heeft ze die nodig dan?quote:Op maandag 26 september 2022 12:50 schreef Arja het volgende:
Dank voor de tip. Ik heb er laatste 2 gekocht bij Terstal, denk dat ik nog maar wat bij ga halen. Wel jammer dat er nooit zakken op zitten
Name It heeft een legging van 18,99 die lijkt op een gewone broek met kontzakken. Nu in de aanbieding bij kleertjes.com in 3 kleuren. Ze zijn hier favorietquote:Op maandag 26 september 2022 12:41 schreef Arja het volgende:
Mijn meisje van 6 draagt het liefst leggings (vooral geen spijkerbroeken. En ze wil ook geen jurkjes en rokken meer, noch een joggingbroek) met shirtjes.
Iemand tips van merken die een beetje geklede leggings in maat 128 verkopen?
Wij haalden die bij h&m. Die hadden als enige maillots met printjes die ook leuk waren voor jongens. Mijn zoon heeft de eerste 2 jaar (afgezien van zomers) alleen maillots gedragen, met in de winter een broek er overheen. Ideaal!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Welke maillots zijn leuk en fijn voor baby jongetjes? Het lijkt me zo handig dat de sokjes eraan vast zittenWel graag lekker warm want hij kan elk moment gaan tijgeren over de tegelvloer
Bij Zeeman hebben ze soms ook met dino’s enzo. Anders idd H&M of gewoon effen kleuren van Hema.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Welke maillots zijn leuk en fijn voor baby jongetjes? Het lijkt me zo handig dat de sokjes eraan vast zittenWel graag lekker warm want hij kan elk moment gaan tijgeren over de tegelvloer
waar zitten de gaten?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:33 schreef Gogo83 het volgende:
Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar in de meeste maillots zitten hier met een keer of vijf dragen al gaten. Ligt het aan de maillots? Ligt het aan ons? Ik heb wel vandaag bedacht dat in een waszak wassen misschien handig is, maar kan me niet voorstellen dat alle gaten door het wassen komen. Wat kan ik nog meer doen om te voorkomen dat ik iedere drie maanden een nieuwe vrachtlading aan maillots moet inslaan? We hebben ze meestal van de Hema of Zeeman.
Onze kinderen hebben dan geen maillots, maar het gebeurt ook heel snel met joggingbroeken. Dus ik kocht spijkerbroeken, want ik ben gekke gerritje niet. Maar die worden (met name door de jongste) gewoon niet aangetrokken. "ER LIGGEN GEEN BROEKEN IN MIJN KAST MAMA!" Eh jawel, deze... "NEE DIE DOE IK NIET AAN"quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:12 schreef SQ het volgende:
Heb ik ook hoor. Als kind zelf trouwens ook
Twee oplossingen die goed hielpen:
- spijkerbroeken
- leggings
Vast niet het antwoord wat je wil horen
lukt op zich wel, hebben van die elastische banden bij de voeten en handen. het wordt misschien wel een beetje een hobbezakquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:11 schreef LauriLynne het volgende:
Zitten hier Ielm kenners? Mijn dochter is 74 cm lang (maat 74 wordt nu te klein)en ik wil graag voor de komende tijd een pak hebben. Is 86 dan veel te groot of lukt dat meestal wel?
Dit zijn ook mijn kinderen trouwens.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze kinderen hebben dan geen maillots, maar het gebeurt ook heel snel met joggingbroeken. Dus ik kocht spijkerbroeken, want ik ben gekke gerritje niet. Maar die worden (met name door de jongste) gewoon niet aangetrokken. "ER LIGGEN GEEN BROEKEN IN MIJN KAST MAMA!" Eh jawel, deze... "NEE DIE DOE IK NIET AAN"![]()
. Zo vermoeiend. Vandaag is hij dus naar de bso met een broek waar twee gaten in de knieën zitten. Doei.
Nope!quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:12 schreef SQ het volgende:
Heb ik ook hoor. Als kind zelf trouwens ook
Twee oplossingen die goed hielpen:
- spijkerbroeken
- leggings
Vast niet het antwoord wat je wil horen
Meestal bovenin, bij haar billen/bovenbenen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |