SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, die mocht nog wel een rondje mee. Geen idee wie het is.quote:
ze komt me ook niet bekend voorquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die mocht nog wel een rondje mee. Geen idee wie het is.
volgens mij heb ik wel een youtube filmpjes van chinashit shein haul dingetje gezien. wel amusantquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer eerder iets bij shein besteld. Paste voor geen meter dus keek er niet meer maar nu zei mijn nichtje dat ze best veel leuke dingen daar bestelde. Maar dat je moet letten bij recensies dat die vrijwel maximaal goed zijn
dus weer wat geprobeerd nu
Vetquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]Het arsenaal van Stiermarken. Vier etages harnassen, geweren, musketten, hellebaarden, schilden, kogels.
Bizar indrukwekkend
Mja, eigenlijk alle ontwerpen zijn gejat en je moet echt goed opletten of iets de moeite van het bestellen waard is. En da's nog los van alle andere bezwaren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer eerder iets bij shein besteld. Paste voor geen meter dus keek er niet meer maar nu zei mijn nichtje dat ze best veel leuke dingen daar bestelde. Maar dat je moet letten bij recensies dat die vrijwel maximaal goed zijn
dus weer wat geprobeerd nu
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]Het arsenaal van Stiermarken. Vier etages harnassen, geweren, musketten, hellebaarden, schilden, kogels.
Bizar indrukwekkend
Je kan beter naar de Primark.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
Shein schijnt heel klein te vallen, iig meeste. Wel eens gekeken maar dan moet ik echt 4 xl nemen ofzo.
ja aziatische matenquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
Shein schijnt heel klein te vallen, iig meeste. Wel eens gekeken maar dan moet ik echt 4 xl nemen ofzo.
Ik moest even nadenken waar ik Stiermarken van ken. Maar volgens mij van de F1quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Bizar indrukwekkend
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken waar ik Stiermarken van ken. Maar volgens mij van de F1
nu al verpest
Zoals een kaft op de middelbare school?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:56 schreef TaMieke het volgende:
Er bestaat blijkbaar zoiets als een sleeve voor je boekenAan de ene kant slaat het nergens op, aan de andere kant wel fancy.
Nieuwe outfits aan het shoppen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Bizar indrukwekkend
Nee, als een stoffen sleeve. Zoals voor een laptop. (of gewoon een dekbed klein geknipt en in elkaar genaaidquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals een kaft op de middelbare school?
Die gaan roesten dit weerquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Bizar indrukwekkend
Ze staan niet voor niets binnen.quote:
Toevallig vertelde de gids dat elk harnas jaarlijks opgepoetst wordt. En op 1 januari beginnen ze weer bij het eerste harnasquote:
Meeuwen moet je niet beschermen!, dat zijn echt de criminelen van de vogelwereldquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Lollll https://nos.nl/artikel/24(...)w-broedt-op-motorkap
Die beesten kunnen er ook niets aan doen dat wij hun habitat volbouwen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Meeuwen moet je niet beschermen!, dat zijn echt de criminelen van de vogelwereld
Harnaspoetser, klinkt als een ok baantje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toevallig vertelde de gids dat elk harnas jaarlijks opgepoetst wordt. En op 1 januari beginnen ze weer bij het eerste harnas
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Zit al heel de tijd te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis, was ook zo'n lekkere duidelijk tijd in de afspraak 'in de middag'
Wil daar best werkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Harnaspoetser, klinkt als een ok baantje.
quote:
Waarom nou weer gelijk zo, engerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
' Jaaa goedemiddag, u spreekt met dokter bal. Ik ben u om te bevestigen dat wij een volledige amptutatie gaan doen van al uw ledematen *gniffel* '
quote:
Spreek liever gewoon met de echte chirurgquote:
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreek liever gewoon met de echte chirurg
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wij weten alles.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou betreffende deze kwestie wel, voor de rest gewoon met ballie natuurlijkquote:
Dat is altijd fijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn bestelling van Fonq is onderweg. Heb ik toch voor het weekend mijn spulletjes in huis
Maar jullie kunnen geen doorverwijzingen en dergelijke regelenquote:
Waar wil je naar doorverwezen worden? Dan bellen we even.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen geen doorverwijzingen en dergelijke regelen
wat heb je besteld dan ?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn bestelling van Fonq is onderweg. Heb ik toch voor het weekend mijn spulletjes in huis
ik kan het zelfquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mooiquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fatsoenlijke potjes voor mijn kruiden.
[ afbeelding ]
Ik ben tot nu toe naar elke show van hem geweest, ik slurp zijn woorden naar binnen als warme chocomel met een scheutje whisky.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind stand up comedy nooit zo leuk om te kijken eigenlijk
quote:
DDDDDDDWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIMYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als we allemaal heel hard gaan roepen, zou Dimmy dan komen nu?
leukquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna. Hij is nu in Best. Dus nog een paar haltes denk ik
Altijd goed.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
ben geswitched naar een docu over een serial killer
Inspiratie aan het opdoen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
ben geswitched naar een docu over een serial killer
Je volgt gewoon mijn goed voorbeeldquote:
Ik zit echt nooit zo terwijl ik ook vet makkelijk zo voor de tv kan hangen met mijn laptop.quote:
ja waarom doe je dat nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit echt nooit zo terwijl ik ook vet makkelijk zo voor de tv kan hangen met mijn laptop.Waarom doe ik dat nooit eigenlijk. Kan ik gewoon een keer zoveel series kijken in mijn leven.
Ik zit ook nooit gestrekt met m'n benenquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit echt nooit zo terwijl ik ook vet makkelijk zo voor de tv kan hangen met mijn laptop.Waarom doe ik dat nooit eigenlijk. Kan ik gewoon een keer zoveel series kijken in mijn leven.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Van harte DimmyMaak er een fijne dag van.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Proficiat Dimmy! Weer een jaartje verstandiger geworden
quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
oh ja![]()
@:datismijnmening
gefeliciteerd Dimmy !!!!!
[ afbeelding ]
Hoop dat je puist weg is
quote:
Dank jullie wel lieverdsquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:36 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd @:datismijnmening!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is een goede vraag wel. Waarom heb ik anders een laptop.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook nooit gestrekt met m'n benenHandig zo'n loungebank. Op dat liggedeelte ligt alleen maar zooi nu.
Was matig. Veel herhaling van eerder materiaal, veel open deuren, een beetje lazy eigenlijkquote:
nog niet. Vanavond uit eten en van het weekend pas met familiequote:Op woensdag 8 juni 2022 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
DIMMMY !!!
heb je leuke cadeautjes gehad?
hoest met je puist?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nog niet. Vanavond uit eten en van het weekend pas met familie
uitzicht hier is echt slechtquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matig uitzicht. Snap wel dat je je daaraan stoort.
Komende 364 dagen doe ik niet meer aardig hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel lieverds![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Waar ben je nu?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een tros bananen gehaald. 🙈 En wat bosbessen.
Nu nog dreadlocks ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Past wel goed bij mijn wolvenshirt en mijn hippie easy-going-attitude
Ik vond hem leuk. Ik hou van lazy.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was matig. Veel herhaling van eerder materiaal, veel open deuren, een beetje lazy eigenlijk
Ik weet nog niet eens waar we naar toe gaanquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor lekkers ga je vanavond eten?
Surprise-party waar wij ook allemaal bij zijnquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens waar we naar toe gaan
Omg kan je de kaart niet bekijken van te voren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Surprise-party waar wij ook allemaal bij zijn
sssstquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Surprise-party waar wij ook allemaal bij zijn
Dimmy, vanavond…quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Graz!
Waar ik dit zag
[ afbeelding ]
Sturm Graz?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PSV heeft er nog vrij recent mogen ballen...
Vet.quote:Het is een kwestie van tijd tot de eland zich in ons land vestigt.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is op feestjes toch altijd een kwestie van tijd tot de E land?
ik had venkel, maar ik zag vanmorgen dat die er niet meer erg smakelijk uit zag.quote:
Jammerquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Nou ik heb mijn doorverwijzing naar de plastisch chirurgvroeg die ook nog of ik een voorkeur had waar ik de operatie wilde laten doen, heb maar gewoon voor hetzelfde ziekenhuis gekozen als waar de rest van alle operaties is uitgevoerd en niet bij ballie's schimmige knutselfabriek
in 013??quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Nou ik heb mijn doorverwijzing naar de plastisch chirurgvroeg die ook nog of ik een voorkeur had waar ik de operatie wilde laten doen, heb maar gewoon voor hetzelfde ziekenhuis gekozen als waar de rest van alle operaties is uitgevoerd en niet bij ballie's schimmige knutselfabriek
Na deze operatie ben je Brad Pitt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Jason Momoaquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na deze operatie ben je Brad Pitt?
Jepquote:
meer taken is meer salaris. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
er blijven in de groepsapp maar extra taken gezet worden door management zonder dat er wordt gekeken naar de werkdruk of de bezetting.
Nou hoorquote:
ja en ook constant weer dingen blijven herhalen die niet werken of tochnog ruimtes aanwijzen om daar ook nog gasten te ontvangen. En waarom moeten die dan daar ontvangen worden, omdat we vol zitten. maar schijnbaar is het niet genoegquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
meer taken is meer salaris. Zo simpel is het
De kinderen van mijn broer zijn geboren in het Elisabethquote:
Slavendrijvers!quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ook constant weer dingen blijven herhalen die niet werken of tochnog ruimtes aanwijzen om daar ook nog gasten te ontvangen. En waarom moeten die dan daar ontvangen worden, omdat we vol zitten. maar schijnbaar is het niet genoeg
Hospitalitybalquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ook constant weer dingen blijven herhalen die niet werken of tochnog ruimtes aanwijzen om daar ook nog gasten te ontvangen. En waarom moeten die dan daar ontvangen worden, omdat we vol zitten. maar schijnbaar is het niet genoeg
quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat je je collega's het werk opknappen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:45 schreef bitterbal het volgende:
en ik mij dan schuldig voelen dat k volgende jaar zo lang weg wil
Kan je zolang wegblijven dan?quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:45 schreef bitterbal het volgende:
en ik mij dan schuldig voelen dat k volgende jaar zo lang weg wil
jaarquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat je je collega's het werk opknappen.
Heb je nu een jaarcontract of vast contract?
Ja onbetaald verlof of ontslag. Denk dat ik ontslag moet nemen en dan misschien terug mag komenquote:
Haha oke okequote:Op woensdag 8 juni 2022 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja onbetaald verlof of ontslag. Denk dat ik ontslag moet nemen en dan misschien terug mag komen
Collega van mij heeft ook keer ontslag genomen omdat ze hem geen vrij wilde geven. Die mocht uiteindelijk toch nog terug komen nadat hij een jaar weg was geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja onbetaald verlof of ontslag. Denk dat ik ontslag moet nemen en dan misschien terug mag komen
ja als ik niet terug mag komen kan ik ook ergens anders werken natuurlijk maar het is fijn als je een plek hebt die je kentquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij heeft ook keer ontslag genomen omdat ze hem geen vrij wilde geven. Die mocht uiteindelijk toch nog terug komen nadat hij een jaar weg was geweest.
En dan zie je die eigenaar straks op tv huilen dat hij niet aan personeel kan komenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaar
ik denk oprecht dat veel mensen weg gaan want heel veel mensen zijn er een beetje klaar mee. En voor de meeste is het gewoon een bijbaan dus kunnen ze ook wel ergens anders terecht
Is een andere plek sowieso niet beter? Ik hoor je zelden iets leuks zeggen over je werk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik niet terug mag komen kan ik ook ergens anders werken natuurlijk maar het is fijn als je een plek hebt die je kent
jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan zie je die eigenaar straks optv huilen dat hij niet aan personeel kan komen![]()
collega's zijn leuk en locatie ook. Maar de laatste tijd verwachten ze iets teveel van onsquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Is een andere plek sowieso niet beter? Ik hoor je zelden iets leuks zeggen over je werk.
Straks moet hij ze ook nog allemaal 14 euro per uur gaan betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan zie je die eigenaar straks op tv huilen dat hij niet aan personeel kan komen![]()
las gisteren dat het geen verplichting isquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks moet hij ze ook nog allemaal 14 euro per uur gaan betalen.
Nog nieuwe schoenen nodig? https://www.sport-korting(...)-sneakers-hn7m4-9790quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las gisteren dat het geen verplichting is
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:56 schreef TaMieke het volgende:
Er bestaat blijkbaar zoiets als een sleeve voor je boekenAan de ene kant slaat het nergens op, aan de andere kant wel fancy.
lelijk modelquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nieuwe schoenen nodig? https://www.sport-korting(...)-sneakers-hn7m4-9790
Meer plankjes ophangenquote:
Breng d'r nou niet op ideeënquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan in de woonkamer ook wel. Goede sneaker kast met LED verlichting.
Kan best tof zijn. Mooi uitgelicht.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan in de woonkamer ook wel. Goede sneaker kast met LED verlichting.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik eet gnocchi.
Met een sausje van o.a. Paprika en gorgonzola
Week er op 5? :pquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Deze week 3 dagen naar kantoor en volgende week 4. Moet niet gekker worden.
Hoest met gergi?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dan weer 1. Dat is ook meer dan genoeg
In Bacardi Lemon??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Alleen nog snaaien om de calorieën er weer bij te etenquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gesport, dan hoef ik de rest van de avond niets meer te doen toch?
* IJsdraakje sleept kadaver naar douche.
Iemand uit de sportschool meegenomen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gesport, dan hoef ik de rest van de avond niets meer te doen toch?
* IJsdraakje sleept kadaver naar douche.
Gelijk weer op de onderdelen azen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand uit de sportschool meegenomen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelijk weer op de onderdelen azen natuurlijk
Mijn reserve onderdelen, ksst.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand uit de sportschool meegenomen?
Ik heb al een stroopwafel op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen nog snaaien om de calorieën er weer bij te eten
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:50 schreef bitterbal het volgende:
absurd he dat je zoveel mensen vermoord
Als je dat soort shit teveel kijkt dan overkomt het jezelf ooit, zo cynisch werkt het leven nu eenmaal.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk een docu op netflix over zon serie moordenaar
The John Wayne Gacy Tapes
Ah ok, was al op nu.nl aan het scrollen en vond niksquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk een docu op netflix over zon serie moordenaar
The John Wayne Gacy Tapes
of je blijft juist veilig binnen zoals gerrie doetquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat soort shit teveel kijkt dan overkomt het jezelf ooit, zo cynisch werkt het leven nu eenmaal.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, was al op nu.nl aan het scrollen en vond niks
Daar hopen ze juist op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je blijft juist veilig binnen zoals gerrie doet
Nou dan ben ik wel gedoemd inmiddels, kijk zulke series al 25 jaar vrijwel elke dagquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat soort shit teveel kijkt dan overkomt het jezelf ooit, zo cynisch werkt het leven nu eenmaal.
Inderdaad, want moordenaars breken nooit in.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je blijft juist veilig binnen zoals gerrie doet
* doet deur op slot*quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, want moordenaars breken nooit in.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan ben ik wel gedoemd inmiddels, kijk zulke series al 25 jaar vrijwel elke dag
Dit zien "ze" aan je kijkgedrag.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze weten toch niet waar je dan woont
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dit zien "ze" aan je kijkgedrag.
Op een eerste date. Of iemand die een koffie besteld.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
maar het is wel eng natuurlijk dat je gewoon iemand kan ontmoeten die je gaat vermoorden
ga weg engerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Opent deur weer met een haarspeld en creditcard*
Baaaaaallieeeee.... Waar ben je....?
Scheermesje in de sushi.. dat iemand het doorslikt en z'n slokdarm openhaaltquote:
man man manquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheermesje in de sushi.. dat iemand het doorslikt en z'n slokdarm openhaalt![]()
Ok ik kijk teveel zulke series
ja nu vertrouw k het niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer je stukje sushi doorsnijden?
Nou ja, dan ben je in ieder geval iemand waarvan ze zeggen "she died doing what she loved the most".quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
en doe voortaan de deur open met een knuppel in de hand
Getver Kwiwi, dit moet je niet willenquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Deze week 3 dagen naar kantoor en volgende week 4. Moet niet gekker worden.
*Plop plop* en ineens schieten er twee handjes en beentjes uit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Of een heel klein moordenaartje vermomd als sushi en als je dan slaapt dan komt hij in beweging om zijn snode plannetjes ten uitvoer te brengen.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Plop plop* en ineens schieten er twee handjes en beentjes uit.
Hoe eten jullie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheermesje in de sushi.. dat iemand het doorslikt en z'n slokdarm openhaalt![]()
Ok ik kijk teveel zulke series
Is het niet lekker?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan ligt het mijne al in het riool...
Jeetjequote:Op woensdag 8 juni 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
dat gaat wel erg snelquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tsssquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sla dood, er zit een rat in je huis!
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik dat in het bos tegen het lijf loop, ren ik gillend weg
https://www.telegraaf.nl/(...)-alleen-in-wildernis
Ik kijk minder strak met drugs op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat wat watquote:
quote:
Heeft ie de hond opgegeten?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Of anders een tak zoeken om te zorgen dat het dit keer wel in de grond blijftquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuw zombievirus in 3, 2, 1...quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of anders een tak zoeken om te zorgen dat het dit keer wel in de grond blijft
28 Days Later is inmiddels ook al weer 20 jaar geledenquote:
Mijn pioenrozen zijn gesneuveld door de regen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n clematissen en de jasmijn staan heel mooi in bloeidie zijn wel blij met al die regen.
Alleen jammer dat ik niet buiten zit om ervan te genieten.
Mijn paardenbloemen waarvan ik zaterdag nog dacht 'kan volgende week ook wel' zijn ook erg blij met al die regen van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n clematissen en de jasmijn staan heel mooi in bloeidie zijn wel blij met al die regen.
Alleen jammer dat ik niet buiten zit om ervan te genieten.
Etto mijn grote vriend. Heb je nog wat tikken uit weten te delen in NWS?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Etto mijn grote vriend. Heb je nog wat tikken uit weten te delen in NWS?
Omgquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:27 schreef bitterbal het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)muis-zoogdieren-wild
K wil hier een van
ik laat het je weten als ik er achter ben, gaan we samenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar worden ze uitgezet. Dan ga ik daar zitten met een val.
Ga je volgend jaar zwemmen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
straks mij kijken of ik mijn badpak nog pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |