Het zag er geweldig uit.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker. Was weer een top feest
Maar ook wel om dat het gewoon een gezellige dag met vrienden was. Qua dj's heb ik maar weinig gezien omdat het bij sommige podia en bars echt veel te druk was.
Op datzelfde terrein was gisteren nog 7th Sunday festival.. Die hadden ff wat ander weer
Wie weet ooit in de toekomstquote:Op maandag 6 juni 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
Ik ga even wat boodschapjes doen![]()
Die kip wandelt niet vanzelf de wok in vrees ik
Ja dat hadden ze weer goed voor elkaar. Sowieso wel een mooi festivalterrein.quote:
Die had ik net niet, maar was wel lekker geweest jaquote:
ja thanks, denk ikquote:
Gezelligquote:
Ik heb altijd zo'n potje in de koelkast, zeer multifunctioneel.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had ik net niet, maar was wel lekker geweest ja![]()
Straks nog even een simpele salade, want heb nu geen trek meer in een hoofdmaaltijd
Ik weet het niet zeker, want voorlopig zijn we de enige tweequote:
Ik lust t ook nietquote:Op maandag 6 juni 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, want voorlopig zijn we de enige twee
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Eten jullie wel eens kerrie?
Daar zit korianderzaad in
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De poedervorm in beperkte hoeveelheid kan ik nog wel velen, maar vers en dan ook nog twee eetlepels
Ik kon het me al niet voorstellen dat het er zo weinig zijn.quote:
Denk nog best wel veelquote:Op maandag 6 juni 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen dat het er zo weinig zijn.
Heel handig inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n potje in de koelkast, zeer multifunctioneel.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb even niet bijgelegen, maar wie zijn mijn metgezellen in Kamp Niet-Zeep?
Edit:
[..]
Gezellig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Dat is een goede oplossing inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2022 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een keer kip tandoori gekookt voor mijn hele familie. De helft van de familie wil absoluut geen koriander. En ik vind dat het niet mag ontbreken.
Dus dat heb ik maar los op tafel gezet.
En ik ben ook al Team Shiiquote:
Zeer attent!quote:Op maandag 6 juni 2022 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een keer kip tandoori gekookt voor mijn hele familie. De helft van de familie wil absoluut geen koriander. En ik vind dat het niet mag ontbreken.
Dus dat heb ik maar los op tafel gezet.
Getsie jaquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Weet je wat echt naar zeep smaakt?
Ik ook want ik kom net onder de douche vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Smaak jij naar zeep?quote:Op maandag 6 juni 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook want ik kom net onder de douche vandaan.
Dat vraag je aan een badeend?quote:
Meestal zijn die plasticquote:
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 6 juni 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik zat nog bij post blubberen. Zijn jullie gewoon al 50 posts verder jn een ander topic 🤣🤣🤣
Je bent een schat 😘 dank jequote:
En dan?quote:
Die heet nog steeds sourywijn.gifquote:
Ik was ook verbaasdquote:
Die heeft een lange geschiedenisquote:
Nee dat doe je normaal gesproken ook niet, ik wist wanneer die gif was gemaaktquote:
Is die witte wijn ook sourywijn.gif?quote:
Niet dat ik weet. Die kwam laterquote:
Zal effe checkenquote:
Wat is deze shit?quote:
Nopequote:
Dat..quote:
Uitknippen ofzoquote:
Voor in jou Poëzie-album.quote:
Ga je zo doen?quote:
komma's en punten en spatie knippen maarquote:Op maandag 6 juni 2022 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
Dit zijn de plaatjes,dus smoel.En jeuk maar.
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik zat nog bij post blubberen. Zijn jullie gewoon al 50 posts verder jn een ander topic 🤣🤣🤣
Oh !! die heb ik nogquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Weet je wat echt naar zeep smaakt?
Goh je meent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Pik pak pokquote:
Fris vers fruit,quote:Op maandag 6 juni 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pik pak pok
verliefd zijn op Soury
was een flop.
Jebentnietdeenigequote:Op maandag 6 juni 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pik pak pok
verliefd zijn op Soury
was een flop.
Waar SBE ik ken al een hele tijd.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fris vers fruit,
De liefde tussen ons is uit.
Ga lekker in Viva met dat kinderachtige gedoe, ja ook SBE met zijn vleugelsquote:Op maandag 6 juni 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar SBE ik ken al een hele tijd.
Krijgt hij van mij geen spijt.
quote:
Ik waak in de nacht.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou een keer gaan slapen. Dat doet wonderen
Mwah jij bent ook wel een kooltje op het vuur. Doe niet zo schijnheiligquote:
Ik zet de kippen inquote:
Ik eet de kippen opquote:
Echt hoor.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij bent geen haar beter en natuurlijk weer de aanrichter
Ja morgen weer rode balken hierquote:Op maandag 6 juni 2022 19:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij bent geen haar beter en natuurlijk weer de aanrichter
En verkanzies.quote:
En moeten we dan altijd reageren? Ik snap het nietquote:Op maandag 6 juni 2022 19:22 schreef mario390 het volgende:
ik zei dit en geen reaktie
veel jeukend van oostenrijk
in lignano
en keer plassen
10 000 euro
Ik weet niet wat daar staatquote:Op maandag 6 juni 2022 19:22 schreef mario390 het volgende:
in lignano
en keer plassen
10 000 euro
We snappen er geen drol vanquote:Op maandag 6 juni 2022 19:22 schreef mario390 het volgende:
in lignano
en keer plassen
10 000 euro
quote:
Het lijkt wel een soor van een haiku.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En moeten we dan altijd reageren? Ik snap het niet
Gelukkig had ik het niet tegen jouquote:
laatste jaren zijn vor corona altijd jonge vakantiegangers uit oostenrijkquote:
Hebben ze ook weer op je berg zitten schijten?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
laatste jaren zijn vor corona altijd jonge vakantiegangers uit oostenrijk
op deze weekend of week in lignano geweest en somige hebben zich zeer
schlecht gedragen wegen teveel zuipen dingen kapoet gemakt,hotelkamers en rootzooi gemakt, deswegen was deze jaar meer politie en ook oostenrijkse
en hogere strafen
Dat is duidelijker tenminstequote:Op maandag 6 juni 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
laatste jaren zijn vor corona altijd jonge vakantiegangers uit oostenrijk
op deze weekend of week in lignano geweest en somige hebben zich zeer
schlecht gedragen wegen teveel zuipen dingen kapoet gemakt,hotelkamers en rootzooi gemakt, deswegen was deze jaar meer politie en ook oostenrijkse
en hogere strafen
quote:Op maandag 6 juni 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze ook weer op je berg bed zitten schijten?
heb het over lignanoquote:Op maandag 6 juni 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze ook weer op je berg zitten schijten?
ik werd hier naar toe gestuurd door Paul.quote:
Ik zit je te plagen.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb het over lignano
daar is geen berg
Even de uitsmijter roepen.quote:
Hij durft niet in zijn eentje?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik werd hier naar toe gestuurd door Paul.
geloof dat hij dacht dat ik hier mod ben ofzo....quote:
Ja zo dom is hij wel, of jij?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof dat hij dacht dat ik hier mod ben ofzo....
Ik door Nizno heequote:Op maandag 6 juni 2022 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat jij er niet kan posten zijn het nu ineens losersquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Naar Paul luisterenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer naar Oostenrijkquote:Op maandag 6 juni 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb het over lignano
daar is geen berg
Wie?quote:
tja ach ja als je dan iemand op een berg ziet schijten dan verbeter je het woord berg maar in bedquote:
Ik lees er wel hoor, dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 6 juni 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat jij er niet kan posten zijn het nu ineens losers
En sommige dingen zijn geen straf maar een verademing.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees er wel hoor, dat is niet zo moeilijk
Wat is de lol daarvan?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees er wel hoor, dat is niet zo moeilijk
Nee hoor jullie mogen allebei weer weg hierquote:Op maandag 6 juni 2022 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ouwequote:Op maandag 6 juni 2022 19:46 schreef Paul het volgende:
Wel lagge hier, maarja ik mag ook bijna officieel hier kome
quote:Op maandag 6 juni 2022 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee hoor jullie mogen allebei weer weg hier
Jij bent al eens bij mij thuis geweest, dat was al erg genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:46 schreef Paul het volgende:
Wel lagge hier, maarja ik mag ook bijna officieel hier kome
Eng hč onbekende users.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee hoor jullie mogen allebei weer weg hier
Wie ben jij nou weer?quote:
Wat is de lol om iemand een ban te geven? Terwijl je het gewoon kan lezen. Die logica is wat raarquote:
Ik heb hem nog.quote:
in gerecyclede vorm?quote:
Was erg lekkerquote:
Onbekende usersquote:
Dat is een Mario classicquote:
Ze rellen niet in Oostenrijk zelf?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja onze jonge vakantiegangers gedragen zich nur
in andere lander schlecht
Jawel maar toen men begon wie hem het laatst zou opeten....quote:
Ik had het kunnen wetenquote:
Daarom snap ik niet dat hij hem al zo lang kan bewarenquote:
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2022 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja onze jonge vakantiegangers gedragen zich nur
in andere lander schlecht
Ik denk dat je al gewonnen hebt.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel maar toen men begon wie hem het laatst zou opeten....
Als je moet moet jequote:
Ik heb ook nog een paasei liggen van een kilo.quote:
In Italië zijn ook bergenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb niet met begunnen,heb het over
lignano,italie
Die krijg ik wel weg, stuur maar opquote:Op maandag 6 juni 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paasei liggen van een kilo.
Dat weet ik nog wel van mijn hardloopperiodequote:
Melk zeker?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paasei liggen van een kilo.
Sommige kunnen zelfs vuurspugen.quote:
jaquote:Op maandag 6 juni 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige kunnen zelfs vuurspugen.
quote:Op maandag 6 juni 2022 19:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sorry ik heb een beetje een kut humeur vandaag welkom
Scrabblewoord denk ik.quote:
hi that would be mequote:
ik heb een hekel aan Scrabble.quote:
Wat doet een kerstkaart terrorist?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hi that would be me
althans volgens iteejer
Houd volquote:Op maandag 6 juni 2022 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
een kaartje sturen naar yvonne en iteejer
FEE / Eindelijk mag ik mijn kerstkaart delen
zit al te broeden op een vervolgquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
een kaartje sturen naar yvonne en iteejer
FEE / Eindelijk mag ik mijn kerstkaart delen
Jij ondeugd 🤣quote:
Kijk dat is tenminste duidelijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
beeldleitung afbrek bij overdraging
en het heeft nog niet begunnen
Oh geen beeld?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
beeldleitung afbrek bij overdraging
en het heeft nog niet begunnen
Ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst mee heb gemaakt.quote:
Ik vorige week nog ...quote:Op maandag 6 juni 2022 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst mee heb gemaakt.
Heel Amsterdam?quote:
Ik denk jaren 80 ofzo.quote:
Hier had ik vorige week ook geen stroom en zat ik in het donkerquote:Op maandag 6 juni 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
1500 huiizen in wien geen strom
menzen zitten in wiener prater
in vergnügungspark op geräten zonder
strom vast
Ik zie weer lichtquote:Op maandag 6 juni 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
strom vast
Zit je in het reuzenrad?quote:Op maandag 6 juni 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
strom vast
Voor BDS is het te veel.quote:
Hoi PBquote:Op maandag 6 juni 2022 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Kennen we deze nog?
Opaatjes livestream, met eigen topicreeks op Fok! (of Fuk, zoals Opaatje het zelf noemde).
Hilarisch
Zit Onkel wel thuis in het donkel?quote:Op maandag 6 juni 2022 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zit thuis en dat is niet in
wien waar ik thuis ben
Nee...Brabantquote:Op maandag 6 juni 2022 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik loop hier alleen in een doodstille stad ik had eigenlijk nooit heimwei gehad
Maar de straten die sluiten en alles gaat dicht maar dan denk ik aan Vlissingen want daar brand nog licht
Vuurtorens boeien en lichtbakens hebben we nodig ib deze donkere tijden Chufquote:
Dat is wel zo ...quote:Op maandag 6 juni 2022 21:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vuurtorens boeien en lichtbakens hebben we nodig ib deze donkere tijden Chuf
Waarvoor?quote:Op maandag 6 juni 2022 21:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vuurtorens boeien en lichtbakens hebben we nodig ib deze donkere tijden Chuf
Ik weet dat ze in zeeland achterlopen hoor, wist niet dat het zoveel wasquote:
Ik kan gewoon een koers plotten kan jij dat zonder gpsquote:Op maandag 6 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet dat ze in zeeland achterlopen hoor, wist niet dat het zoveel was
Wat voor koers zou ik moeten plotten?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een koers plotten kan jij dat zonder gps
Weet ik veel maar voor als je ergens heen wilt gaanquote:Op maandag 6 juni 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor koers zou ik moeten plotten?
Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op maandag 6 juni 2022 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Kennen we deze nog?
Opaatjes livestream, met eigen topicreeks op Fok! (of Fuk, zoals Opaatje het zelf noemde).
Hilarisch
Waarom zou ik dan een koers moeten plotten? Gewoon een kaart lezen is vaak simpelerquote:Op maandag 6 juni 2022 22:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet ik veel maar voor als je ergens heen wilt gaan
Op het water spelen nog extra factorenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een koers moeten plotten? Gewoon een kaart lezen is vaak simpeler
Nee. helaas niet.quote:
Je kan wel een kaart hebben maar dan moet je wel de juiste kant opgaanquote:Op maandag 6 juni 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een koers moeten plotten? Gewoon een kaart lezen is vaak simpeler
Gaan ze nu nog voetballen?quote:
Ook op het land ook hoor punt a naar punt b is een directe route niet perse de bestequote:
Nah een beetje ...quote:Op maandag 6 juni 2022 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ik geloof niet dat de Nations League erg leeft onder de voetbalfans.
Bij mij nietquote:Op maandag 6 juni 2022 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ze geven er vrij hard op af wel.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
Moet jij wetenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een copyright op die zin dat mag je niet tegen mij gebruiken
Doe maar zo iedereen hier is tegen mij tegenwoordig ik vind ik prima zo ben ik in mijn elementquote:
dan nietquote:Op maandag 6 juni 2022 22:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een copyright op die zin dat mag je niet tegen mij gebruiken
Volgens mij is echt niet iedereen tegen jequote:Op maandag 6 juni 2022 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Doe maar zo iedereen hier is tegen mij tegenwoordig ik vind ik prima zo ben ik in mijn element
Haha nee, je moet echt beter je best doen!quote:Op maandag 6 juni 2022 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Doe maar zo iedereen hier is tegen mij tegenwoordig ik vind ik prima zo ben ik in mijn element
Nee dat wil ik helemaal niet maar die indruk krijg ikquote:Op maandag 6 juni 2022 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha nee, je moet echt beter je best doen!
Koekje van eigen deeg en niet tegen je.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu ff niet sorryquote:Op maandag 6 juni 2022 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg en niet tegen je.![]()
Dansen?
Ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar ik heb jou nooit stom gevondenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee dat wil ik helemaal niet maar die indruk krijg ik
Dank voor je steun dat helpt enormquote:Op maandag 6 juni 2022 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar ik heb jou nooit stom gevonden
Te veel rotzooi Marioquote:Op maandag 6 juni 2022 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
laptop was weer
hangen gebleven
ik weet niet waarom dat gebeurd
Daar krijg je die uil wel mee gesnippert jaquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar krijg je die uil wel mee gesnippert ja
Hoezo valt door de mand?quote:Op maandag 6 juni 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
Zo die Maarten van Rossum valt ff vet door de mand met commercieel aanprijzen van Apple TV ...
Omdat ie het specifiek 4 a 5 keer wist te melden ..... en dat verwacht je niet van zo'n ouwe niet commerciele omroep manquote:
Nu duimen voor de NS dan maarquote:Op maandag 6 juni 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Bed maar eens zoeken
Morgen weer naar kantoor, wekker gaat vroeg
Slaap lekker!quote:Op maandag 6 juni 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Bed maar eens zoeken
Morgen weer naar kantoor, wekker gaat vroeg
Waar doet hij dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie het specifiek 4 a 5 keer wist te melden ..... en dat verwacht je niet van zo'n ouwe niet commerciele omroep man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |