Gewoon een shirt kopen met Chase erop en daarbij een tof tulen rokje met glitterband. En dan uitleggen dat het een shirt en een rokje zijn, omdat er alleen zo glitter in de outfit terecht komtquote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie wordt bijna 4 en mag haar verjaardagskleding kiezen. Haar keuze; een jurk met chase van paw patrol.
Uitdaging; alle jurken die ik tot nu toe vind waar iets op staat van paw patrol zijn met skye en Everest. Via Etsy vind ik wel wat maar met verzendkosten erbij gaat het al snel over de ¤60,- en dat vind ik wel een beetje veel.
Iemand een idee?
Ik vind deze:quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Aure het volgende:
Ik zoek korte broeken in 110 met een drukknoop ipv een gewone knoop. Bij de h&m heb je genoeg lange broeken met drukknoop maar bij de korte zitten alleen gewone knopenen m'n peuter kleuter is nog niet zo behendig in gewone knopen
iemand een tip?
Mijn kind kan ook alleen drukknopen en die zijn er voor korte broeken bijna niet te vinden. Wij gaan dus voor touwtjes, over het algemeen.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Aure het volgende:
Ik zoek korte broeken in 110 met een drukknoop ipv een gewone knoop. Bij de h&m heb je genoeg lange broeken met drukknoop maar bij de korte zitten alleen gewone knopenen m'n peuter kleuter is nog niet zo behendig in gewone knopen
iemand een tip?
Zeeman!quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Aure het volgende:
iemand een tip?
Is Shein geen onderdeel van Ali Express? Ik denk niet dat je hoogstaande kwaliteit moet verwachten.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:29 schreef MaJo het volgende:
Iemand al eens iets besteld bij Shein? Ik zag een advertentie met leuke kleurrijke truitjes dus heb een bestelling geplaatst. Was ook niet heel duur (46 euro voor 2 truien, een spijkerbroek en een zonnehoedje). Ik ben benieuwd!
Hmmm dat klinkt niet best, we gaan het zienquote:Op zondag 5 juni 2022 21:35 schreef mousemicky het volgende:
Ja, eenmalig bij shein besteld, eens maar nooit weer. Polyester spul, maatvoering klopte niet, viel al met al enorm tegen... Sorry, kan 't niet mooier maken...
Shit ik hoop het niet, ik vermijd dat soort bedrijven doorgaansquote:Op zondag 5 juni 2022 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is Shein geen onderdeel van Ali Express? Ik denk niet dat je hoogstaande kwaliteit moet verwachten.
Thanks!quote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef FlyingFish het volgende:
Over Shein: https://www.linda.nl/life(...)lair-online-kleding/
Deze volg ik ff! Ik ben ook op zoek! Ik had hele mooie gevonden, maar toen ik geld over had en er 1 wilde bestellen, hadden ze de kidscollectie eruit gebonjourdquote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Weet iemand waar leuke harembroeken voor kinderen te vinden zijn?
Weet niet of het is wat je zoekt maar bij next direct hebben ze verschillende, zowel effen als met een print. Ze noemen ze daar meestal pull-on broeken.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hmmm, ik kan ze zo niet vinden. Morgen nog eens zoeken. En anders ga ik proberen een patroon te vinden, of zelf een patroon te maken. Heb nog wel lekkere stof liggen voor zo’n broek.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:40 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Weet niet of het is wat je zoekt maar bij next direct hebben ze verschillende, zowel effen als met een print. Ze noemen ze daar meestal pull-on broeken.
https://www.amazon.de/s?k(...)_sb_ss_ts-doa-p_1_12 ?quote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ongeveer, maar dan groter dan 7 jaarquote:Op maandag 6 juni 2022 08:54 schreef Takkie88 het volgende:
Geen idee of dit is wat je zoektmaar deze broeken bedoelde ik. Je hebt ze veelal met allerlei printjes en soms een wat neutralere.
https://www.nextdirect.com/nl/nl/g644212s6/615638#615638
https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st914899/t06173#t06173
Limango heeft momenteel ook 4ff in de actie, is nog goedkoper, dus wel de moeite om eerst even te checken. Helaas (voor mij dan) alleen de kleinere maten.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:40 schreef Peacefulll het volgende:
4FF heeft nu na de boxen wel de korting 10-(of 20) daagse. Zitten best leuke kortingen tussenOudere collecties zijn wat meer afgeprijsd dan de nieuwste collecties.
Nu ik er dingen over lees is dit inderdaad een eenmalige actie geweest. Naïef dat ik daar niet beter over nagedacht hebquote:Op zondag 5 juni 2022 23:09 schreef Mariposas het volgende:
Shein is echt het meest anti-duurzame kledingbedrijf wat er is. Ik zou het echt uit alle macht vermijden. Er zijn diverse artikelen te vinden via Google en via TikTok met redenen waarom.
Ik vond net tijdens het opruimen een broek (wel maat 128) met drukknop van het merk D-rak. Wellicht hebben meer broeken van dat merk die.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Aure het volgende:
iemand een tip?
Ik kreeg de tip harempants.com en dan zoeken op Kids. Dan vind je er een heleboelquote:Op zondag 5 juni 2022 22:17 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Deze volg ik ff! Ik ben ook op zoek! Ik had hele mooie gevonden, maar toen ik geld over had en er 1 wilde bestellen, hadden ze de kidscollectie eruit gebonjourd
Jaaa, daar zitten mooie tussen!quote:Op maandag 6 juni 2022 22:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip harempants.com en dan zoeken op Kids. Dan vind je er een heleboel
Mijn kind wil ze nietquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Jaaa, daar zitten mooie tussen!Ook voor mij trouwens
![]()
Mijn kind heeft nog geen keusquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn kind wil ze nietMocht je bestellen, dan bestel ik voor mezelf graag een broek mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud zijn zequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:42 schreef Kyara het volgende:
Nu ik voor mijn meiden ook niet meer bij Next en Lindex terecht kan en ze zelf het liefst in een spijkerbroek en shirtje rondlopen ben ik een beetje lost qua kledingmerken.
H&M draagt iedereen, vorig schooljaar waren ze een 5-ling met 5 meiden in hetzelfde shirtOf het zijn ineens allemaal crop tops
![]()
Voor oudste slaag ik goed bij 4FF maar dat vind ik qua meisjesshirts minder geslaagd.
Iemand nog tips waar ik misschien nog niet aan heb gedacht?
B.Nosy en Nono hebben leuke dingen tot maat 164quote:
heeft ze die nodig dan?quote:Op maandag 26 september 2022 12:50 schreef Arja het volgende:
Dank voor de tip. Ik heb er laatste 2 gekocht bij Terstal, denk dat ik nog maar wat bij ga halen. Wel jammer dat er nooit zakken op zitten
Name It heeft een legging van 18,99 die lijkt op een gewone broek met kontzakken. Nu in de aanbieding bij kleertjes.com in 3 kleuren. Ze zijn hier favorietquote:Op maandag 26 september 2022 12:41 schreef Arja het volgende:
Mijn meisje van 6 draagt het liefst leggings (vooral geen spijkerbroeken. En ze wil ook geen jurkjes en rokken meer, noch een joggingbroek) met shirtjes.
Iemand tips van merken die een beetje geklede leggings in maat 128 verkopen?
Wij haalden die bij h&m. Die hadden als enige maillots met printjes die ook leuk waren voor jongens. Mijn zoon heeft de eerste 2 jaar (afgezien van zomers) alleen maillots gedragen, met in de winter een broek er overheen. Ideaal!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Welke maillots zijn leuk en fijn voor baby jongetjes? Het lijkt me zo handig dat de sokjes eraan vast zittenWel graag lekker warm want hij kan elk moment gaan tijgeren over de tegelvloer
Bij Zeeman hebben ze soms ook met dino’s enzo. Anders idd H&M of gewoon effen kleuren van Hema.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Welke maillots zijn leuk en fijn voor baby jongetjes? Het lijkt me zo handig dat de sokjes eraan vast zittenWel graag lekker warm want hij kan elk moment gaan tijgeren over de tegelvloer
waar zitten de gaten?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:33 schreef Gogo83 het volgende:
Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar in de meeste maillots zitten hier met een keer of vijf dragen al gaten. Ligt het aan de maillots? Ligt het aan ons? Ik heb wel vandaag bedacht dat in een waszak wassen misschien handig is, maar kan me niet voorstellen dat alle gaten door het wassen komen. Wat kan ik nog meer doen om te voorkomen dat ik iedere drie maanden een nieuwe vrachtlading aan maillots moet inslaan? We hebben ze meestal van de Hema of Zeeman.
Onze kinderen hebben dan geen maillots, maar het gebeurt ook heel snel met joggingbroeken. Dus ik kocht spijkerbroeken, want ik ben gekke gerritje niet. Maar die worden (met name door de jongste) gewoon niet aangetrokken. "ER LIGGEN GEEN BROEKEN IN MIJN KAST MAMA!" Eh jawel, deze... "NEE DIE DOE IK NIET AAN"quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:12 schreef SQ het volgende:
Heb ik ook hoor. Als kind zelf trouwens ook
Twee oplossingen die goed hielpen:
- spijkerbroeken
- leggings
Vast niet het antwoord wat je wil horen
lukt op zich wel, hebben van die elastische banden bij de voeten en handen. het wordt misschien wel een beetje een hobbezakquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef LauriLynne het volgende:
Zitten hier Ielm kenners? Mijn dochter is 74 cm lang (maat 74 wordt nu te klein)en ik wil graag voor de komende tijd een pak hebben. Is 86 dan veel te groot of lukt dat meestal wel?
Dit zijn ook mijn kinderen trouwens.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze kinderen hebben dan geen maillots, maar het gebeurt ook heel snel met joggingbroeken. Dus ik kocht spijkerbroeken, want ik ben gekke gerritje niet. Maar die worden (met name door de jongste) gewoon niet aangetrokken. "ER LIGGEN GEEN BROEKEN IN MIJN KAST MAMA!" Eh jawel, deze... "NEE DIE DOE IK NIET AAN"![]()
. Zo vermoeiend. Vandaag is hij dus naar de bso met een broek waar twee gaten in de knieën zitten. Doei.
Nope!quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:12 schreef SQ het volgende:
Heb ik ook hoor. Als kind zelf trouwens ook
Twee oplossingen die goed hielpen:
- spijkerbroeken
- leggings
Vast niet het antwoord wat je wil horen
Meestal bovenin, bij haar billen/bovenbenen.quote:
Dat gaat prima. Ik hijs mijn koters vanaf maat 68 in een maat 80. Het rompdeel is wel relatief kort, al helemaal in combinatie met wasbare luiers. Maar door de elastieken bij de armen en benen merk je niet dat het te groot is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef LauriLynne het volgende:
Zitten hier Ielm kenners? Mijn dochter is 74 cm lang (maat 74 wordt nu te klein)en ik wil graag voor de komende tijd een pak hebben. Is 86 dan veel te groot of lukt dat meestal wel?
Ga ik opzoek naar een maat 86, dank dames!quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat gaat prima. Ik hijs mijn koters vanaf maat 68 in een maat 80. Het rompdeel is wel relatief kort, al helemaal in combinatie met wasbare luiers. Maar door de elastieken bij de armen en benen merk je niet dat het te groot is.
https://www.kixx.nl/broek(...)jVFPncAaAt1XEALw_wcBquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:40 schreef SQ het volgende:
Mijn achtjarige dochter wil heel graag een mintgroene joggingbroek maar ik krijg het op de een of andere manier niet gevonden. Of dan niet in de juiste maat. Is dit een seizoensdingetje? Het is 2023, ik dacht dat alles overal altijd wel te vinden zou moeten zijn inmiddels
Dus heeft iemand nog tips voor webshops? Alle top google resultaten heb ik al bekeken![]()
Oh ja, maat 134/140
Ja die hebben we gezien maar die was duidelijk niet goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:05 schreef Hupje het volgende:
@:SQ ik zag zojuist bij Hema deze:
https://www.hema.nl/kind/(...)roen-1000028127.html
Maar die is denk ik meer zeegroen dan mintgroen?
Mét paaseistrikkenquote:Op maandag 20 maart 2023 11:55 schreef Debsterr het volgende:
Ik kocht van het weekend TE leuke dingen bij de Zeemanqua maat en printjes wel pas voor volgend jaar Pasen
maar /care, het is cute
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een zwak voor paaseistrikkenquote:
Kak, zijn ze al geweest?! Ik dacht altijd eind mei ofzoquote:Op maandag 27 maart 2023 15:06 schreef automatic_ het volgende:
Hè verdorie. Ik heb de suprise boxen gemist van 4FF![]()
Nu zijn het de 10days. Komen er dan elke dag andere dingen in de aanbieding of…? Weet iemand hoe dat werkt?
Ja blijkbaar. Ik dacht ook dat het later zou zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:18 schreef eponine het volgende:
[..]
Kak, zijn ze al geweest?! Ik dacht altijd eind mei ofzo
Ja, elke dag nieuwe dingen. Echt een kutconcept to the maxquote:Op maandag 27 maart 2023 15:06 schreef automatic_ het volgende:
Hè verdorie. Ik heb de suprise boxen gemist van 4FF![]()
Nu zijn het de 10days. Komen er dan elke dag andere dingen in de aanbieding of…? Weet iemand hoe dat werkt?
Meh. Niet handig nee. Allemaal extra verzendkosten.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, elke dag nieuwe dingen. Echt een kutconcept to the max
Ik heb dat dus wel echt altijd, dat de dingen die ik wil dan al op zijn...quote:Op maandag 27 maart 2023 17:21 schreef Bottoms_up het volgende:
Er komen elke dag toch gewoon dingen bij? Ik bestel altijd de laatste dag een hoop. Kleine kans dat er dingen niet meer zijn maar tot nu toe niet voorgehad.
Das wel balen dan. Misschien valt het in de kleinere maten nog mee dan.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus wel echt altijd, dat de dingen die ik wil dan al op zijn...
Decathlon sowieso. En de Hema. En wellicht ook de zeemanquote:Op maandag 19 juni 2023 08:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand in welke fysieke winkel ze nog betaalbare badpakken hebben? Maat 156?
Thanks! Zeeman had nog leuke. Meestal grijp ik er net naast, vandaar de vraagquote:Op maandag 19 juni 2023 09:50 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Decathlon sowieso. En de Hema. En wellicht ook de zeeman
Precies wat ik wilde zeggen over tweedehands schoenen. Ik keek net op de site van Scapino, maar ik zag nergens meer dr. Visser. Maar dat bestaat nog wel dus?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:28 schreef Hupje het volgende:
@:Bami Als die tweedehands schoenen nog niet naar de voetjes van de vorige eigenaar zijn ingesleten, is tweedehands geen probleem, volgens mij.
Ik koop vaker bij Scapino en Bristol en kies dan wel de leren schoenen / dr Visser labeltje. Die geven vaak net wat meer steun aan de voetjes.
Of in de uitverkoop van de dure schoenenwinkel.
Ik kan er wel op filteren, het staat alleen niet meer bij de beschrijvingen, zie ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen over tweedehands schoenen. Ik keek net op de site van Scapino, maar ik zag nergens meer dr. Visser. Maar dat bestaat nog wel dus?
Ik snap je wel hoor. Ik kocht toen kinderen dreumes waren schoenen van shoesme en dat deed altijd pijn aan mijn portemonnee. Vooral ook omdat ze ze zo kort aan kunnen. Toen ze 2 werden ging ik direct over op andere en goedkopere schoenen, hoofdzakelijk nike's of adidasjes met klittenband. Ideale schoenen voor kinderen vind ik dat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Bami het volgende:
Thanks! Scapino heeft ook nog sale zie ik, dus misschien moeten we daar even langs.
Vind het wel lastig hoe je weet of ze (teveel) ingesleten zijn. Dus dan is een betaalbare nieuwe optie wel fijn om te hebben.
Ik houd aan dat de zool niet te veel en niet scheef gesleten mag zijn en dat er geen teenafdrukken op het binnenzooltje moeten staan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Bami het volgende:
Vind het wel lastig hoe je weet of ze (teveel) ingesleten zijn.
Colletjequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:42 schreef B.ertha het volgende:
Wat voor sjaal vinden jullie het fijnst voor (bijna) kleuters? Een colletje, sjaal met doorsteekgat of echte sjaal?
Dat lijkt me lastig ja! Er bestaan ook bijv. thermoleggings, dus zonder voetjes. Met dikke sokken of beenwarmers is het dan misschien niet erg als ze aan de korte kant zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:28 schreef Amsel het volgende:
Ik ben op zoek naar dikke maillots, voor dunne meisjes met lange benen (qua taille heeft ze 122, qua beenlengte 134). Iemand tips?
Oh en het zou ook fijn zijn als ze geen ¤25 per stuk zijn
Normaliter draagt ze altijd leggings ja, maar voor onder een jurkje leek een gewone maillot me ook wel eens leuk. Onder een feestjurk voor kerst ofzo is zo'n legging het toch net niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:49 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig ja! Er bestaan ook bijv. thermoleggings, dus zonder voetjes. Met dikke sokken of beenwarmers is het dan misschien niet erg als ze aan de korte kant zijn?
Pukje zit nu in 80, dus als er uniseks spul tussen zit heb ik misschien wel interesse.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:55 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog interesse in (jongens) kleertjes maat 86/92? Zitten ook wat jassen tussen en een skipak.
Ik zal later van de week even wat foto’s maken, nu druk met Aapie die morgen 3 wordtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:26 schreef Bami het volgende:
[..]
Pukje zit nu in 80, dus als er uniseks spul tussen zit heb ik misschien wel interesse.
Zo leuk! Ik heb er wel wat besteld toen de jongste inieminie was en het was serieus altijd een cadeautje. Ik keek er altijd naar uitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef eponine het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik zag dat er weer surprise boxen zijn bij 4 Funky Flavours. De afgelopen paar keer heb ik niets besteld, nu maar weer eens een poging gedaan.
Ja, eigenlijk zijn ze bij mij alle twee ook al overcompleet qua kleding voor hun huidige kledingmaten en het seizoen. Maar aangezien bijna alles dat ze nu hebben via Vinted is aangeschaft vond ik dat ik ook wel weer eens iets nieuws mocht bestellen. Ben heel benieuwd! Heb eigenlijk maar één keer gehad dat een box echt tegenviel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo leuk! Ik heb er wel wat besteld toen de jongste inieminie was en het was serieus altijd een cadeautje. Ik keek er altijd naar uitNu puilt zijn kleding uit met gekregen kleding en vind ik het toch een beetje zonde om wat te kopen. Mijn oudste houdt niet van deze kleding jammergenoeg, anders had ik zeker voor haar besteld
Zitten er toevallig kleertjes tussen met dino print?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal later van de week even wat foto’s maken, nu druk met Aapie die morgen 3 wordt
Ook thnx!!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef eponine het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik zag dat er weer surprise boxen zijn bij 4 Funky Flavours. De afgelopen paar keer heb ik niets besteld, nu maar weer eens een poging gedaan.
Zo uit mijn hoofd niet maar als ik het toch tegenkom laat ik het je wetenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zitten er toevallig kleertjes tussen met dino print?
Actionquote:Op donderdag 30 november 2023 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand of ze ergens pieten kleding te koop hebb voor een peuter? Kruidvat misschien?
Hema, Albert Heijn, Kruidvat, Blokker heb ik het volgens mij ook zien liggen.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand of ze ergens pieten kleding te koop hebb voor een peuter? Kruidvat misschien?
Voor jongens hebben ze extra skinny bij de Terstal. Voor zelfs mijn lange dunne kleuter zijn die té skinny. Ik weet niet of ze die ook hebben voor meisjes, maar misschien de moeite waard.. Ook bij de We hebben ze super skinny.quote:Op maandag 9 september 2024 10:31 schreef Vlinder het volgende:
Hooooi.
M'n lange zus van 1.90 lang heeft 2 kopietjes gemaakt en ze wil graag weten waar ze voor haar oudste dochter van 6 kan scoren. Supperdun. Dus de meeste broeken zijn passend bij de billen maar te kort of luierkont en op lengte.
Ik heb nog wel wat broeken. Maar ze wil echte meisjesbroeken. Franjes op de kont is helemaal prima.
Maar vooral lang en smal. Wie weet iets?
Oh het liefst leggings lees ik.
Niet zozeer skinny, maar slim fit.quote:Op zondag 29 september 2024 08:18 schreef B.ertha het volgende:
Moet je dan skinny fit hebben of kan elk type? Ik overweeg het ook eens te proberen voor mr. afzakbroek hier
Bedankt voor de tip van Indian Blue Jeansquote:Op zondag 15 september 2024 08:35 schreef Amsel het volgende:
Voor heel dun met hele lange benen moet je Indian Blue Jeans hebben. Dat is tot nu toe het enige merk waarmee ik altijd goed zit voor dochter (die qua lengte minstens 134 moet hebben, maar qua breedte in 122-met-aangesnoerd-knoopsgatelastiek zit). Duur, maar op Vinted prima te vinden.
-toevoeging-
En dan koop ik de broeken op basis van de lengte. Dus ik koop 134 en dan zit het bovenin ook netjes (nog steeds wat bulky door dat aangetrokken knoopsgat elastiek, maar beter dan elk ander merk dat we geprobeerd hebben).
Name It wil trouwen soms ook wel lukken. Maar is vaak toch nog net te kort.
Ik had bij onze dochter een mutsje van Unaduna met een druk knopje. Joha heeft ze volgens mij ook (net als Engel en Disana inderdaad)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:29 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik ben op zoek naar gebreide mutsen van katoen of wol. Het lijkt bijna een onmogelijke opgave; bijna alle mutsen die ik gezien heb zijn van polyester/niet natuurlijke materialen.
Ik heb gezien dat Liewood en dilling mutsjes van katoen en wol heeft.
Weet iemand nog andere merken?
C&A valt bij mijn oudste (maat 134(/140) inmiddels, hij is net 6quote:Op donderdag 21 november 2024 09:28 schreef Bami het volgende:
Primark hebben we niet en koop ik ook liever niet, valt altijd zo gek bij Pukje. Mijn huidige ervaring met C&A is dat het klein/kort valt, herken jij dat @:eponine?
Anders wordt het toch Zeeman of Hema idd, thanks!
Unaduna wol is wel superwash en dus minder de positieve eigenschappen van wol.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef margaretha_01 het volgende:
@:automatic & @:Mariposas bedankt voor de tips! Disana kende ik vooral van de overalls, maar ga nu ook eens kijken wat ze daar aan mutsjes hebben! En Unaduna ga ik ook eens kijken.
Vind het met online shoppen wel lastig inschatten wat de maat betreft. Ik kijk wel altijd naar de maattabel, maar vaak valt iets toch groter of kleiner uit.
Echt bizar dat het zo moeilijk is om mutsjes van natuurlijk materiaal te vinden als je gewoon ergens een winkel binnenstapt.. :/
Zeeman? Ik heb (ook) een smalle, Zeeman lukt bij hem vaak wel. En bepaalde modellen van H&M. En via Vinted van bijvoorbeeld Kiabi.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:46 schreef B.ertha het volgende:
Heeft er iemand tips voor een dunne lange broek voor jongens, maat 128? Hij is heel smal, dus er moet zeker elastiek of koord in zitten. Echt zo'n lekkere dunne zomerstof voor van die dagen dat het 's ochtends nog fris is maar 's middags heet.
Bij de C&A had ik er één gevonden, maar die viel heel wijd. Bij de Wibra niks gezien
Ik koop voor mijn smalle jongens altijd de “twill chino” broeken van H&M van ¤9,95. Die kan je echt heel ver verstellen in de taille. Het zijn ook straight fit broeken; ze vallen niet wijd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:46 schreef B.ertha het volgende:
Heeft er iemand tips voor een dunne lange broek voor jongens, maat 128? Hij is heel smal, dus er moet zeker elastiek of koord in zitten. Echt zo'n lekkere dunne zomerstof voor van die dagen dat het 's ochtends nog fris is maar 's middags heet.
Bij de C&A had ik er één gevonden, maar die viel heel wijd. Bij de Wibra niks gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |