abonnement Unibet Coolblue
pi_204972368
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!






[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 05-06-2022 21:57:54 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204972417
Je wilt ze nu gaan aanklagen? Nee dat kan niet, ze staan boven de wet, deal with it B-)

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204972432
Mochten de apenpokken niet het gewenste effect hebben dan heb je nog altijd klimaat lockdowns waarop je je kan verheugen :Y

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204972475
Ik zie niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiets

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204973233
Over twee weekjes weer een shot novavax.

Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 00:08:12 #6
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204973325
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
Over twee weekjes weer een shot novavax.

Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu.
Je bent dapperder dan ik vriend! Ben blij dat ik eronderuit kom.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 00:08:44 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204973330
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 22:04 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zie niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiets

[ twitter ]
Huh er zit toch iets chemisch in de lucht?
Lach met een schone bips
pi_204973756
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je bent dapperder dan ik vriend! Ben blij dat ik eronderuit kom.
Neuh is niet dapper.. Minste weerstand voor mijn positie.

Er is veel aan mij getrokken, geef nu toch in, want wil normaal leven.

Dat toont naar mijn mening een totaal corrupte machtsverhouding staat VS burger.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204978517

twitter


Gesprek met Eline van den Broek-Altenburg over Bonte/Koopmans en dat andere visies stelselmatig niet gehoord worden.

Ze was oa een paar dagen geleden bij een vergadering met de voorzitter van een expertteam van VWS om plannen te beoordelen om de zorgcapaciteit uit te breiden. Hij deed volgens haar aannames die niet gebaseerd waren op de feiten zoals ze in de wetenschappenlijke literatuur staan. Ze sprak hem daarop aan en hij raakte daardoor dusdanig geirriteerd dat hij even daarna de zaal verliet zonder een hand te geven of gedag te zeggen.

Interessant gesprek.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  maandag 6 juni 2022 @ 19:50:01 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204979479
twitter


Is dat weer nieuw? Sudden Adult Death Syndrome.

Had er nog nooit van gehoord iig :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 6 juni 2022 @ 19:53:38 #11
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204979534
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
Over twee weekjes weer een shot novavax.

Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu.
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_204979954
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?
Jazeker. Het wordt overal als een volwaardig vaccin gezien.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204979967
quote:
Onderzoekers: hersenontstekingen bij patiënten met long covid
Onderzoekers van Amsterdam UMC en UMC Utrecht hebben bij twee patiënten met langdurige klachten na een coronabesmetting ontstekingen door het hele brein geconstateerd. Volgens de onderzoekers is dat niet eerder aangetoond bij levende mensen met long covid. Er is nog wel aanvullend onderzoek nodig.

"Dat we door de hele hersenen nu ontstekingen zien, is opvallend en mogelijk is er een verband tussen long covid en die globale hersenontsteking. Een studie met een groter aantal patiënten brengt hopelijk meer duidelijkheid hierover."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)avirus-amsterdam-umc
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204980435
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?
Ye wel 2 shots
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 21:36:58 #15
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204980477
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 05:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Neuh is niet dapper.. Minste weerstand voor mijn positie.

Er is veel aan mij getrokken, geef nu toch in, want wil normaal leven.

Dat toont naar mijn mening een totaal corrupte machtsverhouding staat VS burger.
Ik snap je wel hoor, en daarom zeg ik het ook dat je het tegen je wil in doet. Ik kom er voorlopig onderuit. En daarom zeg ik dat je dapperder bent dan ik. Ik hoef niet, dus no way :)
Lach met een schone bips
pi_204980591
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 23:28:11 #17
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204981448
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
Mijn baan ok :) Maar waar ik heen ga is om persoonlijke reden en een reden die ik mezelf nooit zou vergeven als ik daar niet bij ben :) Anders ook geen kans op de prik.

Maar hey, ik hoef niet geprikt te worden *O*
Lach met een schone bips
pi_204981659
Bekijk dit filmpje eerst even voordat je Novavax neemt:

  dinsdag 7 juni 2022 @ 00:42:01 #19
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204981682
Leuke docu op Netflix WEF copyright Living Without Water !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_204981870
Rockefeller patent, nanoparticle waarmee ze cellen op afstand kunnen besturen

misschien binnenkort iedereen een zombie met druk op knop? 8-)
https://patents.google.com/patent/US10786570B2/en
pi_204982572
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
Sterk
Ik ben echter de enige kostwinner in een gezin van 4 ...
Ik hoop dat ik nooit het mes op de keel gezet krijg :{
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:24:57 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204982694
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
Ik ook, vakantie is toch al een beetje de lol vanaf en dan ook nog burgertjes pesten met die lange wachtrijen op vliegvelden mij niet gezien. Ik sprak vorige week nog een collega die ook niet gevaccineerd is en er niet over peinst om het te doen ook. Treurige is wel dat hij aangaf dat hij voorzichtig is tegen wie hij het zegt op werk. Daar hebben mensen eigenlijk niet eens iets mee te maken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:58:39 #23
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204982933
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik ook, vakantie is toch al een beetje de lol vanaf en dan ook nog burgertjes pesten met die lange wachtrijen op vliegvelden mij niet gezien. Ik sprak vorige week nog een collega die ook niet gevaccineerd is en er niet over peinst om het te doen ook. Treurige is wel dat hij aangaf dat hij voorzichtig is tegen wie hij het zegt op werk. Daar hebben mensen eigenlijk niet eens iets mee te maken.
Vooral de extreme uitspraken hier op fok heeft mij doen besluiten mijn vaccinatiestatus voor mij te houden.

Veel mensen gaan er vanuit dat iedereen is gevaccineetd dus ik praat dan gewoon mee alsof dat inderdaad zo is.

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
Ik sta er net zo in. Geen vakanties, geen baan, geen probleem. Maar ze kunnen straks misschien verder gaan, als je niks meer kan kopen wordt het wel lastig.
To BG or not to BG!
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:10:56 #24
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204983033
twitter


ze zijn allemaal zo eerlijk :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:12:17 #25
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204983042
twitter


het komt allemaal op hetzelfde neer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:13:41 #26
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204983055
twitter


8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:18:54 #27
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204983107
twitter


man3
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 12:04:56 #28
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204984004
twitter


voor wie het wil weten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 12:27:48 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204984224
twitter

Hmzzzz, een samenwerking tussen WEF puppet en dictator-in-spe Trudeau, Nederland mbt "veiligheid".

Samenwerken met een nieuwe Castro over onze privacy etc, mag ik daar problemen mee hebben? Die engnek is echt het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet in het vrije westen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juni 2022 @ 12:39:08 #30
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204984315
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Hmzzzz, een samenwerking tussen WEF puppet en dictator-in-spe Trudeau, Nederland mbt "veiligheid".

Samenwerken met een nieuwe Castro over onze privacy etc, mag ik daar problemen mee hebben? Die engnek is echt het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet in het vrije westen.
Trudeau en Rutte hadden broertjes kunnen zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 13:13:34 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204984580
twitter


grappiger kunnen we het niet maken _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204984609
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

grappiger kunnen we het niet maken _O- _O-
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204984620
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

voor wie het wil weten
En ?
Wil ik het weten ?
Kan het nog enger dat het WEF ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 14:05:08 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204984981
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

grappiger kunnen we het niet maken _O- _O-
Er komt nog een tijd dat je maar een x-aantal liter water beschikbaar krijgt en jezelf mag uitvogelen waar je dat aan gaat besteden behalve natuurlijk als je elite bent dan is een zwembad vanzelfsprekend liefst verwarmd. Met warm water douchen wordt een luxe, hooguit voor een paar minuten en dat misschien 2x per week.

Drinkwater flink duurder

Volgens Hoogleraar drinkwater aan de TU Delft, Luuk Rietveld komt de stijgende vraag naar drinkwater doordat er meer mensen en meer huizen zijn. Tegelijkertijd zijn die mensen meer water gaan verbruiken. "Niet alleen om te drinken, maar ook voor landbouw en industrie." En comfort speelt ook nog een rol. "Mensen willen een zwembadje in de tuin."

Het huishoudelijke water is 20 procent van de totale waterbehoefte. "Grondwaterbronnen zijn de beste bronnen", geeft ook Rietveld toe. "Maar andere gebruikers, zoals de landbouw, hebben die kwaliteit niet per se nodig."

"Dat landbouw en drinkwater elkaars concurrent zijn, moeten en kunnen we voorkomen", vertelt Rietveld. "Van iedere bron kan drinkwater gemaakt worden. Dat gaat alleen wel flink duurder worden. Per dag geven we per persoon per dag 18 cent aan water uit, waar alles in zit: drinken, de wc doortrekken, douchen, wassen. Dat wordt dan 20 of 25 cent."


Van EenVandaag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 15:14:45 #35
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204985552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Er komt nog een tijd dat je maar een x-aantal liter water beschikbaar krijgt en jezelf mag uitvogelen waar je dat aan gaat besteden behalve natuurlijk als je elite bent dan is een zwembad vanzelfsprekend liefst verwarmd. Met warm water douchen wordt een luxe, hooguit voor een paar minuten en dat misschien 2x per week.

Drinkwater flink duurder

Volgens Hoogleraar drinkwater aan de TU Delft, Luuk Rietveld komt de stijgende vraag naar drinkwater doordat er meer mensen en meer huizen zijn. Tegelijkertijd zijn die mensen meer water gaan verbruiken. "Niet alleen om te drinken, maar ook voor landbouw en industrie." En comfort speelt ook nog een rol. "Mensen willen een zwembadje in de tuin."

Het huishoudelijke water is 20 procent van de totale waterbehoefte. "Grondwaterbronnen zijn de beste bronnen", geeft ook Rietveld toe. "Maar andere gebruikers, zoals de landbouw, hebben die kwaliteit niet per se nodig."

"Dat landbouw en drinkwater elkaars concurrent zijn, moeten en kunnen we voorkomen", vertelt Rietveld. "Van iedere bron kan drinkwater gemaakt worden. Dat gaat alleen wel flink duurder worden. Per dag geven we per persoon per dag 18 cent aan water uit, waar alles in zit: drinken, de wc doortrekken, douchen, wassen. Dat wordt dan 20 of 25 cent."


Van EenVandaag.
De reden dat wij off-grid willen is om niet afhankelijk te zijn. Ze hebben je gewoon in de tang met energie en water.

Vroeger wilde ik alsmaar meer en alles groter maar nu juist het tegenovergesteld, we gebruiken nu al weinig stroom (wonen in een stacaravan) , de wasmachine gebruikt het meeste en we hebben nu een hott-fill. Kan maar 4 kilo in maar hij wast goed schoon en kan volledig op de zonnepanelen. Daarna komt de koelkast en daar zijn we een speciale kelder voor aan het maken. Droger is de deur al uit net als de vaatwasser. Zomers gebruiken we meer elektrische apparaten op onze zonnepanelen swinters wat meer op gas (flessen, doel is om eigen gas te gaan maken)We leveren niet terug maar hebben eigen accu's. Ook hebben we een bron en berkey filters, die we nog niet gebruiken maar voor 'nood' bewaren. We hebben er daarnaast ook echt lol aan om zo 'primitief' te leven.
Corona lijkt wel een versneller te zijn voor de dingen die we hebben 'voorzien'.
To BG or not to BG!
pi_204985993


[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 07-06-2022 16:22:39 ]
pi_204986001


[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 07-06-2022 16:39:41 ]
pi_204986020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De reden dat wij off-grid willen is om niet afhankelijk te zijn. Ze hebben je gewoon in de tang met energie en water.

Vroeger wilde ik alsmaar meer en alles groter maar nu juist het tegenovergesteld, we gebruiken nu al weinig stroom (wonen in een stacaravan) , de wasmachine gebruikt het meeste en we hebben nu een hott-fill. Kan maar 4 kilo in maar hij wast goed schoon en kan volledig op de zonnepanelen. Daarna komt de koelkast en daar zijn we een speciale kelder voor aan het maken. Droger is de deur al uit net als de vaatwasser. Zomers gebruiken we meer elektrische apparaten op onze zonnepanelen swinters wat meer op gas (flessen, doel is om eigen gas te gaan maken)We leveren niet terug maar hebben eigen accu's. Ook hebben we een bron en berkey filters, die we nog niet gebruiken maar voor 'nood' bewaren. We hebben er daarnaast ook echt lol aan om zo 'primitief' te leven.
Corona lijkt wel een versneller te zijn voor de dingen die we hebben 'voorzien'.
Wat heb je als accu ?
Heb zelf al es rond gekeken naar mobiel zonnepaneel + accu.
Iets als de Ecoflow Delta of Bluetti AC200 of GoalZero , maar redelijk prijzig
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204986023
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Hmzzzz, een samenwerking tussen WEF puppet en dictator-in-spe Trudeau, Nederland mbt "veiligheid".

Samenwerken met een nieuwe Castro over onze privacy etc, mag ik daar problemen mee hebben? Die engnek is echt het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet in het vrije westen.
“We moeten wel, willen we wat aan alle achterstanden bij Schiphol doen..!”

Waar zijn alle mensen gebleven die eerst bij schiphol de beveiliging deden?

Een groot toneelstuk.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 16:59:16 #40
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204986370
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat heb je als accu ?
Heb zelf al es rond gekeken naar mobiel zonnepaneel + accu.
Iets als de Ecoflow Delta of Bluetti AC200 of GoalZero , maar redelijk prijzig
Dat weet ik allemal niet uit mijn hoofd. We hebben volgens mij 6 zonnepanelen en volgens mij 8 of 9 kleine accu's en een vectron. We hebben het nu ruim 1 jaar en bevalt heel goed. Voor december en januari hebben we 3 keer stroom bij de buren gekocht omdat we net tekort kwamen en nu willen we dus een windmolentje erbij kopen voor die periode.
Kan vanavond wel even kijken welke accus het zijn. Ze zijn ongeveer zo groot als een baksteen, ietjes groter.
To BG or not to BG!
pi_204986439
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
"Dat landbouw en drinkwater elkaars concurrent zijn, moeten en kunnen we voorkomen", vertelt Rietveld. "Van iedere bron kan drinkwater gemaakt worden. Dat gaat alleen wel flink duurder worden. Per dag geven we per persoon per dag 18 cent aan water uit, waar alles in zit: drinken, de wc doortrekken, douchen, wassen. Dat wordt dan 20 of 25 cent."
OJEEEEEEE PRICE INCREASE PER DAG VAN 2 TOT 7 CENT EN DAARVOOR MEER WATERZEKERHEID, WAT EEN SLECHT IDEE!!

Totaal krankzinnig dit land.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204986447
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

grappiger kunnen we het niet maken _O- _O-
Pure Orwelliaanse bullshit dit dus. Heeft helemaal niks met de realiteit te maken, vraag me hard af of die hoogleraar is omgekocht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 juni 2022 @ 18:02:54 #43
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204986852
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 18:03:25 #44
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204986859
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:23 schreef _I het volgende:

[..]
“We moeten wel, willen we wat aan alle achterstanden bij Schiphol doen..!”

Waar zijn alle mensen gebleven die eerst bij schiphol de beveiliging deden?

Een groot toneelstuk.
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwab
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204986883
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwab
Dat! En..

Het gebeurt ook in de UK
https://www.euronews.com/(...)ight-chaos-continues
En in Canada
https://www.mtlblog.com/c(...)at-the-govt-is-doing

Patronen.. :P
pi_204986909
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwab
Klopt helemaal, het is een grote shitshow wat we hier mogen aanschouwen

Enjoy the ride c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204986930
Net als een herione junk zal er een moment komen dat er simpelweg geen bloedvaten meer zijn om in te prikken, toch?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204986940
Apenkoppen zijn niet airborn of toch wel ?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204986959
Bij dit soort berichten moet je altijd maar denken: je doet het voor een ander _O_ ^O^

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 18:22:31 #50
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204986997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 13:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En ?
Wil ik het weten ?
Kan het nog enger dat het WEF ?
:Y :Y :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 18:23:52 #51
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204987004
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:13 schreef Ali_boo het volgende:
Net als een herione junk zal er een moment komen dat er simpelweg geen bloedvaten meer zijn om in te prikken, toch?

[ afbeelding ]
mensen krijgen blijkbaar al uitnodigingen voor een 5de prik 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 18:24:39 #52
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204987012
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
Bij dit soort berichten moet je altijd maar denken: je doet het voor een ander _O_ ^O^

[ afbeelding ]
helegaar nie waar hoor
echt niet
we verzinnen het allemaal :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 18:36:30 #53
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204987128
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 18:45:14 #54
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204987224
twitter

ehhhh @ludovico
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 20:03:44 #55
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204987968
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
ehhhh @:ludovico
Beetje shady i.i.g. wie "alweer" de grote shareholders zijn: https://money.cnn.com/quo(...)ubView=institutional
Lach met een schone bips
pi_204988107
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2022 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
Mochten de apenpokken niet het gewenste effect hebben dan heb je nog altijd klimaat lockdowns waarop je je kan verheugen :Y

[ twitter ]
hoe zal een klimaat lockdown eruit moeten zien? verboden om met auto's te rijden of zo? :?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204988122
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
mensen krijgen blijkbaar al uitnodigingen voor een 5de prik 8)7
3 voor Hugo, dan nu een prik voor Kuipers :Y 0 voor mij
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204988171
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
denk er net zo over. testen doe ik ook niet meer. 1x gedaan omdat mijn man get graag wilde. qr codes doe ik ook niet aan. Denk er nog steeds hetzelfde over als een paar maanden geleden.

Denk dat mijn mans prikken nu ook verlopen zijn. als we op vakantie gaan, gaan we ergens heen vwaarvoor geen prikken voor nodig zijn. Anders blijven we lekker in NL.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204988190
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

8)7
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek. 8)7
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204988423
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
ehhhh @:ludovico
Care ill die Who gives a shit, good luck all.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 21:08:08 #61
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204988535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 20:28 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
denk er net zo over. testen doe ik ook niet meer. 1x gedaan omdat mijn man get graag wilde. qr codes doe ik ook niet aan. Denk er nog steeds hetzelfde over als een paar maanden geleden.

Denk dat mijn mans prikken nu ook verlopen zijn. als we op vakantie gaan, gaan we ergens heen vwaarvoor geen prikken voor nodig zijn. Anders blijven we lekker in NL.
In Europa kan je bijna als niet overal heen inmiddels zonder prikken hoor. In Europa is dit zomerseizoen de BS even klaar :)
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 21:09:27 #62
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204988548
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek. 8)7
Uhhm? Waren ze niet al langer gek? :+
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 21:13:59 #63
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204988596
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek. 8)7
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papieren :) Apenpokken zou een 1% sterfte ratio hebben, bij mijn weten nog niemand gestorven... Ik weet het niet, maar ik ruik apenkool hier.
Lach met een schone bips
pi_204989020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhhm? Waren ze niet al langer gek? :+
knettergek, al een jaar of 2 :+
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204990103
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papieren :) Apenpokken zou een 1% sterfte ratio hebben, bij mijn weten nog niemand gestorven... Ik weet het niet, maar ik ruik apenkool hier.
Die sterftekanssn is in ondervoed Afrika en alleen die personen die erg genoeg ziek zijn dat ze opvallen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  User die altijd boos en kwaad is 2022 woensdag 8 juni 2022 @ 01:09:02 #66
491163 Viesdik
pi_204990114
x-files aflevering die dit voorspeld zou hebben

  woensdag 8 juni 2022 @ 08:06:15 #67
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204990858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papieren :) Apenpokken zou een 1% sterfte ratio hebben, bij mijn weten nog niemand gestorven... Ik weet het niet, maar ik ruik apenkool hier.
In Canada 95% van de gevallen zijn shingles inderdaad .. die andere 5 % geen idee
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 juni 2022 @ 09:10:26 #68
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204991245
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 juni 2022 @ 11:35:13 #69
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204992382
twitter


:B
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 juni 2022 @ 11:53:57 #70
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204992562
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 juni 2022 @ 11:57:02 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204992586
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Even zonder speculeren wat ze daar nou allemaal uitspoken, waarom flikken ze dit soort dingen constant? Ze roeptoeteren constant over fake-news, conspiracy-gekken etc, terwijl ze constant aanleiding geven om ze te wantrouwen.

We hebben niets te verbergen, maar we verbergen het toch en ieder die dat raar vindt is een conspiracynut. Ja, zo wek je wel vertrouwen op :').

We need a 2nd amendment :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juni 2022 @ 11:59:40 #72
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204992613
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Even zonder speculeren wat ze daar nou allemaal uitspoken, waarom flikken ze dit soort dingen constant? Ze roeptoeteren constant over fake-news, conspiracy-gekken etc, terwijl ze constant aanleiding geven om ze te wantrouwen.

We hebben niets te verbergen, maar we verbergen het toch en ieder die dat raar vindt is een conspiracynut. Ja, zo wek je wel vertrouwen op :').

We need a 2nd amendment :7.
_O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204992812
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt helemaal, het is een grote shitshow wat we hier mogen aanschouwen

Enjoy the ride c_/

[ twitter ]
Vandaag:
quote:
Staking legt luchtverkeer grootste luchthaven Parijs deels plat
https://www.ad.nl/reizen/(...)deels-plat~af2e4de9/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 8 juni 2022 @ 14:26:27 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204994343

Such mystery, much wow.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juni 2022 @ 14:32:25 #75
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204994400
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Such mystery, much wow.
wiegendood maar dan even anders
maar allemaal niet waar hoor :+
want alleen wij andersdenkenden zien en horen dat
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 juni 2022 @ 14:35:49 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204994431
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
wiegendood maar dan even anders
maar allemaal niet waar hoor :+
want alleen wij andersdenkenden zien en horen dat
Ik ga het nu ff niet helemaal uitspitten hoor, maar ik gok dat er wel een bepaald moment te vinden tussen van pak em beet nu en 2 jaar terug wanneer deze " mysterieuze" aandoening voor het eerst in het nieuws kwam.

Maar dat zijn conspiracies, voorlopig dan B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204994763
quote:
Aantal positieve coronatests stijgt voor het eerst in drie maanden
Het aantal nieuwe coronagevallen in Nederland stijgt weer. Dat is voor het eerst sinds begin maart, dertien weken geleden. In de afgelopen zeven dagen testten 9459 mensen positief op het coronavirus. Dat is een toename van 33 procent sinds vorige week, toen het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) iets meer dan 7000 positieve tests meldde.

Volgens het RIVM is het nog te vroeg om te zeggen of dit het begin van een nieuwe golf is. Ook zegt het instituut 'geen eenduidige verklaring' voor de toename te hebben. "We zien een stijging in de nieuwe varianten, maar het zou ook kunnen zijn dat het bijvoorbeeld met Hemelvaart te maken heeft, of dat meer mensen zich voorafgaand aan een vakantie hebben laten testen."

Drukker in teststraten
De toename was het sterkst in de categorie 13 tot en met 29 jaar.
Deze week steeg, eveneens voor het eerst sinds maart, ook het aantal mensen dat zich bij een teststraat liet testen. De GGD'en voerden vorige week ruim 13.000 testen uit, tegen bijna 10.000 in de week ervoor. In principe hoeven mensen niet meer naar de GGD om te ontdekken of ze besmet zijn met het coronavirus. Een thuistest is voldoende, maar wie dat wil, mag bij de GGD een test laten uitvoeren.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-eerst-drie-maanden
:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 8 juni 2022 @ 15:10:58 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204994776
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:o
Dokter, als ik mijn arm omhoog doe, doet mijn arm pijn.

Stoppen met je arm omhoog doen, opgelost.

Kappen met dat testen om te zien of iemand verkouden is en ta-da!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204996238
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:o
ons alweer een beetje opwarmen om te gaan testen, lockdowns en andere bangmakerij als het griepseizoen weer begint. :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:30:23 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204996293
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:24 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ons alweer een beetje opwarmen om te gaan testen, lockdowns en andere bangmakerij als het griepseizoen weer begint. :Y
Kappen met testen moet gewoon viral gaan op tiktok, zijn we er met 2 dagen vanaf.

Pas als er weer eens een zooi mensen spontaan dood neervallen kan je misschien eens gaan kijken of er iets aan de hand is, nu is het gewoon testen om iets aan te tonen dat totaal irrelevant is.

We testen mensen toch ook niet dagelijks of ze een druiper hebben? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204996427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:24 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ons alweer een beetje opwarmen om te gaan testen, lockdowns en andere bangmakerij als het griepseizoen weer begint. :Y
Gelukkig is er binnenkort (weer) een nieuw vaccin beschikbaar voor Nederlanders. Deze beschermt specifiek tegen de nieuwste omikronvarianten. Dit vaccin moet je nog voor het einde van de zomer kunnen krijgen. Precies op tijd voor de nieuwe vaccinatieronde en de verwachte nieuwe golf.

quote:
Moderna: aangepast vaccin versterkt afweer tegen omikronvariant
Vaccinfabrikant Moderna is positief over de voorlopige onderzoeksresultaten met zijn aangepaste coronavaccin. Een boosterprik ervan wapent het immuunsysteem zoals gehoopt beter tegen de omikronvariant van het coronavirus dan het originele vaccin, meldt het bedrijf. Hoewel het onderzoek nog verder doorgaat, hoopt Moderna dat de aangepaste versie aan het einde van de zomer zal zijn goedgekeurd.

Het bedrijf zet in op een mix van het originele vaccin en een aangepaste versie die specifiek omikron op de korrel neemt. Uit de studie kwam naar voren dat mensen met de nieuwe versie acht keer meer antilichamen tegen omikron aanmaken. Deze coronavariant veroorzaakt gemiddeld weliswaar mildere ziekteverschijnselen dan de deltavariant die ervoor kwam, maar omikron blijkt wel goed in het omzeilen van eerder opgedane immuniteit. Moderna en andere vaccinmakers hopen daar met aangepaste vaccins een antwoord op te geven.
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:43:23 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204996443
Ik ben echt geen totale coronaontkenner hoor, meer iemand die kritiek heeft op totaal geflipt beleid.

Maar wat mij betreft IS omicron het nieuwe vaccin.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204996586
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
mensen krijgen blijkbaar al uitnodigingen voor een 5de prik 8)7
Misschien is het om ze te beschermen tegen het suddon death sydrome :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204996643
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Even zonder speculeren wat ze daar nou allemaal uitspoken, waarom flikken ze dit soort dingen constant? Ze roeptoeteren constant over fake-news, conspiracy-gekken etc, terwijl ze constant aanleiding geven om ze te wantrouwen.

We hebben niets te verbergen, maar we verbergen het toch en ieder die dat raar vindt is een conspiracynut. Ja, zo wek je wel vertrouwen op :').

We need a 2nd amendment :7.
Anders is er op de zwarte markt nog voldoende uitrusting te vinden. Als iemand een go fund me page opzet ben ik bereid te doneren :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204996706
Nog meer mysterieuze doden, science is flabbergasted :') |:(

twitter


A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:14:27 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204996806
Novavax onderuit vanwege risico’s coronavaccin

quote:
Aandelen van de Amerikaanse vaccinmaker Novavax verliezen vrijdag bijna een kwart van hun waarde, nadat de US Food and Drug Administration meldde dat er risico's zijn op een mogelijke hartontsteking die verband houdt met het coronavaccin van het bedrijf.

De gegevens werden vrijgegeven voorafgaand aan een bijeenkomst van de FDA op 7 juni om te bepalen of het Novavax-vaccin moet worden goedgekeurd voor gebruik in noodgevallen.

Het vaccin bleek voor 90 procent effectief bij milde, matige en ernstige coronagevallen bij 30.000 proefpersonen die meededen aan een onderzoeksstudie van Novavax. Binnen de leeftijdscategorie 18 tot 64 is de effectiviteit zelfs meer dan 91 procent.

Maar de FDA wees op meerdere gevallen van myocarditis en pericarditis na toediening van het vaccin, specifiek binnen zeven dagen na de tweede dosis bij mannelijke tieners en jongere mannen.

Op korte termijn lijkt dit zich in de meeste gevallen ook zonder problemen op te lossen, "hoewel er nog geen informatie beschikbaar is over mogelijke gevolgen op de lange termijn", schreven FDA-onderzoekers.

Ontstekingen van de hartspier komen ook bij andere coronavaccins voor, omdat ze gelinkt zouden zijn aan de mRNA-technologie waarmee de vaccins zijn ontwikkeld. Toch stelt de FDA dat het risico op myocarditis mogelijk groter is bij het Novavax-vaccin, omdat de aandoening in de beoordeling van andere vaccins in het pre-goedkeuringsproces niet werd vastgesteld.

Het aandeel Novavax daalt vrijdag ruim 24 procent.
:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204996854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Gelukkig is er binnenkort (weer) een nieuw vaccin beschikbaar voor Nederlanders. Deze beschermt specifiek tegen de nieuwste omikronvarianten. Dit vaccin moet je nog voor het einde van de zomer kunnen krijgen. Precies op tijd voor de nieuwe vaccinatieronde en de verwachte nieuwe golf.
[..]

Ik wens je veel prik plezier.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204997093
quote:
Gezonde jonge mensen moeten eigenlijk helemaal geen vaccin nemen tegen corona. Het is nog steeds geen ebola. hun afweer systeem kan die ziekte wel uit het lichaam verwijderen.

Als ze het wel willen: vertel wat de risico's zijn als ze het nemen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 8 juni 2022 @ 19:57:49 #89
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204998098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Gelukkig is er binnenkort (weer) een nieuw vaccin beschikbaar voor Nederlanders. Deze beschermt specifiek tegen de nieuwste omikronvarianten. Dit vaccin moet je nog voor het einde van de zomer kunnen krijgen. Precies op tijd voor de nieuwe vaccinatieronde en de verwachte nieuwe golf.
[..]

Fijn dat je er blij mee bent en risicogroepen zullen het ook aanbevolen krijgen maar aub niet voor de gehele bevolking.

Ik hoef deze prik in ieder geval niet.

Is het net als een griepprik gemaakt op verwachte mutaties? Een gok dus.
Of gebaseerd op de laatste variant die al lang rondgaat? Dan ben je sowieso steeds te laat.
To BG or not to BG!
pi_204998128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:38 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Gezonde jonge mensen moeten eigenlijk helemaal geen vaccin nemen tegen corona. Het is nog steeds geen ebola. hun afweer systeem kan die ziekte wel uit het lichaam verwijderen.

Als ze het wel willen: vertel wat de risico's zijn als ze het nemen.
Dat doet men niet. Men loopt te drammen om maar te prikken. Beter een prik meer dan eentje minder. En als het niet om gezondheidsredenen is, dan wel voor een groen vinkje of andere onzin.
pi_204998168
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:57 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Fijn dat je er blij mee bent en risicogroepen zullen het ook aanbevolen krijgen maar aub niet voor de gehele bevolking.

Ik hoef deze prik in ieder geval niet.

Is het net als een griepprik gemaakt op verwachte mutaties? Een gok dus.
Of gebaseerd op de laatste variant die al lang rondgaat? Dan ben je sowieso steeds te laat.
Het is gebaseerd op de omikronvariant. Hij telt als een gewone booster, dat betekent dat je dit vaccin alleen kan krijgen als je in een risicogroep valt of nog geen booster hebt gehad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204998675
quote:
Ik voelde het ook gewoon. Heb het gewoon gerapporteerd hier ook.

Maar vertrouw Mrna nog veel minder.

Sowieso krankzinnig dat ik moet shotten terwijl ik net ziek ben geweest van het virus. Knettergek!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juni 2022 @ 20:51:09 #93
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204998808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is gebaseerd op de omikronvariant. Hij telt als een gewone booster, dat betekent dat je dit vaccin alleen kan krijgen als je in een risicogroep valt of nog geen booster hebt gehad.
Gelukkig dan maar. Hopenlijk blijft dat ook zo en gaan ze niet alsnog pushen. Was er geen hoop geld vrijgemaakt om in het najaar die prik weer te 'promoten'?
To BG or not to BG!
pi_204999373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Gelukkig dan maar. Hopenlijk blijft dat ook zo en gaan ze niet alsnog pushen. Was er geen hoop geld vrijgemaakt om in het najaar die prik weer te 'promoten'?
Wat doen al die vaccinatie eisen nu nog up?! Idioot gedoe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205000073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is gebaseerd op de omikronvariant. Hij telt als een gewone booster, dat betekent dat je dit vaccin alleen kan krijgen als je in een risicogroep valt of nog geen booster hebt gehad.
Zo begint het altijd. Het is eerst specifiek voor een bepaalde doelgroep en dat wordt dan steeds verder uitgebreid.
  donderdag 9 juni 2022 @ 09:24:22 #96
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205002365
twitter


De waarheid mag gewoon niet boven komen..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 9 juni 2022 @ 09:25:12 #97
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205002368
twitter


Ja zitten we er klaar voor???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 9 juni 2022 @ 09:37:49 #98
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205002422
twitter


You shall own nothing
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 9 juni 2022 @ 10:11:47 #99
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205002641
twitter


Dit is toch ook totaal niet meer serieus te nemen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205003435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Gelukkig dan maar. Hopenlijk blijft dat ook zo en gaan ze niet alsnog pushen. Was er geen hoop geld vrijgemaakt om in het najaar die prik weer te 'promoten'?
En dan nog een heleboel van de ouwe troep toch in de vuilnis is gegegooid?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 juni 2022 @ 13:04:17 #101
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205003965
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 12:03 schreef Tingo het volgende:

[..]
En dan nog een heleboel van de ouwe troep toch in de vuilnis is gegegooid?
Yup. Over de datum.
Had het dan aan de armere landen gegeven. Maar die willen het wss ook niet.

Maar de lobby gaat straks wel weer beginnen en velen trappen er gewoon in en geloven weer dat het echt nodig is om als gezond persoon een vaccin te nemen. Baat het niet schaadt het niet denken ze.........op de enkele ongelukkigen na die er niet zo goed op reageren. Maar dat is met een paracelemolletje ook zo dus waar zeur je eigenlijk over.
Neem die spuit! De steakholders zullen dat fijn vinden.

Het ligt er zo dik boven op. Waarom komen niet meer mensen in opstand?
To BG or not to BG!
pi_205004675
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Het ligt er zo dik boven op. Waarom komen niet meer mensen in opstand?
pi_205004839
twitter

:+
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_205004925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
:+
Ja wat zou dit toch kunnen zijn he? En al die topsporters die spontaan omvallen. Heel gek allemaal. Aan de vaccins zal het iig niet liggen, die zijn uit en ter na getest.
pi_205004959
quote:
Duitse RIVM raadt inenting tegen apenpokken aan voor volwassenen in risicogroep
Het Robert Koch Instituut, de Duitse RIVM, raadt inenting tegen apenpokken aan voor volwassenen in risicogroep. Het gaat om mensen die contact hebben gehad met een besmet persoon, werknemers van laboratoria die werken met besmettelijke monsters en mannen die wisselende seksuele contacten hebben met andere mannen.
https://www.ad.nl/gezond/(...)isicogroep~afed68cf/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205004990
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 12:03 schreef Tingo het volgende:

[..]
En dan nog een heleboel van de ouwe troep toch in de vuilnis is gegegooid?
hadden ze dat niet aan Afrika "gedoneerd"?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205004998
quote:
Gericht vaccineren noemen ze dat ja. De risicogroep zal dus langzaam uitgebreid worden. Let maar op.
pi_205005017
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:50 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
hadden ze dat niet aan Afrika "gedoneerd"?
Ja en hadden die vervolgens niet vriendelijk bedankt voor het aanbod? :)
pi_205005100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:53 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja en hadden die vervolgens niet vriendelijk bedankt voor het aanbod? :)
Weet ik eigenlijk niet, maar het zou goed zijn als ze het inderdaad geweigerd hebben
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 9 juni 2022 @ 15:10:02 #110
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205005120
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:51 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Gericht vaccineren noemen ze dat ja. De risicogroep zal dus langzaam uitgebreid worden. Let maar op.
Dat is een paar jaar geleden ook gedaan met suikerziekte. Als je bloedsuiker tussen een bepaalde waarde zit dan krijg je er medicijnen voor. Toen kwam er iemand op het goede idee om deze waarden te veruimen zodat er 10 duizenden patienten in een klap er bij kwamen. Aandeelhouders blij, bonus etc. Wat een slim idee!

Ook zag ik ooit op TV (het was geen 1 april) dat er een ondernemer, die tandpasta maakte, een prijs kreeg overhandigd van Rutte omdat hij het gaatje in de tube iets groter had gemaakt zodat de omzet evenredig was gestegen. Ondernemer van het jaar volgens Rutte maar eigenlijk gewoon sneaky dus.
To BG or not to BG!
  donderdag 9 juni 2022 @ 15:10:20 #111
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205005123
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:50 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
hadden ze dat niet aan Afrika "gedoneerd"?
Die wilden het helemaal niet _O-
To BG or not to BG!
pi_205005610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat is een paar jaar geleden ook gedaan met suikerziekte. Als je bloedsuiker tussen een bepaalde waarde zit dan krijg je er medicijnen voor. Toen kwam er iemand op het goede idee om deze waarden te veruimen zodat er 10 duizenden patienten in een klap er bij kwamen. Aandeelhouders blij, bonus etc. Wat een slim idee!

Ook zag ik ooit op TV (het was geen 1 april) dat er een ondernemer, die tandpasta maakte, een prijs kreeg overhandigd van Rutte omdat hij het gaatje in de tube iets groter had gemaakt zodat de omzet evenredig was gestegen. Ondernemer van het jaar volgens Rutte maar eigenlijk gewoon sneaky dus.
_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205005717
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat is een paar jaar geleden ook gedaan met suikerziekte. Als je bloedsuiker tussen een bepaalde waarde zit dan krijg je er medicijnen voor. Toen kwam er iemand op het goede idee om deze waarden te veruimen zodat er 10 duizenden patienten in een klap er bij kwamen. Aandeelhouders blij, bonus etc. Wat een slim idee!

Ook zag ik ooit op TV (het was geen 1 april) dat er een ondernemer, die tandpasta maakte, een prijs kreeg overhandigd van Rutte omdat hij het gaatje in de tube iets groter had gemaakt zodat de omzet evenredig was gestegen. Ondernemer van het jaar volgens Rutte maar eigenlijk gewoon sneaky dus.
Haha wist ik niet dit. Rutte beloont dus mensen die bewust de boel bedonderen. Niet verrassend op zich maar toch wel weer tekenend.
pi_205005783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Die wilden het helemaal niet _O-
Geef ze groot gelijk :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205005822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:33 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Geef ze groot gelijk :Y
Het mooie is dat Gates en een Pfeizer topman hier ook over zaten te janken bij een WEF sessie, dat niemand die prikjes nog wil afnemen, echt hilarisch om te zien.
pi_205005863
quote:
Kuipers draait geldkraan voor opleiding tot ziekenhuisarts dicht
Minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid wil geen geld meer steken in de opleiding tot ziekenhuisarts. Het idee achter die leergang is om artsen op te leiden die zich niet richten op één specialisme, maar verstand hebben van verschillende vakgebieden. Dat zou vooral nuttig zijn voor patiënten die bij veel verschillende specialisten lopen. Volgens Kuipers is echter nog niet bewezen dat ziekenhuisartsen veel toevoegen.
https://nieuws.nl/algemee(...)iekenhuisarts-dicht/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205006252
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee moet je voorstellen dat we artsen krijgen die het grotere plaatje in gaan zien. Snap dat Kuipers daar geen voorstander is. Alles zo gecompartimenteerd mogelijk houden :Y

Lijkt me nav dit bericht ook heel logisch:

https://www.dailymail.co.(...)-suddenly-dying.html
pi_205006339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het mooie is dat Gates en een Pfeizer topman hier ook over zaten te janken bij een WEF sessie, dat niemand die prikjes nog wil afnemen, echt hilarisch om te zien.
Oh ja, die heb ik ook gezien _O- _O- Was prachtig zoals die man van pfizer zat te klagen. _O- _O- _O-
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 9 juni 2022 @ 19:43:14 #119
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205007276
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mannen die wisselende contacten hebben met andere mannen.. HIV all over again
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205009429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Yup. Over de datum.
Had het dan aan de armere landen gegeven. Maar die willen het wss ook niet.

Maar de lobby gaat straks wel weer beginnen en velen trappen er gewoon in en geloven weer dat het echt nodig is om als gezond persoon een vaccin te nemen. Baat het niet schaadt het niet denken ze.........op de enkele ongelukkigen na die er niet zo goed op reageren. Maar dat is met een paracelemolletje ook zo dus waar zeur je eigenlijk over.
Neem die spuit! De steakholders zullen dat fijn vinden.

Het ligt er zo dik boven op. Waarom komen niet meer mensen in opstand?
Gelukkig.
Die vax rotzooi kan beter in een grote incinerator en gebruikt om steam turbines te draaijen.

Arme landen kunnen ze beter helpen met wat infrastructuur om zelf dingen te produceren.
Ik vind het echt zielig om arme,hongerige mensen in 'leuke' westerse kleding zoals voetbal shirtjes te zien bvb.
Het (goedbedoelde) west geeft meestal troep weg. Het kost toch ook heel veel geld om de spul daar te shippen.

Sorry for the off-topic:

De Prijsknaller-Kleding


[ Bericht 15% gewijzigd door Tingo op 09-06-2022 22:55:47 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:29:56 #121
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205010469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 22:49 schreef Tingo het volgende:

[..]
Gelukkig.
Die vax rotzooi kan beter in een grote incinerator en gebruikt om steam turbines te draaijen.

Arme landen kunnen ze beter helpen met wat infrastructuur om zelf dingen te produceren.
Ik vind het echt zielig om arme,hongerige mensen in 'leuke' westerse kleding zoals voetbal shirtjes te zien bvb.
Het (goedbedoelde) west geeft meestal troep weg. Het kost toch ook heel veel geld om de spul daar te shippen.

Sorry for the off-topic:

De Prijsknaller-Kleding

Off topic, vind ik wel
Meevallen..
zoals alle hand me downs worden de arme landen wederom zoet gehouden..
we doen toch wat voor jullie, kijk ons eens goed zijn..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:03:08 #122
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205010547
twitter


WOB draadjes tijd
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205010676
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:03 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

WOB draadjes tijd
Tjah zal een hoop terechte kritiek in staan. OMT lijkt gigantisch politiek gedreven, geloof geen Kut van die partij allemaal crooked assholes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205010690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Lol.

Als het er teveel zijn krijgen ze geen baan.

Wat een slappe onderbouwing dus voor zo een besluit, clown.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205010721
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:42 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee moet je voorstellen dat we artsen krijgen die het grotere plaatje in gaan zien. Snap dat Kuipers daar geen voorstander is. Alles zo gecompartimenteerd mogelijk houden :Y

Lijkt me nav dit bericht ook heel logisch:

https://www.dailymail.co.(...)-suddenly-dying.html
Och overschat het nut van studie niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:40:22 #126
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205011554
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah zal een hoop terechte kritiek in staan. OMT lijkt gigantisch politiek gedreven, geloof geen Kut van die partij allemaal crooked assholes.
OMT icm met NCTV ..
het is 1 shitshow
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205011728
quote:
Oud-wereldkampioen Rosberg niet welkom in Formule 1 zonder vaccin
Oud-coureur Nico Rosberg komt de Formule 1-circuits niet meer op. De Duitser, die in 2016 wereldkampioen werd en daarna meteen stopte, weigert zich te laten vaccineren tegen het coronavirus. Omdat dat dit seizoen wel verplicht is in de koningsklasse van de autosport, ontbreekt Rosberg op de circuits.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mule-1-zonder-vaccin
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:18:47 #128
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205011782
twitter


@UncleScorp
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:19:32 #129
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205011787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Belachelijk
Ben echt F1 fan
Maar ze slaan de plank behoorlijk mis met dit soort zaken.
Wordt sowieso een Amerikaans circus
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205011843
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

@:UncleScorp
:r
Echt waar kotsmisselijk word ik van al die onzin.
En o wee als deze herfst/winter alle prikschapen weer mak staan aanschuiven ... ik lach ze vierkant uit

Zal het dan voor covid versie X zijn of voor de nieuwe apenpokken ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:30:57 #131
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205011854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:r
Echt waar kotsmisselijk word ik van al die onzin.
En o wee als deze herfst/winter alle prikschapen weer mak staan aanschuiven ... ik lach ze vierkant uit

Zal het dan voor covid versie X zijn of voor de nieuwe apenpokken ?
of voor beide :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:32:38 #132
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205011867
twitter


bonnetjes zoek?
of het geheugen?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205011879
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
of voor beide :D
ja waarschijnlijk komt er een vaccin dat tegen beiden werkt ... super verkoopsargument
Het is allemaal marketing uiteindelijk :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:35:42 #134
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205011899
twitter


vacature eisen
1 goed kunnen liegen
2 als het zo uitkomt vergeetachtig zijn
3 altijd je eigen belangen vooropstellen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205011989
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
Belachelijk
Ben echt F1 fan
Maar ze slaan de plank behoorlijk mis met dit soort zaken.
Wordt sowieso een Amerikaans circus
Ja, komt waarschijnlijk een 2e Amerikaans team bij en veel Europese races verdwijnen van de kalender.
Geen Spa meer zou echt erg zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:47:04 #136
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205011994
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ja, komt waarschijnlijk een 2e Amerikaans team bij en veel Europese races verdwijnen van de kalender.
Geen Spa meer zou echt erg zijn.
totaal off topic
maar ze maken F1 kapot
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 12:26:05 #137
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205012257
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

vacature eisen
1 goed kunnen liegen
2 als het zo uitkomt vergeetachtig zijn
3 altijd je eigen belangen vooropstellen
Het maakt ook allemaal niet meer uit, ze komen toch overal mee weg.

Dit ook weer. Tenenkrommend.
To BG or not to BG!
pi_205012575
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_205012814
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)verzuim-ooit-gemeten

In eerste kwartaal 2022 hoogste ziekteverzuim ooit gemeten. Goh wat zou er toch aan de hand zijn met de gezondheid van mensen? Of komt het door dat achterlijke testbeleid dat gezonde mensen thuiszitten?
  vrijdag 10 juni 2022 @ 14:11:34 #140
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205013199
twitter


-O- -O- -O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 14:13:15 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205013208
Apart dat er sinds een bepaalde gebeurtenis die ik hier in het midden wil laten opeens zo veel "onbekend" is voor diezelfde medici die ons al 2 jaar sommeren ze blindelings te volgen :+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205013326
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Apart dat er sinds een bepaalde gebeurtenis die ik hier in het midden wil laten opeens zo veel "onbekend" is voor diezelfde medici die ons al 2 jaar sommeren ze blindelings te volgen :+.
Schoolmeester Hugo en dierenarts Marion hebben ons verteld dat die prikjes uit en ter na getest zijn dus wat probeer je nou te suggereren? Je bent gewoon een complotdenker, einde discussie :+
pi_205013435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Och overschat het nut van studie niet.
Dat was niet mijn punt. Ons onderwijs is idd ingekaderd en wordt mede bepaald door de financierders.
pi_205013674
Binnenkort kunnen sommige van jullie een telefoontje van je huisarts krijgen:

quote:
Advies aan kabinet: huisarts moet risicopatiënt opsporen en coronaprik aanbieden
De zorg moet extra maatregelen nemen om beddentekorten te voorkomen als het coronavirus weer opleeft. Meer thuisbeademing, betere verdeling van bedden en het thuis opsporen van risicopatiënten voor vaccinatie zijn cruciaal. ‘Maar lockdowns vallen niet uit te sluiten, zo eerlijk moeten we ook zijn’.
https://www.ad.nl/binnenl(...)aanbieden~ad9d58b1b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 10 juni 2022 @ 15:44:03 #145
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205013885
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Binnenkort kunnen sommige van jullie een telefoontje van je huisarts krijgen:
[..]

_O- _O- _O-
suggereer je nu dat sommigen risico patiënten zijn hier?
das nogal een aanname
dat bedden tekort komt er wel
met of zonder Covid
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205013915
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
suggereer je nu dat sommigen risico patiënten zijn hier?
das nogal een aanname
dat bedden tekort komt er wel
met of zonder Covid
Bijna iedereen hier geeft aan ongevaccineerd te zijn. Daar zullen vast wel een paar 60+'ers of mensen met gezondheidsklachten bij zitten. Huisartsen gaan ongevaccineerden ouderen en ongevaccineerden met gezondheidsrisico's opsporen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 10 juni 2022 @ 15:47:19 #147
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205013920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Bijna iedereen hier geeft aan ongevaccineerd te zijn. Daar zullen vast wel een paar 60+'ers of mensen met gezondheidsklachten bij zitten. Huisartsen gaan ongevaccineerden ouderen en ongevaccineerden met gezondheidsrisico's opsporen.
lekker avg overtreden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205013935
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
lekker avg overtreden
De avg houdt geen maatregelen tegen corona tegen. Regering heeft andere prioriteiten gesteld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 10 juni 2022 @ 15:51:11 #149
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205013974
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De avg houdt geen maatregelen tegen corona tegen. Regering heeft andere prioriteiten gesteld.
Onze regering is het goed wijs totaal kwijt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 15:53:22 #150
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205014004
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205014114
Onlangs was juist in het nieuws dat het huisartsencollectief had besloten dat huisartsen voortaan geen covid prikken meer gingen zetten? Want hier was geen tijd voor. Dit zou voortaan alleen door het GGD gedaan worden. Vreemde wending dit.
pi_205014568
twitter


Heb toch het idee dat het allemaal weer terug gaat komen.
pi_205014592
twitter


Zijn de betalingen naar de media stop gezet? :+
pi_205014721
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Binnenkort kunnen sommige van jullie een telefoontje van je huisarts krijgen:
[..]

Oh? Waarom gaat n huisarts n telefoontje aan me geven?
Ik heb die wijf niet eens in 8 jaarlang gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205014731
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
lekker avg overtreden
Ze weten wel waar je woont Bonesy! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205014877
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Off topic, vind ik wel
Meevallen..
zoals alle hand me downs worden de arme landen wederom zoet gehouden..
we doen toch wat voor jullie, kijk ons eens goed zijn..
Tis ook in het belang van global organisaties/corporations om de arme landen in armoede te houden.
Afrika rijk in tientallen mineralen is en heel veel erg vreselijke goedkoop arbeidskracht heeft.
Afrika heel lang keer op keer verkracht en geplunderd is geweest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205014913
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Care ill die Who gives a shit, good luck all.
Ik hoor van een kennis uit UK dat ie maar een negatieve test nodig heeft om naar de US te reizen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205015233
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

-O- -O- -O-
Echt erg dit...maar dat ligt vast niet aan het vaccin.... -O- -O- -O-
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205015248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:35 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik hoor van een kennis uit UK dat ie maar een negatieve test nodig heeft om naar de US te reizen.
Dan zal die geprikt zijn.
pi_205015286
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Binnenkort kunnen sommige van jullie een telefoontje van je huisarts krijgen:
[..]

Dan zal ik hem zeggen, Nope, ik wil hem niet. Wil geen verhoogde kans op bloedpropjes, dan weet hij genoeg ;)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205015314
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 16:58 schreef _I het volgende:
[ twitter ]

Heb toch het idee dat het allemaal weer terug gaat komen.
Dat idee heb ik ook... En zal er nog meer schade aan de maatschappij ontstaan door de coronaregels ( als het daadwerkelijk terug komt) ik hoop van niet.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205015325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 18:25 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook... En zal er nog meer schade aan de maatschappij ontstaan door de coronaregels ( als het daadwerkelijk terug komt) ik hoop van niet.
En anders verzinnen ze wel een andere reden. Energiecrisis, apenpokken, milieu.. Zolang het maar stuk gaat.
pi_205015352
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 18:28 schreef _I het volgende:

[..]
En anders verzinnen ze wel een andere reden. Energiecrisis, apenpokken, milieu.. Zolang het maar stuk gaat.
Ik heb toch al het idee dat ze ons van crisis naar crisis sturen inderdaad.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205015589
quote:
Reproductiegetal coronavirus voor het eerst weer boven de 1
Het laatst bekende reproductiegetal van het coronavirus is voor het eerst sinds eind februari weer boven de 1 gekomen. Dat betekent dat het virus zich weer uitbreidt onder de bevolking, al is het nog te vroeg om te kunnen zeggen of dit een nieuwe golf betekent, zegt het RIVM.
Het reproductiegetal staat nu op 1,21.

Het RIVM registreerde tussen donderdagochtend en vrijdagochtend 2235 positieve uitslagen van coronatests. Een dag eerder waren er 2440 nieuwe gevallen. Dit is het hoogste niveau sinds april. In de ziekenhuiscijfers is van een opleving van het coronavirus nog weinig te merken.

Nederland is niet het enige land waar weer met argusogen naar de coronacijfers wordt gekeken. Ook in het Verenigd Koninkrijk is het aantal besmettingen voor het eerst in twee maanden tijd weer gestegen.

De stijging heeft vermoedelijk te maken met de verdere verspreiding van de nieuwere omikronvarianten BA.4 en BA.5, die waarschijnlijk nog besmettelijker zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)we-golf-besmettingen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 11 juni 2022 @ 00:30:25 #166
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205018500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:17 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ze weten wel waar je woont Bonesy! :)
Laat ze maar komen ..
Heb 3 honden nu >:)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 00:30:59 #167
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018505
Goddammit, ze hebben het niet getroffen hoor. Eerst zijn vrouw iets met een bloedprop.. En nu dit:

https://www.telegraaf.nl/(...)ramsay-hunt-syndroom

Of dit door vaccins kan komen geen idee, google zegt niet zoveel:

https://www.google.com/se(...)ABAQ&sclient=gws-wiz

Wens ze het beste, akelige vreemde dingen die ineens gebeuren. Maar zal echt niet aan de vaccins liggen hoor. Dat Celine Dion concerten moest afzeggen na spasmen zal wel aan haar kaviaar gelegen hebben. Schijnt nogal wat plastic in het water te zitten.

De vaccins zijn veilig, effectief en gratis.. Dus laat je niet tegenhouden door gezond verstand :+
Lach met een schone bips
  zaterdag 11 juni 2022 @ 00:31:34 #168
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205018508
twitter


Jongens
Het wordt triester en triester
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 00:48:42 #169
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018572
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:31 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Jongens
Het wordt triester en triester
Zal wel iets in de lucht zitten :)

Ik weet het allemaal niet, maar het begint wel beetje raar te worden allemaal. Ik zie het ook om mij heen, collega nooit ziek in 10 jaar.. Op wintersport in Oostenrijk geweest begin maart en is daar "verkouden" geworden en hoest nu nog de longen uit het lijf. Zijn vrouw ook steeds thuis van werk vanwege rare dingen... De kinderen, nergens last van, 2 en 5 jaar jong en niet geprikt dus.

Kan ook van klanten nog verhalen typen, of wat ik bij andere vrienden of buren zie. Er klopt iets niet met die prikken... En in begin toen ze met die rotzooi begonnen dacht ik nog de-populatie maar dat zie ik nu niet echt meer zo. Maar om te beschermen tegen de "griep" zijn ze ook niet. Maar waar die prikken wel voor zijn?? Ik heb werkelijk geen idee, maar heb er geen goed gevoel bij.
Lach met een schone bips
pi_205018598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

En in begin toen ze met die rotzooi begonnen dacht ik nog de-populatie maar dat zie ik nu niet echt meer zo.
Waarom niet? Mensen eerst verzwakken met de prik is toch de ideale methode voor depopulatie? Immuunsysteem naar de klote en vervolgens gaan ze ergens dood aan zonder dat er naar de prikjes gewezen kan worden. Er is ook al gezegd dat de geprikten nu een soort HIV hebben. Dit zou gebleken zijn uit een lab analyse van een vaccin waar HIV in was gedetecteerd. Geen idee of dit werkelijk zo is maar het zou me niet verbazen gezien de oversterfte en alle nare berichten in de media.
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 00:59:22 #171
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018610
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:55 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom niet? Mensen eerst verzwakken met de prik is toch de ideale methode voor depopulatie? Immuunsysteem naar de klote en vervolgens gaan ze ergens dood aan zonder dat er naar de prikjes gewezen kan worden.
Nee, de wetenschap is ver genoeg om dat met 1 prik ook geregeld te krijgen dat over lange tijd mensen sterven aan verschillende aandoeningen. Daar is deze constante prik push niet voor nodig.

En het is ook niet zo dat ze met de beginnende bangmakerij ook nog maar 1 illusie hebben dat de niet geprikten zich alsnog laten prikken.
Lach met een schone bips
pi_205018615
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee, de wetenschap is ver genoeg om dat met 1 prik ook geregeld te krijgen dat over lange tijd mensen sterven aan verschillende aandoeningen. Daar is deze constante prik push niet voor nodig.
Die constante prikpush is om de overgebleven mensen onder controle te houden. Door combinatie grafeenoxide en 5G. Het menselijk lichaam herkent grafeenoxide als gif en zal het langzaam weer afbreken, daarom zal er steeds bijgeprikt moeten worden. ;)
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:04:52 #173
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018617
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:55 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom niet? Mensen eerst verzwakken met de prik is toch de ideale methode voor depopulatie? Immuunsysteem naar de klote en vervolgens gaan ze ergens dood aan zonder dat er naar de prikjes gewezen kan worden. Er is ook al gezegd dat de geprikten nu een soort HIV hebben. Dit zou gebleken zijn uit een lab analyse van een vaccin waar HIV in was gedetecteerd. Geen idee of dit werkelijk zo is maar het zou me niet verbazen gezien de oversterfte en alle nare berichten in de media.
Dat soort HIV wat je zegt is ADE... Maar zelfs dat geloof ik niet.. Ik zie inderdaad wel rare dingen, maar niet de doemscenario's die je ook wel leest.

Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik ben ook een poosje niet heel actief geweest hier omdat ik het zelf niet snap. Normaal kan ik dingen vrij makkelijk verklaren, maar qua de jabs zit ik een beetje op een punt van..... Waar is het voor?
Lach met een schone bips
pi_205018625
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

En het is ook niet zo dat ze met de beginnende bangmakerij ook nog maar 1 illusie hebben dat de niet geprikten zich alsnog laten prikken.
Deze groep zal op een andere manier uitgeschakeld worden. Men laat bijvoorbeeld een echt gevaarlijk virus los en biedt vervolgens een echt werkend vaccin aan. De wappies weigeren die prik uiteraard ook en zo blijven alleen de zwaar verschaapten over, precies wat ze willen :)
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:08:47 #175
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018629
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:03 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die constante prikpush is om de overgebleven mensen onder controle te houden. Door combinatie grafeenoxide en 5G. Het menselijk lichaam herkent grafeenoxide als gif en zal het langzaam weer afbreken, daarom zal er steeds bijgeprikt moeten worden. ;)
Die 5G theorie i.c.m. Graphene heb ik niet veel mee.. Sowieso heeft als je 5G op bepaalde frequenties zou willen uitzenden die Graphene geen enkel nut... 5G an sich in nabijheid op bepaalde frequenties is genoeg om je hersens te frituren. Als dat het plan was zou dat al lang gedaan zijn. En in Afrika, Z-Amerika als voorbeeld zijn op zat plaatsen geen 5G dus gaat dat plan als nog mank lijkt me.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:10:57 #176
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018634
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:07 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Deze groep zal op een andere manier uitgeschakeld worden. Men laat bijvoorbeeld een echt gevaarlijk virus los en biedt vervolgens een echt werkend vaccin aan. De wappies weigeren die prik uiteraard ook en zo blijven alleen de zwaar verschaapten over, precies wat ze willen :)
Ik begrijp wel wat je zegt, en zo keek ik er een poos geleden ook tegenaan :) Maar heb het gevoel dat er wat heel anders speelt.
Lach met een schone bips
pi_205018639
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat soort HIV wat je zegt is ADE... Maar zelfs dat geloof ik niet.. Ik zie inderdaad wel rare dingen, maar niet de doemscenario's die je ook wel leest.

Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik ben ook een poosje niet heel actief geweest hier omdat ik het zelf niet snap. Normaal kan ik dingen vrij makkelijk verklaren, maar qua de jabs zit ik een beetje op een punt van..... Waar is het voor?
Antibodydependent Enhancement is ook voor gewaarschuwd ja maar daar doelde ik niet op. Maakt ook niet uit verder. We gaan het wel zien hoe het zich verder ontwikkelt. Ik weet ook niet wat ik allemaal moet geloven. Mensen worden er iig niet gezonder op sinds de prikken, das wel duidelijk. Mensen als Michael Yeadon en Robert Malone spreken over verschillende badges van vaccins, waarbij sommige badges zeer levensgevaarlijk zijn. Je laten prikken is dan in feite een soort Russisch roulette.
pi_205018650
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik begrijp wel wat je zegt, en zo keek ik er een poos geleden ook tegenaan :) Maar heb het gevoel dat er wat heel anders speelt.
Kan hoor. Ik ben nergens 100% van overtuigd en vind het altijd interessant om nieuwe informatie te krijgen en om te speculeren wat de volgende stappen gaan zijn.

Wat zou er volgens jou kunnen spelen dan?
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:15:36 #179
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018651
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:12 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Antibodydependent Enhancement is ook voor gewaarschuwd ja maar daar doelde ik niet op. Maakt ook niet uit verder. We gaan het wel zien hoe het zich verder ontwikkelt. Ik weet ook niet wat ik allemaal moet geloven. Mensen worden er iig niet gezonder op sinds de prikken, das wel duidelijk. Mensen als Michael Yeadon en Robert Malone spreken over verschillende badges van vaccins, waarbij sommige badges zeer levensgevaarlijk zijn. Je laten prikken is in feite een soort Russisch roulette.
Die 2 zou ik echt met een korreltje zout nemen, al spelen ze het spel dondersgoed :D

Die 2 zijn samen met Ryan Cole en zelfs GvdB de grootste shills in deze scamdemic :)
Lach met een schone bips
pi_205018656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die 2 zou ik echt met een korreltje zout nemen, al spelen ze het spel dondersgoed :D

Die 2 zijn samen met Ryan Cole en zelfs GvdB de grootste shills in deze scamdemic :)
En waarom zijn ze dat volgens jou? Ik vind ze namelijk wel oprecht overkomen.
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:17:23 #181
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018657
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Kan hoor. Ik ben nergens 100% van overtuigd en vind het altijd interessant om nieuwe informatie te krijgen en om te speculeren wat de volgende stappen gaan zijn.

Wat zou er volgens jou kunnen spelen dan?
Dat is het hem juist, ik weet het niet.. Ik hou sinds een poos alleen nog mijn omgeving in de gaten en de rest zie ik wel.

Meeste headlines scroll ik alleen nog maar door.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:18:05 #182
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018660
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En waarom zijn ze dat volgens jou? Ik vind ze namelijk wel oprecht overkomen.
Tja veel mensen vinden Zelensky ook oprecht overkomen....

Iets met handgebaren...
Lach met een schone bips
pi_205018665
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tja veel mensen vinden Zelensky ook oprecht overkomen....

Iets met handgebaren...
Ze maken Free Mason tekens?
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:21:57 #184
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:19 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ze maken Free Mason tekens?
Keep an eye on it :)

Als je dat patroon volgt kom je nog een heel stuk verder. Maar dat is aan iedereen om zelf uit te vinden, als iemand je dat gaat uitleggen kijk je niet verder.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:26:50 #185
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018672
@Bananenbennie Heb eigenlijk al veel meer gezegd hierover dan ik eigenlijk wil zeggen :) Zoek en gij zult vinden... Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, weet genoeg en wil eigenlijk alleen mee bitchen over alle nonsens qua corona :D
Lach met een schone bips
pi_205018673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Keep an eye on it :)

Als je dat patroon volgt kom je nog een heel stuk verder. Maar dat is aan iedereen om zelf uit te vinden, als iemand je dat gaat uitleggen kijk je niet verder.
Tja dan komen we bij het hoofdstukje controlled opposition. Niet zo mijn ding, ik vind namelijk dat die kaart nogal snel getrokken wordt. Programma's als Jensen, Blckbx en Cafe Weltschmerz zou ook allemaal controlled opposition zijn. Ze hebben veel mensen wakker geschud dus ik ga daar niet in mee. Zelfde geldt voor Yeadon en Malone, zij hebben ook veel mensen de ogen geopend. Wat is het idee daar achter dan.. eerst mensen waarschuwen en dan de afgrond insturen ofzo?
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:30:40 #187
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018678
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Tja dan komen we bij het hoofdstukje controlled opposition. Niet zo mijn ding, ik vind namelijk dat die kaart nogal snel getrokken wordt. Programma's als Jensen, Blckbx en Cafe Weltschmerz zou ook allemaal controlled opposition zijn. Ze hebben veel mensen wakker geschud dus ik ga daar niet in mee. Zelfde geldt voor Yeadon en Malone, zij hebben ook veel mensen de ogen geopend. Wat is het idee daar achter dan.. eerst mensen waarschuwen en dan de afgrond insturen ofzo?
Verdeeldheid zaaien is ook een groot goed :)

Ik laat het hierbij vriend, ik heb genoeg gezegd.. Was wel een goed gesprek :) Wel fijn dat het weer kan hier zonder getroll...
Lach met een schone bips
pi_205018684
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gaan we weer. Waarom blijven mensen testen en het niet gewoon uitzieken???
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205018686
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Verdeeldheid zaaien is ook een groot goed :)

Ik laat het hierbij vriend, ik heb genoeg gezegd.. Was wel een goed gesprek :) Wel fijn dat het weer kan hier zonder getroll...
^O^
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:35:47 #190
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018691
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:32 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Gaan we weer. Waarom blijven mensen testen en het niet gewoon uitzieken???
NOS, RTL4, SBS6... Moet ik nog even doorgaan? :+
Lach met een schone bips
pi_205018700
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En waarom zijn ze dat volgens jou? Ik vind ze namelijk wel oprecht overkomen.
Dat maakt wel een efficiente en effectieve confidence trickster.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205018706
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:03 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die constante prikpush is om de overgebleven mensen onder controle te houden. Door combinatie grafeenoxide en 5G. Het menselijk lichaam herkent grafeenoxide als gif en zal het langzaam weer afbreken, daarom zal er steeds bijgeprikt moeten worden. ;)
Dat is dan wel goed om te horen dat die zwarte shit uit het lichaam verwijderd kan worden. Zou het immuunsysteem uiteindelijk ook weer normaal kunnen worden als je als geprikte, na 2 prikken geen prikken meer neemt?
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:07 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Deze groep zal op een andere manier uitgeschakeld worden. Men laat bijvoorbeeld een echt gevaarlijk virus los en biedt vervolgens een echt werkend vaccin aan. De wappies weigeren die prik uiteraard ook en zo blijven alleen de zwaar verschaapten over, precies wat ze willen :)
ssssssssssssssst, breng ze niet op ideeën
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205018707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:40 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dat maakt wel een efficiente en effectieve confidence trickster.
Intuïtie noemen ze dat ook wel ja. Soms durf ik daar op te vertrouwen.
pi_205018711
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
NOS, RTL4, SBS6... Moet ik nog even doorgaan? :+
Ach ja, hoe kon ik dat vergeten 8)7 indoctrinatie via de TV
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:47:28 #196
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018715
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
Dat is dan wel goed om te horen dat die zwarte shit uit het lichaam verwijderd kan worden. Zou het immuunsysteem uiteindelijk ook weer normaal kunnen worden als je als geprikte, na 2 prikken geen prikken meer neemt?
Die zwarte shit als grafeen ja die gaat uit je lichaam, daar is je lever voor. Die grafeen is hetzelfde wat in een potlood zit waar we als kind op kauwden :) Dat is echt niet het probleem :)
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:49:29 #197
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018720
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:46 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ach ja, hoe kon ik dat vergeten 8)7 indoctrinatie via de TV
Silly you :D
Lach met een schone bips
pi_205018721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:41 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat is dan wel goed om te horen dat die zwarte shit uit het lichaam verwijderd kan worden. Zou het immuunsysteem uiteindelijk ook weer normaal kunnen worden als je als geprikte, na 2 prikken geen prikken meer neemt?
Ik denk dat het menselijk lichaam sterker en weerbaarder is dan men ons wil doen laten geloven. Ben je bekend met quantum healing? Ons bewustzijn is enorm krachtig en kan op celniveau positieve veranderingen teweegbrengen. Mind over matter dus, maar dat is wat de farmaceutische industrie niet wil dat wij weten, dus dat wordt geridiculiseerd. Maar als antwoord op je vraag, ja ik denk door niet bang te zijn, je te verdiepen in quantum fysica (begin bijvoorbeeld eens met het double slit experiment) en gezond te leven je je immuunsysteem weer kunt herstellen.
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:53:20 #199
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018724
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:51 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik denk dat het menselijk lichaam sterker en weerbaarder is dan men ons wil doen laten geloven. Ben je bekend met quantum healing? Ons bewustzijn is enorm krachtig en kan op celniveau positieve veranderingen teweegbrengen. Mind over matter dus, maar dat is wat de farmaceutische industrie niet wil dat wij weten, dus dat wordt geridiculiseerd. Maar als antwoord op je vraag, ja ik denk door niet bang te zijn, je te verdiepen in quantum fysica (bijvoorbeeld het double slit experiment) en gezond te leven je je immuunsysteem weer kunt herstellen.
Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met deze beweringen. Er zit een kern van waarheid in, maar dit zo zeggen zou ik niet doen. Er zijn mensen die dit te veel te harte nemen en daarmee hulp buitensluiten.
Lach met een schone bips
pi_205018728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met deze beweringen. Er zit een kern van waarheid in, maar dit zo zeggen zou ik niet doen. Er zijn mensen die dit te veel te harte nemen en daarmee hulp buitensluiten.
Ik zei dan ook "ik denk" ;)

En niet alle medische zorg is ruk maar veel is symptoombestrijding. Ik ben jarenlang ziek geweest van Lyme. Niets hielp tot ik mij ging verdiepen in quantum fysica. En ja dit is slechts mijn ervaring, doe er mee wat je wilt.
pi_205018729
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Intuïtie noemen ze dat ook wel ja. Soms durf ik daar op te vertrouwen.
Er is ook een hele lange lijst van shills/controlled opposition/whatever you want to call them.
imo het zijn gasten die werken voor intelligence agencies of zo....en/of vinden het allemaal spannend om een deel van een PsyOp te maken.....sociopathen die willen graag lekker belangrijk voelen. Weet ik niet precies en ik wil niet zoveel van mn tijd over false prophets verspillen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 01:58:43 #202
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018732
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:56 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik zei dan ook "ik denk" ;)

En niet alle medische zorg is ruk maar veel is symptoombestrijding. Ik ben jarenlang ziek geweest van Lyme. Niets hielp tot ik mij ging verdiepen in quantum fysica. En ja dit is slechts mijn ervaring, doe er mee wat je wilt.
Hey ik zeg ook niet dat het niet werkt. Maar het zal voor sommige mensen niet goed zijn als ze zelfs op zoek gaan :) Ik ken zelf ook genoeg kruiden die beter werken dan paracetamol e.d. Maar ik ga ze niet aanbevelen :D
Lach met een schone bips
pi_205018739
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hey ik zeg ook niet dat het niet werkt. Maar het zal voor sommige mensen niet goed zijn als ze zelfs op zoek gaan :) Ik ken zelf ook genoeg kruiden die beter werken dan paracetamol e.d. Maar ik ga ze niet aanbevelen :D
Nee maar je kunt wel positieve ervaringen uitwisselen toch? Daar komt bij, zie jij jezelf al naar een reguliere arts gaan met de vraag "hoe kom ik van die grafeenoxide in mijn lijf af?" :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 11-06-2022 02:18:05 ]
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 02:01:41 #204
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018740
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:56 schreef Tingo het volgende:

[..]
Er is ook een hele lange lijst van shills/controlled opposition/whatever you want to call them.
imo het zijn gasten die werken voor intelligence agencies of zo....en/of vinden het allemaal spannend om een deel van een PsyOp te maken.....sociopathen die willen graag lekker belangrijk voelen. Weet ik niet precies en ik wil niet zoveel van mn tijd over false prophets verspillen.
If you can't see the shills by now you will never see them :) So to be honest mate, we're fucked..
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 02:05:47 #205
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205018750
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 02:01 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee maar je kunt wel positieve ervaringen uitwisselen toch? Daar komt bij, zie jij jezelf al naar een reguliere arts gaan met de vraag "hoe kom ik van die grafeenoxide in mij lijf af?" :+
Meh die grafeen gaat binnen 2 maanden je lijf uit, en ja dat weet niet iedereen :) Maar ik zou wel voorzichtig zijn met adviezen over de gezondheid, niet iedereen is hetzelfde en jij bent misschien gezond en sterk en doet het goed op wat jij doet, maar er zijn ook mensen met gezondheidsproblemen die misschien meelezen en denken laat ik dat ook eens proberen zonder hun arts raad te plegen (hoewel ik huisartsen vrij laag inschat maar goed) Maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel :D
Lach met een schone bips
pi_205018756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:51 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik denk dat het menselijk lichaam sterker en weerbaarder is dan men ons wil doen laten geloven. Ben je bekend met quantum healing? Ons bewustzijn is enorm krachtig en kan op celniveau positieve veranderingen teweegbrengen. Mind over matter dus, maar dat is wat de farmaceutische industrie niet wil dat wij weten, dus dat wordt geridiculiseerd. Maar als antwoord op je vraag, ja ik denk door niet bang te zijn, je te verdiepen in quantum fysica (begin bijvoorbeeld eens met het double slit experiment) en gezond te leven je je immuunsysteem weer kunt herstellen.
Mind over matter, zie 'The power of suggestion', of de nocebo/placebo effect bvb.
Als je sommige mensen keer op keer gaan vertellen dat ze ziek van dit of dat kunnen zijn, dan kunnen ze wel ziek van zijn.....sayings such as 'worrying people to death' or 'worried sick' or 'scared to death' are actually quite accurate.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205018762
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meh die grafeen gaat binnen 2 maanden je lijf uit, en ja dat weet niet iedereen :) Maar ik zou wel voorzichtig zijn met adviezen over de gezondheid, niet iedereen is hetzelfde en jij bent misschien gezond en sterk en doet het goed op wat jij doet, maar er zijn ook mensen met gezondheidsproblemen die misschien meelezen en denken laat ik dat ook eens proberen zonder hun arts raad te plegen (hoewel ik huisartsen vrij laag inschat maar goed) Maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel :D
Als dat zo overkwam dat je niet naar een arts moet gaan heb je een punt. Maar dit ging specifiek over de negatieve effecten van covidvaccinatie reduceren. Je (huis)arts ziet je aankomen...
pi_205018767
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
If you can't see the shills by now you will never see them :) So to be honest mate, we're fucked..
It's never too late to spot a bullshitter, but yes, maybe we are fucked.
I dunno, carry on being kind and understanding with people around you and maybe it'll all work out eventually.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205018769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 02:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Als dat zo overkwam dat je niet naar een arts moet gaan heb je een punt. Maar dit ging specifiek over de negatieve effecten van covidvaccinatie reduceren. Je (huis)arts ziet je aankomen...
Water,thee,bier en extra dosis vitamine C misschien?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205018783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 02:25 schreef Tingo het volgende:

[..]
Water,thee,bier en extra dosis vitamine C misschien?
En quercetine en zink.
pi_205018900
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:51 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik denk dat het menselijk lichaam sterker en weerbaarder is dan men ons wil doen laten geloven. Ben je bekend met quantum healing? Ons bewustzijn is enorm krachtig en kan op celniveau positieve veranderingen teweegbrengen. Mind over matter dus, maar dat is wat de farmaceutische industrie niet wil dat wij weten, dus dat wordt geridiculiseerd. Maar als antwoord op je vraag, ja ik denk door niet bang te zijn, je te verdiepen in quantum fysica (begin bijvoorbeeld eens met het double slit experiment) en gezond te leven je je immuunsysteem weer kunt herstellen.
Ik heb er nog nooit van quantun healing gehoord, maar dat kan betekenen dat mensen die in begin van de periode de vax hebben genomen. Het weer uit hun systeem kunnen krijgen door geen vax meer te nemen. Vergeet niet het zelf helend vermogen van het lichaam niet. hoe jonger je ben, werkt het beter, dan als je oud bent
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205019025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:35 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik hoor van een kennis uit UK dat ie maar een negatieve test nodig heeft om naar de US te reizen.
Falsch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205019048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:49 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat was niet mijn punt. Ons onderwijs is idd ingekaderd en wordt mede bepaald door de financierders.
Snap ik, maar het is meer de overtuiging dat niche wetenschap expertise heeft... Maar eigenlijk laat je mensen zelfcensuur plegen om onderbouwd en wetenschappelijk mee te doen over veel onderwerpen die toch interdisciplinair zullen zijn.

Het schiet in ons voet omdat we slimme mensen laten denken alleen verstandig te zijn op niche X, dan geven we ook teveel credits aan de opleiding.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 11 juni 2022 @ 09:20:31 #214
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205019399
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat soort HIV wat je zegt is ADE... Maar zelfs dat geloof ik niet.. Ik zie inderdaad wel rare dingen, maar niet de doemscenario's die je ook wel leest.

Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik ben ook een poosje niet heel actief geweest hier omdat ik het zelf niet snap. Normaal kan ik dingen vrij makkelijk verklaren, maar qua de jabs zit ik een beetje op een punt van..... Waar is het voor?
Als ik het dichtbij huis zie( in dit geval mijn vader) die sinds zijn laatste vaccinatie af en aan ziek is.. en hij heeft er 2 gehad. De boosters wil hij niet meer.
Dan vraag ik me echt af of zijn immuunsysteem nog goed werkt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205019887
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goddammit, ze hebben het niet getroffen hoor. Eerst zijn vrouw iets met een bloedprop.. En nu dit:

https://www.telegraaf.nl/(...)ramsay-hunt-syndroom

Of dit door vaccins kan komen geen idee, google zegt niet zoveel:

De vaccins zijn veilig, effectief en gratis.. Dus laat je niet tegenhouden door gezond verstand :+
According to the Mayo Clinic, Ramsay Hunt syndrome (herpes zoster oticus) occurs when a shingles outbreak affects the facial nerve near one of your ears. In addition to the painful shingles rash, Ramsay Hunt syndrome can cause facial paralysis and hearing loss in the affected ear.
pi_205020301
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 07:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Falsch.
Ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205020575
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als ik het dichtbij huis zie( in dit geval mijn vader) die sinds zijn laatste vaccinatie af en aan ziek is.. en hij heeft er 2 gehad. De boosters wil hij niet meer.
Dan vraag ik me echt af of zijn immuunsysteem nog goed werkt
Mja mijn gevoel zegt me dit: Mijn lijf is 4-6 weken bezig geweest met herstellen van de prik.
Als je nog meer spikes in je lijf propt zonder dat al het vorige verdwenen is geef je jezelf een extra dosis om op te lossen.

Als je langer wacht is het allicht al wat herstelt waardoor je de 2e beter kan opvangen.

Je ziet dat de 2e vaccinatie meer bijwerkingen geeft, de vraag is waarom dat is, het klinkt niet heel aannemelijk namelijk dat dat komt door je afweersysteem die effectiever is in het verwijderen van de spike proteines... Ja tenzij het een gevolg daarvan is oid, maar weet niet joh.

Denk dat de effecten van dosis 1 gewoon nog spelen en dat dosis 2 dus accumuleert met wat al is geschied.
En de risico's op échte problemen zijn gewoon niet groot, maar Russisch roulette met kans 1/10.000 op de kogel is ook geen groot risico, maar dat betekent niet dat je trigger happy de trekker over moet halen met de loop in je gezicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205021687



"Bell's palsy, also known as acute peripheral facial nerve palsy of unknown cause, commonly manifests with sudden onset of unilateral facial paralysis. "

"findings from this study consistently show a safety signal and overall increased risk of Bell's palsy after CoronaVac vaccination."

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8367195/
pi_205021776
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:17 schreef Mytho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"Bell's palsy, also known as acute peripheral facial nerve palsy of unknown cause, commonly manifests with sudden onset of unilateral facial paralysis. "

"findings from this study consistently show a safety signal and overall increased risk of Bell's palsy after CoronaVac vaccination."

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8367195/
Zowel shingles als blood clot zijn zeldzame bijwerkingen van vaccinatie toch?
pi_205021824
Heb corona nu (zelftest gedaan omdat hubby positief testte) voel me brak, dus blijf thuis. Goed voor de afweer als de winter straks weer komt.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zaterdag 11 juni 2022 @ 18:58:19 #221
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205023721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
Heb corona nu (zelftest gedaan omdat hubby positief testte) voel me brak, dus blijf thuis. Goed voor de afweer als de winter straks weer komt.
Beterschap 🍀
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 18:59:20 #222
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205023727
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Za het volgende:

[..]
Zowel shingles als blood clot zijn zeldzame bijwerkingen van vaccinatie toch?
Zeldzaam.. het zijn bijwerkingen..
Zetten mij iets te graag overal zeldzaam voor
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205024161
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205027359
Maandag bellen voor Novavax #2.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205027419
quote:
ja hoor, straks krijgen we een apenpokken pandemie met een vleugje corona :o
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 12 juni 2022 @ 07:40:22 #226
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205028995
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 12 juni 2022 @ 07:46:47 #227
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205029006
twitter


Wie had er nog honger ? >:)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 12 juni 2022 @ 07:50:23 #228
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205029022
twitter

Naaaaahhhh.. die arbeidsmigranten zijn dus helemaal niet nodig.. wie had dat nu gedacht
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205029403
quote:
Coronavirus vermoedelijk overdraagbaar tussen katten en mensen

Het coronavirus kan vermoedelijk van katten op mensen worden overgedragen, zo blijkt uit een studie. In het wetenschappelijk tijdschrift Emerging Infectious Diseases beschrijven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts in augustus 2021 met het virus werd besmet. De arts had in de stad Songkhla een kat behandeld die positief was bevonden en die op haar had geniest.
...
https://www.hln.be/medisc(...)-en-mensen~a86f1cf9/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205030725
quote:
Frustraties bij inwoners Shanghai: 'Hoelang heb ik nog vrijheid?'
In de miljoenenstad Shanghai wordt gevreesd voor een nieuwe lockdown. Miljoenen inwoners zijn dit weekend getest op corona, volgens de autoriteiten een voorzorgsmaatregel. Maar eerder betekende dat een opmaat naar strenge maatregelen. De aankondiging van de massatest leidde donderdag en vrijdag om die reden tot paniek: mensen sloegen massaal aan het hamsteren.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hamsteren-gezondheid
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205035093
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 09:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Kat ziekt het uit en klaar. Denk niet dat het op honden overspringt met all die corona virusjes in de lucht nu bij mij thuis ;)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205035225
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Te zot voor woorden daar. Lockdowns werken niet als iedereen opgehokt zit en de corona cijfers stijgen daar. kun je dat als conclusie trekken dat ze voor geen meter werken :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 12 juni 2022 @ 20:10:16 #233
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205035893
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205036103
quote:
99s.gif Op zondag 12 juni 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Zou wel voor hem willen werken maar ff te vroeg in mijn carrière en als ik verder ben is hij wss te oud.
Hij zocht collega's via Twitter ook o.a. haha.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205038335
quote:
Kat lijkt grote schuldige te zijn in coronapandemie

Het coronavirus wordt vermoedelijk ook van katten op mensen overgedragen. Dat blijkt immers uit een studie waarover in het wetenschappelijk tijdschrift Emerging Infectious Diseases bericht wordt.

Een dierenarts uit Thailand had in 2021 een kat behandeld die positief had getest op het coronavirus. Het dier niesde echter op de dierenarts, waarna ook de dierenarts besmet raakte met het coronavirus. De kat had het virus vermoedelijk gekregen van zijn baasjes. Uit genoomsequencing bleek dat het virus dat werd aangetroffen in de kat zeer nauw verwant was met het virus dat werd aangetroffen bij de dierenarts en bij de baasjes.

Al meerdere malen werd vastgesteld dat het coronavirus van mensen op katten wordt overgedragen. Maar het is de eerste keer dat vastgesteld werd dat het virus ook van katten op mensen wordt overgedragen. Plots lijkt het dus ook noodzakelijk om ook katten in isolatie te plaatsen van zodra ze positief testen.

https://www.msn.com/nl-be(...)4046a84f53c68faf28e5
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205038526
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Wie verzint het.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 juni 2022 @ 10:02:49 #237
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205039079
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 13 juni 2022 @ 10:03:47 #238
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205039084
twitter


Ernst weer bezig
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 13 juni 2022 @ 10:08:06 #239
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205039120
twitter


factcheckers :+ :+ :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:04:43 #240
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205040086
twitter


:+ :+ :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205040261
quote:
Om open te kunnen blijven als het coronavirus weer opleeft komen er per branche ‘maatregelenladders’, van lichte ingrepen - looproutes en spatschermen - tot zware restricties, zoals het coronatoegangsbewijs. Voor een bredere blik op de crisisaanpak wordt ex-GroenLinks-leider Jolande Sap aangesteld als voorzitter van het nieuwe Maatschappelijk Impact Team (MIT).

Dat staat in het corona-najaarsplan dat minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers (D66) naar de Tweede Kamer stuurde. Later deze week debatteert de Tweede Kamer over dat plan waarbij de ‘eigen verantwoordelijkheid’ centraal staat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041207
Luistert, als je tussen je vaccinaties van je basisserie dus ziek wordt van Covid, zou je strikt genomen volgens de regels vanaf ziekte + 8 weken moeten wachten op je laatste prik + wederom 2 weken voordat die 2e vaccinatie geldig is om Amerika in de reizen.

https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie

Zie kopje 3.4.

Dat houdt dus in dat je, na je eerste vaccinatie, een risico loopt van 10 weken - volgens de exacte regels gehanteerd door RIVM - dat je ziek kan worden en niet je vaccinatie kunt afronden volgens de spelregels.

quote:
Er moet minimaal 3 weken tussen de 1e en 2e prik zitten.
https://www.rijksoverheid(...)coronavaccin/novavax

In combinatie met bovenstaande:
Eerst prik 1.... Dan net als ik na 3 weken ziek, dus 8 weken wachten voor prik 2, dan prik 2 op week 11, en dan nog 2 weken wachten voordat die vaccinatie rondes geldig zijn.

Totaal 13 weken voor complete vaccinatie schedule als je alles helemaal correct volgens het boekje doorloopt.

[ Bericht 34% gewijzigd door ludovico op 13-06-2022 15:07:59 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041268
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:58 schreef ludovico het volgende:
Luistert, als je tussen je vaccinaties van je basisserie dus ziek wordt van Covid, zou je strikt genomen volgens de regels vanaf ziekte + 8 weken moeten wachten op je laatste prik + wederom 2 weken voordat die 2e vaccinatie geldig is om Amerika in de reizen.

https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie

Zie kopje 3.4.

Dat houdt dus in dat je, na je eerste vaccinatie, een risico loopt van 10 weken - volgens de exacte regels gehanteerd door RIVM - dat je ziek kan worden en niet je vaccinatie kunt afronden volgens de spelregels.
Maakt Amerika geen gebruik van tijdelijke herstelbewijzen?

Hoe dan ook: het vaccinatiebeleid van Nederland is gebaseerd op de volksgezondheid. (Ja, ik weet dat een hoop van jullie denken dat vaccineren juist schade doet aan de gezondheid) We geven geen vaccinaties zodat je als Nederlander kan voldoen aan buitenlandse vaccinatie-eisen die soms totaal onlogisch zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041285
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:58 schreef ludovico het volgende:
Luistert, als je tussen je vaccinaties van je basisserie dus ziek wordt van Covid, zou je strikt genomen volgens de regels vanaf ziekte + 8 weken moeten wachten op je laatste prik + wederom 2 weken voordat die 2e vaccinatie geldig is om Amerika in de reizen.

https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie

Zie kopje 3.4.

Dat houdt dus in dat je, na je eerste vaccinatie, een risico loopt van 10 weken - volgens de exacte regels gehanteerd door RIVM - dat je ziek kan worden en niet je vaccinatie kunt afronden volgens de spelregels.
[..]
https://www.rijksoverheid(...)coronavaccin/novavax

In combinatie met bovenstaande:
Eerst prik 1.... Dan net als ik na 3 weken ziek, dus 8 weken wachten voor prik 2, dan prik 2 op week 11, en dan nog 2 weken wachten voordat die vaccinatie rondes geldig zijn.

Totaal 13 weken voor complete vaccinatie schedule als je alles helemaal correct volgens het boekje doorloopt.
Die regels in NL worden trouwens strikt genomen. Als je je niet aan wachttijden of andere regels houdt wordt je gewoon geweigerd bij een vaccinatielocatie. Daar controleren ze altijd of jij wel recht hebt op de vaccinatie waarvoor je komt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041297
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die regels in NL worden trouwens strikt genomen. Als je je niet aan wachttijden of andere regels houdt wordt je gewoon geweigerd bij een vaccinatielocatie. Daar controleren ze altijd of jij wel recht hebt op de vaccinatie waarvoor je komt.
En dat doen ze hoe? Vragenlijst? We shall see Voetbal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041303
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Maakt Amerika geen gebruik van tijdelijke herstelbewijzen?

Hoe dan ook: het vaccinatiebeleid van Nederland is gebaseerd op de volksgezondheid. (Ja, ik weet dat een hoop van jullie denken dat vaccineren juist schade doet aan de gezondheid) We geven geen vaccinaties zodat je als Nederlander kan voldoen aan buitenlandse vaccinatie-eisen die soms totaal onlogisch zijn.
_O-
Lollol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041314
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
En dat doen ze hoe? Vragenlijst? We shall see Voetbal.
Als jij in een vaccinatielocatie stapt moet jij je identiteitsbewijs laten zien en daarmee controleren ze voordat je in de rij gaat staan voor je vaccinatie al de gegevens die bekend zijn bij de GGD. Waaronder dus ziekenhuisgegevens als je daar vanwege (of met) corona bent opgenomen en GGD testuitslagen.

Als je positief bent geweest vanwege een thuistest en daar over liegt dan komen ze er niet achter, nee. Maar in de meeste gevallen worden zulke mensen er wel uitgepikt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041335
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als jij in een vaccinatielocatie stapt moet jij je identiteitsbewijs laten zien en daarmee controleren ze voordat je in de rij gaat staan voor je vaccinatie al de gegevens die bekend zijn bij de GGD. Waaronder dus ziekenhuisgegevens als je daar vanwege (of met) corona bent opgenomen en GGD testuitslagen.

Als je positief bent geweest vanwege een thuistest en daar over liegt dan komen ze er niet achter, nee. Maar in de meeste gevallen worden zulke mensen er wel uitgepikt.
We shall see, kunnen wel een weddenschapje doen of mijn blufpoker beter is dan jouw opinie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041341
Sowieso praten we over richtlijnen hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041346
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-
Lollol.
Alle richtlijnen van welke vaccinaties je mag hebben, hoeveel, voor welke leeftijdsgroepen en welke dosis je dan krijgt, wachttijden tussen je vaccinaties en na besmettingen enz enz worden allemaal bepaald op basis van de adviezen van de Gezondheidsraad. Adviseert die dat iets mogelijk schadelijk is dan krijg je dat niet of moet je langer wachten voordat je iets krijgt.

Er zijn wel verschillende uitzonderingen geweest vanwege politieke druk. Twee voorbeelden: mensen met het Janssen vaccin hebben de mogelijkheid gekregen om een extra booster te nemen omdat sommige landen 1 Janssen-vaccin en 1 booster niet zagen als volledig gevaccineerd.

En het andere voorbeeld is de booster voor jongeren (12-17 jaar) vanwege exact dezelfde reden: jongeren konden niet op vaccinatie/ stage/ familiebezoek enz omdat ze volgens sommige landen niet volledig gevaccineerd waren terwijl ze dat volgens NL wel waren.

In beide gevallen gaf de Gezondheidsraad aan dat er geen medische reden was voor een extra vaccinatie, maar dat dat ook weinig kwaad kon. Nu kunnen beide groepen een extra vaccinatie krijgen, maar alleen door telefonisch een afspraak te maken en persoonlijk expliciet toestemming daarvoor te geven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041354
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
We shall see, kunnen wel een weddenschapje doen of mijn blufpoker beter is dan jouw opinie.
Waar wil je om wedden?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041359
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Waar wil je om wedden?
Thuisbezorgd kapsalon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041363
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Thuisbezorgd kapsalon.
Ok, maar ik bedoelde waar de weddenschap over gaat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041364
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ok, maar ik bedoelde waar de weddenschap over gaat.
Of die prik 2 er in gaat binnen 8 weken na positieve test.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041380
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Of die prik 2 er in gaat binnen 8 weken na positieve test.
Ben je bij een GGD testlocatie geweest?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041388
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ben je bij een GGD testlocatie geweest?
Zeker zeker.

Komop, dit durf je wel, minder dan een tientje, extra knoflook en sambal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041421
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zeker zeker.

Komop, dit durf je wel, minder dan een tientje, extra knoflook en sambal.
Het valt alleen niet te controleren.

Ik hoop het beste voor je, maar als je een positieve GGD test hebt gehad tussen je 2 basisvaccinaties in en die positieve test is minder dan 8 weken geleden dan gaat het lastig worden voor je.
Als je je paspoort toont en ze voeren je BSN-nummer in dan zien de medewerkers van de vaccinatielocatie dat je een positieve test hebt gehad en als ze geen fout maken dan zullen ze vertellen dat je de afspraak moet verzetten vanwege die test.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041430
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het valt alleen niet te controleren.

Ik hoop het beste voor je, maar als je een positieve GGD test hebt gehad tussen je 2 basisvaccinaties in en die positieve test is minder dan 8 weken geleden dan gaat het lastig worden voor je.
Als je je paspoort toont en ze voeren je BSN-nummer in dan zien de medewerkers van de vaccinatielocatie dat je een positieve test hebt gehad en als ze geen fout maken dan zullen ze vertellen dat je de afspraak moet verzetten vanwege die test.
Denk dat het wel te controleren valt eigenlijk, zal wel ergens in de APP op groen gaan na 14 dagen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041432
Maar geen Kapsalon voor mij dus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041459
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:41 schreef ludovico het volgende:
Maar geen Kapsalon voor mij dus?
Het valt simpelweg niet te controleren voor mij.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041645
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Daarna zijn vast honden aan de beurt :')
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 13 juni 2022 @ 17:07:03 #262
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205041888
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alle richtlijnen van welke vaccinaties je mag hebben, hoeveel, voor welke leeftijdsgroepen en welke dosis je dan krijgt, wachttijden tussen je vaccinaties en na besmettingen enz enz worden allemaal bepaald op basis van de adviezen van de Gezondheidsraad. Adviseert die dat iets mogelijk schadelijk is dan krijg je dat niet of moet je langer wachten voordat je iets krijgt.

Er zijn wel verschillende uitzonderingen geweest vanwege politieke druk. Twee voorbeelden: mensen met het Janssen vaccin hebben de mogelijkheid gekregen om een extra booster te nemen omdat sommige landen 1 Janssen-vaccin en 1 booster niet zagen als volledig gevaccineerd.

En het andere voorbeeld is de booster voor jongeren (12-17 jaar) vanwege exact dezelfde reden: jongeren konden niet op vaccinatie/ stage/ familiebezoek enz omdat ze volgens sommige landen niet volledig gevaccineerd waren terwijl ze dat volgens NL wel waren.

In beide gevallen gaf de Gezondheidsraad aan dat er geen medische reden was voor een extra vaccinatie, maar dat dat ook weinig kwaad kon. Nu kunnen beide groepen een extra vaccinatie krijgen, maar alleen door telefonisch een afspraak te maken en persoonlijk expliciet toestemming daarvoor te geven.
Daarbij niet te vergeten nog een hele hoop kantoorpersoneel in ziekenhuizen die het vaccin hebben gekregen die voor de risicogroepen bedoeld waren. Was geen probleem en kon gewoon.

Dat waren de opperprikschapen die zo bang waren voor covid dat ze een vaccin hebben 'gestolen' van de oudere zwakkere medemens. Zo goed werd er gekeken of mensen er wel 'recht' op hebben ze prikten gewoon een slag in de rondte.

Misschien dat ze het nu beter op orde hebben maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in dus zet mijn geld op Ludo. *O*
To BG or not to BG!
pi_205042172
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Daarbij niet te vergeten nog een hele hoop kantoorpersoneel in ziekenhuizen die het vaccin hebben gekregen die voor de risicogroepen bedoeld waren. Was geen probleem en kon gewoon.

Dat waren de opperprikschapen die zo bang waren voor covid dat ze een vaccin hebben 'gestolen' van de oudere zwakkere medemens. Zo goed werd er gekeken of mensen er wel 'recht' op hebben ze prikten gewoon een slag in de rondte.

Misschien dat ze het nu beter op orde hebben maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in dus zet mijn geld op Ludo. *O*
Mensen die werkzaam waren in de zorgsector konden gewoon via hun werkgever een vaccinatie krijgen. Dat was volgens de regels en die werden daarom niet geweigerd na controle.

Wat je van die praktijken vind is een andere discussie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 13 juni 2022 @ 18:39:29 #264
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205042456
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Daarbij niet te vergeten nog een hele hoop kantoorpersoneel in ziekenhuizen die het vaccin hebben gekregen die voor de risicogroepen bedoeld waren. Was geen probleem en kon gewoon.

Dat waren de opperprikschapen die zo bang waren voor covid dat ze een vaccin hebben 'gestolen' van de oudere zwakkere medemens. Zo goed werd er gekeken of mensen er wel 'recht' op hebben ze prikten gewoon een slag in de rondte.

Misschien dat ze het nu beter op orde hebben maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in dus zet mijn geld op Ludo. *O*
Dat klopt natuurlijk niet helemaal
De zorg kreeg voorrang vanwege het risico dat ze liepen.
En vele werkgevers pushten dit er aardig doorheen
Dat ze op kantoor minder risico liepen klopt natuurlijk. Maar ze hadden deze voorrang en werkgevers waren hier best gebrand op
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 13 juni 2022 @ 19:04:23 #265
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205042675
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 13 juni 2022 @ 19:18:22 #266
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205042780
twitter


Alweer
En in de zomer nog wel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205043528
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Thuisbezorgd kapsalon.
Lekker af en toe,maar ook niet helemaal goed voor je hart ouwe... :)
Moet je een keer zelf gaan halen, lazy arse.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205043728
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Alweer
En in de zomer nog wel
Heyhey, ik ook hé.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205044382
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Alweer
En in de zomer nog wel
Trudeau is gek. Ik haat die WEFhond :r hoop dat de bevolking goed weerstand gaat geven.
Hij kan de corona krijgen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 00:33:18 #270
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205045315
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 22:16 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Trudeau is gek. Ik haat die WEFhond :r hoop dat de bevolking goed weerstand gaat geven.
Hij kan de corona krijgen
Die heeft ie al zei ie :) Misschien wat apenpokken erbij :D
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 00:33:58 #271
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205045317
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 22:16 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Trudeau is gek. Ik haat die WEFhond :r hoop dat de bevolking goed weerstand gaat geven.
Hij kan de corona krijgen
Vraag me wel af hoe die lui zo vaak positief testen :D
Lach met een schone bips
  dinsdag 14 juni 2022 @ 07:35:35 #272
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205045633
twitter


Wat moet je hier nu nog van vinden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 07:36:18 #273
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205045638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vraag me wel af hoe die lui zo vaak positief testen :D
Kapot immuunsysteem 🤡
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205045751
quote:
Europese coronapas blijft nog een jaar geldig
De Europese coronapas blijft nog een jaar geldig, tot juli 2023. Dat hebben het Europees Parlement en de Europese lidstaten gisteravond besloten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-parlement-lidstaten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205045781
quote:
Minister Kuipers: 'IC-capaciteit geen prioriteit bij langetermijnaanpak corona'
Volgens minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers is niet het inzetten op extra capaciteit op de intensivecare-afdelingen, maar vol inzetten op voorkomen van de verspreiding van het virus de manier om corona te bestrijden. "We moeten ons erop richten zoveel mogelijk mensen daar weg te houden, in plaats van ongelimiteerd het aantal IC-bedden ophogen om dat op te vangen."

"In de coronaperiode zijn vele miljoenen mensen besmet geraakt", zegt Kuipers. "Alleen al in de eerste drie maanden van dit jaar ging het om 6 miljoen besmettingen, één op de drie Nederlanders. Dat heeft geleid tot in totaal ongeveer 100.000 mensen die in het ziekenhuis zijn beland."

Als dat in een korte periode gebeurt "is er geen zorgsysteem ter wereld die dat kan opvangen, ook Nederland niet", zegt Kuipers. "We hebben periodes dat het aantal besmettingen in een week tijd met 70 procent toenam. Als de capaciteit op de intensive care 20 procent hoger is, kun je twee dagen langer vooruit."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)termijnaanpak-corona
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 14 juni 2022 @ 09:31:06 #276
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205046263
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 21:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heyhey, ik ook hé.
na je vaccinatie :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 09:32:11 #277
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205046272
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 08:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

dan weten we toch ook dat het niet om de gezondheid gaat
bij een dubbele vergrijzing de zorg niet opschalen is simpelweg misdadig
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 10:18:04 #278
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205046570
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 08:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

alle maatregelen zouden verdwijnen volgens degene die achter het corona beleid staan..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 10:19:50 #279
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205046581
PERSBERICHT
Den Haag, 13 juni 2022
Initiatiefnemers aangifte Hugo de Jonge geven OM nog tien dagen
Voor de bijna 70.000 medeondertekenaars van de aangifte tegen Hugo de Jonge is de maat vol. Zij
eisen dat De Jonge wordt vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) krijgt nu van de initiatiefnemers
nog tien dagen de tijd om hierover een beslissing te nemen, anders zal een artikel 12-procedure
volgen.
Volgens de grote groep aangevers deed De Jonge eind november in de Eerste Kamer bedreigende
uitspraken richting ongevaccineerden. De minister van Volksgezondheid zei ‘vrij goed, vrij precies per
postcode, te weten waar die wonen’, toen hem werd gevraagd waar de groep die tegen vaccineren is
zich bevindt. In de massa-aangifte wordt gesteld dat De Jonge zich onder andere schuldig zou hebben
gemaakt aan haat zaaien, bedreiging en groepsbelediging.
Hoofdinitiatiefnemer Mordechaï Krispijn, ook wel bekend van de Waku Waku-actie in Utrecht, legt
uit: “Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft de officier van justitie nog altijd niet
besloten of er tot vervolging zal worden overgegaan. Ook is er nog geen onderzoek ingesteld. Waar
Willem Engel binnen drie maanden voor de rechter moest verschijnen, komt Hugo de Jonge er tot nu
toe gemakkelijk mee weg. En dat terwijl er tegen Engel slechts twintigduizend handtekeningen waren
verzameld.”
Volgens Krispijn is de onvrede over het uitblijven van vervolging alleen maar toegenomen nu er
nieuwe feiten aan het licht zijn gekomen vanuit de WOB-verzoeken. “Zo heeft De Jonge zich wel
degelijk intensief bemoeid met de mondkapjes-deal met Sywert van Lienden”, verklaart Krispijn.
Naar aanleiding van de enquête die Krispijn hield onder de groep van ondertekenaars, gaf ruim 88%
aan dat meer druk moet worden uitgeoefend op het OM. Zij droegen daarnaast ideeën aan om actie
te voeren, zoals het organiseren van een belactie, een brievenactie of zelfs een demonstratie voor de
deur van het OM.
“Laten we hopen dat het OM het niet zover zal laten komen. Veel van de ondertekenaars hebben al
niet veel vertrouwen in het rechtsstelsel. De nalatigheid van het OM wordt hiermee alleen maar
bevestigd”, aldus Krispijn. “En met bijna 70.000 ondertekenaars is dit de grootste aangifte tegen één
persoon in de Nederlandse geschiedenis.”
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205047640
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 08:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat gaat gewoon omgezet worden in een EU digi identiteit omgezet worden, maar dat zeggen ze nog niet eigenlijk :Y moet nog ff geheim blijven... omdat de meeste mensen niet verder dan hun neus kijken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 13:01:13 #281
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205047696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 12:51 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat gaat gewoon omgezet worden in een EU digi identiteit omgezet worden, maar dat zeggen ze nog niet eigenlijk :Y moet nog ff geheim blijven... omdat de meeste mensen niet verder dan hun neus kijken.
Ik geloof er niks van. Misschien dat er ooit een koppeling komt.
Maar nee, dat is veels te veel gedoe en veels te veel geld.
A child is born with no state of mind.
pi_205047768
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 08:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is toch van de zotte }:| de IC had 2, 5 jaar geleden opgeschaald kunnen worden en er is geen zak aan gedaan..
De QR code en extrra boas wel natuurlijk, vanwege de zogenaamde "veiligheid."
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van. Misschien dat er ooit een koppeling komt.
Maar nee, dat is veels te veel gedoe en veels te veel geld.
Daar gaat het niet om. Er is namelijk al veel geld ingestoken. de achterliggende gedachte is controle maar dat zeggen niet. De EU is bezig met zo'n systeem.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 14 juni 2022 @ 14:06:52 #283
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205048183
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van. Misschien dat er ooit een koppeling komt.
Maar nee, dat is veels te veel gedoe en veels te veel geld.
dat gemeenten en banken al de mogelijkheid geven om je met een europese Digid aan te melden moet je alle alarmbellen af doen gaan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205054155
Goh!!

https://www.hartvannederl(...)maken-met-vaccinatie

quote:
Pijnlijke zenuwaandoening heeft mogelijk te maken met vaccinatie

Vaccinatie speelt "mogelijk een rol" bij het (opnieuw) ontstaan van neuralgische amyotrofie, een zenuwaandoening. Dat zegt Bijwerkingencentrum Lareb. De kwaal kan de kop opsteken na bijvoorbeeld de griepprik. Ook kwamen tientallen meldingen binnen na toediening van een coronaprik. Bewijzen voor een verband ontbreken echter.

Neuralgische amyotrofie is een ontsteking in de zenuwen tussen de hals en arm en levert plotselinge, ernstige pijn in de schouder en/of arm en spierzwakte op en soms ook tintelingen en een 'doof' gevoel. Herstel kan jaren duren.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 23:58:40 #285
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205054213
quote:
Da's allemaal niet zo handig, zulks nieuwsberichtjes de wereld in slingeren met oog op het najaar en de mogelijke nieuwe afleveringen van de 'Great Shitshow'. Teveel van dit soort geluiden en wie wil dalijk dan nog prik #4, of 5,.. of zijn ze inmiddels al bij #6? Volg het allemaal niet zo goed meer.....
Of,.. maakt het allemaal niet meer uit en nemen ze genoegen met de huidige vax-aantalletjes? Hebben ze de doelstellingen misschien al bereikt? Nog een maand of 3 a 4 te gaan :X ..wat komt er dan?
Mai pben rai~!
pi_205054297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 23:58 schreef KNAK het volgende:

[..]
Da's allemaal niet zo handig, zulks nieuwsberichtjes de wereld in slingeren met oog op het najaar en de mogelijke nieuwe afleveringen van de 'Great Shitshow'. Teveel van dit soort geluiden en wie wil dalijk dan nog prik #4, of 5,.. of zijn ze inmiddels al bij #6? Volg het allemaal niet zo goed meer.....
Of,.. maakt het allemaal niet meer uit en nemen ze genoegen met de huidige vax-aantalletjes? Hebben ze de doelstellingen misschien al bereikt? Nog een maand of 3 a 4 te gaan :X ..wat komt er dan?
De vaccinatiebereidheid loopt flink terug las ik net. Ongeveer 47% wil zich niet meer laten prikken.

Bron:
https://www.hartvannederl(...)atieweerstand-groeit

Denk dat het toch niet helemaal volgens plan loopt allemaal. Apenpokken wordt ook niet erg serieus genomen, dus ze zullen iets anders moeten verzinnen.. Toch maar de fake alien invasie dan? :+
  woensdag 15 juni 2022 @ 07:54:38 #287
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205054765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 00:11 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
De vaccinatiebereidheid loopt flink terug las ik net. Ongeveer 47% wil zich niet meer laten prikken.

Bron:
https://www.hartvannederl(...)atieweerstand-groeit

Denk dat het toch niet helemaal volgens plan loopt allemaal. Apenpokken wordt ook niet erg serieus genomen, dus ze zullen iets anders moeten verzinnen.. Toch maar de fake alien invasie dan? :+
Gevalletje momentum verliezen? Zou natuurlijk voor ons, het klootjesvolk geweldig zijn, Anderzijds is het mogelijk te rooskleurig denken. De aanstichters krijgen het voor elkaar de gehele (westerse) wereld plat te krijgen met onzin, denken dat ze dit dan zo makkelijk uit handen geven zou weleens een beetje naïef kunnen zijn.

Is dit alles onderdeel van een plannetje? Is het maar een fase? Geloof gewoon niet dat ze er bij zitten zo van " Hey, shit, het is mislukt, pech gehad, volgende keer beter ".... We worden vanuit alle hoeken belaagd met onzin; oorlog, milieu beleid, nieuwe technologieën, medische omstandigheden als COVID met alle negatieve effecten als beperkingen en tekorten tot gevolg. Het zal allemaal met elkaar wel samenhangen...
Mai pben rai~!
  woensdag 15 juni 2022 @ 10:17:16 #288
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205055642
twitter


55 Plussers opgelet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 15 juni 2022 @ 10:23:45 #289
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205055679
twitter


:?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 15 juni 2022 @ 10:29:09 #290
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205055707
twitter


Ze weten alles maar we mogen het niet weten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 15 juni 2022 @ 12:28:25 #291
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205056562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:13 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat is toch van de zotte }:| de IC had 2, 5 jaar geleden opgeschaald kunnen worden en er is geen zak aan gedaan..
De QR code en extrra boas wel natuurlijk, vanwege de zogenaamde "veiligheid."
[..]
Daar gaat het niet om. Er is namelijk al veel geld ingestoken. de achterliggende gedachte is controle maar dat zeggen niet. De EU is bezig met zo'n systeem.
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 14:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat gemeenten en banken al de mogelijkheid geven om je met een europese Digid aan te melden moet je alle alarmbellen af doen gaan
Oke. Omdat het officieel moet zijn? Voor bijvoorbeeld reizen. Ga maar ff naar Azie of de US zonder aan te kunnen tonen dat je niet ziek bent. Hoe wil je dat aantonen, zonder overheidsondersteuning?
A child is born with no state of mind.
pi_205056609
quote:
99s.gif Op woensdag 15 juni 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

55 Plussers opgelet
Heb je het weer op mij gemunt ? :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205056625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 07:54 schreef KNAK het volgende:

[..]
Gevalletje momentum verliezen? Zou natuurlijk voor ons, het klootjesvolk geweldig zijn, Anderzijds is het mogelijk te rooskleurig denken. De aanstichters krijgen het voor elkaar de gehele (westerse) wereld plat te krijgen met onzin, denken dat ze dit dan zo makkelijk uit handen geven zou weleens een beetje naïef kunnen zijn.

Is dit alles onderdeel van een plannetje? Is het maar een fase? Geloof gewoon niet dat ze er bij zitten zo van " Hey, shit, het is mislukt, pech gehad, volgende keer beter ".... We worden vanuit alle hoeken belaagd met onzin; oorlog, milieu beleid, nieuwe technologieën, medische omstandigheden als COVID met alle negatieve effecten als beperkingen en tekorten tot gevolg. Het zal allemaal met elkaar wel samenhangen...
Ze zullen het er zeker niet bij laten zitten nee. Denk dat ze (net als we bij het NCTV rapport hebben gezien) alles monitoren en constant anticiperen op de reactie van het plebs. We zijn onderdeel van een groot schaakspel waarbij je de kracht van de pionnetjes niet moet onderschatten :)
pi_205056764
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 12:36 schreef Bananenbennie het volgende:
We zijn onderdeel van een groot schaakspel waarbij je de kracht van de pionnetjes niet moet onderschatten :)
Je bedoelt de aanschuivende rijen aan de vaccinatiecentra :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205056788
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je bedoelt de aanschuivende rijen aan de vaccinatiecentra :?
Die rijen worden dus steeds korter.
pi_205056793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:04 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die rijen worden dus steeds korter.
Leuk om es een positivist te hebben alhier ;) ^O^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205056823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Leuk om es een positivist te hebben alhier ;) ^O^
:Y

Is toch positief dat al bijna de helft vd Nederlanders zich niet meer laat prikken?
pi_205056845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:11 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
:Y

Is toch positief dat al bijna de helft vd Nederlanders zich niet meer laat prikken?
Mja momenteel is er idd nog weinig animo.
Maar een paar grafiekjes op tv en in krant zijn meestal voldoende voor weer een kleine volksverhuis ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205056855
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mja momenteel is er idd nog weinig animo.
Maar een paar grafiekjes op tv en in krant zijn meestal voldoende voor weer een kleine volksverhuis ...
-O-
  woensdag 15 juni 2022 @ 13:54:39 #300
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205057068
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 12:28 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
[..]
Oke. Omdat het officieel moet zijn? Voor bijvoorbeeld reizen. Ga maar ff naar Azie of de US zonder aan te kunnen tonen dat je niet ziek bent. Hoe wil je dat aantonen, zonder overheidsondersteuning?
Aah dus je moet ook aantonen of je TBC hebt??
of griep?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 15 juni 2022 @ 13:54:50 #301
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205057070
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 12:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heb je het weer op mij gemunt ? :(
:*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 15 juni 2022 @ 14:31:59 #302
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205057309
quote:
99s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Aah dus je moet ook aantonen of je TBC hebt??
of griep?
Het wordt gewoon overal verwacht. Je moet kunnen reizen. Wereldepidemie...2022... Ja ga je ergens naar binnen, zoals China, dan loop je niet met een handgeschreven briefje van de dokter langs de douane.
A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')