watquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb je twitter gevonden
https://diwmotz.nl/scheer-je-weg-%f0%9f%aa%92/
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn Duitse buren hebben een peuter. Die hoor je de hele tijd
Hopen dat het mormel snel gaat slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, op zich niet erg. Als ouder zou ik er een tikje moe van worden. Maar misschien werkt het anders als het eigen grut betreftquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopen dat het mormel snel gaat slapen
ja geloof dat dat idd anders werkt :pquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, op zich niet erg. Als ouder zou ik er een tikje moe van worden. Maar misschien werkt het anders als het eigen grut betreft
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Het eten van twee porties vis per week wordt gelinkt aan een verhoogd risico op huidkanker, zegt een Amerikaanse studie. De onderzoekers waarschuwen dat deze hoeveelheid voor maligne melanoom kan zorgen, de meest dodelijke vorm van huidkanker.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gd-risico-huidkanker
Volkslied aan het zingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan ook zijn dat ik een krolse kat hoor
gatverquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan sushi gevuld met karbonade en erwtjes eten.
Denk dat jij wel een goede kandidaat bent om naar mars of de maan te verhuizenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan ook zijn dat ik een krolse kat hoor
Is het daar een beetje rustig?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een goede kandidaat bent om naar mars of de maan te verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |