Mwah begin van de lente was het in zuid spanje vooral natter dan anders.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
Spanje de warmste lente in 20 jaar.
Wij de kutste lente in een hele tijd.![]()
Vandaag wel weer een mooie dag.
Neem maar iemand anders meequote:
IK vind het een prima lente, ben niet zo van het warme weerquote:Op maandag 13 juni 2022 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wel wat veel wind.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dat blijft al maanden een terugkomend fenomeenquote:
Ja idd.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat blijft al maanden een terugkomend fenomeen
En op zondag dan opeens weer 15 graden.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:32 schreef aloa het volgende:
Oplopende temperaturen, waarbij zaterdag tropisch lijkt te worden. Dauwpunt is die zaterdag ook vrij hoog, waardoor het behoorlijk zweten gaat worden.
Onweerskans voor zaterdag is er ook.
[ afbeelding ]
Typisch Nederland.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En op zondag dan opeens weer 15 graden.
Koud tyfusweer bestaat niet. Koud weer wel.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
Zaterdagavond/nacht naar zondag koufront met misschien wel zwaar onweer![]()
Jammer dat het dan zondag weer koud tyfus weer is
[ twitter ]
Zit ook niet te wachten op 13 graden half juni. Beneden de 20 überhaupt nietquote:Op maandag 13 juni 2022 12:16 schreef Blik het volgende:
Nog heel onzeker waar de koudegrens gaat zitten zondag. Zekerheidje lijkt wel te zijn dat hoe verder je naar het Zuid-Oosten zit, des te warmer het zal blijven.
Yes, hier ook nog, maar gfs had vanochtend een koudere draai. Ook voor het zuidenquote:
Ah, oke. Dat is nogal een verschil.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Yes, hier ook nog, maar gfs had vanochtend een koudere draai. Ook voor het zuiden. Goed verandert vast nog wel
GFS was toch juist warm (er) ? KNMI koeler.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Yes, hier ook nog, maar gfs had vanochtend een koudere draai. Ook voor het zuiden. Goed verandert vast nog wel
Dat duurt nog 5 dagen, dus wat is je punt? Soms kan het best complex zijn, hoor. Niet zo moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 13 juni 2022 13:09 schreef Kettlebell het volgende:
Wat zijn dit ook allemaal voor voorspellingen joh. Kan je toch niks mee![]()
Momenteel zien we in het Amerikaanse weermodel (GFS) de traagste doorkomst: in die uitvoer verloopt zaterdag zeer warm met maxima tot liefst 35 graden in het zuiden van ons land. Zelfs zondag is daarin nog zomers warm met 25 tot 28 graden, alleen het noorden en noordwesten komen dan al in de koudere lucht terecht met maxima rond 17 graden. Het koufront passeert in GFS uiteindelijk zondagavond ons land.
Het Europese en Duitse weermodel zijn in de laatste modelruns aanzienlijk sneller met de doortocht van het koufront. In ECMWF passeert het koufront zaterdagavond en is de warmte direct verdreven. Zelfs zaterdag overdag zou in dat scenario in het westen en noorden van ons land tegenvallen met veel bewolking, een enkele bui en maxima van hooguit 18-22 graden.
Oke dus het kan hier zaterdag 35 graden worden. Maar ook 18Ik wil gvd alleen weten of ik mijn boot gereed moet maken voor 8 zuipende gasten de hele dag lang of dat ik hem lekker onder het dekzeil kan laten liggen. We hebben het toch niet over het weer in Augustus, maar over komende zaterdag. Mijn hemel zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |