Inspiratie aan het opdoen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
ben geswitched naar een docu over een serial killer
Je volgt gewoon mijn goed voorbeeldquote:
Ik zit echt nooit zo terwijl ik ook vet makkelijk zo voor de tv kan hangen met mijn laptop.quote:
ja waarom doe je dat nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit echt nooit zo terwijl ik ook vet makkelijk zo voor de tv kan hangen met mijn laptop.Waarom doe ik dat nooit eigenlijk. Kan ik gewoon een keer zoveel series kijken in mijn leven.
Ik zit ook nooit gestrekt met m'n benenquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit echt nooit zo terwijl ik ook vet makkelijk zo voor de tv kan hangen met mijn laptop.Waarom doe ik dat nooit eigenlijk. Kan ik gewoon een keer zoveel series kijken in mijn leven.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Van harte DimmyMaak er een fijne dag van.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Proficiat Dimmy! Weer een jaartje verstandiger geworden
quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
oh ja![]()
@:datismijnmening
gefeliciteerd Dimmy !!!!!
[ afbeelding ]
Hoop dat je puist weg is
quote:
Dank jullie wel lieverdsquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:36 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd @:datismijnmening!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is een goede vraag wel. Waarom heb ik anders een laptop.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook nooit gestrekt met m'n benenHandig zo'n loungebank. Op dat liggedeelte ligt alleen maar zooi nu.
Was matig. Veel herhaling van eerder materiaal, veel open deuren, een beetje lazy eigenlijkquote:
nog niet. Vanavond uit eten en van het weekend pas met familiequote:Op woensdag 8 juni 2022 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
DIMMMY !!!
heb je leuke cadeautjes gehad?
hoest met je puist?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nog niet. Vanavond uit eten en van het weekend pas met familie
uitzicht hier is echt slechtquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matig uitzicht. Snap wel dat je je daaraan stoort.
Komende 364 dagen doe ik niet meer aardig hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel lieverds![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |