SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Okquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Nog lang geen weekend, eerst voor mijn gevoel nog 19.070 uur werken en 14 miljoen slimmigheden bedenken om de wereld draaiende te houden.
zo blij dat ik jouw baan niet hebquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Nog lang geen weekend, eerst voor mijn gevoel nog 19.070 uur werken en 14 miljoen slimmigheden bedenken om de wereld draaiende te houden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks even heenzwemmen en de vlag van Foqueville planten
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij was hier ook?
[ afbeelding ]
geen tijd om te smurfen ook hequote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou van gekkigheid ook niet weten wat je met al het geld moest doen.
Zo weinigquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik heb eigenlijk pas 2 dingen geprobeerd. Van het weekend eens even kijken of die melkopschuimer beetje werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik kleine 5 meter verder loop (keuken dus) is het zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-mobile vraagt hierom.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom mijn internet in deze kamer zo is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik kleine 5 meter verder loop (keuken dus) is het zo:raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-mobile vraagt hierom.
oeh nicequote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb net m'n eerste latte-achtig iets gemaakt speciaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |