Tof. Doe hem een keer de groeten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie hem regelmatig joggen in rotterdam
Ik ga naar een try-out van Peter Pannekoek.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Last-minute kan ik denk ik nog wel kaarten voor een van de try-outs krijgen. Gok ik het daar wel op.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was de 17e toen ik inlogde, m'n broer stond gelukkig ook in de wachtrij als 37e. Aangezien je maar twee kaartjes kunt bestellen was dat wel nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]Ze hebben een nieuw systeem dus waardoor je kaartjes 'makkelijk' zou kunnen doorverkopen aan vrienden ofzo. Zeggen ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
zal ik doen.quote:
Ow oke. Maar ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuw systeem dus waardoor je kaartjes 'makkelijk' zou kunnen doorverkopen aan vrienden ofzo. Zeggen ze.
Als ik geen kaartjes in Wageningen kan krijgen moet je hem er even op aanspreken ja.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal ik doen.
Botste een keer bijna tegen hem op omdat ik op mijn telefoon keek en hij mij ook niet zag
is goedquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik geen kaartjes in Wageningen kan krijgen moet je hem er even op aanspreken ja.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De naam Ger zal hem wel een beetje prikkelen.
Nee klopt. Ik heb helemaal niksquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja okemaar jij hebt ook geen kaartjes voor Ronald
Nee is gewoon leuk geouwehoer. Hij had bij de vorige show wel een stukje dat hij wat mensen op hakken wilde leren lopen.quote:
ahquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is gewoon leuk geouwehoer. Hij had bij de vorige show wel een stukje dat hij wat mensen op hakken wilde leren lopen.
Ik ga liever naar Fred. Vorige show was erg vermakelijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik liever naar de tandarts ga dan naar Fredje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |