SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Okquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Nog lang geen weekend, eerst voor mijn gevoel nog 19.070 uur werken en 14 miljoen slimmigheden bedenken om de wereld draaiende te houden.
zo blij dat ik jouw baan niet hebquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Nog lang geen weekend, eerst voor mijn gevoel nog 19.070 uur werken en 14 miljoen slimmigheden bedenken om de wereld draaiende te houden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks even heenzwemmen en de vlag van Foqueville planten
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij was hier ook?
[ afbeelding ]
geen tijd om te smurfen ook hequote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou van gekkigheid ook niet weten wat je met al het geld moest doen.
Zo weinigquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik heb eigenlijk pas 2 dingen geprobeerd. Van het weekend eens even kijken of die melkopschuimer beetje werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik kleine 5 meter verder loop (keuken dus) is het zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-mobile vraagt hierom.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom mijn internet in deze kamer zo is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik kleine 5 meter verder loop (keuken dus) is het zo:raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-mobile vraagt hierom.
oeh nicequote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb net m'n eerste latte-achtig iets gemaakt speciaal voor jou.
Dat werkt nauwelijks als ik hier zit. Mijn telefoon kan de wifi sowieso nog amper vinden als ik hier zit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is alleen text, en youtube of netflix?
Neuh ik ben er met t-mobile ook wel mee bezig. Ben niet alleen maar aan het klagen zonder oplossing te zoeken hoor.quote:
Lukt het al?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Dacht nog wel mss door de ligging van deze kamer.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:22 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook geen idee hoe dat kan, maar er zitten genoeg itérs hier
Jaquote:
als ze buiten gaat spelen kan je smurfenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar druk zat helaas, hoop morgen wel de hele dag op de bank te hangen. Moet echt ff bijtanken.
Zal een dagje monopoly spelen met Kitten worden. Denk ik. Tenzij ze met vriendjes buiten gaat spelen natuurlijk.
Met al die ontvoeringen tegenwoordig zou ik dat niet doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze buiten gaat spelen kan je smurfen
Gedeeltelijk smurfen danquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met al die ontvoeringen tegenwoordig zou ik dat niet doen.
Je kunt hier toch op iedere hoek van de straat wiet kopen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Thaise overheid deelt gratis wietplanten uit, maar jointje op straat nog verboden
https://nos.nl/artikel/24(...)-straat-nog-verboden
absurd dat wij door alles en iedereen worden ingehaald
ja maar andere landen gaan veel sneller over naar legalisering en hier zijn ze aan het kneuzen met wietproevenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt hier toch op iedere hoek van de straat wiet kopen?
Kutzooi ben je net te laat om voor mij even plantje mee te nemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Thaise overheid deelt gratis wietplanten uit, maar jointje op straat nog verboden
https://nos.nl/artikel/24(...)-straat-nog-verboden
absurd dat wij door alles en iedereen worden ingehaald
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Krokant gebakken spek en spiegeleitjes voor de lunch
Of je appt iemand en ze brengen het.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt hier toch op iedere hoek van de straat wiet kopen?
Wel matige timing van de pakketbezorger, aanbellen terwijl heel mijn klauwen onder het druipende eigeel zatenquote:
Wil er alsnog niet gepakt worden met een zakje pep ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
thailand had een van de strengste wetten ter wereld
Het gebruik van bestek is nog niet zo'n ding bij jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel matige timing van de pakketbezorger, aanbellen terwijl heel mijn klauwen onder het druipende eigeel zaten
Zou me ook niet verbazen als de kweek bewust niet gelegaliseerd wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar andere landen gaan veel sneller over naar legalisering en hier zijn ze aan het kneuzen met wietproeven
Eet jij broodjes met bestek?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gebruik van bestek is nog niet zo'n ding bij jou?
Hangt af van waar het op zit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gebruik van bestek is nog niet zo'n ding bij jou?
waarom eet je neit met mes en vorkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel matige timing van de pakketbezorger, aanbellen terwijl heel mijn klauwen onder het druipende eigeel zaten
Ja, vooral broodjes met druipend eigeelquote:
Een bordquote:
Omdat het op een broodje zatquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom eet je neit met mes en vorken wat heb je besteld?
Voor je overkapping?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het op een broodje zatEn een schroevendraaier
Nee gewoon omdat die goedkoop wasquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest dit echt zeven keer lezen.
Ja geen idee hoe die wordt opgebouwd, heb hem nog niet uitgepaktquote:
had hem allang uitgepaktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe die wordt opgebouwd, heb hem nog niet uitgepakt
Ja maar jij bent er niet om hem uit te pakken, daar wacht ik mee zodat we hem samen kunnen uitpakkenquote:
awwwwquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij bent er niet om hem uit te pakken, daar wacht ik mee zodat we hem samen kunnen uitpakken
quote:
Was het een sjiek restaurant?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Visje gisteren bij hoofdgerecht was ook wel lekker, maar niet heel bijzonder.
Voorgerechten waren beter.
Kunnen we straks ook lekker het bbq-pakket oppeuzelenquote:
Hele doos opetenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we straks ook lekker het bbq-pakket oppeuzelen
Viel wel mee, ze willen het laagdrempelig houden volgens mij. Vorig weekend was het eerste weekend, dus ze moesten nog een beetje inkomen daar.quote:
Hadden ze per ongeluk koetje in plaats van vips?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Viel wel mee, ze willen het laagdrempelig houden volgens mij. Vorig weekend was het eerste weekend, dus ze moesten nog een beetje inkomen daar.
Kan geregeld worden hoor.quote:
Dat nog net niet. Maar het was wel te merken dat het personeel nog nieuw was.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze per ongeluk koetje in plaats van vips?
ah ja das bij ons op werk ook soms. schijnbaar kan je ze niet zo goed schoonmaken dat je het er allemaal uitkrijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Maar het was wel te merken dat het personeel nog nieuw was.
De scheermessen waren niet helemaal goed schoongemaakt, dus dat was zand happen
Aaah gatvers.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Maar het was wel te merken dat het personeel nog nieuw was.
De scheermessen waren niet helemaal goed schoongemaakt, dus dat was zand happen
de qp is altijd wel lekker ja, frites van hun vind ik niks, te vaak niet goed gebakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vind een qp met frites en saus altijd erg lekker
Heeeeerlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze buiten gaat spelen kan je smurfen
wel blij dat ik hier op weg van werk naar huis geen mac tegenkom. in den haag ging dat regelmatig misquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
de qp is altijd wel lekker ja, frites van hun vind ik niks, te vaak niet goed gebakken
man man man.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
@:haags zit ook op thai fb groepen
Which side is the driver seat in Thailand?
On the side nearest to the steering wheel
das toch goedquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:09 schreef Haags het volgende:
Beste Haags,
U heeft in mei minder gas verbruikt dan in dezelfde maand vorig jaar.
Fijn, bedankt Ene- Co
Graag een babi pangang met bami en sambal bijquote:
had vorig jaar juni 57 euro. zal daar nu ook wel onder blijven hoop ik maar puur door die kortingquote:
per 1 juli gaat de btw op gas toch omlaag?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had vorig jaar juni 57 euro. zal daar nu ook wel onder blijven hoop ik maar puur door die korting
Electra is nu alquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
per 1 juli gaat de btw op gas toch omlaag?
ahaquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:22 schreef Karzai het volgende:
Krijg toch het idee dat vrouwen zich niet meer sexy willen kleden omdat ze dan constant lastig worden gevallen door mannen
NIET!!!?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:22 schreef Karzai het volgende:
Krijg toch het idee dat vrouwen zich niet meer sexy willen kleden omdat ze dan constant lastig worden gevallen door mannen
Met een string tussen d´r spleet, zie je veel en toch geen reet!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:22 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ondertussen in de wachtkamer:
Man en vrouw komen met kind binnen. Man zit, kind gaat spelen en de vrouw moet naar de wc. Zodra ze naar buiten komt zegt dat kind (4/5) jaar. “‘Mam ze waren je aan het zoeken”.
Nu hebben vader en moeder een discussie met elkaar of ze nu opgeroepen was of niet. “Maar Lars zei dat ze me zochten!! Je let gewoon niet op!” (Plus herhalingen)
Ikzelf heb ook niemand gehoord maar ik ga niet bemoeien natuurlijk. :’) ondertussen zit Lars lekker verder te spelen met zo’n kraalspiraal.
Komt er na 4 minuten een medewerker: “mevrouw u bent aan de beurt.” Zegt die vrouw vervolgens; ja ik was even naar het toilet maar m’n man let weer niet op. 🙄
Eindstand: ze was helemaal niet geroepen natuurlijk 😂 En Lars is een trol in de dop.
Ik denk dat vrouwen ook wel wat Corona kilo’s hebben of niet meer zoveel kleding hebben. Na 2 jaar thuiswerken in joggingpak.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:22 schreef Karzai het volgende:
Kan mij niet genoeg. Ik kan kamelentenen tellen bij het schoolplein. @FranticDJquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen ook wel wat Corona kilo’s hebben of niet meer zoveel kleding hebben. Na 2 jaar thuiswerken in joggingpak.
Die opkomst van joggingpakken buiten doen denk ik ook niet veel goeds.
Hier mag het kabinet wel wat harder tegenop treden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen ook wel wat Corona kilo’s hebben of niet meer zoveel kleding hebben. Na 2 jaar thuiswerken in joggingpak.
hmm niet iedereen werkt thuis, maar de nieuwe mode van te grote lubberige kleding die de mooie rondingsvormen van de vrouw niet accentueren draagt daar wel aan bijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die yogabroeken? Ja dat is wat anders.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan mij niet genoeg. Ik kan kamelentenen tellen bij het schoolplein. @:franticdj
oh nee dat zijn strakke sportbroekjes, lama.
Ja godverdomme die ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die yogabroeken? Ja dat is wat anders.
Net zo min dat niet elke vrouw stopt zich sexy te kledenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm niet iedereen werkt thuis, maar de nieuwe mode van te grote lubberige kleding die de mooie rondingsvormen van de vrouw niet accentueren draagt daar wel aan bij
Ik vind dit wel leuk om te lezen. Op mijn werk zijn er een paar vrouwen met een kamelenteen. De mannelijke collega’s vinden dit echt verschrikkelijk smerig en ordinair. Alles behalve aantrekkelijk. Ze komen echt om de haverklap bij mij met het verzoek of ik die dames kan aanspreken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja godverdomme die ook.
Ik heb ook gevoel dames.
Zal een leuk weekend worden voor ze.quote:
Yogapantsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan mij niet genoeg. Ik kan kamelentenen tellen bij het schoolplein. @:franticdj
oh nee dat zijn strakke sportbroekjes, lama.
Check. Ik vind mezelf gewoon echt te groot voor oversized spul, dat wordt meer Gerda heeft een tent-tuniek-vibes dan fashiun.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
Die oversized kleding staat in mijn ogen alleen bij mensen die zelf niet oversized zijn en die dit combineren met strakke kleding. Tevens zijn of ogen deze mensen dan niet ouder dan halverwege de 30.
Maar dat is persoonlijk denk ik. Heb al genoeg mensen gezien waarbij ik denk: doe maar niet
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Ik vind mezelf gewoon echt te groot voor oversized spul, dat wordt meer Gerda heeft een tent-tuniek-vibes dan fashiun.
Op het werk draag ik ook ander spul dan privé, maar da's weer wat anders dan vormloos.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
in ieder geval geen joggingpak of smurfkleding
...strak strak in m'n trainingspak-pak..?quote:
Nee, trainingspak vind ik echt een afknapper. Joggingsbroek eigenlijk ook al vind ik dat op een zondag voor thuis wel prima.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...strak strak in m'n trainingspak-pak..?
Dat waren de bloembollenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:42 schreef Karzai het volgende:
ik zag gister een mooie meid met een bloemetjes broek en een goed stel billen
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had vandaag een adidas broek aan buiten
ja voor wiequote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaak
Er zijn vrouwen die er afgrijselijk uitzien in een doorzichtige bikini en vrouwen die er oogverblindend uitzien in een allesverhullende dikke jas, u bent een wijs iemand.quote:
Tokkiebalquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had vandaag een adidas broek aan buiten
Eh, als het een keer zo uitkomt ga ik me er niet voor omkleden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou ook niet gaan winkelen in een joggingpak nee.
Als je voor stijlvol en smaak gaat snap ik echt die kamelenteen nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaak
Maar jij bent ook een heimelijke vrouwenloerder toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:45 schreef Karzai het volgende:
Hoeft ook weer niet over de top te zijn dat je de kamelenteen ziet en je tieten er half uithangen
Na het sporten? Ff snel wat halen? Ja oké, dat kan. Maar ik bedoel écht winkelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het een keer zo uitkomt ga ik me er niet voor omkleden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Na het sporten? Ff snel wat halen? Ja oké, dat kan. Maar ik bedoel écht winkelen.
Ja, dat onderscheid bedacht ik me later.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, niet winkelen-winkelen, maar even snel naar de supermarkt, zeg maar.
Ik ook hoor. Maar het kan me sowieso niks boeien wat een ander denkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb niet eens een joggingpakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou ook niet gaan winkelen in een joggingpak nee.
Geen shirt?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ga gewoon basic, sneakers, spijberbroek en klaar is snack
ik hoef de kamelenteen niet te zien hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je voor stijlvol en smaak gaat snap ik echt die kamelenteen niet
Dat was Haags.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je voor stijlvol en smaak gaat snap ik echt die kamelenteen niet
ik heb mijn ogen niet in de zakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een heimelijke vrouwenloerder toch?
Daarom hebben ze webshops, kun je desnoods gewoon in je blote bips winkelenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Na het sporten? Ff snel wat halen? Ja oké, dat kan. Maar ik bedoel écht winkelen.
Nou ja als ik thuis ben na een werkdag oid en ik hoef de deur niet meer uit trek ik ook gemakkelijke kleding aan. Dat is ook wel vaak een joggingsbroek.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Idem, al doe ik wel een t-shirt aanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ga gewoon basic, sneakers, spijberbroek en klaar is snack
Joggingbroek, legging, onesie...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja als ik thuis ben na een werkdag oid en ik hoef de deur niet meer uit trek ik ook gemakkelijke kleding aan. Dat is ook wel vaak een joggingsbroek.
US trekt z'n broek weer omhoog.quote:
Dat, of als extra over m'n sportbroek.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef Ama het volgende:
En joggingsbroeken zijn in de winter nog wel eens handig om op de fiets over je panty aan te doen.
nu komen de jurken met witte leggings weer uit de kastquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef Karzai het volgende:
ik tel ook altijd witte sneakers en camel kleurige jassen die waren een tijdje in
Spijkerrokjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu komen de jurken met witte leggings weer uit de kast
Die laatste twee vind ik niet zo´n goed idee bij mezelf. Maar dat is puur op smaakt natuurlijkquote:
Raarrrrquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Die laatste twee vind ik niet zo´n goed idee bij mezelf. Maar dat is puur op smaakt natuurlijk
Ja, dit..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het een keer zo uitkomt ga ik me er niet voor omkleden.
Kinderen, je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:52 schreef Haags het volgende:
Ik mag straks met mijn dochter naar een oefenwedstrijd van hockey. Ze gaat er op, ze vond de proeflessen zo leuk en nu mag ze een wedstrijdje meespelen.
Wie verzint zoiets, een wedstrijdje hockey op vrijdag om half 5. DOE NORMAAL!
Joggingsbroek onder een jurkje op de fiets ziet er ook wel ergens gek uit maar ik ga er altijd maar vanuit dat mensen het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat, of als extra over m'n sportbroek.
Ja, zero fucks dan hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Joggingsbroek onder een jurkje op de fiets ziet er ook wel ergens gek uit maar ik ga er altijd maar vanuit dat mensen het wel begrijpen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen, je krijgt er zoveel voor terug.
Doe lekker zelf normaal joh idiootquote:
Komt net je winterprins langs galopperen op een spierwit sneeuwpaard.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:55 schreef bitterbal het volgende:
sowieso in de winter ben ik toch al spook dus hoef ik geen best meer te doen op mijn kleding
ja dat zal wel nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt net je winterprins langs galopperen op een spierwit sneeuwpaard.
Ik kan geen paardrijden hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt net je winterprins langs galopperen op een spierwit sneeuwpaard.
November was een goeie maand voor mij.quote:
Er kwam een prins op een paard voorbij?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
November was een goeie maand voor mij.
Mijn innerlijke kutgottik is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
en met een bruin tintje staat alles je beter
Zeg je dat ook over ondergoed.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Die heb ik inmiddels zo'n 10 jaar aan de ketting.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er kwam een prins op een paard voorbij?
Geen idee eigenlijk. Hockey wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:59 schreef Haags het volgende:
Korfbal publiek is toch over het algemeen KAK?
geen idee. Denk dat het beter is als voetbal publiekquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:59 schreef Haags het volgende:
Niet echt... beetje burgerlijke luiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:59 schreef Haags het volgende:
Ja sowieso.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. Denk dat het beter is als voetbal publiek
Oh daar pas ik eigenlijk prima tussen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet echt... beetje burgerlijke lui
Een drol wel jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Oh sorry. Haha!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoef de kamelenteen niet te zien hoor
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja sowieso.
[..]
Oh daar pas ik eigenlijk prima tussen.
Heb familie die aan korfbal doet en vroeger kende ik mensen die aan korfbal deden, dus ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan me echt niets voorstellen bij korfbalpubliek, dus het zal wel gewoon niets spannends zijn.
Dat trek ik echt van m’n leven niet aan.quote:
Maar we gaan uit etenquote:
Oh, nee, ik bedoelde dat we die wel weer gaan signaleren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat trek ik echt van m’n leven niet aan.
Maar ze kwam al hier een vleespakket leegvretenquote:
Ik heb ook witte sneakersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef Karzai het volgende:
ik tel ook altijd witte sneakers en camel kleurige jassen die waren een tijdje in
Witte sokken in sandalenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Met die lillijke sandalen eronder enzo. Lekker praktisch.
Zeg dat je worsten hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze kwam al hier een vleespakket leegvreten
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik bedoelde dat we die wel weer gaan signaleren.
Ik ben realistisch.quote:
Onlangs ook gedaan. Veel weggegooidquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet weer eens langs de schoenenbak. Er liggen inmiddels wat schoenen die ik al tijden niet meer aan heb gehad.
Heb je ze al gesignaleerd?quote:
Ja.quote:
Leeftijd?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Toegegeven: wel in het winkelcentrum in een nabij gelegen dorp.
Geen mening.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
De Adidasslippers dan, wat vinden we daar van?
Dat dragen meestal mannen die graag op karpers vissen toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Raar. Dus je kijkt eerst naar de teennagels, en dan naar de schoenen. Okayquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Is wel het laatste waar ik naar kijk bij een vrouw, de schoenen.
Ik zou ze zelf niet perse buitenshuis aantrekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
trashy as fuckquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Niet eens per sé.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dragen meestal mannen die graag op karpers vissen toch?
Hoe is een slipper ordinair?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trashy as fuck
dat is zo fucking ordinair man man man
quote:
Mooie schoenen kun je kopen, geboren worden met prachtige teennagels is een puur en waardevol cadeautje van moeder natuur.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Raar. Dus je kijkt eerst naar de teennagels, en dan naar de schoenen. Okay
Supermarkt kan wel vind ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou ze zelf niet perse buitenshuis aantrekken.
Die dingen blijken wel goed voor je voeten te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef Haags het volgende:
Maar ik draag birkenstocks. Daar hebben mensen ook een pittige mening over.
Maar het is tijd om richting hockey te gaan![]()
Adieu.
Dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie schoenen kun je kopen, geboren worden met prachtige teennagels is een puur en waardevol cadeautje van moeder natuur.
Klein Afrika aan de Maas.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in rotterdam dragen mannen die gewoon met sok buiten als fashion statement
Maar hoezo maakt dat het ordinair?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in rotterdam dragen mannen die gewoon met sok buiten als fashion statement
zelfde niveau als een joggingbroek met juicy op je reet geschrevenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoezo maakt dat het ordinair?
dat is ook wel de meest walgelijke jogging broek ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfde niveau als een joggingbroek met juicy op je reet geschreven
Teenslippers ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Slippers zijn gewoon ordinair en tokkie bij vrouwen.
Meestal kun je dan alleen de J en de Y lezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfde niveau als een joggingbroek met juicy op je reet geschreven
Oh, ja, even snel wat halen prima, zelfde verhaal als de joggingbroek. Ik bedoel, de kliko aan de weg zetten doe ik ook in m'n onesie als het zo uitkomt, dus eh.quote:
In de supermarkt let echt niemand op hoe je erbij loopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, even snel wat halen prima, zelfde verhaal als de joggingbroek. Ik bedoel, de kliko aan de weg zetten doe ik ook in m'n onesie als het zo uitkomt, dus eh.
Of in de tuin/ rond het huis. Of met een hittegolf.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, op het strand of op de boot of langs een zwoele slenterboulevard is het prima.
Zelfde categorie als de adidas-slippers imo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of in de tuin/ rond het huis. Of met een hittegolf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |