SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 05-06-2022 21:57:54 ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je wilt ze nu gaan aanklagen? Nee dat kan niet, ze staan boven de wet, deal with it
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Mochten de apenpokken niet het gewenste effect hebben dan heb je nog altijd klimaat lockdowns waarop je je kan verheugen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik zie niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietsA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Over twee weekjes weer een shot novavax.
Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je bent dapperder dan ik vriend! Ben blij dat ik eronderuit kom.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu.Lach met een schone bips![]()
Huh er zit toch iets chemisch in de lucht?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:04 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zie niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiets
[ twitter ]Lach met een schone bips![]()
Neuh is niet dapper.. Minste weerstand voor mijn positie.quote:Op maandag 6 juni 2022 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent dapperder dan ik vriend! Ben blij dat ik eronderuit kom.
Er is veel aan mij getrokken, geef nu toch in, want wil normaal leven.
Dat toont naar mijn mening een totaal corrupte machtsverhouding staat VS burger."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Gesprek met Eline van den Broek-Altenburg over Bonte/Koopmans en dat andere visies stelselmatig niet gehoord worden.
Ze was oa een paar dagen geleden bij een vergadering met de voorzitter van een expertteam van VWS om plannen te beoordelen om de zorgcapaciteit uit te breiden. Hij deed volgens haar aannames die niet gebaseerd waren op de feiten zoals ze in de wetenschappenlijke literatuur staan. Ze sprak hem daarop aan en hij raakte daardoor dusdanig geirriteerd dat hij even daarna de zaal verliet zonder een hand te geven of gedag te zeggen.
Interessant gesprek.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
![]()
Is dat weer nieuw? Sudden Adult Death Syndrome.
Had er nog nooit van gehoord iig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?Ik ben inmiddels overleden![]()
Jazeker. Het wordt overal als een volwaardig vaccin gezien.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
quote:Onderzoekers: hersenontstekingen bij patiënten met long covid
Onderzoekers van Amsterdam UMC en UMC Utrecht hebben bij twee patiënten met langdurige klachten na een coronabesmetting ontstekingen door het hele brein geconstateerd. Volgens de onderzoekers is dat niet eerder aangetoond bij levende mensen met long covid. Er is nog wel aanvullend onderzoek nodig.
"Dat we door de hele hersenen nu ontstekingen zien, is opvallend en mogelijk is er een verband tussen long covid en die globale hersenontsteking. Een studie met een groter aantal patiënten brengt hopelijk meer duidelijkheid hierover."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)avirus-amsterdam-umcSteun het Kiva Fok! team!
Ye wel 2 shotsquote:Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik snap je wel hoor, en daarom zeg ik het ook dat je het tegen je wil in doet. Ik kom er voorlopig onderuit. En daarom zeg ik dat je dapperder bent dan ik. Ik hoef niet, dus no wayquote:Op maandag 6 juni 2022 05:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh is niet dapper.. Minste weerstand voor mijn positie.
Er is veel aan mij getrokken, geef nu toch in, want wil normaal leven.
Dat toont naar mijn mening een totaal corrupte machtsverhouding staat VS burger.
Lach met een schone bips![]()
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Mijn baan okquote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.Maar waar ik heen ga is om persoonlijke reden en een reden die ik mezelf nooit zou vergeven als ik daar niet bij ben
Anders ook geen kans op de prik.
Maar hey, ik hoef niet geprikt te worden
Leuke docu op Netflix WEF copyright Living Without Water !TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1![]()
Rockefeller patent, nanoparticle waarmee ze cellen op afstand kunnen besturen
misschien binnenkort iedereen een zombie met druk op knop?![]()
https://patents.google.com/patent/US10786570B2/en![]()
Sterkquote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
Ik ben echter de enige kostwinner in een gezin van 4 ...
Ik hoop dat ik nooit het mes op de keel gezet krijg
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Ik ook, vakantie is toch al een beetje de lol vanaf en dan ook nog burgertjes pesten met die lange wachtrijen op vliegvelden mij niet gezien. Ik sprak vorige week nog een collega die ook niet gevaccineerd is en er niet over peinst om het te doen ook. Treurige is wel dat hij aangaf dat hij voorzichtig is tegen wie hij het zegt op werk. Daar hebben mensen eigenlijk niet eens iets mee te maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Vooral de extreme uitspraken hier op fok heeft mij doen besluiten mijn vaccinatiestatus voor mij te houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ook, vakantie is toch al een beetje de lol vanaf en dan ook nog burgertjes pesten met die lange wachtrijen op vliegvelden mij niet gezien. Ik sprak vorige week nog een collega die ook niet gevaccineerd is en er niet over peinst om het te doen ook. Treurige is wel dat hij aangaf dat hij voorzichtig is tegen wie hij het zegt op werk. Daar hebben mensen eigenlijk niet eens iets mee te maken.
Veel mensen gaan er vanuit dat iedereen is gevaccineetd dus ik praat dan gewoon mee alsof dat inderdaad zo is.Ik sta er net zo in. Geen vakanties, geen baan, geen probleem. Maar ze kunnen straks misschien verder gaan, als je niks meer kan kopen wordt het wel lastig.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.To BG or not to BG!![]()
![]()
Hmzzzz, een samenwerking tussen WEF puppet en dictator-in-spe Trudeau, Nederland mbt "veiligheid".
Samenwerken met een nieuwe Castro over onze privacy etc, mag ik daar problemen mee hebben? Die engnek is echt het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet in het vrije westen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Trudeau en Rutte hadden broertjes kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Hmzzzz, een samenwerking tussen WEF puppet en dictator-in-spe Trudeau, Nederland mbt "veiligheid".
Samenwerken met een nieuwe Castro over onze privacy etc, mag ik daar problemen mee hebben? Die engnek is echt het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet in het vrije westen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
grappiger kunnen we het niet maken![]()
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
En ?quote:
Wil ik het weten ?
Kan het nog enger dat het WEF ?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Er komt nog een tijd dat je maar een x-aantal liter water beschikbaar krijgt en jezelf mag uitvogelen waar je dat aan gaat besteden behalve natuurlijk als je elite bent dan is een zwembad vanzelfsprekend liefst verwarmd. Met warm water douchen wordt een luxe, hooguit voor een paar minuten en dat misschien 2x per week.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
grappiger kunnen we het niet maken![]()
Drinkwater flink duurder
Volgens Hoogleraar drinkwater aan de TU Delft, Luuk Rietveld komt de stijgende vraag naar drinkwater doordat er meer mensen en meer huizen zijn. Tegelijkertijd zijn die mensen meer water gaan verbruiken. "Niet alleen om te drinken, maar ook voor landbouw en industrie." En comfort speelt ook nog een rol. "Mensen willen een zwembadje in de tuin."
Het huishoudelijke water is 20 procent van de totale waterbehoefte. "Grondwaterbronnen zijn de beste bronnen", geeft ook Rietveld toe. "Maar andere gebruikers, zoals de landbouw, hebben die kwaliteit niet per se nodig."
"Dat landbouw en drinkwater elkaars concurrent zijn, moeten en kunnen we voorkomen", vertelt Rietveld. "Van iedere bron kan drinkwater gemaakt worden. Dat gaat alleen wel flink duurder worden. Per dag geven we per persoon per dag 18 cent aan water uit, waar alles in zit: drinken, de wc doortrekken, douchen, wassen. Dat wordt dan 20 of 25 cent."
Van EenVandaag.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
De reden dat wij off-grid willen is om niet afhankelijk te zijn. Ze hebben je gewoon in de tang met energie en water.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er komt nog een tijd dat je maar een x-aantal liter water beschikbaar krijgt en jezelf mag uitvogelen waar je dat aan gaat besteden behalve natuurlijk als je elite bent dan is een zwembad vanzelfsprekend liefst verwarmd. Met warm water douchen wordt een luxe, hooguit voor een paar minuten en dat misschien 2x per week.
Drinkwater flink duurder
Volgens Hoogleraar drinkwater aan de TU Delft, Luuk Rietveld komt de stijgende vraag naar drinkwater doordat er meer mensen en meer huizen zijn. Tegelijkertijd zijn die mensen meer water gaan verbruiken. "Niet alleen om te drinken, maar ook voor landbouw en industrie." En comfort speelt ook nog een rol. "Mensen willen een zwembadje in de tuin."
Het huishoudelijke water is 20 procent van de totale waterbehoefte. "Grondwaterbronnen zijn de beste bronnen", geeft ook Rietveld toe. "Maar andere gebruikers, zoals de landbouw, hebben die kwaliteit niet per se nodig."
"Dat landbouw en drinkwater elkaars concurrent zijn, moeten en kunnen we voorkomen", vertelt Rietveld. "Van iedere bron kan drinkwater gemaakt worden. Dat gaat alleen wel flink duurder worden. Per dag geven we per persoon per dag 18 cent aan water uit, waar alles in zit: drinken, de wc doortrekken, douchen, wassen. Dat wordt dan 20 of 25 cent."
Van EenVandaag.
Vroeger wilde ik alsmaar meer en alles groter maar nu juist het tegenovergesteld, we gebruiken nu al weinig stroom (wonen in een stacaravan) , de wasmachine gebruikt het meeste en we hebben nu een hott-fill. Kan maar 4 kilo in maar hij wast goed schoon en kan volledig op de zonnepanelen. Daarna komt de koelkast en daar zijn we een speciale kelder voor aan het maken. Droger is de deur al uit net als de vaatwasser. Zomers gebruiken we meer elektrische apparaten op onze zonnepanelen swinters wat meer op gas (flessen, doel is om eigen gas te gaan maken)We leveren niet terug maar hebben eigen accu's. Ook hebben we een bron en berkey filters, die we nog niet gebruiken maar voor 'nood' bewaren. We hebben er daarnaast ook echt lol aan om zo 'primitief' te leven.
Corona lijkt wel een versneller te zijn voor de dingen die we hebben 'voorzien'.To BG or not to BG!![]()
Wat heb je als accu ?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
De reden dat wij off-grid willen is om niet afhankelijk te zijn. Ze hebben je gewoon in de tang met energie en water.
Vroeger wilde ik alsmaar meer en alles groter maar nu juist het tegenovergesteld, we gebruiken nu al weinig stroom (wonen in een stacaravan) , de wasmachine gebruikt het meeste en we hebben nu een hott-fill. Kan maar 4 kilo in maar hij wast goed schoon en kan volledig op de zonnepanelen. Daarna komt de koelkast en daar zijn we een speciale kelder voor aan het maken. Droger is de deur al uit net als de vaatwasser. Zomers gebruiken we meer elektrische apparaten op onze zonnepanelen swinters wat meer op gas (flessen, doel is om eigen gas te gaan maken)We leveren niet terug maar hebben eigen accu's. Ook hebben we een bron en berkey filters, die we nog niet gebruiken maar voor 'nood' bewaren. We hebben er daarnaast ook echt lol aan om zo 'primitief' te leven.
Corona lijkt wel een versneller te zijn voor de dingen die we hebben 'voorzien'.
Heb zelf al es rond gekeken naar mobiel zonnepaneel + accu.
Iets als de Ecoflow Delta of Bluetti AC200 of GoalZero , maar redelijk prijzigI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
“We moeten wel, willen we wat aan alle achterstanden bij Schiphol doen..!”quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Samenwerken met een nieuwe Castro over onze privacy etc, mag ik daar problemen mee hebben? Die engnek is echt het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet in het vrije westen.
Waar zijn alle mensen gebleven die eerst bij schiphol de beveiliging deden?
Een groot toneelstuk.![]()
Dat weet ik allemal niet uit mijn hoofd. We hebben volgens mij 6 zonnepanelen en volgens mij 8 of 9 kleine accu's en een vectron. We hebben het nu ruim 1 jaar en bevalt heel goed. Voor december en januari hebben we 3 keer stroom bij de buren gekocht omdat we net tekort kwamen en nu willen we dus een windmolentje erbij kopen voor die periode.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat heb je als accu ?
Heb zelf al es rond gekeken naar mobiel zonnepaneel + accu.
Iets als de Ecoflow Delta of Bluetti AC200 of GoalZero , maar redelijk prijzig
Kan vanavond wel even kijken welke accus het zijn. Ze zijn ongeveer zo groot als een baksteen, ietjes groter.To BG or not to BG!![]()
OJEEEEEEE PRICE INCREASE PER DAG VAN 2 TOT 7 CENT EN DAARVOOR MEER WATERZEKERHEID, WAT EEN SLECHT IDEE!!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Totaal krankzinnig dit land."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Pure Orwelliaanse bullshit dit dus. Heeft helemaal niks met de realiteit te maken, vraag me hard af of die hoogleraar is omgekocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
grappiger kunnen we het niet maken
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwabquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:23 schreef _I het volgende:
[..]
“We moeten wel, willen we wat aan alle achterstanden bij Schiphol doen..!”
Waar zijn alle mensen gebleven die eerst bij schiphol de beveiliging deden?
Een groot toneelstuk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat! En..quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwab
Het gebeurt ook in de UK
https://www.euronews.com/(...)ight-chaos-continues
En in Canada
https://www.mtlblog.com/c(...)at-the-govt-is-doing
Patronen..![]()
![]()
Klopt helemaal, het is een grote shitshow wat we hier mogen aanschouwenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwab
Enjoy the ride
Net als een herione junk zal er een moment komen dat er simpelweg geen bloedvaten meer zijn om in te prikken, toch?
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ?
Wil ik het weten ?
Kan het nog enger dat het WEF ?![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mensen krijgen blijkbaar al uitnodigingen voor een 5de prikquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:13 schreef Ali_boo het volgende:
Net als een herione junk zal er een moment komen dat er simpelweg geen bloedvaten meer zijn om in te prikken, toch?
[ afbeelding ]
helegaar nie waar hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
Bij dit soort berichten moet je altijd maar denken: je doet het voor een ander![]()
![]()
[ afbeelding ]
echt niet
we verzinnen het allemaal
Beetje shady i.i.g. wie "alweer" de grote shareholders zijn: https://money.cnn.com/quo(...)ubView=institutionalquote:Lach met een schone bips![]()
hoe zal een klimaat lockdown eruit moeten zien? verboden om met auto's te rijden of zo?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
Mochten de apenpokken niet het gewenste effect hebben dan heb je nog altijd klimaat lockdowns waarop je je kan verheugen![]()
[ twitter ]
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
3 voor Hugo, dan nu een prik voor Kuipersquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen krijgen blijkbaar al uitnodigingen voor een 5de prik0 voor mij
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
denk er net zo over. testen doe ik ook niet meer. 1x gedaan omdat mijn man get graag wilde. qr codes doe ik ook niet aan. Denk er nog steeds hetzelfde over als een paar maanden geleden.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
Denk dat mijn mans prikken nu ook verlopen zijn. als we op vakantie gaan, gaan we ergens heen vwaarvoor geen prikken voor nodig zijn. Anders blijven we lekker in NL.Follow your heart and your dreams won't be far behind
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek.quote:
Care ill die Who gives a shit, good luck all.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In Europa kan je bijna als niet overal heen inmiddels zonder prikken hoor. In Europa is dit zomerseizoen de BS even klaarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
denk er net zo over. testen doe ik ook niet meer. 1x gedaan omdat mijn man get graag wilde. qr codes doe ik ook niet aan. Denk er nog steeds hetzelfde over als een paar maanden geleden.
Denk dat mijn mans prikken nu ook verlopen zijn. als we op vakantie gaan, gaan we ergens heen vwaarvoor geen prikken voor nodig zijn. Anders blijven we lekker in NL.
Uhhm? Waren ze niet al langer gek?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek.
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papierenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Lol, je kan geen apenpokken krijgen via de lucht. Ze zijn echt gek.Apenpokken zou een 1% sterfte ratio hebben, bij mijn weten nog niemand gestorven... Ik weet het niet, maar ik ruik apenkool hier.
knettergek, al een jaar of 2quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhm? Waren ze niet al langer gek?
Die sterftekanssn is in ondervoed Afrika en alleen die personen die erg genoeg ziek zijn dat ze opvallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papierenApenpokken zou een 1% sterfte ratio hebben, bij mijn weten nog niemand gestorven... Ik weet het niet, maar ik ruik apenkool hier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In Canada 95% van de gevallen zijn shingles inderdaad .. die andere 5 % geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik blijf dit apenpokken gedoe wel echt vreemd vinden eerlijk gezegd, Ik geloof er ook geen fuck van dat dit een wild spread is. En de overeenkomsten met gordelroos zijn me te groot. Bijwerkingen van bepaalde vaccins als gemeld in hun eigen papierenApenpokken zou een 1% sterfte ratio hebben, bij mijn weten nog niemand gestorven... Ik weet het niet, maar ik ruik apenkool hier.
Even zonder speculeren wat ze daar nou allemaal uitspoken, waarom flikken ze dit soort dingen constant? Ze roeptoeteren constant over fake-news, conspiracy-gekken etc, terwijl ze constant aanleiding geven om ze te wantrouwen.quote:
We hebben niets te verbergen, maar we verbergen het toch en ieder die dat raar vindt is een conspiracynut. Ja, zo wek je wel vertrouwen op.
We need a 2nd amendment.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even zonder speculeren wat ze daar nou allemaal uitspoken, waarom flikken ze dit soort dingen constant? Ze roeptoeteren constant over fake-news, conspiracy-gekken etc, terwijl ze constant aanleiding geven om ze te wantrouwen.
We hebben niets te verbergen, maar we verbergen het toch en ieder die dat raar vindt is een conspiracynut. Ja, zo wek je wel vertrouwen op.
We need a 2nd amendment.
![]()
Vandaag:quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, het is een grote shitshow wat we hier mogen aanschouwen
Enjoy the ride![]()
[ twitter ]quote:Staking legt luchtverkeer grootste luchthaven Parijs deels plat
https://www.ad.nl/reizen/(...)deels-plat~af2e4de9/Steun het Kiva Fok! team!
wiegendood maar dan even andersquote:
maar allemaal niet waar hoor![]()
want alleen wij andersdenkenden zien en horen datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga het nu ff niet helemaal uitspitten hoor, maar ik gok dat er wel een bepaald moment te vinden tussen van pak em beet nu en 2 jaar terug wanneer deze " mysterieuze" aandoening voor het eerst in het nieuws kwam.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wiegendood maar dan even anders
maar allemaal niet waar hoor![]()
want alleen wij andersdenkenden zien en horen dat
Maar dat zijn conspiracies, voorlopig dan.
Get woke, go broke!![]()
quote:Aantal positieve coronatests stijgt voor het eerst in drie maanden
Het aantal nieuwe coronagevallen in Nederland stijgt weer. Dat is voor het eerst sinds begin maart, dertien weken geleden. In de afgelopen zeven dagen testten 9459 mensen positief op het coronavirus. Dat is een toename van 33 procent sinds vorige week, toen het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) iets meer dan 7000 positieve tests meldde.
Volgens het RIVM is het nog te vroeg om te zeggen of dit het begin van een nieuwe golf is. Ook zegt het instituut 'geen eenduidige verklaring' voor de toename te hebben. "We zien een stijging in de nieuwe varianten, maar het zou ook kunnen zijn dat het bijvoorbeeld met Hemelvaart te maken heeft, of dat meer mensen zich voorafgaand aan een vakantie hebben laten testen."
Drukker in teststraten
De toename was het sterkst in de categorie 13 tot en met 29 jaar.
Deze week steeg, eveneens voor het eerst sinds maart, ook het aantal mensen dat zich bij een teststraat liet testen. De GGD'en voerden vorige week ruim 13.000 testen uit, tegen bijna 10.000 in de week ervoor. In principe hoeven mensen niet meer naar de GGD om te ontdekken of ze besmet zijn met het coronavirus. Een thuistest is voldoende, maar wie dat wil, mag bij de GGD een test laten uitvoeren.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-eerst-drie-maanden
Steun het Kiva Fok! team!
Dokter, als ik mijn arm omhoog doe, doet mijn arm pijn.quote:
Stoppen met je arm omhoog doen, opgelost.
Kappen met dat testen om te zien of iemand verkouden is en ta-da!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ons alweer een beetje opwarmen om te gaan testen, lockdowns en andere bangmakerij als het griepseizoen weer begint.quote:
Kappen met testen moet gewoon viral gaan op tiktok, zijn we er met 2 dagen vanaf.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ons alweer een beetje opwarmen om te gaan testen, lockdowns en andere bangmakerij als het griepseizoen weer begint.
Pas als er weer eens een zooi mensen spontaan dood neervallen kan je misschien eens gaan kijken of er iets aan de hand is, nu is het gewoon testen om iets aan te tonen dat totaal irrelevant is.
We testen mensen toch ook niet dagelijks of ze een druiper hebben?.
Get woke, go broke!![]()
Gelukkig is er binnenkort (weer) een nieuw vaccin beschikbaar voor Nederlanders. Deze beschermt specifiek tegen de nieuwste omikronvarianten. Dit vaccin moet je nog voor het einde van de zomer kunnen krijgen. Precies op tijd voor de nieuwe vaccinatieronde en de verwachte nieuwe golf.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ons alweer een beetje opwarmen om te gaan testen, lockdowns en andere bangmakerij als het griepseizoen weer begint.quote:Moderna: aangepast vaccin versterkt afweer tegen omikronvariant
Vaccinfabrikant Moderna is positief over de voorlopige onderzoeksresultaten met zijn aangepaste coronavaccin. Een boosterprik ervan wapent het immuunsysteem zoals gehoopt beter tegen de omikronvariant van het coronavirus dan het originele vaccin, meldt het bedrijf. Hoewel het onderzoek nog verder doorgaat, hoopt Moderna dat de aangepaste versie aan het einde van de zomer zal zijn goedgekeurd.
Het bedrijf zet in op een mix van het originele vaccin en een aangepaste versie die specifiek omikron op de korrel neemt. Uit de studie kwam naar voren dat mensen met de nieuwe versie acht keer meer antilichamen tegen omikron aanmaken. Deze coronavariant veroorzaakt gemiddeld weliswaar mildere ziekteverschijnselen dan de deltavariant die ervoor kwam, maar omikron blijkt wel goed in het omzeilen van eerder opgedane immuniteit. Moderna en andere vaccinmakers hopen daar met aangepaste vaccins een antwoord op te geven.
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organicSteun het Kiva Fok! team!
Ik ben echt geen totale coronaontkenner hoor, meer iemand die kritiek heeft op totaal geflipt beleid.
Maar wat mij betreft IS omicron het nieuwe vaccin.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Misschien is het om ze te beschermen tegen het suddon death sydromequote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen krijgen blijkbaar al uitnodigingen voor een 5de prik
Anders is er op de zwarte markt nog voldoende uitrusting te vinden. Als iemand een go fund me page opzet ben ik bereid te donerenquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even zonder speculeren wat ze daar nou allemaal uitspoken, waarom flikken ze dit soort dingen constant? Ze roeptoeteren constant over fake-news, conspiracy-gekken etc, terwijl ze constant aanleiding geven om ze te wantrouwen.
We need a 2nd amendment.
Novavax onderuit vanwege risico’s coronavaccinquote:Aandelen van de Amerikaanse vaccinmaker Novavax verliezen vrijdag bijna een kwart van hun waarde, nadat de US Food and Drug Administration meldde dat er risico's zijn op een mogelijke hartontsteking die verband houdt met het coronavaccin van het bedrijf.
De gegevens werden vrijgegeven voorafgaand aan een bijeenkomst van de FDA op 7 juni om te bepalen of het Novavax-vaccin moet worden goedgekeurd voor gebruik in noodgevallen.
Het vaccin bleek voor 90 procent effectief bij milde, matige en ernstige coronagevallen bij 30.000 proefpersonen die meededen aan een onderzoeksstudie van Novavax. Binnen de leeftijdscategorie 18 tot 64 is de effectiviteit zelfs meer dan 91 procent.
Maar de FDA wees op meerdere gevallen van myocarditis en pericarditis na toediening van het vaccin, specifiek binnen zeven dagen na de tweede dosis bij mannelijke tieners en jongere mannen.
Op korte termijn lijkt dit zich in de meeste gevallen ook zonder problemen op te lossen, "hoewel er nog geen informatie beschikbaar is over mogelijke gevolgen op de lange termijn", schreven FDA-onderzoekers.
Ontstekingen van de hartspier komen ook bij andere coronavaccins voor, omdat ze gelinkt zouden zijn aan de mRNA-technologie waarmee de vaccins zijn ontwikkeld. Toch stelt de FDA dat het risico op myocarditis mogelijk groter is bij het Novavax-vaccin, omdat de aandoening in de beoordeling van andere vaccins in het pre-goedkeuringsproces niet werd vastgesteld.
Het aandeel Novavax daalt vrijdag ruim 24 procent.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Ik wens je veel prik plezier.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig is er binnenkort (weer) een nieuw vaccin beschikbaar voor Nederlanders. Deze beschermt specifiek tegen de nieuwste omikronvarianten. Dit vaccin moet je nog voor het einde van de zomer kunnen krijgen. Precies op tijd voor de nieuwe vaccinatieronde en de verwachte nieuwe golf.
[..]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Gezonde jonge mensen moeten eigenlijk helemaal geen vaccin nemen tegen corona. Het is nog steeds geen ebola. hun afweer systeem kan die ziekte wel uit het lichaam verwijderen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Novavax onderuit vanwege risico’s coronavaccin
[..]
Als ze het wel willen: vertel wat de risico's zijn als ze het nemen.Follow your heart and your dreams won't be far behind
Fijn dat je er blij mee bent en risicogroepen zullen het ook aanbevolen krijgen maar aub niet voor de gehele bevolking.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig is er binnenkort (weer) een nieuw vaccin beschikbaar voor Nederlanders. Deze beschermt specifiek tegen de nieuwste omikronvarianten. Dit vaccin moet je nog voor het einde van de zomer kunnen krijgen. Precies op tijd voor de nieuwe vaccinatieronde en de verwachte nieuwe golf.
[..]
Ik hoef deze prik in ieder geval niet.
Is het net als een griepprik gemaakt op verwachte mutaties? Een gok dus.
Of gebaseerd op de laatste variant die al lang rondgaat? Dan ben je sowieso steeds te laat.To BG or not to BG!![]()
Dat doet men niet. Men loopt te drammen om maar te prikken. Beter een prik meer dan eentje minder. En als het niet om gezondheidsredenen is, dan wel voor een groen vinkje of andere onzin.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Gezonde jonge mensen moeten eigenlijk helemaal geen vaccin nemen tegen corona. Het is nog steeds geen ebola. hun afweer systeem kan die ziekte wel uit het lichaam verwijderen.
Als ze het wel willen: vertel wat de risico's zijn als ze het nemen.![]()
Het is gebaseerd op de omikronvariant. Hij telt als een gewone booster, dat betekent dat je dit vaccin alleen kan krijgen als je in een risicogroep valt of nog geen booster hebt gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:57 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Fijn dat je er blij mee bent en risicogroepen zullen het ook aanbevolen krijgen maar aub niet voor de gehele bevolking.
Ik hoef deze prik in ieder geval niet.
Is het net als een griepprik gemaakt op verwachte mutaties? Een gok dus.
Of gebaseerd op de laatste variant die al lang rondgaat? Dan ben je sowieso steeds te laat.Steun het Kiva Fok! team!
Ik voelde het ook gewoon. Heb het gewoon gerapporteerd hier ook.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Novavax onderuit vanwege risico’s coronavaccin
[..]
Maar vertrouw Mrna nog veel minder.
Sowieso krankzinnig dat ik moet shotten terwijl ik net ziek ben geweest van het virus. Knettergek!"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Gelukkig dan maar. Hopenlijk blijft dat ook zo en gaan ze niet alsnog pushen. Was er geen hoop geld vrijgemaakt om in het najaar die prik weer te 'promoten'?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op de omikronvariant. Hij telt als een gewone booster, dat betekent dat je dit vaccin alleen kan krijgen als je in een risicogroep valt of nog geen booster hebt gehad.To BG or not to BG!![]()
Wat doen al die vaccinatie eisen nu nog up?! Idioot gedoe.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Hopenlijk blijft dat ook zo en gaan ze niet alsnog pushen. Was er geen hoop geld vrijgemaakt om in het najaar die prik weer te 'promoten'?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Zo begint het altijd. Het is eerst specifiek voor een bepaalde doelgroep en dat wordt dan steeds verder uitgebreid.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op de omikronvariant. Hij telt als een gewone booster, dat betekent dat je dit vaccin alleen kan krijgen als je in een risicogroep valt of nog geen booster hebt gehad.![]()
![]()
De waarheid mag gewoon niet boven komen..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Dit is toch ook totaal niet meer serieus te nemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan nog een heleboel van de ouwe troep toch in de vuilnis is gegegooid?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Hopenlijk blijft dat ook zo en gaan ze niet alsnog pushen. Was er geen hoop geld vrijgemaakt om in het najaar die prik weer te 'promoten'?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: