Dat gaat prima. Ik hijs mijn koters vanaf maat 68 in een maat 80. Het rompdeel is wel relatief kort, al helemaal in combinatie met wasbare luiers. Maar door de elastieken bij de armen en benen merk je niet dat het te groot is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef LauriLynne het volgende:
Zitten hier Ielm kenners? Mijn dochter is 74 cm lang (maat 74 wordt nu te klein)en ik wil graag voor de komende tijd een pak hebben. Is 86 dan veel te groot of lukt dat meestal wel?
Ga ik opzoek naar een maat 86, dank dames!quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat gaat prima. Ik hijs mijn koters vanaf maat 68 in een maat 80. Het rompdeel is wel relatief kort, al helemaal in combinatie met wasbare luiers. Maar door de elastieken bij de armen en benen merk je niet dat het te groot is.
https://www.kixx.nl/broek(...)jVFPncAaAt1XEALw_wcBquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:40 schreef SQ het volgende:
Mijn achtjarige dochter wil heel graag een mintgroene joggingbroek maar ik krijg het op de een of andere manier niet gevonden. Of dan niet in de juiste maat. Is dit een seizoensdingetje? Het is 2023, ik dacht dat alles overal altijd wel te vinden zou moeten zijn inmiddels
Dus heeft iemand nog tips voor webshops? Alle top google resultaten heb ik al bekeken![]()
Oh ja, maat 134/140
Ja die hebben we gezien maar die was duidelijk niet goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:05 schreef Hupje het volgende:
@:SQ ik zag zojuist bij Hema deze:
https://www.hema.nl/kind/(...)roen-1000028127.html
Maar die is denk ik meer zeegroen dan mintgroen?
Mét paaseistrikkenquote:Op maandag 20 maart 2023 11:55 schreef Debsterr het volgende:
Ik kocht van het weekend TE leuke dingen bij de Zeemanqua maat en printjes wel pas voor volgend jaar Pasen
maar /care, het is cute
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een zwak voor paaseistrikkenquote:
Kak, zijn ze al geweest?! Ik dacht altijd eind mei ofzoquote:Op maandag 27 maart 2023 15:06 schreef automatic_ het volgende:
Hè verdorie. Ik heb de suprise boxen gemist van 4FF![]()
Nu zijn het de 10days. Komen er dan elke dag andere dingen in de aanbieding of…? Weet iemand hoe dat werkt?
Ja blijkbaar. Ik dacht ook dat het later zou zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:18 schreef eponine het volgende:
[..]
Kak, zijn ze al geweest?! Ik dacht altijd eind mei ofzo
Ja, elke dag nieuwe dingen. Echt een kutconcept to the maxquote:Op maandag 27 maart 2023 15:06 schreef automatic_ het volgende:
Hè verdorie. Ik heb de suprise boxen gemist van 4FF![]()
Nu zijn het de 10days. Komen er dan elke dag andere dingen in de aanbieding of…? Weet iemand hoe dat werkt?
Meh. Niet handig nee. Allemaal extra verzendkosten.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, elke dag nieuwe dingen. Echt een kutconcept to the max
Ik heb dat dus wel echt altijd, dat de dingen die ik wil dan al op zijn...quote:Op maandag 27 maart 2023 17:21 schreef Bottoms_up het volgende:
Er komen elke dag toch gewoon dingen bij? Ik bestel altijd de laatste dag een hoop. Kleine kans dat er dingen niet meer zijn maar tot nu toe niet voorgehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |