Oh echtquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren echt van 10.00 tot 22.00 geregendGoed voor de tuin
Omg, dat taartje klinkt lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:24 schreef Senn88 het volgende:
Morgen spijs, peren, noten taartjes maken en caramel zeezout crackers. Kan ik het hele weekend slechte zooi naar binnenproppen
Wajooo, nieuwe definitie van een doorzonwoning?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:19 schreef gcjoel het volgende:
Maar nu is het weer tijd voor zon, anders gaan mijn tomaten eraan,
en volgende week gaat het dak eraf, dus droog weer please!
Ja nogal, mn nek zit vast (gelukkig maar) maar dus ook op de niet goede manierquote:
Nice! Vorige keer te slecht weer?quote:
Hier komen ze 21 juniquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu vast echt!!
Onze probeert al 2 dagen een afspraak te plannen voor plaatsing, maar hij belt 1x per dag dus als je hem dan mist (want aan het werk) kan je weer wachten. Als je terug wil bellen krijg je een telefoniste die niet kan doorverbinden
Ik maak me al zorgen om december 22. Heb nu een jaarcontract vastgezet in januari 22 maar het wordt er ook allemaal niet beter opquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier komen ze 21 juniPrecies op tijd want sinds deze maand een variable contract dus dat is huilen
Nee het is echt huilenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik maak me al zorgen om december 22. Heb nu een jaarcontract vastgezet in januari 22 maar het wordt er ook allemaal niet beter op
Nee allebei niet. Volgens mij heeft uiteindelijk niemand zich er voor ingeschreven.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt goed, ga jij nog iets doen? Of ga je naar Maarssen?
Hier is het heerlijk, zo met een biertje en boek in het park liggenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren echt van 10.00 tot 22.00 geregendGoed voor de tuin
Jaloersquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk, zo met een biertje en boek in het park liggen
[ afbeelding ]
Jaloers.....quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doorwaai woningquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wajooo, nieuwe definitie van een doorzonwoning?
Ga ns werken jij schavuitquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier verwacht ik september ofzo, en dan loopt ons contract ook af dus hopelijk niet veel laterquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier komen ze 21 juniPrecies op tijd want sinds deze maand een variable contract dus dat is huilen
Neinquote:
Festa, klinkt als een feestje. Leukquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
De 23e eindelijk na 2 jaar weer Festa de São João do Porto, hamertje tik spelen
Dat is het zekerquote:
quote:A tradition with roots in pagan courtship rituals is for people to A tradition with roots in pagan courtship rituals is for people to hit each other either with garlic flowers or soft plastic hammers.[3]
Traditional attractions of the night include street concerts, dancing parties, jumping over flames, eating barbecued sardines, Caldo verde and meat, drinking wine and releasing illuminated flame-propelled balloons over Porto's summer sky.hit each other either with garlic flowers or soft plastic hammers.
Traditional attractions of the night include street concerts, dancing parties, jumping over flames, eating barbecued sardines, Caldo verde and meat, drinking wine and releasing illuminated flame-propelled balloons over Porto's summer sky.
In June 2004, a journalist from The Guardian commented that "Porto's Festa de São João is one of Europe's liveliest street festivals, yet it is relatively unknown outside the country".
Preciesquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef rival het volgende:
Dansjes doen in de zon, beetje chillen, beetje wippen. Meer heeft een zomer niet nodig toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |