SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Dat eerste woord moest ik de betekenis van opzoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Macaber, maar zo waren hun 1e drie/vier albums allemaal.
Kan er goed naar luisteren...
Ken je dat deuntje van het Efteling Spookslot?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat eerste woord moest ik de betekenis van opzoeken
Die heet toch Dance Macabere ?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je dat deuntje van het Efteling Spookslot?
Dat dus, zal het even opzoeken...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Die heet toch Dance Macabere ?
En zou ik gehoord moeten hebben, ben ooit wel een keer in de Efteling geweest.
De synoniemen lijst meld onder andere: Luguber, grimmig, spookachtig.quote:
Dat lijkt me wel, ken niet al het werk van Mussorgsky...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is Mussorgsky : Pictures at an Exhibtion niet een inspiratie bron geweest voor de gelijknamige titel van een album van Emerson Lake and Palmer?
En klinkt tof overigens
Nee ik ook niet, maar het schoot me in eens te binnen vandaar dat ik het vroeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, ken niet al het werk van Mussorgsky...
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog een klassieker op de synthesizer, maar dan door een heer/dame voor een film die ook macaber is...
Fijne avond/meeting...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:48 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
en moet vrolijke muziekje moet ik afsluiten en op weg naar een bijeenkomst
dank je wel
Je ziet het, het programma vult zich vanzelf...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Behoorlijk al wat variatie is langsgekomen tot op heden
Graag gedaan, hopelijk geen dromen van de muziek zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien MadMaster maar ik ga nu toch maar slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |