SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Toch fijn dat ze zo'n makkelijke oma hebben, die altijd voor ze klaar staat.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef just me het volgende:
fijne avond allemaal
ik ga op weg naar Gouda, Junior en zijn vader gaan 'n weekendje naar Ierland, Junior's vrouw moet werken morgen dus oma is weer opgetrommeld
Fijne avond en fijne dag, just me. Knuffel de kleine kabouters maar extra.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef just me het volgende:
fijne avond allemaal
ik ga op weg naar Gouda, Junior en zijn vader gaan 'n weekendje naar Ierland, Junior's vrouw moet werken morgen dus oma is weer opgetrommeld
Waar zouden ze zijn zonder oma.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef just me het volgende:
fijne avond allemaal
Absoluut! Er is veel fijne Duitse muziek wel.quote:
Maar er is ook veel niet leuke Duitse muziek.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut! Er is veel fijne Duitse muziek wel.
Wij luisteren zeer regelmatig naar WDR4 ook
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar er is ook veel niet leuke Duitse muziek.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:14 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik dacht dat er wat mis was met mijn verbinding maar dat is Kate...
Oh die ga ik straks even bekijkenquote:
Dat ben ik niet, maar wel als ik deze tegen zou komen.quote:
Ik hoop dat ze die voorstelling ooit nog een keer gaan spelen. Dan ga ik zeker heenquote:
Eddie is best lief.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar wel als ik deze tegen zou komen.
[ afbeelding ]
Ah mijn ex schoonmoederquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar wel als ik deze tegen zou komen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:22 schreef Tjoent het volgende:
Ohja i hate you so much right now, zo heet ie geloof ik
Je ex d'r schoonmoeder?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je ex d'r schoonmoeder?
Jouw moeder was zo helemaal niet.
Het kan raar lopen ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dat klopt![]()
Morgen 5 jaar geleden raakte ze in het ziekenhuis en kwam daar niet meer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |