nu komen de jurken met witte leggings weer uit de kastquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef Karzai het volgende:
ik tel ook altijd witte sneakers en camel kleurige jassen die waren een tijdje in
Spijkerrokjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu komen de jurken met witte leggings weer uit de kast
Die laatste twee vind ik niet zo´n goed idee bij mezelf. Maar dat is puur op smaakt natuurlijkquote:
Raarrrrquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Die laatste twee vind ik niet zo´n goed idee bij mezelf. Maar dat is puur op smaakt natuurlijk
Ja, dit..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het een keer zo uitkomt ga ik me er niet voor omkleden.
Kinderen, je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:52 schreef Haags het volgende:
Ik mag straks met mijn dochter naar een oefenwedstrijd van hockey. Ze gaat er op, ze vond de proeflessen zo leuk en nu mag ze een wedstrijdje meespelen.
Wie verzint zoiets, een wedstrijdje hockey op vrijdag om half 5. DOE NORMAAL!
Joggingsbroek onder een jurkje op de fiets ziet er ook wel ergens gek uit maar ik ga er altijd maar vanuit dat mensen het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat, of als extra over m'n sportbroek.
Ja, zero fucks dan hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Joggingsbroek onder een jurkje op de fiets ziet er ook wel ergens gek uit maar ik ga er altijd maar vanuit dat mensen het wel begrijpen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen, je krijgt er zoveel voor terug.
Doe lekker zelf normaal joh idiootquote:
Komt net je winterprins langs galopperen op een spierwit sneeuwpaard.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:55 schreef bitterbal het volgende:
sowieso in de winter ben ik toch al spook dus hoef ik geen best meer te doen op mijn kleding
ja dat zal wel nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt net je winterprins langs galopperen op een spierwit sneeuwpaard.
Ik kan geen paardrijden hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt net je winterprins langs galopperen op een spierwit sneeuwpaard.
November was een goeie maand voor mij.quote:
Er kwam een prins op een paard voorbij?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
November was een goeie maand voor mij.
Mijn innerlijke kutgottik is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
en met een bruin tintje staat alles je beter
Zeg je dat ook over ondergoed.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
en met een bruin tintje staat alles je beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |