Mijn reserve onderdelen, ksst.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand uit de sportschool meegenomen?
Ik heb al een stroopwafel op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen nog snaaien om de calorieën er weer bij te eten
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:50 schreef bitterbal het volgende:
absurd he dat je zoveel mensen vermoord
Als je dat soort shit teveel kijkt dan overkomt het jezelf ooit, zo cynisch werkt het leven nu eenmaal.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk een docu op netflix over zon serie moordenaar
The John Wayne Gacy Tapes
Ah ok, was al op nu.nl aan het scrollen en vond niksquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk een docu op netflix over zon serie moordenaar
The John Wayne Gacy Tapes
of je blijft juist veilig binnen zoals gerrie doetquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat soort shit teveel kijkt dan overkomt het jezelf ooit, zo cynisch werkt het leven nu eenmaal.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, was al op nu.nl aan het scrollen en vond niks
Daar hopen ze juist op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je blijft juist veilig binnen zoals gerrie doet
Nou dan ben ik wel gedoemd inmiddels, kijk zulke series al 25 jaar vrijwel elke dagquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat soort shit teveel kijkt dan overkomt het jezelf ooit, zo cynisch werkt het leven nu eenmaal.
Inderdaad, want moordenaars breken nooit in.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je blijft juist veilig binnen zoals gerrie doet
* doet deur op slot*quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, want moordenaars breken nooit in.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan ben ik wel gedoemd inmiddels, kijk zulke series al 25 jaar vrijwel elke dag
Dit zien "ze" aan je kijkgedrag.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze weten toch niet waar je dan woont
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dit zien "ze" aan je kijkgedrag.
Op een eerste date. Of iemand die een koffie besteld.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
maar het is wel eng natuurlijk dat je gewoon iemand kan ontmoeten die je gaat vermoorden
ga weg engerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Opent deur weer met een haarspeld en creditcard*
Baaaaaallieeeee.... Waar ben je....?
Scheermesje in de sushi.. dat iemand het doorslikt en z'n slokdarm openhaaltquote:
man man manquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheermesje in de sushi.. dat iemand het doorslikt en z'n slokdarm openhaalt![]()
Ok ik kijk teveel zulke series
ja nu vertrouw k het niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer je stukje sushi doorsnijden?
Nou ja, dan ben je in ieder geval iemand waarvan ze zeggen "she died doing what she loved the most".quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
en doe voortaan de deur open met een knuppel in de hand
Getver Kwiwi, dit moet je niet willenquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Deze week 3 dagen naar kantoor en volgende week 4. Moet niet gekker worden.
*Plop plop* en ineens schieten er twee handjes en beentjes uit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Of een heel klein moordenaartje vermomd als sushi en als je dan slaapt dan komt hij in beweging om zijn snode plannetjes ten uitvoer te brengen.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Plop plop* en ineens schieten er twee handjes en beentjes uit.
Hoe eten jullie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheermesje in de sushi.. dat iemand het doorslikt en z'n slokdarm openhaalt![]()
Ok ik kijk teveel zulke series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |