Hoeft ook niet, als je niet te gek doetquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
staat echt nergens dat ik rust moet nemen met die anitibiotica dus
Stel dat mensen iets ernstigs denken te hebben dan is het ook veel slimmer om hier te kijken voor advies in plaats van langs de huisarts te gaan.quote:
je weet gelijk waar je aan toe bentquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat mensen iets ernstigs denken te hebben dan is het ook veel slimmer om hier te kijken voor advies in plaats van langs de huisarts te gaan.
Antwoord op levensvragen kun je hier wel vinden inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat mensen iets ernstigs denken te hebben dan is het ook veel slimmer om hier te kijken voor advies in plaats van langs de huisarts te gaan.
Waar zijn er nog kaarten dan?quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Kaartjes voor Ronald Goedemondt bestellen. Dat gaat tegenwoordig via een nieuw platform, Djebber. Kan maar max twee kaartjes bestellen. We zijn met z'n vieren. Gezellig. En je kunt geen stoelen selecteren. Dus misschien zitten we ergens op het dak.
Mansplaining SCquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Antwoord op levensvragen kun je hier wel vinden inderdaad.
Ah, dan weet ik het alquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorverkoop is 14 minuten geleden begonnen.
Ik ken wel Kate Ryan, maar dat zal wel een andere zijnquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb wel kaarten voor Daniel Sloss en Katherine Ryan dit jaar.
Ik had dit eerder moeten wetenquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorverkoop is 14 minuten geleden begonnen.
Ik had hier wel veel keus in de regio gelukkig.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had dit eerder moeten weten
Nog kleine hoop dat er niet zoveel mensen naar het de zaal hier in de buurt willen, maar ben er bang voor.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hier wel veel keus in de regio gelukkig.
Ik heb het hier laatst wel gezegd maar helaas waren jullie er toen niet
Ik was de 17e toen ik inlogde, m'n broer stond gelukkig ook in de wachtrij als 37e. Aangezien je maar twee kaartjes kunt bestellen was dat wel nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]mijn eigen schuld.
Ik heb er 2 gevonden hier in de buurt, dat vond ik al heel wat. Maar wachtrij meer dan een uur en 1800+ mensen voor me in de rij
zie hem regelmatig joggen in rotterdamquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Fred van Leer is ook bijna uitverkocht maar de vvk voor Wageningen begint pas volgende week, dus als we daar achter het net vissen, gaat het helemaal niet door. Als ze dat meteen hadden gezegd had ik ook wel kaartjes voor Veenendaal of Apeldoorn gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |