SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Toch fijn dat ze zo'n makkelijke oma hebben, die altijd voor ze klaar staat.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef just me het volgende:
fijne avond allemaal
ik ga op weg naar Gouda, Junior en zijn vader gaan 'n weekendje naar Ierland, Junior's vrouw moet werken morgen dus oma is weer opgetrommeld
Fijne avond en fijne dag, just me. Knuffel de kleine kabouters maar extra.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef just me het volgende:
fijne avond allemaal
ik ga op weg naar Gouda, Junior en zijn vader gaan 'n weekendje naar Ierland, Junior's vrouw moet werken morgen dus oma is weer opgetrommeld
Waar zouden ze zijn zonder oma.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef just me het volgende:
fijne avond allemaal
Absoluut! Er is veel fijne Duitse muziek wel.quote:
Maar er is ook veel niet leuke Duitse muziek.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut! Er is veel fijne Duitse muziek wel.
Wij luisteren zeer regelmatig naar WDR4 ook
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar er is ook veel niet leuke Duitse muziek.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:14 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik dacht dat er wat mis was met mijn verbinding maar dat is Kate...
Oh die ga ik straks even bekijkenquote:
Dat ben ik niet, maar wel als ik deze tegen zou komen.quote:
Ik hoop dat ze die voorstelling ooit nog een keer gaan spelen. Dan ga ik zeker heenquote:
Eddie is best lief.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar wel als ik deze tegen zou komen.
[ afbeelding ]
Ah mijn ex schoonmoederquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar wel als ik deze tegen zou komen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:22 schreef Tjoent het volgende:
Ohja i hate you so much right now, zo heet ie geloof ik
Je ex d'r schoonmoeder?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je ex d'r schoonmoeder?
Jouw moeder was zo helemaal niet.
Het kan raar lopen ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dat klopt![]()
Morgen 5 jaar geleden raakte ze in het ziekenhuis en kwam daar niet meer uit.
In de supermarkt?quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:27 schreef Tjoent het volgende:
Vanmiddag heb ik een reebokje of reegeitje aangetroffen die was vermoord door een wolf
Nee, op een heidevlakte, naast een bos. Heb er een foto van maar ik weet niet of jullie het willen zienquote:
Natuur. Een wolf moet ook etenquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:27 schreef Tjoent het volgende:
Vanmiddag heb ik een reebokje of reegeitje aangetroffen die was vermoord door een wolf
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, op een heidevlakte, naast een bos. Heb er een foto van maar ik weet niet of jullie het willen zien![]()
Kop was er ook af...
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Ja, maar om dan meteen zo'n beestje te vermoorden.....quote:
De boswachter reed verderop en die heeft 'm meegenomen. En beaamde dat het 'werk' van een wolf was.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Deze MP3 is heel zacht en een beetje dof
Was het al bekend dat daar een wolf rondliep?quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De boswachter reed verderop en die heeft 'm meegenomen. En beaamde dat het 'werk' van een wolf was.
Z'n date had waarschijnlijk afgezegd.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Is zeker zo. Alleen deze was slechts half opgevreten.
Dus morgen loopt daar een verbaasde wolf rond die denkt dat hij nog ergens een kliekje had liggen...quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De boswachter reed verderop en die heeft 'm meegenomen. En beaamde dat het 'werk' van een wolf was.
Ja. Kreeg toevallig van 't weekend een (doorgestuurd) filmpje van iemand die in dat gebied een wolf had gezien (en dus had gefilmd).quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het al bekend dat daar een wolf rondliep?
Nog wel een bakje meegekregen voor morgen?quote:
Nee maar in principe volgende week weer, wel wat anders denk ik, maar gewoon wekelijks nu.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog wel een bakje meegekregen voor morgen?
Dat moet onder werktijd gebeuren ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
Ik ga onder het genot van deze muziek eens foto's beoordelen om het image recognition programma van mijn werk te trainen. Stom werk, maar moet wel gebeuren.
Je jat mijn tekstquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet onder werktijd gebeuren ja.
Niet in je vrije tijd.
Zeg je nou dat ik een groot hoofd heb?quote:
Vol met waterquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een groot hoofd heb?![]()
Ach je weet dat ik zot benquote:
Si, ik heb via Fok! redelijk wat gekregen en vond dit wel leuk een keer.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:49 schreef Tjoent het volgende:
Huh??... ik krijg een systeemnotificatie dat ik een premiumaccount voor 30 dagen heb gekregen van iemand?
Bij (heeeeeeel) veel bedrijven gaat er van alles mis inderdaad.... onbegrijpelijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:46 schreef Melting het volgende:
Nou belden ze vandaag op, dat de hordeuren maandag niet gehangen gaan worden. Deze worden maandag pas gefabriceerd.![]()
Kunnen ze tegenwoordig dan niets meer normaal plannen.
Ik ben er stil vanquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Si, ik heb via Fok! redelijk wat gekregen en vond dit wel leuk een keer.
Onder werktijd heb ik ook al een deel gedaan, maar ik wil het nu af hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet onder werktijd gebeuren ja.
Niet in je vrije tijd.
Dinsdag krijg ik te horen dat mijn bank 5 weken later geleverd wordt, nu dit weer.......quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Bij (heeeeeeel) veel bedrijven gaat er van alles mis inderdaad.... onbegrijpelijk![]()
Ik vraag me dan altijd af of ze het warme water hebben uitgevonden.
Wil jij dan van mij een abonnement..?quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Si, ik heb via Fok! redelijk wat gekregen en vond dit wel leuk een keer.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wil jij dan van mij een abonnement..?
Niet nu, misschien een keer volstrekt onverwachtquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wil jij dan van mij een abonnement..?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:46 schreef Melting het volgende:
Nou belden ze vandaag op, dat de hordeuren maandag niet gehangen gaan worden. Deze worden maandag pas gefabriceerd.![]()
Kunnen ze tegenwoordig dan niets meer normaal plannen.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet nu, misschien een keer volstrekt onverwacht
Ohnee, je zit nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:57 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Soms zit het mee, altijd zit het tegen
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:58 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, je zit niet op je bank was de onderliggende gedachte
Miauwquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:03 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals bedankt, Rafeiro! Ook namens deze viervoeter
Je moet oogsten als de gewassen rijp zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:04 schreef Tjoent het volgende:
Nou oogsten zal niet meevallen qua wereldwijde tekorten door die afgrijselijke oorlog...
Hij is aan het vertellen waar hij op vakantie gaat.quote:
Wel spijtig dat hij al heel zijn leven Alzheimer heeft.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel spijtig dat hij al heel zijn leven Alzheimer heeft.
quote:
Niet als hij naar het strand gaatquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergeet al heel zijn leven een broek aan te trekken.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergeet al heel zijn leven een broek aan te trekken.
Correct..... mag ie naar het naaktstrand..... trekt ie een zwempak aan.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:13 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Mickey is het met je eens
[ afbeelding ]
Het is wachten op de woke gemeenschap die over een naakte Donald Duck valt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:13 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Mickey is het met je eens
[ afbeelding ]
Ze was te laat..... ze moest hollie voor de bus.quote:
Ik hoor hem toch vrij duidelijk.quote:
Hij bedoeld..... without him, zou je hem niet horen.quote:
Ik ga alleen platonische vriendschappen aanquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Tjoent, wil je met me trouwen, dan win ik soms ook deels
En niets stiekems aan..... stelletje gluurders.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:35 schreef Tjoent het volgende:
Geen korte zwarte haren, geen panterblousje, geen spijkerbroek
JIj blij!quote:
Ach jawel hoor. Het huis wordt nu toch wel verkocht.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:55 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ah vandaar. Dan kun je idd niet in zo'n tietenshirt aan komen zetten nee
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach jawel hoor. Het huis wordt nu toch wel verkocht.
Het wordt al fors minder, althans hier in de regio wel.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach jawel hoor. Het huis wordt nu toch wel verkocht.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
1 keer per dag dit nummer is al teveel, maar dit is serieus de 2e keer
Vind ik nog veel te veel.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Er is heuglijk muzieknieuws te melden, speciaal voor @:Tjoent
https://www.ad.nl/show/to(...)ieuw-jasje~add64ed1/
Goedemorgen deze morgen.quote:
Tja, dat is het probleem wel een beetje. Als ik mijn werk niet goed heb gedaan, dan gaat ons image-recognition programma het straks ook fout doen. Maar daarom moet iedereen op ons werk dit doen en moeten we het ook aan anderen vragen. Ik denk erover om mijn dochter ook foto's te laten beoordelen. De vorige keer dat we ons image recognition-programma hebben getraind op een ander soort foto's, hebben we uiteindelijk na onze eigen beoordelingen een uitzendbureau ingehuurd, die een hele groep studenten vervolgens 1 maand lang foto's heeft laten beoordelen. Dat hebben we inmiddels succesvol in productie draaien. Los van het stompzinnige voorwerk, vind ik dit eigenlijk wel hele leuke projecten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Vandaag testen of je je werk gisteren goed gedaan hebt?
Wat een enorme klus dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat is het probleem wel een beetje. Als ik mijn werk niet goed heb gedaan, dan gaat ons image-recognition programma het straks ook fout doen. Maar daarom moet iedereen op ons werk dit doen en moeten we het ook aan anderen vragen. Ik denk erover om mijn dochter ook foto's te laten beoordelen. De vorige keer dat we ons image recognition-programma hebben getraind op een ander soort foto's, hebben we uiteindelijk na onze eigen beoordelingen een uitzendbureau ingehuurd, die een hele groep studenten vervolgens 1 maand lang foto's heeft laten beoordelen. Dat hebben we inmiddels succesvol in productie draaien. Los van het stompzinnige voorwerk, vind ik dit eigenlijk wel hele leuke projecten.
Ik bewaar het als lunch. Een beetje machtig zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:13 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag quiche lorraine:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Dat mag ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bewaar het als lunch. Een beetje machtig zo.
Ik denk niet dat we een autistische kijk op zaken moeten meenemenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een enorme klus dan.
Ik vind dat je je dochter en je zoon ook wel mee mag laten helpen.
Jij doet ook veel voor hun.
Je had ook erwtensoep kunnen serveren…quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:13 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag quiche lorraine:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Wow, illuminati confirmedquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Er is heuglijk muzieknieuws te melden, speciaal voor @:Tjoent
https://www.ad.nl/show/to(...)ieuw-jasje~add64ed1/
Over energieverbruik gesproken: hoe bevalt je electrische fiets?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
Haha extra kosten voor energie gebruik..
22 cent. Auw!
Opladen is niet gratis hèquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Over energieverbruik gesproken: hoe bevalt je electrische fiets?
Vroem Vroem!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Over energieverbruik gesproken: hoe bevalt je electrische fiets?
Je hoeft hem niet op 25 te zetten he.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:58 schreef Rafeiro het volgende:
Moet alleen nog erg wennen aan het snel optrekken. Vlieg elke keer bijna uit de bocht, haha.
Maar fietst heerlijk verder.
Dus zelf niet proeven?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:43 schreef MadMaster het volgende:
Morning!![]()
Vandaag helaas geen bezoek aan Bonn voor de finale van de Europese Kampioenschappen Honkbal, waar mijn cluppie zich de afgelopen week voor geplaatst heeft, maar wel een whiskyfestival in Leiden, achter de stand…
We hebben hem nog steeds niet horen spelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:52 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag Symph![]()
Goedemorgen Tjoent.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:58 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
En gefeliciteerd, Symphonic
[ afbeelding ]
Zelf ook wel wat proeven. De iPad gaat mee om de live stream tussen de bedrijven door te kunnen zien en ik heb rechtstreeks contact met degene die wel in Bonn zijn…quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus zelf niet proeven?
Ga je de stand wel 'live' bijhouden van je cluppie?
Aan de vlaai dus?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:41 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allen en gefeliciteerd Symph. Dat je maar veel taart mag eten van DDM![]()
Ik ga vandaag naar Limburg. Ik weet niet hoe laat ik thuis zal zijn, dus reken bij start van de show vanavond maar niet op mij.
Gezellig op familie bezoek. Veel plezier.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:41 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allen en gefeliciteerd Symph. Dat je maar veel taart mag eten van DDM![]()
Ik ga vandaag naar Limburg. Ik weet niet hoe laat ik thuis zal zijn, dus reken bij start van de show vanavond maar niet op mij.
Ongetwijfeld worden we daarmee verwelkomd, jaquote:
Mjam mjam, dat lijkt me zo naarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ongetwijfeld worden we daarmee verwelkomd, ja
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:41 schreef livelink het volgende:
Zup.n dan maarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:45 schreef Symphonic het volgende:
https://postimg.cc/gallery/DG9SfV3
Wel jammer dat het bier maar tot en met vandaag houdbaar is
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:45 schreef Symphonic het volgende:
https://postimg.cc/gallery/DG9SfV3
Wel jammer dat het bier maar tot en met vandaag houdbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |