SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Dat eerste woord moest ik de betekenis van opzoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Macaber, maar zo waren hun 1e drie/vier albums allemaal.
Kan er goed naar luisteren...
Ken je dat deuntje van het Efteling Spookslot?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat eerste woord moest ik de betekenis van opzoeken
Die heet toch Dance Macabere ?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je dat deuntje van het Efteling Spookslot?
Dat dus, zal het even opzoeken...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Die heet toch Dance Macabere ?
En zou ik gehoord moeten hebben, ben ooit wel een keer in de Efteling geweest.
De synoniemen lijst meld onder andere: Luguber, grimmig, spookachtig.quote:
Dat lijkt me wel, ken niet al het werk van Mussorgsky...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is Mussorgsky : Pictures at an Exhibtion niet een inspiratie bron geweest voor de gelijknamige titel van een album van Emerson Lake and Palmer?
En klinkt tof overigens
Nee ik ook niet, maar het schoot me in eens te binnen vandaar dat ik het vroeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, ken niet al het werk van Mussorgsky...
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog een klassieker op de synthesizer, maar dan door een heer/dame voor een film die ook macaber is...
Fijne avond/meeting...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:48 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
en moet vrolijke muziekje moet ik afsluiten en op weg naar een bijeenkomst
dank je wel
Je ziet het, het programma vult zich vanzelf...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Behoorlijk al wat variatie is langsgekomen tot op heden
Graag gedaan, hopelijk geen dromen van de muziek zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien MadMaster maar ik ga nu toch maar slapen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde net posten:
En omdat er toch niemand luistert...
[ afbeelding ]
Maar dat zal ik je niet aandoen...
Nog minder dan 2 minuten volhouden, je kunt het....quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
Deze valt nog wel mee. In het hoge gaat het nog wel. Nu wordt het wat minder.
Ik vind dat echt prachtig...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
Ik weet dus nu dat het echt die 'rauwe' stem is waar ik niet tegen kan bij Rammstein.
Bijzonder dit. Hier hou ik dan wel weer van.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
En bedenk, dit is een mannelijke zanger...
[ afbeelding ]
Dit is in het kader van 'zeer experimenteel', af en toe een enorme bak herrie...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijzonder dit. Hier hou ik dan wel weer van.
Wil 'm graag nog een keer in Lonen zien, zonder vertaling...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
Phantom of the opera. Nooit gezien, maar herken het natuurlijk wel.
Kan ik me voorstellen. Maar dit zal altijd wel ergens opgevoerd worden, dus dat moet lukken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil 'm graag nog een keer in Lonen zien, zonder vertaling...
[ afbeelding ]
Yep, hij draait nog steeds.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar dit zal altijd wel ergens opgevoerd worden, dus dat moet lukken.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik plak de hoogtepunten maar meteen aan elkaar...
Ik heb net een glas wijn genomen en kennelijk net iets te weinig gegeten, en de combinatie van alcohol en phantom is heftig kan ik zeggen. Maar wel op een goede manier.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nu nog ongeveer een kwartiertje Phantom...
Dat is eigenlijk altijd wel het kenmerk van goede sprookjes/verhalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik knap vind aan deze musical is dat de 'Phantom' een enorme klootzak is met z'n ontvoeringen e.d., maar dat je toch een sympathie voor hem krijgt wegens z'n trieste verhaal...
Oeps, geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen, maar als het niet bevalt, dan geef je maar een gil...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net een glas wijn genomen en kennelijk net iets te weinig gegeten, en de combinatie van alcohol en phantom is heftig kan ik zeggen. Maar wel op een goede manier.
Nee hoor, het maakt dat ik me wat meer mee laat slepen door de muziek.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps, geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen, maar als het niet bevalt, dan geef je maar een gil...
Dat is ook wel weer zo...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd wel het kenmerk van goede sprookjes/verhalen.
Ik neem dan ook maar een glas wijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, het maakt dat ik me wat meer mee laat slepen door de muziek.
Je moet een beetje licht in je hoofd worden. Dat is de tip.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem dan ook maar een glas wijn...
Aan de foto zie je al dat het een mooi spektakel is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo...
[ afbeelding ]
Masquerade...
Dit is het einde van de musical, één en al drama...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet een beetje licht in je hoofd worden. Dat is de tip.
Mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is het einde van de musical, één en al drama...
Dat is het zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan de foto zie je al dat het een mooi spektakel is.
Ik snap het wel zoals ik je hier ken. Ik kan me wel voorstellen dat het in andere settings moeilijker te begrijpen is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
Ik vind dit soort dramatische kostuumstukken prachtig, niemand begrijpt dat van mij...
Ow...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap het wel zoals ik je hier ken. Ik kan me wel voorstellen dat het in andere settings moeilijker te begrijpen is.
Ik doel op honkbal en whisky en werk en zo.quote:
Grappig dat dat die associatie met zich meebrengt...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doel op honkbal en whisky en werk en zo.
Ik vermoed wel dat het een rol speelt, ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig dat dat die associatie met zich meebrengt...
Tuurlijk, dat lijkt me behoorlijk saai zelfs...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat het een rol speelt, ja.
Maar toch leuk als iemand niet één-dimensionaal is?
De TV/film versie is qua verhaal hetzelfde, maar ik vond de theater versie mooier...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:35 schreef livelink het volgende:
Ook alleen maar op televisie gezien. En boek gelezen, dat wel.
quote:19:01 : Mark Foggo - New Shoes
19:04 : Bad Manners - King Ska-Fa
19:08 : UB40 - One In Ten
19:12 : Beats International - Dub Be Good To Me
19:15 : Fun Boy Three - The Telephone Always Rings
19:19 : The Cure - At Night
19:25 : Thompson Twins - Lay Your Hands on Me
19:29 : ABBA - Lay All Your Love On Me
19:34 : Tomita - A Night on Bare Mountain
19:46 : Wendy Carlos - Ninth Symphony: Second Movement (Scherzo)
19:47 : Katzenjammer - Le Pop
19:50 : Katzenjammer - A Bar In Amsterdam
19:53 : Special A.K.A. - Free Nelson Mandela
19:58 : The Specials - Little Bitch (Live)
20:00 : Madness - Swan Lake
20:03 : The Greatest Rockers In The World - History Of Rock
20:17 : Gary Moore - Over The Hills And Far Away
20:22 : Kiss - God Of Thunder
20:27 : Kiss - I Want You
20:32 : Kiss - I Stole Your Love
20:35 : Kiss - Shout It Out Loud
20:38 : Kiss - Rock And Roll All Nite
20:42 : Rammstein - Seemann
20:46 : Klaus Nomi - I Feel Love (Donna Summer Cover)
20:52 : Phantom of the Opera (OST) - The Phantom of the Opera
20:55 : Andrew Lloyd Webber - Think Of Me
20:59 : Andrew Lloyd Webber - All I Ask Of You (From The Phantom Of The Opera)
21:02 : Andrew Lloyd Webber - The Music of the Night
21:07 : Andrew Lloyd Webber - Masquerade/Why So Silent
21:14 : Andrew Lloyd Webber - Down Once More/Track Down This Murderer
21:26 : Andrew Lloyd Webber - The Overture
21:28 : Andrew Lloyd Webber - Prologue: Jellicle Songs For Jellicle Cats
21:34 : Les Miserables London CD1 - I Dreamed a Dream
21:38 : Les Miserables London CD1 - Castle On A Cloud
21:40 : Les Miserables London CD1 - Master Of The House
21:44 : Les Miserables London CD1 - Do You Hear the People Sing
21:47 : Les Miserables London CD2 - Bring Him Home
21:49 : Les Miserables London CD2 - Finale
21:54 : Tomita - Boléro
Ja, dat herinner ik me ook nog wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde de bolero voor het eerst echt toen Dean en Torvill er op ijsdansten op de OS in 1984.
Betoverend optreden en betoverende muziek.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde de bolero voor het eerst echt toen Dean en Torvill er op ijsdansten op de OS in 1984.
Betoverend optreden en betoverende muziek.
Graag gedaan en welterusten voor straks!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:03 schreef livelink het volgende:
Fijn dat ik op tijd in was getuned om een heel album Rammstein te voorkomen en dit te horen![]()
Dank je wel MadMaster!
Nog steeds mooi!quote:
lekker danquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuwe buurman is een eikel. Had al zo’n vermoeden, is inmiddels bevestigd. Gelukkig niet diegene waar we een muur mee delen
quote:
Ja maar alweer 4 organisaties die langs elkaar praten.quote:
Ja zeker. Alleen had ik donderdag of vrijdag al naar huid gekund maar eerst wouden ze meer thuiszorg regelen,quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Voelt het fijn om weer thuis te zijn?
Je bent in ieder geval weer thuis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja zeker. Alleen had ik donderdag of vrijdag al naar huid gekund maar eerst wouden ze meer thuiszorg regelen,
Dat was gisteren geregeld zeiden ze, was dus ontslag en naar huis, Belt die ambulante hulp de thuiszorg, "nee dat doen wij, niet" Dan belt mijn zus het ziekenhuis, zou terug gebeld worden, belt het ziekenhuis weer een andere ambulante hulp. Morgen krijg ik de hoogste ambulante zorgverlener en overmorgen de coördinerende hulpverlenen.
En niemand is blij met hoe het is gegaan.
Maat al is het maar even thuid. is toch wel lekker. thuis
Ik snap dat gewoon niet, waar is die éne persoon die met zijn/haar vuist op tafel slaat en de boel (jouw gezondheid) wél kan regelen ?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar alweer 4 organisaties die langs elkaar praten.
En dat noemen ze san=b zorg.
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap dat gewoon niet, waar is die éne persoon die met zijn/haar vuist op tafel slaat en de boel (jouw gezondheid) wél kan regelen ?
Kijk, dat klinkt als een dame die van aanpakken weetquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
De nieuwste vecht nu het hardst voor mij. Op haar vrije dag kwam ze toch maar even controleren , daarna zus gebeld en toen via SEH naar AOA. Ze was hier gisteren ook nog even om te kijken hoe het ging, En even met me naar de supermarkt gegaan.
Brood, melk, karnemelk, beleg en avondeten! *grom*ok en wat fris en fruit.
::Y Moest even aan haar wennenquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:17 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt als een dame die van aanpakken weet
Vooraf-track om 18:52 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Ready In Time
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:42 schreef DJ11 het volgende:
Het is gelukt, de uitzending is op tijd klaar en begint om 19:00 uur.
[..]
Vooraf-track om 18:52 uur.
Dat klinkt in ieder geval als een doortastend typequote:Op woensdag 8 juni 2022 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
::Y Moest even aan haar wennen
Weet me ook goed te bespelen, geen zin in kopen ach dan doen we even een rondje om de flat...
Jij kiest de route,,, En dan lopen we toch weer een half uur of meer.
Maar kom op, Raf. Geef je zelf ook eens op je kloten en bespeel je zelf ook. Als je geen zin in lopen hebt, kun je jezelf ook dwingen tot lopen. Je bent er zelf ook bij en geen willoos voorwerp dat bespeeld moet worden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
::Y Moest even aan haar wennen
Weet me ook goed te bespelen, geen zin in kopen ach dan doen we even een rondje om de flat...
Jij kiest de route,,, En dan lopen we toch weer een half uur of meer.
Ik hoor dit voor het eerst, maar het klinkt goed. Ik ben nu natuurlijk ook wel nieuwsgierig naar de originele versie.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde eerste de originele versie draaien, maar toen keek een niet nader te noemen collega-DJ mij heel streng aan....Falco - The Sound Of Musik (Falco Symphonic)
Ze zegt ook wel: "je vind me vast heel streng".quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval als een doortastend type
Tof beginquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde eerste de originele versie draaien, maar toen keek een niet nader te noemen collega-DJ mij heel streng aan....Falco - The Sound Of Musik (Falco Symphonic)
Er komt verderop in de uitzending nog iets symfonisch voorbij, al staat dat niet in de titel...quote:
Thanksquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
Tot nog toe een heel fijn begin van je show, DJ11. Alledrie onbekend, maar meteen lekker.
Ik ken het nog steeds niet, geloof ik. Maar wie op het idee is gekomen om dat intro er uit te knippenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Thanks
Dit is trouwens wel een vrij bekende single van Moloko, alleen is dat gave intro er in de singleversie van afgeknipt.
Zo gaat. 6:31 minuten is te lang voor de radio...quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het nog steeds niet, geloof ik. Maar wie op het idee is gekomen om dat intro er uit te knippen
Nieuwe film?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een beroemde 70s discotrack in een nieuw jasje, voor de soundtrack van een film...
Vind jij dit geslaagd?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:16 schreef DJ11 het volgende:
St. Vincent - Funkytown
Afkomstig van de soundtrack van de film Minions: The Rise Of Gru
Over het algemeen wel leuke films met de Minionsquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:16 schreef DJ11 het volgende:
St. Vincent - Funkytown
Afkomstig van de soundtrack van de film Minions: The Rise Of Gru
Diplomatiek hoor....quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Bijzondere versie dit.
Ik weet niet helemaal wat ik er van vind
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
Het is ook een Melt(ing)Down als ik het zo lees.
De film maakte het wel goedquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Diplomatiek hoor....
Ik vind het op zich wel grappig, maar ik kan niet zo goed tegen die robotstemmen.
Inmiddels zijn we bij nummer 359, dus wat hierboven staat, gaat over de volgende uitzending. Jullie suggesties zijn zeer welkomquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:51 schreef DJ11 het volgende:
O ja, nog een dingetje: dit was uitzending 358. Nummer 360 is bijna aan de beurt en daar wil ik een thema-uitzending van maken. 360 graden![]()
Dus alles met graden (degrees), hoeken (corners, turn) en andere vormen zoals cirkels, vierkanten, driehoeken, etc. Alles waaraan je denkt bij 360 graden. Suggesties zijn alvast welkom via DM (of PM, als dat handiger is)
Ik denk dat ik er de vorige keer dan niet bij was? Want ik vind dit wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:28 schreef DJ11 het volgende:
De vorige keer dat ik deze artiest draaide, regende het protesten. Toch probeer ik het nog een keer.Ik vind dit namelijk wel leuk gedaan.
Les Gordon - Enid & Rebecca
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 draait dit als 9e nummer in de uitzending(gemiste kans)
Jammer genoeg toch een party zonder al te veel consequenties.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
It's very Bri - ish (zonder T).Kid Kapichi - Party At No.10
Daar gaat het liedje feitelijk ook over. Zij (de politici) mogen de regels wél overtreden, wij niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer genoeg toch een party zonder al te veel consequenties.
In de 90s kon dat prima. Een heel andere tijd dan nu, vind ik...quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
Een wel heel optimistisch nummer in deze tijden.
Moet ook gebeuren. Ik verwacht dat ze in de volgende uitzending zelfs twee keer voorbij gaan komenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde New Order wel hoor, maar was weer ff met dingetjes voor het nieuwe huis bezig
Ik las iets over een vervelende buurman? Hopelijk valt het straks wel mee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde New Order wel hoor, maar was weer ff met dingetjes voor het nieuwe huis bezig
Ja, dat hoor je er wel van af. Lieflijk wel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Deze is dan weer ettelijke decennia ouder...Burt Bacharach - I'll Never Fall In Love Again
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:50 schreef Symphonic het volgende:
De honing loopt nu uit de speakers naar beneden
Kijk aan. Daar ga ik dan even verandering in brengen, want mijn favoriete plaat van deze week komt hierna al. En die is niet in het genre dat je van mij zou verwachten. Ik vind het echt een supervet nummer.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:50 schreef Symphonic het volgende:
De honing loopt nu uit de speakers naar beneden
Heavy metalquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk aan. Daar ga ik dan even verandering in brengen, want mijn favoriete plaat van deze week komt hierna al. En die is niet in het genre dat je van mij zou verwachten. Ik vind het echt een supervet nummer.
Ik heb er geen verstand van, maar ik zie niet in waarom dit zou floppen. Vrolijk ongecompliceerd liedje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit is (gelukkig) een stukje minder commercieel dan hun vorige nummers, die zeer grote hits werden. Dus dan zal dit wel floppen, hoewel de luistercijfers (terecht) prima zijn. Wat een heerlijk, melodieus creatief liedje. Vijf sterren vanuit Zwollywood.Panic! At The Disco - Viva Las Vengeance
Ik vind de akkoordenwisselingen niet ongecompliceerd, moet ik zeggen. Er gebeurt echt wel het nodige. Maar het blijft toegankelijk klinken. Ik vind het in elk geval een puik nummer.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik zie niet in waarom dit zou floppen. Vrolijk ongecompliceerd liedje.
Het is niet mijn type mens zullen we maar zeggen. Betweterige kerel die in een parallel universum leeft en heel erg overtuigd is van zijn eigen gelijk. Als ik zeg Den Helder dan kun je vast wel raden waar hij werkte, da’s over het algemeen een bijzonder slag mensen en hij is geen uitzonderingquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las iets over een vervelende buurman? Hopelijk valt het straks wel mee.
Ja, dat hoor ik eigenlijk nooit zo. Ik geloof je direct hoor, maar voor mij klonk het ongecompliceerd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind de akkoordenwisselingen niet ongecompliceerd, moet ik zeggen. Er gebeurt echt wel het nodige. Maar het blijft toegankelijk klinken. Ik vind het in elk geval een puik nummer.
Gelukkig hebben jullie geen VVE of iets.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is niet mijn type mens zullen we maar zeggen. Betweterige kerel die in een parallel universum leeft en heel erg overtuigd is van zijn eigen gelijk. Als ik zeg Den Helder dan kun je vast wel raden waar hij werkte, da’s over het algemeen een bijzonder slag mensen en hij is geen uitzondering
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is niet mijn type mens zullen we maar zeggen. Betweterige kerel die in een parallel universum leeft en heel erg overtuigd is van zijn eigen gelijk. Als ik zeg Den Helder dan kun je vast wel raden waar hij werkte, da’s over het algemeen een bijzonder slag mensen en hij is geen uitzondering
Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie geen VVE of iets.
Very nicequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik had @:Symphonic nog een ouder nummer van Get Well Soon beloofd. Bij deze. Dit nummer uit 2016 kwam in de top-20 van m'n jaarlijst terecht; om preciezer te zijn: #14. Oordeel zelf.Get Well Soon - It's A Catalogue
Vereniging Vervelende Ex- Mariniersquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie geen VVE of iets.
Best een goede band jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:11 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik heb Son Mieux leren kennen bij de OS, vanwege hun optredens bij studio Tokio.
En sindsdien wel fan.
Dat mag ze best latenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Madonna brengt binnenkort een remix-compilatie uit. Om die alvast een beetje te promoten zijn een paar oude remixes als clips/tracks op de streaming-diensten gezet. Zoals deze, gemaakt door David Morales.Madonna - Deeper And Deeper (David's radio edit)
Het klinkt niet nieuw, eigenlijk. Het heeft iets bekends.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Er zit niet zo gek veel nieuwe muziek in de uitzending, maar (de wat mij betreft zeer getalenteerde) Alfie Templeman heeft een album uitgebracht. Daarop staat dit nummer, dat me aan de band Jungle doet denken. Maar dat terzijde.Alfie Templeman - You're A Liar
Het lijkt op bepaalde nummers van Junglequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt niet nieuw, eigenlijk. Het heeft iets bekends.
Even bijpraten/troosten?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:26 schreef just me het volgende:
Deze muziek helpt prima om een lange mail te schrijven naar mijn oud-vriendin in Zuid-Afrika.:)
quote:
Ben benieuwd naar de andere nummers. Voor Angels vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel veel toevoegen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Op 9 september verschijnt het album XXV van Robbie Williams. Zijn grootste hits uitgevoerd met een orkest. En niet zomaar een orkest, maar ons eigen Metropole Orkest.![]()
Robbie Williams - Angels (XXV)
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit het 25e nummer in de uitzending. Zal me geen twee keer in de uitzending gebeuren, zo de fout ingaan...
Belangrijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:32 schreef just me het volgende:
[..]en veel mooie herinneringen ophalen!
Nou, als dat ooit zou gebeurenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Belangrijk![]()
Hopelijk kunnen jullie elkaar ook weer eens face to face ontmoeten.
Ik vind dit zo'n raar Beatles-nummer.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga het vandaag niet zo laat maken. Er komt nog een handvol nummers aan. Ik ben omstreeks 21:00 uur klaar.The Beatles - I Am The Walrus
Het klinkt toch wat ouderwets. Maar ik vind het erg mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Net als dit nummer komen ook de laatste twee nummers van deze uitzending uit 2022
Vind ik ook. Erg ouderwets, alsof het uit de 60s is weggelopen. Maar dat is mede wat ik er zo mooi aan vind. Een goed liedje is een goed liedje, hoe modern of ouderwets het ook moge klinken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt toch wat ouderwets. Maar ik vind het erg mooi.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van vandaag is een liedje dat in de eerste week van dit jaar werd uitgebracht. Al een tijdje niet gedraaid, omdat er zo veel leuke, nieuwe muziek is. Maar deze moet nodig weer.Ben Rector - Dream On
Zouden we eigenlijk vaker moeten doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De tekst van dit nummer is ook mooi. Even wegdromen of dagdromen is echt een luxe.
Ik merk dat als ik het zo druk heb in mijn hoofd dat ik daar niet aan toe kom, dat het dan ook meteen slechter met me gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk vaker moeten doen
Ik probeer, let wel, probeer, als ik wakker ben niet meteen in de "doe" modus te springenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik merk dat als ik het zo druk heb in mijn hoofd dat ik daar niet aan toe kom, dat het dan ook meteen slechter met me gaat.
Geen druk!quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet trouwens nog even kijken hoe ik het volgende week doe qua uitzending. Sowieso niet op woensdag, want ik ben dan veel later thuis dan normaal vanwege een personeelsactiviteit. Wellicht dinsdag. Kan ook zijn dat ik een keertje oversla; ik zie wel.
Ja, ik probeer dat ook. Maar de laatste tijd lukt het me slecht.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer, let wel, probeer, als ik wakker ben niet meteen in de "doe" modus te springen
The secret listener onthult zich.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:15 schreef Melting het volgende:
Bedankt nog DJ11, ik heb nog wel geluisterd.
Dat kan liggen aan welke versie van bluetooth het is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 05:31 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand hier thuis in de wondere wereld van bluetooth?
Ik heb zo'n dongle en die vind mijn tablet en telefoon wel, maar mijn koptelefoon niet.
telefoon en tablet vinden de koptelefoon wel.
Ik zou zoeken naar een 5.2 variant. Dat is volgens mij de laatste nieuwe.quote:Op donderdag 9 juni 2022 05:41 schreef Rafeiro het volgende:
Denk je dat dit wat is?
https://www.amazon.com/dp(...)dc-a61a-295cd8e5076b
Goedemorgen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:03 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Raf en Melting![]()
Hier geen verstand van bluetooth. Wel altijd ruzie mee.
Dat is meer wegwuivend.quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:10 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps
[ afbeelding ]
Als alternatief voor
quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:44 schreef Tjoent het volgende:
Oh dan doen we het even anders:
Goedemorgen peeps![]()
[ afbeelding ]
Ik herken me er niet in, maar dank voor de persoonlijke aandacht…quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:50 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen meneer Moderator
Ook voor u uiteraard een plaatje:
[ afbeelding ]
man man hoor je niet gewoon te slapen op het tijdstip van posten ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 05:34 schreef Rafeiro het volgende:
Fsn mssr een keer niet de allergoedkoopste die ik kon cinden bestellen
Ik sliep nog half en heb nog even geslapen daarna.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:15 schreef just me het volgende:
quote:
Op donderdag 9 juni 2022 05:34 schreef Rafeiro het volgende:
Fsn mssr een keer niet de allergoedkoopste die ik ko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |