SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Valt mee.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ziet het er ook uit![]()
voel je de trein goed?
nou lekker snurken dan maarquote:Op maandag 6 juni 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Op maandag 6 juni 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
de laptop is wel al een model van 3 jaar oud...quote:Op maandag 6 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
nou morgen maar over nadenken. Goedkoop is die nog steeds niet
ja maar betere specs dan wat ik nu hebquote:Op maandag 6 juni 2022 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de laptop is wel al een model van 3 jaar oud...
hmmm dat is een belangrijkere overweging dan die paar krasjesquote:Op maandag 6 juni 2022 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de laptop is wel al een model van 3 jaar oud...
age is just a numberquote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
dat die 3 jaar oud is doet mij dan weer niets eigenlijk
Zonder context is dit een hele rare postquote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb je heel hard een nieuwe laptop nodig dan? Ik vind ruim 800 euro voor een minilaptop met beschadigingen echt enorm veel geld?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
wat is je huidige laptop?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Beetje duur voor een beetje fokken de hele dag.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
Je kunt ook programmeren hč?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Moest even zoeken waar ik em had gekocht. komt trouwens uit 2018, dacht iets eerderquote:
Zeker een die dan ook al 2-3 jaar oud is qua specs.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je heel hard een nieuwe laptop nodig dan? Ik vind ruim 800 euro voor een minilaptop met beschadigingen echt enorm veel geld?
nouja huidige laptop is traag en scherm valt uit of gaat niet meer aan.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je heel hard een nieuwe laptop nodig dan? Ik vind ruim 800 euro voor een minilaptop met beschadigingen echt enorm veel geld?
zelfde generatie CPU.. snelheidsverschil zal minimaal zijn..quote:Op maandag 6 juni 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest even zoeken waar ik em had gekocht. komt trouwens uit 2018, dacht iets eerder
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000082020346/?s2a=
ja kan ik proberen maar dan zit ik nog met het schermquote:Op maandag 6 juni 2022 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfde generatie.. snelheidsverschil zal minimaal zijn..
zonde van de centen..
keertje opnieuw installeren?
Gewoon kopen, aanjagen godverdomme die economie, dat is goed voor alles en iedereen, zuinige mensen zijn asociaal.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
maar vind dat 2e schermpje gewoon echt tof
quote:Op maandag 6 juni 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon kopen, aanjagen godverdomme die economie, dat is goed voor alles en iedereen, zuinige mensen zijn asociaal.
Liever een M1quote:
Je gebruikt toch een groot scherm?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ik proberen maar dan zit ik nog met het scherm
niet perse..quote:
Ja goedkoper kan altijd jaquote:Op maandag 6 juni 2022 22:29 schreef Ama het volgende:
Je gebruikt hem toch alleen om te internetten en filmpjes kijken?
Oh welke laptops zijn dan een HQ model? Macbooks?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
niet perse..
dit is een U model aka ultra low power model, niet een HQ model
is dus trager om zuiniger te zijn
Gewoon heel snel ermee de winkel uitrennen, dan kun je hem voor niks hebbenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja goedkoper kan altijd jaMaar goed das een beetje met alles in het leven.
dat is niet netjesquote:Op maandag 6 juni 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon heel snel ermee de winkel uitrennen, dan kun je hem voor niks hebben
Eens.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker een die dan ook al 2-3 jaar oud is qua specs.
Snap ik, maar hoe veel gebruik je de laptop dan thuis? Dacht dat jij altijd op de PC zat thuis?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouja huidige laptop is traag en scherm valt uit of gaat niet meer aan.
nee die doen niet aan intel meer.. (overigens is H afdoende, dat is high performance, Q is goeie dedicated videokaart)quote:Op maandag 6 juni 2022 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh welke laptops zijn dan een HQ model? Macbooks?
Thuis gebruik ik em voor 2e scherm voor netflix en zo maar vidn het ook fijn om op vakantie gewon eengoede laptop te hebbenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Snap ik, maar hoe veel gebruik je de laptop dan thuis? Dacht dat jij altijd op de PC zat thuis?
ah ja denk dat ik 15,6 iets te groot vindquote:Op maandag 6 juni 2022 22:36 schreef mschol het volgende:
ja hij is wel ietsiepietsie sneller dan die i5, maar denk niet dat je het gaat merken, en imho niet 800 euro waard..
[..]
nee die doen niet aan intel meer.. (overigens is H afdoende, dat is high performance, Q is goeie dedicated videokaart)
maar niet in je prijsklasse en niet klein zo te zien op tweakers
handig neefje ernaar laten kijken..quote:Op maandag 6 juni 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thuis gebruik ik em voor 2e scherm voor netflix en zo maar vidn het ook fijn om op vakantie gewon eengoede laptop te hebben
nietquote:Op maandag 6 juni 2022 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
handig neefje ernaar laten kijken..
ik ben niet je handige neefje
Wat omslachtig allemaal.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb nog apart beeldscherm die op de laptop staat aangesloten
Je moet het ook gewoon zelf weten natuurlijk. Zelf zou ik dan over een half jaartje ofzo nog eens kijken, of heb je al nieuwe reisplannen?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thuis gebruik ik em voor 2e scherm voor netflix en zo maar vidn het ook fijn om op vakantie gewon eengoede laptop te hebben
mja toch wel zo rond jan.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon zelf weten natuurlijk. Zelf zou ik dan over een half jaartje ofzo nog eens kijken, of heb je al nieuwe reisplannen?
denk dat mijn pc zoiets niet meer zou trekkenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg mensen die het zo doen
zelf maar gewoon permanente setup met 3 schermen
quote:Op maandag 6 juni 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja denk dat ik 15,6 iets te groot vind
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Niet vierkante jan?quote:
Het is meer omdat je het eerder vandaag nog had over besparen. Ik heb deze dure stofzuiger omdat dit de gene was die de hoogste drempels aankan. En alsnog moet ik hem iets helpen met een verhoging in de gang. Maar ik snap je punt wel, ik had ook bijvoorbeeld gewoon zelf kunnen stofzuigen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
tuurlijk kan je vooruit met een goedkopere laptop maar dat kan ook met een goedkopere robotstofzuiger, of goedkopere schoenen of goedkopere kleding
Ik heb alleen maar een laptopschermquote:Op maandag 6 juni 2022 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg mensen die het zo doen
zelf maar gewoon permanente setup met 3 schermen
zonder gamen? makkelijk als de aansluitingen er zijn..quote:Op maandag 6 juni 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat mijn pc zoiets niet meer zou trekken
quote:Op maandag 6 juni 2022 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is meer omdat je het eerder vandaag nog had over besparen. Ik heb deze dure stofzuiger omdat dit de gene was die de hoogste drempels aankan. En alsnog moet ik hem iets helpen met een verhoging in de gang. Maar ik snap je punt wel, ik had ook bijvoorbeeld gewoon zelf kunnen stofzuigen.
nee amaquote:Op maandag 6 juni 2022 22:42 schreef Ama het volgende:
Maar je hebt nu ook een nieuwe telefoon. Misschien dat je het ook met je telefoon dan gewoon weet te doen? Of zeg ik iets geks haha.
Bedoel op vakantie.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ama
ga toch niet netflixen op mijn telefoon
Ik moet nog steeds een keer een nieuwe stofzuiger kopen maar ik vind die krengen zo duurquote:Op maandag 6 juni 2022 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is meer omdat je het eerder vandaag nog had over besparen. Ik heb deze dure stofzuiger omdat dit de gene was die de hoogste drempels aankan. En alsnog moet ik hem iets helpen met een verhoging in de gang. Maar ik snap je punt wel, ik had ook bijvoorbeeld gewoon zelf kunnen stofzuigen.
Ja met een groot scherm kun je niet lekker op de bank zittenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
*denkt terug aan de tijd met een 14" groen zwart CRT scherm..
zolang die het nog doet..quote:Op maandag 6 juni 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer een nieuwe stofzuiger kopen maar ik vind die krengen zo duurDoe nu nog steeds met de stofzuiger die ik 9 jaar geleden had gekocht als goedkope 'wegwerp' stofzuiger voor tijdens de verbouwing
![]()
Ik zit eigenlijk zelden met de laptop op de bank.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een groot scherm kun je niet lekker op de bank zitten
jawel.. scherm zet je gewoon je tv voor aan..quote:Op maandag 6 juni 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een groot scherm kun je niet lekker op de bank zitten
Valt best mee hoorquote:Op maandag 6 juni 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja duurder dan mijn laptop en pc bij elkaar
Ja heb deze nog geen jaar, moet wel leuk blijven hoorquote:
nog nietquote:Op maandag 6 juni 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rolgordijn
Maar dan zie ik niks, Schol
Ik vind het sowieso altijd een beetje pijn doen, zulke grote bedragen. Of het nou voor een stofzuiger of een laptop is.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer een nieuwe stofzuiger kopen maar ik vind die krengen zo duurDoe nu nog steeds met de stofzuiger die ik 9 jaar geleden had gekocht als goedkope 'wegwerp' stofzuiger voor tijdens de verbouwing
![]()
Nee joh, heb nu gewoon een Air, die was iets van 1300quote:
Eind van het jaar wil ik die van mij toch inruilen voor een M2.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb deze nog geen jaar, moet wel leuk blijven hoor
Ik altijd, zelfs als ik er thuis op aan het werk benquote:Op maandag 6 juni 2022 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk zelden met de laptop op de bank.
oh hmm dat valt nog wel mee danquote:Op maandag 6 juni 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, heb nu gewoon een Air, die was iets van 1300
Tv scherm heeft een lagere beeldfrequentiequote:Op maandag 6 juni 2022 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel.. scherm zet je gewoon je tv voor aan..
Jij koopt nog wel een drie maanden dode aap als er maar lampjes in zitten.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is teveel hoor
anders koop ik deze![]()
https://www.coolblue.nl/p(...)ux482ear-hy315w.html
Mooie tegenlicht uitzending vanavond welke ging over producten en wereldwijde handel, en het vastlopen ervan.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso altijd een beetje pijn doen, zulke grote bedragen. Of het nou voor een stofzuiger of een laptop is.Een nieuwe laptop moet ik eigenlijk ook wel, maar ja, deze doet het nog op zich. Jij hebt verdiepingen toch? Dus dan ga je voor een handstofzuiger?
quote:Op maandag 6 juni 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij koopt nog wel een drie maanden dode aap als er maar lampjes in zitten.
ga dan voor een lenovo, deze bv https://tweakers.net/pric(...)en-4-20y50028mh.htmlquote:Op maandag 6 juni 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is teveel hoor
anders koop ik deze![]()
https://www.coolblue.nl/p(...)ux482ear-hy315w.html
tering wat een geldquote:Op maandag 6 juni 2022 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ga dan voor een lenovo, deze bv https://tweakers.net/pric(...)en-4-20y50028mh.html
Ja gewoon een ouderwetse met wieltjes en een slang die je zelf moet bedienenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso altijd een beetje pijn doen, zulke grote bedragen. Of het nou voor een stofzuiger of een laptop is.Een nieuwe laptop moet ik eigenlijk ook wel, maar ja, deze doet het nog op zich. Jij hebt verdiepingen toch? Dus dan ga je voor een handstofzuiger?
Kwam laatst in de Action nog stofzuigerzakken tegen die er precies in passen, en die waren maar 1,99quote:
resolutie denk ik dat je bedoeld?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tv scherm heeft een lagere beeldfrequentie
quote:Op maandag 6 juni 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam laatst in de Action nog stofzuigerzakken tegen die er precies in passen, en die waren maar 1,99
mja.. dat is wel wel 1 waar je waarschijnlijk komende 10 jaar mee vooruit kanquote:
Als ik ooit weer een nieuwe stofzuiger koop wil ik weer eentje zonder stofzuigerzak. Dat had ik vroeger maar nu gewoon met van die zakken. Universele zakken die dan toch weer net niet lekker passen en je dan een beetje bij moet knippen. Als je er aan denkt ze te kopen that is, want bij mij komt het er dan op neer dat ik dan eerst weer die zak sta leeg te pulken boven de prullenbak.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon een ouderwetse met wieltjes en een slang die je zelf moet bedienenMaar voor de meest simpele ben je al zo 100+ kwijt, vind dat op de een of andere manier best veel voor zo'n ding
Ja weet niet precies hoe je het noemt, soort van beeldvertraging of verversingssnelheid die dan niet gelijk is met de laptop, stoort me mateloos, ook met bijvoorbeeld de chromecast is dat irritantquote:Op maandag 6 juni 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
resolutie denk ik dat je bedoeld?
beetje nieuwe tv doet wel 4k toch..
Verversingsfrequentie?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet precies hoe je het noemt, soort van beeldvertraging of verversingssnelheid die dan niet gelijk is met de laptop, stoort me mateloos, ook met bijvoorbeeld de chromecast is dat irritant
Ik koop bij elke nieuwe stofzuiger meteen abnormaal veel stofzuigerzakken, even tellen, ik heb er nu nog 43.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een nieuwe stofzuiger koop wil ik weer eentje zonder stofzuigerzak. Dat had ik vroeger maar nu gewoon met van die zakken. Universele zakken die dan toch weer net niet lekker passen en je dan een beetje bij moet knippen. Als je er aan denkt ze te kopen that is, want bij mij komt het er dan op neer dat ik dan eerst weer die zak sta leeg te pulken boven de prullenbak.
dat is wel heel vreemdquote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet precies hoe je het noemt, soort van beeldvertraging of verversingssnelheid die dan niet gelijk is met de laptop, stoort me mateloos, ook met bijvoorbeeld de chromecast is dat irritant
Dat is wel slim. Maar beter zonder zak nemen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop bij elke nieuwe stofzuiger meteen abnormaal veel stofzuigerzakken, even tellen, ik heb er nu nog 43.
Ik koop na een volle zak een nieuwe stofzuiger.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop bij elke nieuwe stofzuiger meteen abnormaal veel stofzuigerzakken, even tellen, ik heb er nu nog 43.
Die zuigen niet hard genoeg naar mijn zin.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Maar beter zonder zak nemen.
Ik ben ook heel vreemdquote:
Gelijk belonen die vriendin van je.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik koop na een volle zak een nieuwe stofzuiger.
Huehuequote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik koop na een volle zak een nieuwe stofzuiger.
Ik heb gewoon de meest basic AEG geloof ik en daar passen ook gewoon de goedkope zakken zo in, gelukkig zijn die wel vrij eenvoudig te herkennen aan de specifieke openingquote:Op maandag 6 juni 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een nieuwe stofzuiger koop wil ik weer eentje zonder stofzuigerzak. Dat had ik vroeger maar nu gewoon met van die zakken. Universele zakken die dan toch weer net niet lekker passen en je dan een beetje bij moet knippen. Als je er aan denkt ze te kopen that is, want bij mij komt het er dan op neer dat ik dan eerst weer die zak sta leeg te pulken boven de prullenbak.
Maar dan sta je toch elke keer zo'n stoffige bak leeg te tikkenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Maar beter zonder zak nemen.
Ik heb ook AEG. En goedkope zakken van de Action. Laatst stonden de buren voor de deur, die hadden een nieuwe stofzuiger en nog een hele tas zakken die niet meer pasten. Of ik een AEG of Philips had? Dus nu heb ik er nog 40 ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de meest basic AEG geloof ik en daar passen ook gewoon de goedkope zakken zo in, gelukkig zijn die wel vrij eenvoudig te herkennen aan de specifieke opening
Een stuk makkelijker dan een nieuwe zak erin of een oude volle zak leegpeuteren omdat je nieuwe bent vergeten te kopen.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan sta je toch elke keer zo'n stoffige bak leeg te tikken
Kun je extra veel stofzuigenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook AEG. En goedkope zakken van de Action. Laatst stonden de buren voor de deur, die hadden een nieuwe stofzuiger en nog een hele tas zakken die niet meer pasten. Of ik een AEG of Philips had? Dus nu heb ik er nog 40 ofzo.
tenzij je er geen hebtquote:Op maandag 6 juni 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Dat vervangen van zo'n zak is toch tien seconden werk?
Nieuwe zak is ook 2 seconden werk, dat gaat waarschijnlijk nog sneller dan zo'n bak uit een zakloze halenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een stuk makkelijker dan een nieuwe zak erin of een oude volle zak leegpeuteren omdat je nieuwe bent vergeten te kopen.
Bij een dure Miele 4 seconden.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Misschien omdat ik altijd gewoon de goedkoopste stofzuigers had maar ik vond dat altijd gedoe.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij was van m'n grootouders dus al ondertussen wel de vijftien jaar aantikken. Heb nog een tijdje naar zo'n steelding gekeken maar hou het toch bij een ouderwetsche met snoer en stang en wieltjes.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je extra veel stofzuigenMaar verbaas me dat dat ding het bij mij na 9 jaar nog steeds zo goed doet, ben er niet bepaald zuinig mee geweest
dat is letterlijk klik , klop en klikquote:Op maandag 6 juni 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe zak is ook 2 seconden werk, dat gaat waarschijnlijk nog sneller dan zo'n bak uit een zakloze halen
Klepje open, zak er uit schuiven en nieuwe zak er in schuiven. Of misschien heb ik wel gewoon een hele simpele dat dat echt zo gedaan isquote:Op maandag 6 juni 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik altijd gewoon de goedkoopste stofzuigers had maar ik vond dat altijd gedoe.
Kom bij mij alleen wel een bak warme lucht uit de achterkant, dus als die kant naar je toe staat wordt je half geroosterd. Misschien wel handig te gebruiken als straalkachel als de gasprijs zo blijft stijgenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was van m'n grootouders dus al ondertussen wel de vijftien jaar aantikken. Heb nog een tijdje naar zo'n steelding gekeken maar hou het toch bij een ouderwetsche met snoer en stang en wieltjes.
huehue?quote:Op maandag 6 juni 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat je het friemeltje bijna oppakt en erin stopt ipv opzuigt.
Dit is wel herkenbaar ja.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook pas door dat de zak vol is als hij echt niks meer opzuigt. Dat je het friemeltje bijna oppakt en erin stopt ipv opzuigt.
Bij Chromecast kun je die sowieso instellen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik dat ding eigenlijk toch nooit, dus geen zin om uit te zoeken voorlopig, misschien een keertje als de Viaplay tv-zender weg gaat en ik de F1 wil kijkenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Chromecast kun je die sowieso instellen.
Godverquote:Op maandag 6 juni 2022 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die spreidt makkelijk haar vleugels.
op de lijstquote:Op maandag 6 juni 2022 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die spreidt makkelijk haar vleugels.
Bij de Chromecast moet je ook zelf de refresh rate kiezen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar is de Budabeer-express nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Regensburg
Valt mee. Ik heb ook een poos stevig doorgeslapen
Passauquote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is de Budabeer-express nu?
quote:
Morguh GGquote:
Sushi en schoenen ook 2 euro duurder.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:33 schreef bitterbal het volgende:
![]()
kijk jongens goed nieuws [ afbeelding ]
Voorlopig akkoord over nieuwe EU-wetgeving minimumlonen
"Samen met nog 22 andere Europese landen voldoet Nederland niet aan die norm. Een duidelijk signaal uit Europa dat we in Nederland de minimumuurlonen moeten verhogen naar 14 euro dus", aldus Jongerius in een verklaring.
https://nos.nl/artikel/24(...)tgeving-minimumlonen
das voor mij 2 euro per uuur er bij![]()
De leven is 9 euro per uur duurder dan in 2021.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:33 schreef bitterbal het volgende:
![]()
"Samen met nog 22 andere Europese landen voldoet Nederland niet aan die norm. Een duidelijk signaal uit Europa dat we in Nederland de minimumuurlonen moeten verhogen naar 14 euro dus", aldus Jongerius in een verklaring.
Alleen 2 euro is niet ergquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi en schoenen ook 2 euro duurder.
Gewoon bij defensie gaan werken dan, die krijgen 20 procent erbij, beetje met hete tomatensoep naar nare Russen gooien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:42 schreef bitterbal het volgende:
zonder het verhogen van minimum loon wordt het ook wel 2 euro duurder![]()
Maar er gaan mensen dan gewoon 4 euro per uur op vooruit, das echt veel
Ja nou ja terechtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De sushirollers en bezorgers krijgen ook geld erbij.
Sushiroller, dat is wel het snelst groeiende beroep in Nederland schat ik zo in.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De sushirollers en bezorgers krijgen ook geld erbij.
boven op die 14 euro minimum loon de toeslagen afschaffen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze kunnen dan beter belastingstelsel ook aanpassen en toeslagen zoveel mogelijk afschaffen.
Sinds ik een keer op een koude ochtend in een Chinese slaaptrein honderden mensen tegelijkertijd hoorde en rook schijten (en ondertussen tandenpoetsende en noedels slurpende) snap ik dit.quote:
ja kan ik mij wel voorstellenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet overtuigend
Dat gewiebel en geschud leidt af
Gaat iets beschaafder bij de ÖBBquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds ik een keer op een koude ochtend in een Chinese slaaptrein honderden mensen tegelijkertijd hoorde en rook schijten (en ondertussen tandenpoetsende en noedels slurpende) snap ik dit.
Moet je ook de inkomstenbelasting op aanpassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
boven op die 14 euro minimum loon de toeslagen afschaffen?
ja maar weet niet of de situatie van de mensen beter wordt als je al die subsidies gaat afschaffenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ook de inkomstenbelasting op aanpassen natuurlijk.
ik moet 2 dagen en dan weer weekendquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:57 schreef Karzai het volgende:
maandagOh nee dinsdag
weer een lekker kort weekje
Nog niet. Zullen ze wel doen zo. Al lig ik nog lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben je bed weer omgebouwd of meost je dat zelf doen?
Zou juist overzichtelijker moeten worden met minder kans op fouten. Netto zou het dan voor de lagere lonen beter moeten worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet niet of de situatie van de mensen beter wordt als je al die subsidies gaat afschaffen
Klapt automatisch in om 8:30.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet. Zullen ze wel doen zo. Al lig ik nog lekker
ja oke maar dan moeten ze belasting idd verlagen. anders schiet men met die verhoging niks opquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou juist overzichtelijker moeten worden met minder kans op fouten. Netto zou het dan voor de lagere lonen beter moeten worden.
Misschien kunnen de laagopgeleiden dadelijk wel hun sigaretten van 47 euro per pakje blijven kopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou juist overzichtelijker moeten worden met minder kans op fouten. Netto zou het dan voor de lagere lonen beter moeten worden.
Laatste drupje wat er nog langs het matras sijpelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo een oor wat er nog uitsteekt als die medewerker naar binnen komt
wat voor drupje?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste drupje wat er nog langs het matras sijpelt.
jij bent minimumloner?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:33 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Geloof dat ik een keer zo'n scene van donald duck heb gezien ofzo. Dat die op zo'n klapbed lag en dat dat ding dan ineens zo inklaptequote:
maar meer als 14 dus?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:07 schreef mschol het volgende:
ik zou niet eens weten wat mn bruto uurloon is
Jij kwaken als een eend.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ik een keer zo'n scene van donald duck heb gezien ofzo. Dat die op zo'n klapbed lag en dat dat ding dan ineens zo inklapte![]()
het is mij trouwens als kind ook een keer gebeurd herinner ik mij nu
geen idee, ik krijg elke maand X binnen en daar kan ik dingen mee betalen, prima, whateverquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar meer als 14 dus?
Het is best een grote groep die er dan op voouit gaat
Nou das mooi toch dta je niet tekort komt of die zorgen hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ik krijg elke maand X binnen en daar kan ik dingen mee betalen, prima, whatever
ja schiphol word ook het minimale betaald jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:09 schreef Karzai het volgende:
Mensen gewoon fatsoenlijk betalen en geen race to the bottom wat ook op schiphol is gebeurd
das prettig ja, al merk ik wel dat de buffer krapper wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou das mooi toch dta je niet tekort komt of die zorgen hebt
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
maar das ook het doel van deze wijziging , dat minimumloners dus mee kunnen doen aan activiteiten zoals de sportschool of weekendjes weg las ik.
zijn gewoon teveel mensen die elke maand maar moeten zien of ze rondkomen of niet.
Ja das voor veel mensen onbereikbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:13 schreef UitStraling het volgende:
60.000 per jaar verdienen, dat is het getal waar mensen het gelukkigst mee zijn las ik laatst, kun je veel voor doen en hoef je niet extreem veel voor te doen zodat je ook nog puf hebt om juist de leuke dingen te doen.
Klopt maar het maakt gelukkiger dan 25.000 of 25 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das voor veel mensen onbereikbaar
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar het maakt gelukkiger dan 25.000 of 25 miljoen per jaar.
Dollar wel. Nou ja, dat verdien ik maar een beetje leuk huis is nog altijd een illusiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:13 schreef UitStraling het volgende:
60.000 per jaar verdienen, dat is het getal waar mensen het gelukkigst mee zijn las ik laatst, kun je veel voor doen en hoef je niet extreem veel voor te doen zodat je ook nog puf hebt om juist de leuke dingen te doen.
Ik laat mijn huisje schieten, echt te weinig tuin en geen mogelijkheid tot uitbreiding daarvan, bovendien is het ook echt een kabouterhuisje aan de binnenkant, zonde om dat te strippen tot een industriële mancave.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dollar wel. Nou ja, dat verdien ik maar een beetje leuk huis is nog altijd een illusie
Oooooh echt? Geen UitStraling-commune?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat mijn huisje schieten, echt te weinig tuin en geen mogelijkheid tot uitbreiding daarvan, bovendien is het ook echt een kabouterhuisje aan de binnenkant, zonde om dat te strippen tot een industriële mancave.
Ik zie wel wat er op mijn pad komt dit jaar en anders ga ik het jaar erop actief op zoek.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooooh echt? Geen UitStraling-commune?Blijf je nu zitten waar je zit? Of toch op zoek naar een huis met tuin en ruimte voor wat dieren?
Ik zit ook als een havik op funda te kijken hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er op mijn pad komt dit jaar en anders ga ik het jaar erop actief op zoek.
Te weinig leuke huisjes te koop.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dollar wel. Nou ja, dat verdien ik maar een beetje leuk huis is nog altijd een illusie
zie in rotterdam wel mooie dingen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te weinig leuke huisjes te koop.
Mja, ik kon vijf jaar geleden een tof vrijstaand huis kopen. Lerp van een tuin. Wel in Stampersgatquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
500quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hoop ikGeen idee hoeveel reserveringen we vanaaf hebben
De leuke staan in het niets.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier stond een jaar of vier geleden verderop een leuk huis te koop dat ik wel kon kopen toen. Maar had geen zin om te verhuizenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kon vijf jaar geleden een tof vrijstaand huis kopen. Lerp van een tuin. Wel in Stampersgat
Nog altijd spijt van dat ik dat huis heb laten lopen
Vrijstaand?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier stond een jaar of vier geleden verderop een leuk huis te koop dat ik wel kon kopen toen. Maar had geen zin om te verhuizen
En het was ook gewoon te groot voor mij alleen.
Nee wel rijtjeswoning. Maar in het centrum, vond ik wel prettig. Tuin, vier slaapkamers, zonnepanelen, nieuwe badkamer en keuken.quote:
4 slaapkamers is misschien wel een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wel rijtjeswoning. Maar in het centrum, vond ik wel prettig. Tuin, vier slaapkamers, zonnepanelen, nieuwe badkamer en keuken.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wel rijtjeswoning. Maar in het centrum, vond ik wel prettig. Tuin, vier slaapkamers, zonnepanelen, nieuwe badkamer en keuken.
Kantoor, bibliotheek, slaapkamer en wat ruimte voor extra opslag/was/weetikwat. Ik zie geen problemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4 slaapkamers is misschien wel een beetje overdreven.
ja hier is het ook 1 slaapkamer, 1 kantoor, 1 inloopkast en 1 rommelhok gewordenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kantoor, bibliotheek, slaapkamer en wat ruimte voor extra opslag/was/weetikwat. Ik zie geen problemen.
Ja heb die van mij meegegeven met mijn vorige tv. Had ik niet moeten doen.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:07 schreef mschol het volgende:
ik zou niet eens weten wat mn bruto uurloon is
Dat frot ik in drie maanden vol met zooi en maak vervolgens niet schoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kantoor, bibliotheek, slaapkamer en wat ruimte voor extra opslag/was/weetikwat. Ik zie geen problemen.
Goede zelfreflectie welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat frot ik in drie maanden vol met zooi en maak vervolgens niet schoon.
Marietje Kondo this is not.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat frot ik in drie maanden vol met zooi en maak vervolgens niet schoon.
denk dat dat eerste al genoeg is hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel eens bij zo'n Marie Kondo haar sokken door elkaar willen gooien en chocolade in haar gordijnen willen smeren, eens kijken wanneer dat blije Aziatische hoofdje ontploft.
OCD tuthola, hoog tijd dat dat weer als een ernstige psychiatrische handicap gezien gaat wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dat eerste al genoeg is hoor
gelukkig doen wij daar niet aanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een familiedag met 40 man dus ben benieuwd.
Ik zit zo te denken, het waren er meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig doen wij daar niet aan
al zou die ook niet zo groot zijn, max 25 man denk ik?
Moet weer een mondkapje opzetten.quote:
Nope. Niet de meest uitbundige mensen ook.quote:
Covid-19 is verworden tot een ziekte voor mensenschuwe introverte zolderkamerbewoners?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Niet de meest uitbundige mensen ook.
Hoorde dat het in de zuidelijke regionen van het land weer wat vaker voorkomt.
Shit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 is verworden tot een ziekte voor mensenschuwe introverte zolderkamerbewoners?
RIPquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 is verworden tot een ziekte voor mensenschuwe introverte zolderkamerbewoners?
Is logisch, de rest heeft het wel al gehad inmiddels.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is logisch, de rest heeft het wel al gehad inmiddels.
Apenpokken krijgen we in elk geval niet zo snel.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is straks een epidemie van de introverten. Krijg je dat weer
Het is pas begin juni.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:01 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaan we gewoon geen zomer krijgen. Weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |