quote:
Ik ben gewoon eigenwijs.quote:
Water voor koffie en thee kun je uit het waterreservoir van het toilet pakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:58 schreef Karzai het volgende:
Waterleiding geraakt, geen koffie thee en een gerrie doen vandaag
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:58 schreef Karzai het volgende:
Waterleiding geraakt, geen koffie thee en een gerrie doen vandaag
Ah, gaat de bitterbrommert vandaag serveren?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig doet de bitterbrommert het werk
Op het werkquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wordt survivallen! Heb je wel bier in huis?
Nee dat doet die dan weer nietquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaat de bitterbrommert vandaag serveren?
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:05 schreef Ama het volgende:
Ik word echt depressief als ik naar het weer kijk buiten.
Met de groeten aan je hart.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef Karzai het volgende:
De baas vragen of ze een treetje energie drank gaat halen
Ik heb geen planten of naja geen planten waar ik iets om geef iig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.
Ik ook niet, maar aan de andere kant heb ik last van hooikoorts dus ben ik ook niet een liefhebber van langdurige droogte.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen planten of naja geen planten waar ik iets om geef iig.
Ik wil droogte en warmte.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aan de andere kant heb ik last van hooikoorts dus ben ik ook niet een liefhebber van langdurige droogte.
Alle kinderbadjes weer naar buiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.
Hou opquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle kinderbadjes weer naar buiten.
Wil nog wel een paar dagen om van die planten te genieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben wel blij met die regen. Goed voor de tuin
Maar ze doen het welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon zoals ik altijd zeg, overdag zo'n 20-25 graden en af en toe een dagje buien en 's nachts wat lekkere onweersbuien. Dan heeft de gemiddelde Nederlander echt geen klagen.
Dat komt heus welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil nog wel een paar dagen om van die planten te genieten.
Het was hier in de regio überhaupt nog niet écht droog.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben wel blij met die regen. Goed voor de tuin
Oh? Hier wel eigenlijk. Zaterdag ook lang op het terras gezeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was hier in de regio überhaupt nog niet écht droog.
Er is altijd wel wat om over te klagen als gemmiddelde Nederlander.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon zoals ik altijd zeg, overdag zo'n 20-25 graden en af en toe een dagje buien en 's nachts wat lekkere onweersbuien. Dan heeft de gemiddelde Nederlander echt geen klagen.
Dat is misschien een beetje te enthousiast.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe een trektocht door de sahara, als je knie wat beter voelt.
Spijker op de kop.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
Ook typisch Nederlands om te klagen over klagende Nederlanders.
Nee, de afgelopen weken bedoel ik. Iedereen zat in het zonnetje, maar in het noordwesten was het gewoon vies en nat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh? Hier wel eigenlijk. Zaterdag ook lang op het terras gezeten.
Heerlijk, dat gegil de hele dag van kinderen in badjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle kinderbadjes weer naar buiten.
Da's wat anders.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat om over te klagen als gemmiddelde Nederlander.
dat Is inderdaad wel jammer jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen weken bedoel ik. Iedereen zat in het zonnetje, maar in het noordwesten was het gewoon vies en nat.
En zaterdag heb ik in de ochtend wat in de tuin kunnen doen en zo rond een uur of 13/14 was het gewoon weer regen.
Als het echt zomer wordt, is het bij jou tenminste nog dragelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen weken bedoel ik. Iedereen zat in het zonnetje, maar in het noordwesten was het gewoon vies en nat.
En zaterdag heb ik in de ochtend wat in de tuin kunnen doen en zo rond een uur of 13/14 was het gewoon weer regen.
Ik waai toch alleen maar weg.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het echt zomer wordt, is het bij jou tenminste nog dragelijk.
Maar je hoeft iig niet met de tuinslang aan de gangquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de ouders: “nee sophietje, geen zand in het badje scheppen”quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gegil de hele dag van kinderen in badjes.
Ik heb zaterdag van 11 tot zes met de kop in de zon gezetenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |