SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vreselijk is dat altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaaaw de kat vangt net een jong pimpelmeesje, die oudertjes helemaal overstuur
Hoop niet dathet zo;n kat is die wij vroeger hadden, dat beest had bij een poelierj kunnen werken, alles lag netjes geplukt en gefileerd op de derumat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaaaw de kat vangt net een jong pimpelmeesje, die oudertjes helemaal overstuur
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
True maar een verrekte knie is ook weer niet zo spannend.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
pijn is pijn toch? halve pijn bestaat niet.
gatverquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Misschien was ik nog net op tijd met mijn snoekduik op de kat, heb het rillende minipiepbeestje buiten gezet want er zat nog een beetje leven in, ga zo kijken anders moet ik het nekje omdraaien
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
True maar een verrekte knie is ook weer niet zo spannend.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.
Nu heb je een nieuwe heup?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.
anders had je moeten staan?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
God, goed dat ik het even vraag: ik had geen zitplaats gereserveerd naar Graz. Maar op 11 stoelen na zijn alle plekken bezet. Dus voor 3,50 ook maar een plekje gereserveerd
Ik kan alles vrijwel pijnloos opbouwen, maar ik denk dat ik iig voorlopig fysieke blessures wat serieuzer neem dan het gebruikelijke pakje paracetamol/tubetje voltaren dat op mn nachtkastje ligt.quote:
Altijd zo lang mogelijk proberen uit te houden en door te gaan qua pijn met je originele heup.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vreselijk is datquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje slingeren aan de hengsels zo.
Heupkop was deels ingestort, dus je loopt op een gegeven moment mank omdat je ene been bijna 3 cm korter is dan je andere been alsmede dat de kop geen netjes bolletje maar meer een soort van vierkant is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zo lang mogelijk proberen uit te houden en door te gaan qua pijn met je originele heup.
Zal een opluchting wezen nu er een nieuwe gladde ronde kop in zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heupkop was deels ingestort, dus je loopt op een gegeven moment mank omdat je ene been bijna 3 cm korter is dan je andere been alsmede dat de kop geen netjes bolletje maar meer een soort van vierkant is.
viel niks origineels meer mee te doen.
Hmm ja verstandig. Ik ga nu ook maar iets meer naar mijn lichaam luisteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan alles vrijwel pijnloos opbouwen, maar ik denk dat ik iig voorlopig fysieke blessures wat serieuzer neem dan het gebruikelijke pakje paracetamol/tubetje voltaren dat op mn nachtkastje ligt.
das echt totaal onlogischquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm ja verstandig. Ik ga nu ook maar iets meer naar mijn lichaam luisteren.Ik heb nu de neiging om juist meer te fietsen enz als ik pijn voel. Maar dat mag ik niet meer doen.
Afgezien van de revalidatie enzo, had het eigenlijk gewoon een jaar eerder moeten gebeuren, maarja covid en leeftijd speelde mee(geen arts zal bij iemand van rond de 40 denken aan art-/necrose)quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal een opluchting wezen nu er een nieuwe gladde ronde kop in zit.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ik ga mezelf maar verplaatsen naar werk
Ja maar, maar...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht juist oh misschien dat bewegen juist goed is.
Heb je dat briefje van hierboven geprint om mee te nemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Stapsleepstapsleepstapsleep…quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dat briefje van hierboven geprint om mee te nemen?
Krijg nu advies om het te koelen als het pijn doet ipv hurken en fietsen enz.quote:
Zodra je weet wat er beschadigd is kun je pas met bewegen beginnen, er word niets voor niets afgeraden om als er iemand iets breekt lijt te hebben, om niet meteen kleding of schoenen uit te trekken voordat er opgeleid personeel aanwezig is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Da's vooral als het stijf is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt bewegen en bewegenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg nu advies om het te koelen als het pijn doet ipv hurken en fietsen enz.
Gewoon zo'n beetje 20-25 graden, 's nachts wat buitjes/beetje onweer enzo. En niet zo fucking veel WIND.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat de zomer betreft, van mij hoeft ie niet nat te regenen, maar ik hoef ook niet van die lange droge periodes waarbij het zo warm is dat het vanwege de hitte vermoeiend is om iets te ondernemen.
Ik probeer altijd gewoon op te staan, boem is hoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je weet wat er beschadigd is kun je pas met bewegen beginnen, er word niets voor niets afgeraden om als er iemand iets breekt lijt te hebben, om niet meteen kleding of schoenen uit te trekken voordat er opgeleid personeel aanwezig is.
Hardlopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Als ik last heb van m'n rug ga ik ook altijd paardrijden.
Zit je ook een keertje bovenop.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Als ik last heb van m'n rug ga ik ook altijd paardrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |