Dat hadden ze kunnen weten toen ze een kaartje kochten voor de vrouwenfinalequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben de mensen toch weer 5 kwartier kunnen genieten voor hun zuurverdiende geld.
Ik bedoel respect voor de WTA dat ze mensen ooit zo gek hebben gekregen dat er gelijke beloning moest zijn voor de mannen en de vrouwen.quote:
Weinig moeilijks aan in de huidige tijdquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoel respect voor de WTA dat ze mensen ooit zo gek hebben gekregen dat er gelijke beloning moest zijn voor de mannen en de vrouwen.
Je dochter op tennis laten gaan is een uitstekende investering als je ziet hoe ver talentloze leeghoofden als Sabalenka en Pliskova het schoppenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoel respect voor de WTA dat ze mensen ooit zo gek hebben gekregen dat er gelijke beloning moest zijn voor de mannen en de vrouwen.
Als ze daar speelt..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat ze nu gaat laten zien op gras.
Die speelden niet eens 2 volledige setsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:21 schreef superniger het volgende:
GSMC SWIATEK.
eerste set tussen Nadal en Zverev duurde langer.
EQUAL PAY
Amerikaantjes houden van drama.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is Coco aan het huilen, het boeide allemaal toch niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |