quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het leven is veel mooier met reggae of dub op de achtergrond
ja en dan warm weer.quote:
Heb je 13 of 14 inch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst was een leuk Reggae/dub feestje. Iedereen daar was bijzonder relaxt moet ik zeggen
Zo leest het wel heerlijk relaxed.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan warm weer.
zo zie ik mijn toekomst. Klein restaurantje of resortje en die muziek dan en alles gemoedelijk en chill
ja hequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo leest het wel heerlijk relaxed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je daar binnen stapt komt een instant gevoel van rust over je heen, das wel bijzonder.
I know what you mean, misschien toch maar eens wat vaker gewoon relaxen weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heen dan gewoon chille stoelen en bankjes zodat je daar gewoon lekker kan zitten en uitbuiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een vriendin in thailand en zij heeft op een onwijs mooie plek een restaurantje, nu wel al lange tijd dicht door coronaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je daar binnen stapt komt een instant gevoel van rust over je heen, das wel bijzonder.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een vriendin in thailand en zij heeft op een onwijs mooie plek een restaurantje, nu wel al lange tijd dicht door coronaJa ok wow. mooi plekje op de planeet ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je daar binnen stapt komt een instant gevoel van rust over je heen, das wel bijzonder.
Even zijn navel van erg dichtbij bestuderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn baas lief aankijken na de zomer.
zodicht bij dat je de pluis ziet zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even zijn navel van erg dichtbij bestuderen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even zijn navel van erg dichtbij bestuderen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodicht bij dat je de pluis ziet zitten
quote:
preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien minuutjes intensieve arbeid en je wel mooi je mekboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |