaande) of ¤ 1.871,50 (samenwonend) per maand. Heeft u een bijstandsuitkering, IOAW- IOAZ- of Bbz-uitkering? Dan krijgt u de energietoeslag automatisch. Energietoeslag ontvangen heeft geen gevolgen voor uw uitkering of toeslagen.
mja nou ja zo gaat het met alle toeslagen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als je er een duppie boven zit
Nou ja dit soort noodwetten mogen wel zorgvuldiger uitgevoerd worden, las ook dat daklozen dat extraatje kregen en die renden meteen naar de slijter ermee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nou ja zo gaat het met alle toeslagen natuurlijk
ja geef ze geen ongelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dit soort noodwetten mogen wel zorgvuldiger uitgevoerd worden, las ook dat daklozen dat extraatje kregen en die renden meteen naar de slijter ermee.
Daarom ook afschaffen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nou ja zo gaat het met alle toeslagen natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hoiiiiiiii met Bal weer, mag ik om 19:30 voor 800 euro aan sushi laten bezorgen?"
man dat is paradijs. 800 euro aan sushiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hoiiiiiiii met Bal weer, mag ik om 19:30 voor 800 euro aan sushi laten bezorgen?"
Dan moet je wat langer op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht altijd dat je je zorgverzekering tijdelijk kon stoppen als je voor langere periode op reis gaat maar dat kan dus niet
Ja maar dan krijg je het zelfde probleem als hun inkomen iets stijgt. Recht uit toeslagen vervalt dan net zo goed toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Belastingkorting krijgen op hun inkomen.
Wat geleidelijker laten verlopen. Dan loont het ook om te werken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je het zelfde probleem als hun inkomen iets stijgt. Recht uit toeslagen vervalt dan net zo goed toch?
nee mag alleen als je gaat werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je wat langer op vakantie gaan.
Gewoon een goede sabbaticalquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mag alleen als je gaat werken![]()
ja een jaar ofzo
Als je een jaar weggaat kun je het opzeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier lees ik weer wat anders
[ afbeelding ]
oh las over blijft premie betalen heenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een jaar weggaat kun je het opzeggen.
Dus jaartje er tussenuit. Met de kosten voor gas betaalt dat zichzelf terug.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh las over blijft premie betalen heen
nee jaar red ik nu nog nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus jaartje er tussenuit. Met de kosten voor gas betaalt dat zichzelf terug.
watquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb je twitter gevonden
https://diwmotz.nl/scheer-je-weg-%f0%9f%aa%92/
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn Duitse buren hebben een peuter. Die hoor je de hele tijd
Hopen dat het mormel snel gaat slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, op zich niet erg. Als ouder zou ik er een tikje moe van worden. Maar misschien werkt het anders als het eigen grut betreftquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopen dat het mormel snel gaat slapen
ja geloof dat dat idd anders werkt :pquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, op zich niet erg. Als ouder zou ik er een tikje moe van worden. Maar misschien werkt het anders als het eigen grut betreft
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Het eten van twee porties vis per week wordt gelinkt aan een verhoogd risico op huidkanker, zegt een Amerikaanse studie. De onderzoekers waarschuwen dat deze hoeveelheid voor maligne melanoom kan zorgen, de meest dodelijke vorm van huidkanker.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gd-risico-huidkanker
Volkslied aan het zingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan ook zijn dat ik een krolse kat hoor
gatverquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan sushi gevuld met karbonade en erwtjes eten.
Denk dat jij wel een goede kandidaat bent om naar mars of de maan te verhuizenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan ook zijn dat ik een krolse kat hoor
Is het daar een beetje rustig?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een goede kandidaat bent om naar mars of de maan te verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |