denk dat dat eerste al genoeg is hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel eens bij zo'n Marie Kondo haar sokken door elkaar willen gooien en chocolade in haar gordijnen willen smeren, eens kijken wanneer dat blije Aziatische hoofdje ontploft.
OCD tuthola, hoog tijd dat dat weer als een ernstige psychiatrische handicap gezien gaat wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dat eerste al genoeg is hoor
gelukkig doen wij daar niet aanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een familiedag met 40 man dus ben benieuwd.
Ik zit zo te denken, het waren er meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig doen wij daar niet aan
al zou die ook niet zo groot zijn, max 25 man denk ik?
Moet weer een mondkapje opzetten.quote:
Nope. Niet de meest uitbundige mensen ook.quote:
Covid-19 is verworden tot een ziekte voor mensenschuwe introverte zolderkamerbewoners?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Niet de meest uitbundige mensen ook.
Hoorde dat het in de zuidelijke regionen van het land weer wat vaker voorkomt.
Shit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 is verworden tot een ziekte voor mensenschuwe introverte zolderkamerbewoners?
RIPquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 is verworden tot een ziekte voor mensenschuwe introverte zolderkamerbewoners?
Is logisch, de rest heeft het wel al gehad inmiddels.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is logisch, de rest heeft het wel al gehad inmiddels.
Apenpokken krijgen we in elk geval niet zo snel.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is straks een epidemie van de introverten. Krijg je dat weer
Het is pas begin juni.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:01 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaan we gewoon geen zomer krijgen. Weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |