Hier stond een jaar of vier geleden verderop een leuk huis te koop dat ik wel kon kopen toen. Maar had geen zin om te verhuizenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kon vijf jaar geleden een tof vrijstaand huis kopen. Lerp van een tuin. Wel in Stampersgat
Nog altijd spijt van dat ik dat huis heb laten lopen
Vrijstaand?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier stond een jaar of vier geleden verderop een leuk huis te koop dat ik wel kon kopen toen. Maar had geen zin om te verhuizen
En het was ook gewoon te groot voor mij alleen.
Nee wel rijtjeswoning. Maar in het centrum, vond ik wel prettig. Tuin, vier slaapkamers, zonnepanelen, nieuwe badkamer en keuken.quote:
4 slaapkamers is misschien wel een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wel rijtjeswoning. Maar in het centrum, vond ik wel prettig. Tuin, vier slaapkamers, zonnepanelen, nieuwe badkamer en keuken.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wel rijtjeswoning. Maar in het centrum, vond ik wel prettig. Tuin, vier slaapkamers, zonnepanelen, nieuwe badkamer en keuken.
Kantoor, bibliotheek, slaapkamer en wat ruimte voor extra opslag/was/weetikwat. Ik zie geen problemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4 slaapkamers is misschien wel een beetje overdreven.
ja hier is het ook 1 slaapkamer, 1 kantoor, 1 inloopkast en 1 rommelhok gewordenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kantoor, bibliotheek, slaapkamer en wat ruimte voor extra opslag/was/weetikwat. Ik zie geen problemen.
Ja heb die van mij meegegeven met mijn vorige tv. Had ik niet moeten doen.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:07 schreef mschol het volgende:
ik zou niet eens weten wat mn bruto uurloon is
Dat frot ik in drie maanden vol met zooi en maak vervolgens niet schoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kantoor, bibliotheek, slaapkamer en wat ruimte voor extra opslag/was/weetikwat. Ik zie geen problemen.
Goede zelfreflectie welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat frot ik in drie maanden vol met zooi en maak vervolgens niet schoon.
Marietje Kondo this is not.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat frot ik in drie maanden vol met zooi en maak vervolgens niet schoon.
denk dat dat eerste al genoeg is hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel eens bij zo'n Marie Kondo haar sokken door elkaar willen gooien en chocolade in haar gordijnen willen smeren, eens kijken wanneer dat blije Aziatische hoofdje ontploft.
OCD tuthola, hoog tijd dat dat weer als een ernstige psychiatrische handicap gezien gaat wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dat eerste al genoeg is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |