quote:
Ik ben gewoon eigenwijs.quote:
Water voor koffie en thee kun je uit het waterreservoir van het toilet pakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:58 schreef Karzai het volgende:
Waterleiding geraakt, geen koffie thee en een gerrie doen vandaag
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:58 schreef Karzai het volgende:
Waterleiding geraakt, geen koffie thee en een gerrie doen vandaag
Ah, gaat de bitterbrommert vandaag serveren?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig doet de bitterbrommert het werk
Op het werkquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wordt survivallen! Heb je wel bier in huis?
Nee dat doet die dan weer nietquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaat de bitterbrommert vandaag serveren?
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:05 schreef Ama het volgende:
Ik word echt depressief als ik naar het weer kijk buiten.
Met de groeten aan je hart.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef Karzai het volgende:
De baas vragen of ze een treetje energie drank gaat halen
Ik heb geen planten of naja geen planten waar ik iets om geef iig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.
Ik ook niet, maar aan de andere kant heb ik last van hooikoorts dus ben ik ook niet een liefhebber van langdurige droogte.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen planten of naja geen planten waar ik iets om geef iig.
Ik wil droogte en warmte.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aan de andere kant heb ik last van hooikoorts dus ben ik ook niet een liefhebber van langdurige droogte.
Alle kinderbadjes weer naar buiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is goed voor de plantjes, en zorgt er meteen voor dat als je over 3 weken opeens 2 weken hebt waarbij de mussen van het dak vallen het water niet meteen vanaf dag 1 op rantsoen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |