Ik heb ook witte sneakersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef Karzai het volgende:
ik tel ook altijd witte sneakers en camel kleurige jassen die waren een tijdje in
Witte sokken in sandalenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Met die lillijke sandalen eronder enzo. Lekker praktisch.
Zeg dat je worsten hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze kwam al hier een vleespakket leegvreten
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik bedoelde dat we die wel weer gaan signaleren.
Ik ben realistisch.quote:
Onlangs ook gedaan. Veel weggegooidquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet weer eens langs de schoenenbak. Er liggen inmiddels wat schoenen die ik al tijden niet meer aan heb gehad.
Heb je ze al gesignaleerd?quote:
Ja.quote:
Leeftijd?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Toegegeven: wel in het winkelcentrum in een nabij gelegen dorp.
Geen mening.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
De Adidasslippers dan, wat vinden we daar van?
Dat dragen meestal mannen die graag op karpers vissen toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Raar. Dus je kijkt eerst naar de teennagels, en dan naar de schoenen. Okayquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Is wel het laatste waar ik naar kijk bij een vrouw, de schoenen.
Ik zou ze zelf niet perse buitenshuis aantrekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
trashy as fuckquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Niet eens per sé.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dragen meestal mannen die graag op karpers vissen toch?
Hoe is een slipper ordinair?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trashy as fuck
dat is zo fucking ordinair man man man
quote:
Mooie schoenen kun je kopen, geboren worden met prachtige teennagels is een puur en waardevol cadeautje van moeder natuur.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Raar. Dus je kijkt eerst naar de teennagels, en dan naar de schoenen. Okay
Supermarkt kan wel vind ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou ze zelf niet perse buitenshuis aantrekken.
Die dingen blijken wel goed voor je voeten te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef Haags het volgende:
Maar ik draag birkenstocks. Daar hebben mensen ook een pittige mening over.
Maar het is tijd om richting hockey te gaan![]()
Adieu.
Dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie schoenen kun je kopen, geboren worden met prachtige teennagels is een puur en waardevol cadeautje van moeder natuur.
Klein Afrika aan de Maas.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in rotterdam dragen mannen die gewoon met sok buiten als fashion statement
Maar hoezo maakt dat het ordinair?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in rotterdam dragen mannen die gewoon met sok buiten als fashion statement
zelfde niveau als een joggingbroek met juicy op je reet geschrevenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoezo maakt dat het ordinair?
dat is ook wel de meest walgelijke jogging broek ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfde niveau als een joggingbroek met juicy op je reet geschreven
Teenslippers ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Slippers zijn gewoon ordinair en tokkie bij vrouwen.
Meestal kun je dan alleen de J en de Y lezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfde niveau als een joggingbroek met juicy op je reet geschreven
Oh, ja, even snel wat halen prima, zelfde verhaal als de joggingbroek. Ik bedoel, de kliko aan de weg zetten doe ik ook in m'n onesie als het zo uitkomt, dus eh.quote:
In de supermarkt let echt niemand op hoe je erbij loopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, even snel wat halen prima, zelfde verhaal als de joggingbroek. Ik bedoel, de kliko aan de weg zetten doe ik ook in m'n onesie als het zo uitkomt, dus eh.
Of in de tuin/ rond het huis. Of met een hittegolf.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, op het strand of op de boot of langs een zwoele slenterboulevard is het prima.
Zelfde categorie als de adidas-slippers imo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of in de tuin/ rond het huis. Of met een hittegolf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |