SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vreselijk is dat altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaaaw de kat vangt net een jong pimpelmeesje, die oudertjes helemaal overstuur
Hoop niet dathet zo;n kat is die wij vroeger hadden, dat beest had bij een poelierj kunnen werken, alles lag netjes geplukt en gefileerd op de derumat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaaaw de kat vangt net een jong pimpelmeesje, die oudertjes helemaal overstuur
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
True maar een verrekte knie is ook weer niet zo spannend.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
pijn is pijn toch? halve pijn bestaat niet.
gatverquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Misschien was ik nog net op tijd met mijn snoekduik op de kat, heb het rillende minipiepbeestje buiten gezet want er zat nog een beetje leven in, ga zo kijken anders moet ik het nekje omdraaien
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
True maar een verrekte knie is ook weer niet zo spannend.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.
Nu heb je een nieuwe heup?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verrekte hamstring was maar of ik er nou te lang mee doorgelopen ben ofdat het twee jaar geleden echt zo was, moest er uiteindelijk een nieuwe heup in.
anders had je moeten staan?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
God, goed dat ik het even vraag: ik had geen zitplaats gereserveerd naar Graz. Maar op 11 stoelen na zijn alle plekken bezet. Dus voor 3,50 ook maar een plekje gereserveerd
Ik kan alles vrijwel pijnloos opbouwen, maar ik denk dat ik iig voorlopig fysieke blessures wat serieuzer neem dan het gebruikelijke pakje paracetamol/tubetje voltaren dat op mn nachtkastje ligt.quote:
Altijd zo lang mogelijk proberen uit te houden en door te gaan qua pijn met je originele heup.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vreselijk is datquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje slingeren aan de hengsels zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |