Waar ben je nu?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een tros bananen gehaald. 🙈 En wat bosbessen.
Nu nog dreadlocks ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Past wel goed bij mijn wolvenshirt en mijn hippie easy-going-attitude
Ik vond hem leuk. Ik hou van lazy.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was matig. Veel herhaling van eerder materiaal, veel open deuren, een beetje lazy eigenlijk
Ik weet nog niet eens waar we naar toe gaanquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor lekkers ga je vanavond eten?
Surprise-party waar wij ook allemaal bij zijnquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens waar we naar toe gaan
Omg kan je de kaart niet bekijken van te voren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Surprise-party waar wij ook allemaal bij zijn
sssstquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Surprise-party waar wij ook allemaal bij zijn
Dimmy, vanavond…quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Graz!
Waar ik dit zag
[ afbeelding ]
Sturm Graz?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PSV heeft er nog vrij recent mogen ballen...
Vet.quote:Het is een kwestie van tijd tot de eland zich in ons land vestigt.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is op feestjes toch altijd een kwestie van tijd tot de E land?
ik had venkel, maar ik zag vanmorgen dat die er niet meer erg smakelijk uit zag.quote:
Jammerquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Nou ik heb mijn doorverwijzing naar de plastisch chirurgvroeg die ook nog of ik een voorkeur had waar ik de operatie wilde laten doen, heb maar gewoon voor hetzelfde ziekenhuis gekozen als waar de rest van alle operaties is uitgevoerd en niet bij ballie's schimmige knutselfabriek
in 013??quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Nou ik heb mijn doorverwijzing naar de plastisch chirurgvroeg die ook nog of ik een voorkeur had waar ik de operatie wilde laten doen, heb maar gewoon voor hetzelfde ziekenhuis gekozen als waar de rest van alle operaties is uitgevoerd en niet bij ballie's schimmige knutselfabriek
Na deze operatie ben je Brad Pitt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Jason Momoaquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na deze operatie ben je Brad Pitt?
Jepquote:
meer taken is meer salaris. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
er blijven in de groepsapp maar extra taken gezet worden door management zonder dat er wordt gekeken naar de werkdruk of de bezetting.
Nou hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |