Het zag er geweldig uit.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker. Was weer een top feest
Maar ook wel om dat het gewoon een gezellige dag met vrienden was. Qua dj's heb ik maar weinig gezien omdat het bij sommige podia en bars echt veel te druk was.
Op datzelfde terrein was gisteren nog 7th Sunday festival.. Die hadden ff wat ander weer
Wie weet ooit in de toekomstquote:Op maandag 6 juni 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
Ik ga even wat boodschapjes doen![]()
Die kip wandelt niet vanzelf de wok in vrees ik
Ja dat hadden ze weer goed voor elkaar. Sowieso wel een mooi festivalterrein.quote:
Die had ik net niet, maar was wel lekker geweest jaquote:
ja thanks, denk ikquote:
Gezelligquote:
Ik heb altijd zo'n potje in de koelkast, zeer multifunctioneel.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had ik net niet, maar was wel lekker geweest ja![]()
Straks nog even een simpele salade, want heb nu geen trek meer in een hoofdmaaltijd
Ik weet het niet zeker, want voorlopig zijn we de enige tweequote:
Ik lust t ook nietquote:Op maandag 6 juni 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, want voorlopig zijn we de enige twee
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Eten jullie wel eens kerrie?
Daar zit korianderzaad in
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De poedervorm in beperkte hoeveelheid kan ik nog wel velen, maar vers en dan ook nog twee eetlepels
Ik kon het me al niet voorstellen dat het er zo weinig zijn.quote:
Denk nog best wel veelquote:Op maandag 6 juni 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen dat het er zo weinig zijn.
Heel handig inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n potje in de koelkast, zeer multifunctioneel.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb even niet bijgelegen, maar wie zijn mijn metgezellen in Kamp Niet-Zeep?
Edit:
[..]
Gezellig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Dat is een goede oplossing inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2022 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een keer kip tandoori gekookt voor mijn hele familie. De helft van de familie wil absoluut geen koriander. En ik vind dat het niet mag ontbreken.
Dus dat heb ik maar los op tafel gezet.
En ik ben ook al Team Shiiquote:
Zeer attent!quote:Op maandag 6 juni 2022 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een keer kip tandoori gekookt voor mijn hele familie. De helft van de familie wil absoluut geen koriander. En ik vind dat het niet mag ontbreken.
Dus dat heb ik maar los op tafel gezet.
Getsie jaquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Weet je wat echt naar zeep smaakt?
Ik ook want ik kom net onder de douche vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Smaak jij naar zeep?quote:Op maandag 6 juni 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook want ik kom net onder de douche vandaan.
Dat vraag je aan een badeend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |