Das wel balen dan. Misschien valt het in de kleinere maten nog mee dan.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus wel echt altijd, dat de dingen die ik wil dan al op zijn...
Decathlon sowieso. En de Hema. En wellicht ook de zeemanquote:Op maandag 19 juni 2023 08:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand in welke fysieke winkel ze nog betaalbare badpakken hebben? Maat 156?
Thanks! Zeeman had nog leuke. Meestal grijp ik er net naast, vandaar de vraagquote:Op maandag 19 juni 2023 09:50 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Decathlon sowieso. En de Hema. En wellicht ook de zeeman
Precies wat ik wilde zeggen over tweedehands schoenen. Ik keek net op de site van Scapino, maar ik zag nergens meer dr. Visser. Maar dat bestaat nog wel dus?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:28 schreef Hupje het volgende:
@:Bami Als die tweedehands schoenen nog niet naar de voetjes van de vorige eigenaar zijn ingesleten, is tweedehands geen probleem, volgens mij.
Ik koop vaker bij Scapino en Bristol en kies dan wel de leren schoenen / dr Visser labeltje. Die geven vaak net wat meer steun aan de voetjes.
Of in de uitverkoop van de dure schoenenwinkel.
Ik kan er wel op filteren, het staat alleen niet meer bij de beschrijvingen, zie ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen over tweedehands schoenen. Ik keek net op de site van Scapino, maar ik zag nergens meer dr. Visser. Maar dat bestaat nog wel dus?
Ik snap je wel hoor. Ik kocht toen kinderen dreumes waren schoenen van shoesme en dat deed altijd pijn aan mijn portemonnee. Vooral ook omdat ze ze zo kort aan kunnen. Toen ze 2 werden ging ik direct over op andere en goedkopere schoenen, hoofdzakelijk nike's of adidasjes met klittenband. Ideale schoenen voor kinderen vind ik dat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Bami het volgende:
Thanks! Scapino heeft ook nog sale zie ik, dus misschien moeten we daar even langs.
Vind het wel lastig hoe je weet of ze (teveel) ingesleten zijn. Dus dan is een betaalbare nieuwe optie wel fijn om te hebben.
Ik houd aan dat de zool niet te veel en niet scheef gesleten mag zijn en dat er geen teenafdrukken op het binnenzooltje moeten staan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Bami het volgende:
Vind het wel lastig hoe je weet of ze (teveel) ingesleten zijn.
Colletjequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:42 schreef B.ertha het volgende:
Wat voor sjaal vinden jullie het fijnst voor (bijna) kleuters? Een colletje, sjaal met doorsteekgat of echte sjaal?
Dat lijkt me lastig ja! Er bestaan ook bijv. thermoleggings, dus zonder voetjes. Met dikke sokken of beenwarmers is het dan misschien niet erg als ze aan de korte kant zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:28 schreef Amsel het volgende:
Ik ben op zoek naar dikke maillots, voor dunne meisjes met lange benen (qua taille heeft ze 122, qua beenlengte 134). Iemand tips?
Oh en het zou ook fijn zijn als ze geen ¤25 per stuk zijn
Normaliter draagt ze altijd leggings ja, maar voor onder een jurkje leek een gewone maillot me ook wel eens leuk. Onder een feestjurk voor kerst ofzo is zo'n legging het toch net niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:49 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig ja! Er bestaan ook bijv. thermoleggings, dus zonder voetjes. Met dikke sokken of beenwarmers is het dan misschien niet erg als ze aan de korte kant zijn?
Pukje zit nu in 80, dus als er uniseks spul tussen zit heb ik misschien wel interesse.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:55 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog interesse in (jongens) kleertjes maat 86/92? Zitten ook wat jassen tussen en een skipak.
Ik zal later van de week even wat foto’s maken, nu druk met Aapie die morgen 3 wordtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:26 schreef Bami het volgende:
[..]
Pukje zit nu in 80, dus als er uniseks spul tussen zit heb ik misschien wel interesse.
Zo leuk! Ik heb er wel wat besteld toen de jongste inieminie was en het was serieus altijd een cadeautje. Ik keek er altijd naar uitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef eponine het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik zag dat er weer surprise boxen zijn bij 4 Funky Flavours. De afgelopen paar keer heb ik niets besteld, nu maar weer eens een poging gedaan.
Ja, eigenlijk zijn ze bij mij alle twee ook al overcompleet qua kleding voor hun huidige kledingmaten en het seizoen. Maar aangezien bijna alles dat ze nu hebben via Vinted is aangeschaft vond ik dat ik ook wel weer eens iets nieuws mocht bestellen. Ben heel benieuwd! Heb eigenlijk maar één keer gehad dat een box echt tegenviel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo leuk! Ik heb er wel wat besteld toen de jongste inieminie was en het was serieus altijd een cadeautje. Ik keek er altijd naar uitNu puilt zijn kleding uit met gekregen kleding en vind ik het toch een beetje zonde om wat te kopen. Mijn oudste houdt niet van deze kleding jammergenoeg, anders had ik zeker voor haar besteld
Zitten er toevallig kleertjes tussen met dino print?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal later van de week even wat foto’s maken, nu druk met Aapie die morgen 3 wordt
Ook thnx!!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef eponine het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik zag dat er weer surprise boxen zijn bij 4 Funky Flavours. De afgelopen paar keer heb ik niets besteld, nu maar weer eens een poging gedaan.
Zo uit mijn hoofd niet maar als ik het toch tegenkom laat ik het je wetenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zitten er toevallig kleertjes tussen met dino print?
Actionquote:Op donderdag 30 november 2023 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand of ze ergens pieten kleding te koop hebb voor een peuter? Kruidvat misschien?
Hema, Albert Heijn, Kruidvat, Blokker heb ik het volgens mij ook zien liggen.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand of ze ergens pieten kleding te koop hebb voor een peuter? Kruidvat misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |