Ik heb ook witte sneakersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:51 schreef Karzai het volgende:
ik tel ook altijd witte sneakers en camel kleurige jassen die waren een tijdje in
Witte sokken in sandalenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Met die lillijke sandalen eronder enzo. Lekker praktisch.
Zeg dat je worsten hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze kwam al hier een vleespakket leegvreten
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik bedoelde dat we die wel weer gaan signaleren.
Ik ben realistisch.quote:
Onlangs ook gedaan. Veel weggegooidquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet weer eens langs de schoenenbak. Er liggen inmiddels wat schoenen die ik al tijden niet meer aan heb gehad.
Heb je ze al gesignaleerd?quote:
Ja.quote:
Leeftijd?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Toegegeven: wel in het winkelcentrum in een nabij gelegen dorp.
Geen mening.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
De Adidasslippers dan, wat vinden we daar van?
Dat dragen meestal mannen die graag op karpers vissen toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Raar. Dus je kijkt eerst naar de teennagels, en dan naar de schoenen. Okayquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Is wel het laatste waar ik naar kijk bij een vrouw, de schoenen.
Ik zou ze zelf niet perse buitenshuis aantrekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
trashy as fuckquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Niet eens per sé.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dragen meestal mannen die graag op karpers vissen toch?
Hoe is een slipper ordinair?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trashy as fuck
dat is zo fucking ordinair man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |