mensen krijgen blijkbaar al uitnodigingen voor een 5de prikquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:13 schreef Ali_boo het volgende:
Net als een herione junk zal er een moment komen dat er simpelweg geen bloedvaten meer zijn om in te prikken, toch?
[ afbeelding ]
helegaar nie waar hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
Bij dit soort berichten moet je altijd maar denken: je doet het voor een ander![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beetje shady i.i.g. wie "alweer" de grote shareholders zijn: https://money.cnn.com/quo(...)ubView=institutionalquote:
hoe zal een klimaat lockdown eruit moeten zien? verboden om met auto's te rijden of zo?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
Mochten de apenpokken niet het gewenste effect hebben dan heb je nog altijd klimaat lockdowns waarop je je kan verheugen![]()
[ twitter ]
3 voor Hugo, dan nu een prik voor Kuipersquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen krijgen blijkbaar al uitnodigingen voor een 5de prik
denk er net zo over. testen doe ik ook niet meer. 1x gedaan omdat mijn man get graag wilde. qr codes doe ik ook niet aan. Denk er nog steeds hetzelfde over als een paar maanden geleden.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek.quote:
Care ill die Who gives a shit, good luck all.quote:
In Europa kan je bijna als niet overal heen inmiddels zonder prikken hoor. In Europa is dit zomerseizoen de BS even klaarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
denk er net zo over. testen doe ik ook niet meer. 1x gedaan omdat mijn man get graag wilde. qr codes doe ik ook niet aan. Denk er nog steeds hetzelfde over als een paar maanden geleden.
Denk dat mijn mans prikken nu ook verlopen zijn. als we op vakantie gaan, gaan we ergens heen vwaarvoor geen prikken voor nodig zijn. Anders blijven we lekker in NL.
Uhhm? Waren ze niet al langer gek?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek.
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papierenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek.
knettergek, al een jaar of 2quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhm? Waren ze niet al langer gek?
Die sterftekanssn is in ondervoed Afrika en alleen die personen die erg genoeg ziek zijn dat ze opvallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papierenApenpokken zou een 1% sterfte ratio hebben, bij mijn weten nog niemand gestorven... Ik weet het niet, maar ik ruik apenkool hier.
In Canada 95% van de gevallen zijn shingles inderdaad .. die andere 5 % geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papierenApenpokken zou een 1% sterfte ratio hebben, bij mijn weten nog niemand gestorven... Ik weet het niet, maar ik ruik apenkool hier.
Even zonder speculeren wat ze daar nou allemaal uitspoken, waarom flikken ze dit soort dingen constant? Ze roeptoeteren constant over fake-news, conspiracy-gekken etc, terwijl ze constant aanleiding geven om ze te wantrouwen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even zonder speculeren wat ze daar nou allemaal uitspoken, waarom flikken ze dit soort dingen constant? Ze roeptoeteren constant over fake-news, conspiracy-gekken etc, terwijl ze constant aanleiding geven om ze te wantrouwen.
We hebben niets te verbergen, maar we verbergen het toch en ieder die dat raar vindt is een conspiracynut. Ja, zo wek je wel vertrouwen op.
We need a 2nd amendment.
Vandaag:quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, het is een grote shitshow wat we hier mogen aanschouwen
Enjoy the ride![]()
[ twitter ]
quote:Staking legt luchtverkeer grootste luchthaven Parijs deels plat
https://www.ad.nl/reizen/(...)deels-plat~af2e4de9/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |