Yogapantsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan mij niet genoeg. Ik kan kamelentenen tellen bij het schoolplein. @:franticdj
oh nee dat zijn strakke sportbroekjes, lama.
Check. Ik vind mezelf gewoon echt te groot voor oversized spul, dat wordt meer Gerda heeft een tent-tuniek-vibes dan fashiun.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
Die oversized kleding staat in mijn ogen alleen bij mensen die zelf niet oversized zijn en die dit combineren met strakke kleding. Tevens zijn of ogen deze mensen dan niet ouder dan halverwege de 30.
Maar dat is persoonlijk denk ik. Heb al genoeg mensen gezien waarbij ik denk: doe maar niet
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Ik vind mezelf gewoon echt te groot voor oversized spul, dat wordt meer Gerda heeft een tent-tuniek-vibes dan fashiun.
Op het werk draag ik ook ander spul dan privé, maar da's weer wat anders dan vormloos.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
in ieder geval geen joggingpak of smurfkleding
...strak strak in m'n trainingspak-pak..?quote:
Nee, trainingspak vind ik echt een afknapper. Joggingsbroek eigenlijk ook al vind ik dat op een zondag voor thuis wel prima.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...strak strak in m'n trainingspak-pak..?
Dat waren de bloembollenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:42 schreef Karzai het volgende:
ik zag gister een mooie meid met een bloemetjes broek en een goed stel billen
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had vandaag een adidas broek aan buiten
ja voor wiequote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaak
Er zijn vrouwen die er afgrijselijk uitzien in een doorzichtige bikini en vrouwen die er oogverblindend uitzien in een allesverhullende dikke jas, u bent een wijs iemand.quote:
Tokkiebalquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had vandaag een adidas broek aan buiten
Eh, als het een keer zo uitkomt ga ik me er niet voor omkleden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou ook niet gaan winkelen in een joggingpak nee.
Als je voor stijlvol en smaak gaat snap ik echt die kamelenteen nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaak
Maar jij bent ook een heimelijke vrouwenloerder toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:45 schreef Karzai het volgende:
Hoeft ook weer niet over de top te zijn dat je de kamelenteen ziet en je tieten er half uithangen
Na het sporten? Ff snel wat halen? Ja oké, dat kan. Maar ik bedoel écht winkelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het een keer zo uitkomt ga ik me er niet voor omkleden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Na het sporten? Ff snel wat halen? Ja oké, dat kan. Maar ik bedoel écht winkelen.
Ja, dat onderscheid bedacht ik me later.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, niet winkelen-winkelen, maar even snel naar de supermarkt, zeg maar.
Ik ook hoor. Maar het kan me sowieso niks boeien wat een ander denkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb niet eens een joggingpakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou ook niet gaan winkelen in een joggingpak nee.
Geen shirt?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ga gewoon basic, sneakers, spijberbroek en klaar is snack
ik hoef de kamelenteen niet te zien hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je voor stijlvol en smaak gaat snap ik echt die kamelenteen niet
Dat was Haags.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je voor stijlvol en smaak gaat snap ik echt die kamelenteen niet
ik heb mijn ogen niet in de zakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een heimelijke vrouwenloerder toch?
Daarom hebben ze webshops, kun je desnoods gewoon in je blote bips winkelenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Na het sporten? Ff snel wat halen? Ja oké, dat kan. Maar ik bedoel écht winkelen.
Nou ja als ik thuis ben na een werkdag oid en ik hoef de deur niet meer uit trek ik ook gemakkelijke kleding aan. Dat is ook wel vaak een joggingsbroek.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Idem, al doe ik wel een t-shirt aanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ga gewoon basic, sneakers, spijberbroek en klaar is snack
Joggingbroek, legging, onesie...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja als ik thuis ben na een werkdag oid en ik hoef de deur niet meer uit trek ik ook gemakkelijke kleding aan. Dat is ook wel vaak een joggingsbroek.
US trekt z'n broek weer omhoog.quote:
Dat, of als extra over m'n sportbroek.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef Ama het volgende:
En joggingsbroeken zijn in de winter nog wel eens handig om op de fiets over je panty aan te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |