dacht dat je bedoelde dat hij de navel schoon moest makenquote:
Denk dat ik er ook nog wel een loonsverhoging uit kan trekken.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat je bedoelde dat hij de navel schoon moest maken
Ik heb door al dar geknutsel aan mijn buik nog maar een kleine navel zonder pluisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodicht bij dat je de pluis ziet zitten
Dat zeg ik ook over ballie maar dat geloven jullie nooitquote:
navels zijn ook maar raar hequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb door al dar geknutsel aan mijn buik nog maar een kleine navel zonder pluis
Pluis gebruiken van een kat of een hond.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb door al dar geknutsel aan mijn buik nog maar een kleine navel zonder pluis
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over ballie maar dat geloven jullie nooit
Ik vind het altijd wel een speciaal momentje als je daar voorbij bent met je tongetje, dan ligt de wereld open.quote:
Eigenlijk gewoon een litteken van je voedingsbuisquote:
De voorloper van de mond, zo bezien is de mond ook gewoon een gigantische navel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een litteken van je voedingsbuis
k dacht vroeger als kind dat er een knoop in was gelegdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een litteken van je voedingsbuis
Voor wie is dit filmpje bestemd?quote:
Alleen is die mond niet dichtgegroeid, had bij sommige mensen best gemogenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De voorloper van de mond, zo bezien is de mond ook gewoon een gigantische navel.
In je navel?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k dacht vroeger als kind dat er een knoop in was gelegd
Is ze single?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en goed eten ook , verse vis. Hemels plekje
Dieren bijten die door.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ze de navelstreng afknippen, dacht ik dan maken ze er een knoopje van
Heb wel het idee dat ze dat bij sommige mensen doen die zo'n navelknoop hebben ipv een kuiltjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ze de navelstreng afknippen, dacht ik dan maken ze er een knoopje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |