quote:"Mijn mindset is nu: het is allemaal niet zo belangrijk", zei ze op de persconferentie in de aanloop naar haar eerste Grand Slam-finale ooit. "Hoe de finale ook zal aflopen, ik zal gelukkig zijn. Mijn ouders zullen hoe dan ook van me houden."
Ja dat zeggen ze tegenwoordig allemaal om de een of andere reden, allemaal "tennis is onbelangrijk" nihilisten gewordenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is Coco aan het huilen, het boeide allemaal toch niets?
Wegens het vrij wapenbezit en de verwarming van de aarde.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is Coco aan het huilen, het boeide allemaal toch niets?
En niks over de oeigoeren .quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Swiatek heeft iets gezegd over Oekraïne?Ook nog iets over het apenpokkenvirus en vrij wapenbezit?
Nadal kan trots zijn op Ruudjes downplaying tacticsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook ik geef Gauff meer kans dan Ruud. Ruud laat zien dat hij een enorme fan van Nadal is en dat hij het een eer vindt om de finale tegen hem te spelen. Zie dit artikel. Een "onmogelijke taak om te winnen" noemt hij het. Heel sympathiek maar ik zou zeggen dat hij dat beter achteraf kan zeggen dan vooraf. Als je het zo leest, kan Ruuds prima leven met verliezen in de finale. Hij zal er best voor gaan maar hij komt bepaald niet over als iemand met een vechtershart.
Nadal had gewoon mutatis mutandis hetzelfde moeten zeggen als Ruud en dan verbaasd moeten reageren als hij vernam dat Ruud hetzelfde had gezegd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nadal kan trots zijn op Ruudjes downplaying tactics
Dat het voor Nadal onmogelijk is om van Nadal te winnen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal had gewoon hetzelfde moeten zeggen als Ruud en dan verbaasd moeten reageren als hij vernam dat Ruud hetzelfde had gezegd.
Je hebt gelijk: Nadal had gewoon mutatis mutandis hetzelfde moeten zeggen als Ruud en dan verbaasd moeten reageren als hij vernam dat Ruud hetzelfde had gezegd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat het voor Nadal onmogelijk is om van Nadal te winnen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: Nadal had gewoon mutatis mutandis hetzelfde moeten zeggen als Ruud en dan verbaasd moeten reageren als hij vernam dat Ruud hetzelfde had gezegd.
Ik geloof het eerlijk gezegd wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat Ruud met zo’n instelling de finale ingaat overigens, gewoon wat standaardteksten voor je 1e finale
Dit klinkt niet als een liefhebberquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:10 schreef eentwee het volgende:
Feit is dat iemand zonder wapens die voor het eerst in een finale staat en tegen zijn idool speelt nagenoeg geen enkele kans maakt. Ik ga de finale niet eens kijken. Ik vind er gewoon geen reet aan, al bijna twee decennia dezelfde uitkomst en nauwelijks spanning onderweg.
Ik ben ook wel oprecht benieuwd waarom zoveel mensen Nadal graag zien winnen.
Tuurlijk een knappe prestatie, maar leuk? Nee dat is het al heel lang niet meer (vanwege persoonlijke voorkeuren is het dat nooit geweest).
Stel je voor dat je van wielrennen houdt. En dat Pogacar in 2035 voor de dertiende keer de Tour wint. Telkens weer weet je al na de eerste bergetappe dat hij zal winnen. Hoop je dan dat Pogacar in 2037 voor de veertiende keer de Tour wint? En waarom is dat dan leuker dan wanneer het bij 13 blijft en er een keer iemand anders wint?
Meerdere redenen. Ik vind hem erg sympathiek en kwetsbaar overkomen. Zijn mentaliteit vind ik geweldig. Ik hou van het vechten en van het geploeter. En ik vind dat hij heel veel kan met een bal, inclusief prachtige volleys en ballen met veel gevoel slaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:10 schreef eentwee het volgende:
Feit is dat iemand zonder wapens die voor het eerst in een finale staat en tegen zijn idool speelt nagenoeg geen enkele kans maakt. Ik ga de finale niet eens kijken. Ik vind er gewoon geen reet aan, al bijna twee decennia dezelfde uitkomst en nauwelijks spanning onderweg.
Ik ben ook wel oprecht benieuwd waarom zoveel mensen Nadal graag zien winnen.
Daar verschillen smaken. Ik vind het heel erg leuk.quote:Tuurlijk een knappe prestatie, maar leuk? Nee dat is het al heel lang niet meer (vanwege persoonlijke voorkeuren is het dat nooit geweest).
Omdat ik vooral fan ben van records. Ik vind het geweldig om te zien hoe iemand zich al bijna twee decennia blijft ontwikkelen. En ik ben er nooit gerust op dat hij wint; in de de zin dat ik altijd bang ben dat hij verliest.quote:Stel je voor dat je van wielrennen houdt. En dat Pogacar in 2035 voor de dertiende keer de Tour wint. Telkens weer weet je al na de eerste bergetappe dat hij zal winnen. Hoop je dan dat Pogacar in 2037 voor de veertiende keer de Tour wint? En waarom is dat dan leuker dan wanneer het bij 13 blijft en er een keer iemand anders wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |