Dat gordijntje wil zeggen dat de dochter des huizes een enorme boezem heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo’n schattig appartementje
mja moet ik mijn eentje ook gaan, vind ik niet gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parkpop is altijd gratis geweest. Eerste jaar dat het op het malieveld is ipv het zuiderpark
Het is een oude boerderijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gordijntje wil zeggen dat de dochter des huizes een enorme boezem heeft.
ja waarom nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja moet ik mijn eentje ook gaan, vind ik niet gezellig
kan wel een gappie appen die reggae freak is om te vragen of die mee wil
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eigenaresse heeft tienerdochters
Die nieuwe Air met M2-chip is dan ook gloednieuwquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
die air 2 komt beter uit de test als die mac pro
ZO 12 JUNI | BUD STAGE | 21:30 - 23:00quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef Karzai het volgende:
Ben bij veel reggae concerten geweest, maar ub40 niet
ja maar die zelfde chip gaat ook in die pro 2 maar op geen enkel ander punt is die verbeterd zie ik op youtube.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe Air met M2-chip is dan ook gloednieuw
Voor normaal gebruik zou ik ook die Air kopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die zelfde chip gaat ook in die pro 2 maar op geen enkel ander punt is die verbeterd zie ik op youtube.
de air heeft veel meer verbeteringen gekregen
maar die heeft niet die touchbarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor normaal gebruik zou ik ook die Air kopen.
Eensquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind dat áls je open schoenen draagt je ook verzorgde voeten moet hebben en niet van die gele kalknagels of droge hielkloven![]()
ik ben alleen bij beenie man en buju banton geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:58 schreef Karzai het volgende:
en in amsterdam in de rai en heineken music hall, ik heb ze bijna allemaal live gezien
is te laat moet werken de volgende dagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ZO 12 JUNI | BUD STAGE | 21:30 - 23:00
De 40ste editie van Parkpop op een feestelijke manier afsluiten? Die taak laten we maar al te graag over aan reggae- en popsensatie UB40 Featuring Ali Campbell (In Memory Of Astro)!
Het is alweer 44 jaar geleden dat UB40 werd opgericht door een stel vrienden die hun werkloze dagen vulden met hun enorme liefde voor reggae. In de loop der jaren behaalde UB40 vele successen en behoren songs als ‘Red Red Wine’, ‘Food For Thought’, ‘Kingston Town’ en ‘I Got You Babe’ inmiddels tot ons collectief geheugen. Ga met ons mee op een trip down memory lane op het Malieveld onder leiding van UB40 featuring Ali Campbell!
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
is te laat moet werken de volgende dag
quote:
Ja ik ook van jou hoor, maar jouw logica somsquote:
Nee een huis, geen supermarktquote:
ik luister het ook niet iedere dag, ben er ook een beetje overheen gegroeid, maar ik heb mijn periodesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Reggae is leuk voor een plaatje, twee kan nog net maar daarna ga ik mezelf ontveren als ware ik een verveelde papegaai in een te klein kooitje.
Laatst was een leuk Reggae/dub feestje. Iedereen daar was bijzonder relaxt moet ik zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Reggae is leuk voor een plaatje, twee kan nog net maar daarna ga ik mezelf ontveren als ware ik een verveelde papegaai in een te klein kooitje.
touchy touchyquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook van jou hoor, maar jouw logica soms
het leven is veel mooier met reggae of dub op de achtergrondquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Sfeertje is meestal subliem ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst was een leuk Reggae/dub feestje. Iedereen daar was bijzonder relaxt moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |