Er is ook een hele lange lijst van shills/controlled opposition/whatever you want to call them.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Intutie noemen ze dat ook wel ja. Soms durf ik daar op te vertrouwen.
Hey ik zeg ook niet dat het niet werkt. Maar het zal voor sommige mensen niet goed zijn als ze zelfs op zoek gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:56 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "ik denk"![]()
En niet alle medische zorg is ruk maar veel is symptoombestrijding. Ik ben jarenlang ziek geweest van Lyme. Niets hielp tot ik mij ging verdiepen in quantum fysica. En ja dit is slechts mijn ervaring, doe er mee wat je wilt.
Nee maar je kunt wel positieve ervaringen uitwisselen toch? Daar komt bij, zie jij jezelf al naar een reguliere arts gaan met de vraag "hoe kom ik van die grafeenoxide in mijn lijf af?"quote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey ik zeg ook niet dat het niet werkt. Maar het zal voor sommige mensen niet goed zijn als ze zelfs op zoek gaanIk ken zelf ook genoeg kruiden die beter werken dan paracetamol e.d. Maar ik ga ze niet aanbevelen
If you can't see the shills by now you will never see themquote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is ook een hele lange lijst van shills/controlled opposition/whatever you want to call them.
imo het zijn gasten die werken voor intelligence agencies of zo....en/of vinden het allemaal spannend om een deel van een PsyOp te maken.....sociopathen die willen graag lekker belangrijk voelen. Weet ik niet precies en ik wil niet zoveel van mn tijd over false prophets verspillen.
Meh die grafeen gaat binnen 2 maanden je lijf uit, en ja dat weet niet iedereenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 02:01 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee maar je kunt wel positieve ervaringen uitwisselen toch? Daar komt bij, zie jij jezelf al naar een reguliere arts gaan met de vraag "hoe kom ik van die grafeenoxide in mij lijf af?"
Mind over matter, zie 'The power of suggestion', of de nocebo/placebo effect bvb.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik denk dat het menselijk lichaam sterker en weerbaarder is dan men ons wil doen laten geloven. Ben je bekend met quantum healing? Ons bewustzijn is enorm krachtig en kan op celniveau positieve veranderingen teweegbrengen. Mind over matter dus, maar dat is wat de farmaceutische industrie niet wil dat wij weten, dus dat wordt geridiculiseerd. Maar als antwoord op je vraag, ja ik denk door niet bang te zijn, je te verdiepen in quantum fysica (begin bijvoorbeeld eens met het double slit experiment) en gezond te leven je je immuunsysteem weer kunt herstellen.
Als dat zo overkwam dat je niet naar een arts moet gaan heb je een punt. Maar dit ging specifiek over de negatieve effecten van covidvaccinatie reduceren. Je (huis)arts ziet je aankomen...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh die grafeen gaat binnen 2 maanden je lijf uit, en ja dat weet niet iedereenMaar ik zou wel voorzichtig zijn met adviezen over de gezondheid, niet iedereen is hetzelfde en jij bent misschien gezond en sterk en doet het goed op wat jij doet, maar er zijn ook mensen met gezondheidsproblemen die misschien meelezen en denken laat ik dat ook eens proberen zonder hun arts raad te plegen (hoewel ik huisartsen vrij laag inschat maar goed) Maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel
It's never too late to spot a bullshitter, but yes, maybe we are fucked.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
If you can't see the shills by now you will never see themSo to be honest mate, we're fucked..
Water,thee,bier en extra dosis vitamine C misschien?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 02:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als dat zo overkwam dat je niet naar een arts moet gaan heb je een punt. Maar dit ging specifiek over de negatieve effecten van covidvaccinatie reduceren. Je (huis)arts ziet je aankomen...
En quercetine en zink.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 02:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Water,thee,bier en extra dosis vitamine C misschien?
Ik heb er nog nooit van quantun healing gehoord, maar dat kan betekenen dat mensen die in begin van de periode de vax hebben genomen. Het weer uit hun systeem kunnen krijgen door geen vax meer te nemen. Vergeet niet het zelf helend vermogen van het lichaam niet. hoe jonger je ben, werkt het beter, dan als je oud bentquote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik denk dat het menselijk lichaam sterker en weerbaarder is dan men ons wil doen laten geloven. Ben je bekend met quantum healing? Ons bewustzijn is enorm krachtig en kan op celniveau positieve veranderingen teweegbrengen. Mind over matter dus, maar dat is wat de farmaceutische industrie niet wil dat wij weten, dus dat wordt geridiculiseerd. Maar als antwoord op je vraag, ja ik denk door niet bang te zijn, je te verdiepen in quantum fysica (begin bijvoorbeeld eens met het double slit experiment) en gezond te leven je je immuunsysteem weer kunt herstellen.
Falsch.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik hoor van een kennis uit UK dat ie maar een negatieve test nodig heeft om naar de US te reizen.
Snap ik, maar het is meer de overtuiging dat niche wetenschap expertise heeft... Maar eigenlijk laat je mensen zelfcensuur plegen om onderbouwd en wetenschappelijk mee te doen over veel onderwerpen die toch interdisciplinair zullen zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:49 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt. Ons onderwijs is idd ingekaderd en wordt mede bepaald door de financierders.
Als ik het dichtbij huis zie( in dit geval mijn vader) die sinds zijn laatste vaccinatie af en aan ziek is.. en hij heeft er 2 gehad. De boosters wil hij niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat soort HIV wat je zegt is ADE... Maar zelfs dat geloof ik niet.. Ik zie inderdaad wel rare dingen, maar niet de doemscenario's die je ook wel leest.
Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik ben ook een poosje niet heel actief geweest hier omdat ik het zelf niet snap. Normaal kan ik dingen vrij makkelijk verklaren, maar qua de jabs zit ik een beetje op een punt van..... Waar is het voor?
According to the Mayo Clinic, Ramsay Hunt syndrome (herpes zoster oticus) occurs when a shingles outbreak affects the facial nerve near one of your ears. In addition to the painful shingles rash, Ramsay Hunt syndrome can cause facial paralysis and hearing loss in the affected ear.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goddammit, ze hebben het niet getroffen hoor. Eerst zijn vrouw iets met een bloedprop.. En nu dit:
https://www.telegraaf.nl/(...)ramsay-hunt-syndroom
Of dit door vaccins kan komen geen idee, google zegt niet zoveel:
De vaccins zijn veilig, effectief en gratis.. Dus laat je niet tegenhouden door gezond verstand
Ja.quote:
Mja mijn gevoel zegt me dit: Mijn lijf is 4-6 weken bezig geweest met herstellen van de prik.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik het dichtbij huis zie( in dit geval mijn vader) die sinds zijn laatste vaccinatie af en aan ziek is.. en hij heeft er 2 gehad. De boosters wil hij niet meer.
Dan vraag ik me echt af of zijn immuunsysteem nog goed werkt
Zowel shingles als blood clot zijn zeldzame bijwerkingen van vaccinatie toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:17 schreef Mytho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Bell's palsy, also known as acute peripheral facial nerve palsy of unknown cause, commonly manifests with sudden onset of unilateral facial paralysis. "
"findings from this study consistently show a safety signal and overall increased risk of Bell's palsy after CoronaVac vaccination."
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8367195/
Beterschap 🍀quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
Heb corona nu (zelftest gedaan omdat hubby positief testte) voel me brak, dus blijf thuis. Goed voor de afweer als de winter straks weer komt.
Zeldzaam.. het zijn bijwerkingen..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Zowel shingles als blood clot zijn zeldzame bijwerkingen van vaccinatie toch?
ja hoor, straks krijgen we een apenpokken pandemie met een vleugje coronaquote:
quote:Coronavirus vermoedelijk overdraagbaar tussen katten en mensen
Het coronavirus kan vermoedelijk van katten op mensen worden overgedragen, zo blijkt uit een studie. In het wetenschappelijk tijdschrift Emerging Infectious Diseases beschrijven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts in augustus 2021 met het virus werd besmet. De arts had in de stad Songkhla een kat behandeld die positief was bevonden en die op haar had geniest.
...
https://www.hln.be/medisc(...)-en-mensen~a86f1cf9/
quote:Frustraties bij inwoners Shanghai: 'Hoelang heb ik nog vrijheid?'
In de miljoenenstad Shanghai wordt gevreesd voor een nieuwe lockdown. Miljoenen inwoners zijn dit weekend getest op corona, volgens de autoriteiten een voorzorgsmaatregel. Maar eerder betekende dat een opmaat naar strenge maatregelen. De aankondiging van de massatest leidde donderdag en vrijdag om die reden tot paniek: mensen sloegen massaal aan het hamsteren.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hamsteren-gezondheid
Kat ziekt het uit en klaar. Denk niet dat het op honden overspringt met all die corona virusjes in de lucht nu bij mij thuisquote:
Te zot voor woorden daar. Lockdowns werken niet als iedereen opgehokt zit en de corona cijfers stijgen daar. kun je dat als conclusie trekken dat ze voor geen meter werkenquote:
Zou wel voor hem willen werken maar ff te vroeg in mijn carrire en als ik verder ben is hij wss te oud.quote:
quote:Kat lijkt grote schuldige te zijn in coronapandemie
Het coronavirus wordt vermoedelijk ook van katten op mensen overgedragen. Dat blijkt immers uit een studie waarover in het wetenschappelijk tijdschrift Emerging Infectious Diseases bericht wordt.
Een dierenarts uit Thailand had in 2021 een kat behandeld die positief had getest op het coronavirus. Het dier niesde echter op de dierenarts, waarna ook de dierenarts besmet raakte met het coronavirus. De kat had het virus vermoedelijk gekregen van zijn baasjes. Uit genoomsequencing bleek dat het virus dat werd aangetroffen in de kat zeer nauw verwant was met het virus dat werd aangetroffen bij de dierenarts en bij de baasjes.
Al meerdere malen werd vastgesteld dat het coronavirus van mensen op katten wordt overgedragen. Maar het is de eerste keer dat vastgesteld werd dat het virus ook van katten op mensen wordt overgedragen. Plots lijkt het dus ook noodzakelijk om ook katten in isolatie te plaatsen van zodra ze positief testen.
https://www.msn.com/nl-be(...)4046a84f53c68faf28e5
Wie verzint het.quote:
quote:Om open te kunnen blijven als het coronavirus weer opleeft komen er per branche ‘maatregelenladders’, van lichte ingrepen - looproutes en spatschermen - tot zware restricties, zoals het coronatoegangsbewijs. Voor een bredere blik op de crisisaanpak wordt ex-GroenLinks-leider Jolande Sap aangesteld als voorzitter van het nieuwe Maatschappelijk Impact Team (MIT).
Dat staat in het corona-najaarsplan dat minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers (D66) naar de Tweede Kamer stuurde. Later deze week debatteert de Tweede Kamer over dat plan waarbij de ‘eigen verantwoordelijkheid’ centraal staat.
https://www.rijksoverheid(...)coronavaccin/novavaxquote:Er moet minimaal 3 weken tussen de 1e en 2e prik zitten.
Maakt Amerika geen gebruik van tijdelijke herstelbewijzen?quote:Op maandag 13 juni 2022 14:58 schreef ludovico het volgende:
Luistert, als je tussen je vaccinaties van je basisserie dus ziek wordt van Covid, zou je strikt genomen volgens de regels vanaf ziekte + 8 weken moeten wachten op je laatste prik + wederom 2 weken voordat die 2e vaccinatie geldig is om Amerika in de reizen.
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie
Zie kopje 3.4.
Dat houdt dus in dat je, na je eerste vaccinatie, een risico loopt van 10 weken - volgens de exacte regels gehanteerd door RIVM - dat je ziek kan worden en niet je vaccinatie kunt afronden volgens de spelregels.
Die regels in NL worden trouwens strikt genomen. Als je je niet aan wachttijden of andere regels houdt wordt je gewoon geweigerd bij een vaccinatielocatie. Daar controleren ze altijd of jij wel recht hebt op de vaccinatie waarvoor je komt.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:58 schreef ludovico het volgende:
Luistert, als je tussen je vaccinaties van je basisserie dus ziek wordt van Covid, zou je strikt genomen volgens de regels vanaf ziekte + 8 weken moeten wachten op je laatste prik + wederom 2 weken voordat die 2e vaccinatie geldig is om Amerika in de reizen.
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie
Zie kopje 3.4.
Dat houdt dus in dat je, na je eerste vaccinatie, een risico loopt van 10 weken - volgens de exacte regels gehanteerd door RIVM - dat je ziek kan worden en niet je vaccinatie kunt afronden volgens de spelregels.
[..]
https://www.rijksoverheid(...)coronavaccin/novavax
In combinatie met bovenstaande:
Eerst prik 1.... Dan net als ik na 3 weken ziek, dus 8 weken wachten voor prik 2, dan prik 2 op week 11, en dan nog 2 weken wachten voordat die vaccinatie rondes geldig zijn.
Totaal 13 weken voor complete vaccinatie schedule als je alles helemaal correct volgens het boekje doorloopt.
En dat doen ze hoe? Vragenlijst? We shall see Voetbal.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die regels in NL worden trouwens strikt genomen. Als je je niet aan wachttijden of andere regels houdt wordt je gewoon geweigerd bij een vaccinatielocatie. Daar controleren ze altijd of jij wel recht hebt op de vaccinatie waarvoor je komt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maakt Amerika geen gebruik van tijdelijke herstelbewijzen?
Hoe dan ook: het vaccinatiebeleid van Nederland is gebaseerd op de volksgezondheid. (Ja, ik weet dat een hoop van jullie denken dat vaccineren juist schade doet aan de gezondheid) We geven geen vaccinaties zodat je als Nederlander kan voldoen aan buitenlandse vaccinatie-eisen die soms totaal onlogisch zijn.
Als jij in een vaccinatielocatie stapt moet jij je identiteitsbewijs laten zien en daarmee controleren ze voordat je in de rij gaat staan voor je vaccinatie al de gegevens die bekend zijn bij de GGD. Waaronder dus ziekenhuisgegevens als je daar vanwege (of met) corona bent opgenomen en GGD testuitslagen.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
En dat doen ze hoe? Vragenlijst? We shall see Voetbal.
We shall see, kunnen wel een weddenschapje doen of mijn blufpoker beter is dan jouw opinie.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als jij in een vaccinatielocatie stapt moet jij je identiteitsbewijs laten zien en daarmee controleren ze voordat je in de rij gaat staan voor je vaccinatie al de gegevens die bekend zijn bij de GGD. Waaronder dus ziekenhuisgegevens als je daar vanwege (of met) corona bent opgenomen en GGD testuitslagen.
Als je positief bent geweest vanwege een thuistest en daar over liegt dan komen ze er niet achter, nee. Maar in de meeste gevallen worden zulke mensen er wel uitgepikt.
Alle richtlijnen van welke vaccinaties je mag hebben, hoeveel, voor welke leeftijdsgroepen en welke dosis je dan krijgt, wachttijden tussen je vaccinaties en na besmettingen enz enz worden allemaal bepaald op basis van de adviezen van de Gezondheidsraad. Adviseert die dat iets mogelijk schadelijk is dan krijg je dat niet of moet je langer wachten voordat je iets krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |