SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vreselijk is dat altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaaaw de kat vangt net een jong pimpelmeesje, die oudertjes helemaal overstuur
Hoop niet dathet zo;n kat is die wij vroeger hadden, dat beest had bij een poelierj kunnen werken, alles lag netjes geplukt en gefileerd op de derumat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaaaw de kat vangt net een jong pimpelmeesje, die oudertjes helemaal overstuur
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
True maar een verrekte knie is ook weer niet zo spannend.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
pijn is pijn toch? halve pijn bestaat niet.
gatverquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Misschien was ik nog net op tijd met mijn snoekduik op de kat, heb het rillende minipiepbeestje buiten gezet want er zat nog een beetje leven in, ga zo kijken anders moet ik het nekje omdraaien
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
True maar een verrekte knie is ook weer niet zo spannend.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.
Nu heb je een nieuwe heup?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.
anders had je moeten staan?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
God, goed dat ik het even vraag: ik had geen zitplaats gereserveerd naar Graz. Maar op 11 stoelen na zijn alle plekken bezet. Dus voor 3,50 ook maar een plekje gereserveerd
Ik kan alles vrijwel pijnloos opbouwen, maar ik denk dat ik iig voorlopig fysieke blessures wat serieuzer neem dan het gebruikelijke pakje paracetamol/tubetje voltaren dat op mn nachtkastje ligt.quote:
Altijd zo lang mogelijk proberen uit te houden en door te gaan qua pijn met je originele heup.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vreselijk is datquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje slingeren aan de hengsels zo.
Heupkop was deels ingestort, dus je loopt op een gegeven moment mank omdat je ene been bijna 3 cm korter is dan je andere been alsmede dat de kop geen netjes bolletje maar meer een soort van vierkant is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zo lang mogelijk proberen uit te houden en door te gaan qua pijn met je originele heup.
Zal een opluchting wezen nu er een nieuwe gladde ronde kop in zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heupkop was deels ingestort, dus je loopt op een gegeven moment mank omdat je ene been bijna 3 cm korter is dan je andere been alsmede dat de kop geen netjes bolletje maar meer een soort van vierkant is.
viel niks origineels meer mee te doen.
Hmm ja verstandig. Ik ga nu ook maar iets meer naar mijn lichaam luisteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan alles vrijwel pijnloos opbouwen, maar ik denk dat ik iig voorlopig fysieke blessures wat serieuzer neem dan het gebruikelijke pakje paracetamol/tubetje voltaren dat op mn nachtkastje ligt.
das echt totaal onlogischquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm ja verstandig. Ik ga nu ook maar iets meer naar mijn lichaam luisteren.Ik heb nu de neiging om juist meer te fietsen enz als ik pijn voel. Maar dat mag ik niet meer doen.
Afgezien van de revalidatie enzo, had het eigenlijk gewoon een jaar eerder moeten gebeuren, maarja covid en leeftijd speelde mee(geen arts zal bij iemand van rond de 40 denken aan art-/necrose)quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal een opluchting wezen nu er een nieuwe gladde ronde kop in zit.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ik ga mezelf maar verplaatsen naar werk
Ja maar, maar...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht juist oh misschien dat bewegen juist goed is.
Heb je dat briefje van hierboven geprint om mee te nemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Stapsleepstapsleepstapsleep…quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dat briefje van hierboven geprint om mee te nemen?
Krijg nu advies om het te koelen als het pijn doet ipv hurken en fietsen enz.quote:
Zodra je weet wat er beschadigd is kun je pas met bewegen beginnen, er word niets voor niets afgeraden om als er iemand iets breekt lijt te hebben, om niet meteen kleding of schoenen uit te trekken voordat er opgeleid personeel aanwezig is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Da's vooral als het stijf is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt bewegen en bewegenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg nu advies om het te koelen als het pijn doet ipv hurken en fietsen enz.
Gewoon zo'n beetje 20-25 graden, 's nachts wat buitjes/beetje onweer enzo. En niet zo fucking veel WIND.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat de zomer betreft, van mij hoeft ie niet nat te regenen, maar ik hoef ook niet van die lange droge periodes waarbij het zo warm is dat het vanwege de hitte vermoeiend is om iets te ondernemen.
Ik probeer altijd gewoon op te staan, boem is hoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je weet wat er beschadigd is kun je pas met bewegen beginnen, er word niets voor niets afgeraden om als er iemand iets breekt lijt te hebben, om niet meteen kleding of schoenen uit te trekken voordat er opgeleid personeel aanwezig is.
Hardlopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Als ik last heb van m'n rug ga ik ook altijd paardrijden.
Zit je ook een keertje bovenop.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Als ik last heb van m'n rug ga ik ook altijd paardrijden.
quote:
Ik ben gewoon eigenwijs.quote:
Water voor koffie en thee kun je uit het waterreservoir van het toilet pakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:58 schreef Karzai het volgende:
Waterleiding geraakt, geen koffie thee en een gerrie doen vandaag
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:58 schreef Karzai het volgende:
Waterleiding geraakt, geen koffie thee en een gerrie doen vandaag
Ah, gaat de bitterbrommert vandaag serveren?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig doet de bitterbrommert het werk
Op het werkquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wordt survivallen! Heb je wel bier in huis?
Nee dat doet die dan weer nietquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaat de bitterbrommert vandaag serveren?
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:05 schreef Ama het volgende:
Ik word echt depressief als ik naar het weer kijk buiten.
Met de groeten aan je hart.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef Karzai het volgende:
De baas vragen of ze een treetje energie drank gaat halen
Ik heb geen planten of naja geen planten waar ik iets om geef iig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.
Ik ook niet, maar aan de andere kant heb ik last van hooikoorts dus ben ik ook niet een liefhebber van langdurige droogte.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen planten of naja geen planten waar ik iets om geef iig.
Ik wil droogte en warmte.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aan de andere kant heb ik last van hooikoorts dus ben ik ook niet een liefhebber van langdurige droogte.
Alle kinderbadjes weer naar buiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.
Hou opquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle kinderbadjes weer naar buiten.
Wil nog wel een paar dagen om van die planten te genieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben wel blij met die regen. Goed voor de tuin
Maar ze doen het welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon zoals ik altijd zeg, overdag zo'n 20-25 graden en af en toe een dagje buien en 's nachts wat lekkere onweersbuien. Dan heeft de gemiddelde Nederlander echt geen klagen.
Dat komt heus welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil nog wel een paar dagen om van die planten te genieten.
Het was hier in de regio überhaupt nog niet écht droog.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben wel blij met die regen. Goed voor de tuin
Oh? Hier wel eigenlijk. Zaterdag ook lang op het terras gezeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was hier in de regio überhaupt nog niet écht droog.
Er is altijd wel wat om over te klagen als gemmiddelde Nederlander.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon zoals ik altijd zeg, overdag zo'n 20-25 graden en af en toe een dagje buien en 's nachts wat lekkere onweersbuien. Dan heeft de gemiddelde Nederlander echt geen klagen.
Dat is misschien een beetje te enthousiast.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe een trektocht door de sahara, als je knie wat beter voelt.
Spijker op de kop.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
Ook typisch Nederlands om te klagen over klagende Nederlanders.
Nee, de afgelopen weken bedoel ik. Iedereen zat in het zonnetje, maar in het noordwesten was het gewoon vies en nat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh? Hier wel eigenlijk. Zaterdag ook lang op het terras gezeten.
Heerlijk, dat gegil de hele dag van kinderen in badjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle kinderbadjes weer naar buiten.
Da's wat anders.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat om over te klagen als gemmiddelde Nederlander.
dat Is inderdaad wel jammer jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen weken bedoel ik. Iedereen zat in het zonnetje, maar in het noordwesten was het gewoon vies en nat.
En zaterdag heb ik in de ochtend wat in de tuin kunnen doen en zo rond een uur of 13/14 was het gewoon weer regen.
Als het echt zomer wordt, is het bij jou tenminste nog dragelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen weken bedoel ik. Iedereen zat in het zonnetje, maar in het noordwesten was het gewoon vies en nat.
En zaterdag heb ik in de ochtend wat in de tuin kunnen doen en zo rond een uur of 13/14 was het gewoon weer regen.
Ik waai toch alleen maar weg.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het echt zomer wordt, is het bij jou tenminste nog dragelijk.
Maar je hoeft iig niet met de tuinslang aan de gangquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de ouders: “nee sophietje, geen zand in het badje scheppen”quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gegil de hele dag van kinderen in badjes.
Ik heb zaterdag van 11 tot zes met de kop in de zon gezetenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poëtisch bijnaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Klagen is voor losers, klagen is als bedorven harige aardbeien in de yoghurt.
Gewoon géén zon ook he.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag van 11 tot zes met de kop in de zon gezeten
Waarschijnlijk is fietsen bij jou in de buurt een stuk minder leuk dan hier. Altijd tegenwind.quote:
Hangt ef vanaf of je het met de definite eens bent en of daar niks aan veranderd kan worden om het verdraagzaam te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Klagen is voor losers, klagen is als bedorven harige aardbeien in de yoghurt.
Wel lekker plat..?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is fietsen bij jou in de buurt een stuk minder leuk dan hier. Altijd tegenwind.
Verhuizen een optie?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon géén zon ook he.Alleen maar vies benauwd.
En nu dus weer enorm grijs. Heet hoeft echt niet, maar ik wil gewoon een half uurtje in m'n hangmat kunnen liggen buiten zonder weg te spoelen.
Heb je hoge bomen in je tuin?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon géén zon ook he.Alleen maar vies benauwd.
En nu dus weer enorm grijs. Heet hoeft echt niet, maar ik wil gewoon een half uurtje in m'n hangmat kunnen liggen buiten zonder weg te spoelen.
Mja, niet de provincie uit.quote:
Waarom niet?quote:
Neen. Ik heb een standaard voor m'n hangmat.quote:
Wil je hout sprokkelen?quote:
Ik *heb* een leven.quote:
Gillende kinderenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gegil de hele dag van kinderen in badjes.
Huehue?quote:
Mja, die voorspellingen vallen in praktijk nogal tegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Huehue?
Het is hier ook geen berggebied hoor.Ik kan kiezen of ik heuvels wil of niet. Ik zie trouwens dat het de komende tijd ook aan de kust niet veel waait.
quote:
Nah, elders iets vergelijkbaars opbouwen heb ik helemaal geen zin in en verder ben ik echt wel blij met m'n omgeving. Stad is dichtbij, maar ik zit ook met een half uurtje fietsen midden in de duinen.quote:
Daarom zijn het ook voorspellingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die voorspellingen vallen in praktijk nogal tegen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die voorspellingen vallen in praktijk nogal tegen.
Bureaucratische hel dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zou bij het KNMI gaan klagen dan. Ook over die wind steeds. Misschien kunnen ze er iets mee.
Ook het "nu" krijgen ze niet goed vaak.quote:
Ja maar ieuw, twitter.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:36 schreef Recce het volgende:
Je kunt ze ook direct op Twitter bedreigen natuurlijk. Dat schijnt de moderne manier te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zetten ze dan de wind zachter?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:36 schreef Recce het volgende:
Je kunt ze ook direct op Twitter bedreigen natuurlijk. Dat schijnt de moderne manier te zijn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook het "nu" krijgen ze niet goed vaak.
Zul je zien dat net balletje ook aan het bellen is, die is van de harde winden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het bij de juiste afdeling terechtkomt wel.
Beter hard dan stinkendquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien dat net balletje ook aan het bellen is, die is van de harde winden.
Eigenlijk moet er ook een meetstation in de buurt van Ballie komen. Die verstoort alles.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien dat net balletje ook aan het bellen is, die is van de harde winden.
De Baltquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook een meetstation in de buurt van Ballie komen. Die verstoort alles.
Dan heb je helemaal gelijk ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, elders iets vergelijkbaars opbouwen heb ik helemaal geen zin in en verder ben ik echt wel blij met m'n omgeving. Stad is dichtbij, maar ik zit ook met een half uurtje fietsen midden in de duinen.
Plus dat we hier qua werk ook wel lekker zitten en meer reistijd is ook niet alles (want we kunnen geen van beiden écht lekker thuiswerken). Normaal is het weer ook niet zo'n punt, maar we zitten wel echt op een sweet spot qua zeikweer zo tussen de Noordzee en het IJsselmeer blijkt.
Ik wilde zeggen dat het hier normaal is om bij de supermarkt te betalen voor het parkeren, maar ik zit in het centrum.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Betaald parkeren bij de supermarkt?5 euro om een kerk in te mogen? Get outta here
Als er minder mensen op de communnie afkomen moeten de priesters toch iets om de hostis , wierook en wijn te betalen, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Betaald parkeren bij de supermarkt?5 euro om een kerk in te mogen? Get outta here
Wat zijn jouw voordelen ?quote:
Geen reistijd, geen gezeik aan m'n kop, kan lekker chagrijnen en uit m'n neus eten.quote:
Ik ben er helemaal aan gewend. Eén dag kantoor voor de socials is genoeg voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik merk trouwens echt dat mensen in het thuiswerken blijven hangen. Ik snap dat vaak toch echt niet. Tenzij je een dag pakt om te concentreren of werk in te halen…
Maar ik zou zo enorm de interactie en collega’s missen. Ook het opdoen van nieuwe zaken of samenwerken zou voor mij echt lastig zijn.
Ah in Wenen geloven ze nog in dat sprookje.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel weer even wennen met zo’n ffp2 op
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen reistijd, geen gezeik aan m'n kop, kan lekker chagrijnen en uit m'n neus eten.
Mja, het is een tikje onduidelijk. Schijnbaar alleen nog in Wenen. Maar in de trein heeft iedereen er eentje op, dus ik doe maar vrolijk meequote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah in Wenen geloven ze nog in dat sprookje.
Ik vind het zo irritant. Als ik wil afspreken met een collega om iets te overleggen kon ik voorheen gewoon ff naar ze toe lopen. Nu zijn ze steeds thuis aan het werk en zit de agenda klapvol met teams afspraken zodat ik ze amper nog kan spreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal aan gewend. Eén dag kantoor voor de socials is genoeg voor mij
Dit klinkt uitermate efficiënt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant. Als ik wil afspreken met een collega om iets te overleggen kon ik voorheen gewoon ff naar ze toe lopen. Nu zijn ze steeds thuis aan het werk en zit de agenda klapvol met teams afspraken zodat ik ze amper nog kan spreken.
Mensen werken langs elkaar heen, want ze weten amper nog wat de ander doet. Er vormen steeds meer eilandjes. Ik zat onlangs bij 4 aparte overleggen waar bij alle 4 dezelfde casussen werden besproken. Alleen zij wisten dit niet van elkaar. En stonden allemaal ergens anders op de ladder.
Heb dat ook aangegeven en toen veranderde hun gezichten in vraagtekens; hoe weet jij dit?
Omdat ik in alle vier de overleggen zit toevallig. En jullie naaste collega’s dan toevallig aansluiten.
Dus nu gaan ze onderling weer dingen afstemmen en ondertussen stapelt het werk op en blijft er shit liggen.
Ben er zo klaar mee.
Hebben jullie geen stand-up of zo, waar even wordt besproken wie wat doet?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant. Als ik wil afspreken met een collega om iets te overleggen kon ik voorheen gewoon ff naar ze toe lopen. Nu zijn ze steeds thuis aan het werk en zit de agenda klapvol met teams afspraken zodat ik ze amper nog kan spreken.
Mensen werken langs elkaar heen, want ze weten amper nog wat de ander doet. Er vormen steeds meer eilandjes. Ik zat onlangs bij 4 aparte overleggen waar bij alle 4 dezelfde casussen werden besproken. Alleen zij wisten dit niet van elkaar. En stonden allemaal ergens anders op de ladder.
Heb dat ook aangegeven en toen veranderde hun gezichten in vraagtekens; hoe weet jij dit?
Omdat ik in alle vier de overleggen zit toevallig. En jullie naaste collega’s dan toevallig aansluiten.
Dus nu gaan ze onderling weer dingen afstemmen en ondertussen stapelt het werk op en blijft er shit liggen.
Ben er zo klaar mee.
Precies. En ik gil dit al zo lang, maar ben kennelijk onzichtbaar of ik stel me aan.quote:
Vind mezelf wel vadsiger geworden. Maar dat is meer gevoel. De weegschaal zegt hetzelfde als twee jaar terugquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens dat ik zie dat de meeste thuiswerk-collega’s kilo’s zijn aangekomen. Die zitten nu allemaal ook te bakkeleien over dieeten en zo. :’)
Niet over alle afdelingen nee. En dan nog denken ze een nieuwe casus te hebben, maar dan pikken ze weer wat op, wat in een andere projectgroep ( zo noem ik het nu even ) allang op de agenda staat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie geen stand-up of zo, waar even wordt besproken wie wat doet?
Is dit een band?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Editors komen naar Nederland. Naar AhoyDaar heb ik geen zin in.
geen zin in rotterdam?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Editors komen naar Nederland. Naar AhoyDaar heb ik geen zin in.
Hmm dat is ook naarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind mezelf wel vadsiger geworden. Maar dat is meer gevoel. De weegschaal zegt hetzelfde als twee jaar terug
Hmmm, dat herken ik niet. Wel de vele mailtjes hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet over alle afdelingen nee. En dan nog denken ze een nieuwe casus te hebben, maar dan pikken ze weer wat op, wat in een andere projectgroep ( zo noem ik het nu even ) allang op de agenda staat.
Toen “we” nog allemaal op kantoor zaten, ook al zat je op een andere afdeling. Dan was dit niet zo. Dan wist je van elkaar gewoon waar je mee bezig was. En anders hoorde je wel iemand erover praten, zodat je kon inhalen.
En de mailcultuur is bizar. Als ik 2 dagen niet ben geweest heb ik 73 mails. …. Echt niet te doen.
Werk je niet met ketenpartners en andere afdelingen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, dat herken ik niet. Wel de vele mailtjes hoor
Spieren wegen meer dan vet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind mezelf wel vadsiger geworden. Maar dat is meer gevoel. De weegschaal zegt hetzelfde als twee jaar terug
Gaat er 's avonds geen trein meer naar Ede?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan moet ik met de auto en dat haat ik
Ja kan wel de nachttrein nemen dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat er 's avonds geen trein meer naar Ede?
Dat vertel ik mezelf ook altijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
Op dinsdag 7 juni 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Die stress is niet fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan wel de nachttrein nemen dan.
Maar de laatste twee keer Ahoy moest ik of de toegift missen of ik strandde in Utrecht.
Je wordt steeds gespierder volgens de weegschaal?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vertel ik mezelf ook altijd.
Ik ben gedetacheerd vanuit het communicatieteam naar een paar projecten. En dan werk ik binnen het team nog samen aan een paar klussen. Maar dat is allemaal netjes gekaderdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werk je niet met ketenpartners en andere afdelingen?
je verbrand toch en calorie als je de moeite neemt er op te stappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wordt steeds gespierder volgens de weegschaal?
Ja, 1 of zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je verbrand toch en calorie als je de moeite neemt er op te stappen?
Bij mij schiet het ook niet echt op.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar zit ook geen ontwikkeling in, niet positief, niet negatief
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zijn de kleine dingen die het doen.
'quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
Leuk joh huisdieren.Ze waren toch tam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
Leuk joh huisdieren.Het is niet dat ze je kunnen vertellen dat ze het even niet fijn vinden dat je ze lastig valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je ze maar beter eten geeft dan wat ze normaal gesproken gewend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh shit die ben k vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je je serveersmile al opgezet? Je moet wel een beetje vrolijk overkomen natuurlijk.
Waarschijnlijk beton.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
Nou binnenkort komt er iemand langs van t-mobile om te kijken waarom mijn wifi zo mega slecht is in deze kamer sinds ik glasvezel heb. Ben benieuwd.
Vast maar het werkte voor ik glasvezel had een stuk minder slecht (en toen was het al gaar op sommige momenten). En dat ik zonder problemen op het kastje van de buren kan is lame, zeggen hun ook. Dat ding staat nog verder weg dus moet die van mij ook gewoon werken als ik hier zit.quote:
Voordat ik hier glasvezel had gebruikte ik amper wifi en als de mijne niet werkte die van een van de buren, maar ik ben dan ook nooit met t-mobile in zee gegaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast maar het werkte voor ik glasvezel had een stuk minder slecht (en toen was het al gaar op sommige momenten). En dat ik zonder problemen op het kastje van de buren kan is lame, zeggen hun ook. Dat ding staat nog verder weg dus moet die van mij ook gewoon werken als ik hier zit.
Ik heb sinds ik hier woon al t-mobile en was daar tot een maand geleden best tevreden over eigenlijk. Als ik in zelfde kamer zit als de router werkt het wel als de tielelier maar ja om nou altijd in de woonkamer te moeten zitten, t-mobile zegt ook dat dat niet de bedoeling is. En ik nam juist glasvezel zodat het beter zou worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voordat ik hier glasvezel had gebruikte ik amper wifi en als de mijne niet werkte die van een van de buren, maar ik ben dan ook nooit met t-mobile in zee gegaan.
heb je toen je glasvezel kreeg ook een nieuwe router gekregen, of was die oude toen nog geschikt?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik hier woon al t-mobile en was daar tot een maand geleden best tevreden over eigenlijk. Als ik in zelfde kamer zit als de router werkt het wel als de tielelier maar ja om nou altijd in de woonkamer te moeten zitten, t-mobile zegt ook dat dat niet de bedoeling is. En ik nam juist glasvezel zodat het beter zou worden.
Oude met een nieuw klein kastje erbij aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je toen je glasvezel kreeg ook een nieuwe router gekregen, of was die oude toen nog geschikt?
Durf te wedden dat dat het probleem blijkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oude met een nieuw klein kastje erbij aan.
Dat ik gewoon een nieuwe router krijg?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Durf te wedden dat dat het probleem blijkt.
Welke zon.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is nu een beetje zon, dus de plantjes ws.
Vastplakt.. zo letterlijk is het niet. Maar ik ga daar zo toch even stofzuigen, zal even foto maken wat ik bedoel (na het stofzuigen haha).quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je een kastje aan een apperaat vastplakt is dat doorgaans een noodoplossing.
Hebben ze je router op afstand ook doorgelezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Vastplakt.. zo letterlijk is het niet. Maar ik ga daar zo toch even stofzuigen, zal even foto maken wat ik bedoel (na het stofzuigen haha).
Denk ik niet? Hij keek wel mee toen ik hem ging resetten volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hebben ze je router op afstand ook doorgelezen?
Ik heb (met kpn dan) het zelfde probleem gehad, maar daaruit bleek gewoon dat de router gewoon een jaartje of vijf te oud was voor het netwerk toendertijdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk ik niet? Hij keek wel mee toen ik hem ging resetten volgens mij.
Ik heb deze router nu 3,5 jaar (want zolang woon ik hier en heb ik dus een abonnement bij ze).quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb (met kpn dan) het zelfde probleem gehad, maar daaruit bleek gewoon dat de router gewoon een jaartje of vijf te oud was voor het netwerk toendertijd
Gusama Fringquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
Hij probeerde Los Pollos Hermanos uit te spreken.![]()
Want zo heet mijn wifi.
En mijn 2de kanaal heet The Upside Down. Ik moest gniffelen.
Ik zou er niet eens willen eten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
Nee ik wil geen kiptent als dekmantel voor mijn andere duistere zaakjes.
Die acteur woont/woonde in Groningen op een gegeven moment.quote:
Merk je als klant niks van hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van duistere zaakjes, zeker niet als je het met kippenvlees combineert
Als het verteringsproces zo snel zou werken zijn er wel een paar eettenten waar ik dat niet tot thuiskomt zou laten wachten.quote:
Je leert van pijn, en jullie worden ws schoon genoeg gevonden dat ze niet verwachten dat het kind meteen een tetanus injectie hoeft te hebben, zie het als compliment.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Ouders laten hun baby kruipen dus k zeg dat we hier welles glas laten vallen. Ze zeggen ja wij ook en laten die baby gewoon doorkruipen
Man man man
Liefhebbende oudersquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Ouders laten hun baby kruipen dus k zeg dat we hier welles glas laten vallen. Ze zeggen ja wij ook en laten die baby gewoon doorkruipen
Man man man
Echt zo'n promotiefilmpje om er al dan niet voor te zorgen dat er niet uitgebreid mag worden, terwijl dat ws wel in de meerjarenbegroting in de planning zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)trieterrein-moerdijk
Mooiste industrieterrein van Nederland![]()
Klopt maar plant staat naast de bank dus zelfs ik kan het dan niet vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De beste manier om een kamerplant te mishandelen is door deze geen water te geven.
Nee joh, is gewoon promotie voor De Nieuwe Wildernis 2.0quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echt zo'n promotiefilmpje om er al dan niet voor te zorgen dat er niet uitgebreid mag worden, terwijl dat ws wel in de meerjarenbegroting in de planning zit.
Dus er was een Nieuwe Wildernis 0.1b?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon promotie voor De Nieuwe Wildernis 2.0
Oh, kan je wel laten hangen, geloof dat 'ie dan eerst nog wat voedingsstoffen eruit kan halen (aka langzaamaan bruin worden).quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:07 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Ik heb net p.o. mijn plant ook half opgezogen net dus nu heeft mijn Monstera (naast een afgebroken stengel) ook 2 bladeren die grotendeels eraf zijn gezogen. Moet ik rest van het gebroken blad nu eraf halen of kan het wel zo?
De beste is teveel water.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De beste manier om een kamerplant te mishandelen is door deze geen water te geven.
Ja, en die werd best goed ontvangen, ook een aantal awards gewonnen https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Nieuwe_Wildernis_(film) De nieuwe wildernis (2013) - Reference View - IMDbquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus er was een Nieuwe Wildernis 0.1b?
Oke dankjequote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, kan je wel laten hangen, geloof dat 'ie dan eerst nog wat voedingsstoffen eruit kan halen (aka langzaamaan bruin worden).
Streng optredenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:22 schreef Karzai het volgende:
Weer zo,n asociale bejaarde die denkt met zijn canta voor de deur te mogen parkeren.
Gewoon lekker in het parkeervak buiten het hek neerzetten
Dan rijden ze in hun canta ws ook door naar de balie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:24 schreef Karzai het volgende:
Als we daaraan gaan beginnen komt er niemand meer langs de rollators
Ik haal ze er dan af, mooier worden ze niet en dan gaan er alleen voedingsstoffen in.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:07 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Ik heb net p.o. mijn plant ook half opgezogen net dus nu heeft mijn Monstera (naast een afgebroken stengel) ook 2 bladeren die grotendeels eraf zijn gezogen. Moet ik rest van het gebroken blad nu eraf halen of kan het wel zo?
ik bedacht mij dat het ook meer mensen zouden zijn dan slechts 25, 30-35 komt beter in de buurtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit zo te denken, het waren er meer.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Schnitzel besteld
Met petersilienkartoffeln
Vind ik een mooie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Schnitzel besteld
Die aardappels klonken spannender dan dat ze er uitzienquote:
dat is een beste lapquote:
K kom er aanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Schnitzel besteld
Simpel maar lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die aardappels klonken spannender dan dat ze er uitzien
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een lap vlees, is dat van een brontosaurus?
Kan wel een hele brontosaurus op dacht diequote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een lap vlees, is dat van een brontosaurus?
Goeien lap vlees welquote:
Had trekquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan wel een hele brontosaurus op dacht die
picsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:44 schreef Haags het volgende:
@:franticdj Emma op de Maldiven. Lekker man.
Haha de lokale Tong80?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook fijn dat de lokale dronken tor een gesprekje aanknoopt en niet meer ophoudt
Dat vind ik zo jammer aan de Duitse keuken (of waar zit je).quote:
Haten op schnitzelsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik zo jammer aan de Duitse keuken (of waar zit je).
Zo’n lap taaie schnitzel.
Maar een malse entrecote ho maar![]()
De schnitzels die ik buiten nederland gegeten heb waren niet zo doorbakken zoals mams het doet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker knauwen op seperatorvlees met bloedplaatjesquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch, heb jij in Duitsland weleens echt goed gegeten?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker knauwen op seperatorvlees met bloedplaatjes
Jawel niet echt slecht maar een beetje 65+ eten is het daar, traditioneel met dubbele lappen ouderwets vlees.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch, heb jij in Duitsland weleens echt goed gegeten?
Ohja ik wel dat was een Bistro in Daun.
Loop nou niet altijd zo te zeikenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |