SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Vond het in Italië ook best tegenvallen met kennis van een andere taal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kunt beter Polen hebben dan Hongaren, Polen kunnen namelijk nog een beetje over de grens spreken.
Zal ik dat om de 5 seconden roepen als ik daar ben?quote:
Ik heb het meer over hier, bedrijf waar ik werk werkt in de zomerperiode met uitzendkrachten, en er zit echt een groot verschil tussen polen en hongaren in dat opzicht en in dat opzicht hongaren die vanuit stedelijke gebieden tov hongaren vanaf het platteland komen ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond het in Italië ook best tegenvallen met kennis van een andere taal.![]()
Zat een keer bij een restaurant en zodra ze door hadden dat je niet Italiaans was, werd de best Engelssprekende ober ernaar toe geduwd.
Gebruik je toch een tobbe en een wasrek, kun je het opje eigen tempo doenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
Als de wasmachine nou eens klaar is dan kan ik naar de supermarkt.
Te laat want het zit al in de machine he.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gebruik je toch een tobbe en een wasrek, kun je het opje eigen tempo doen
Ja, geen idee, het zal wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het meer over hier, bedrijf waar ik werk werkt in de zomerperiode met uitzendkrachten, en er zit echt een groot verschil tussen polen en hongaren in dat opzicht en in dat opzicht hongaren die vanuit stedelijke gebieden tov hongaren vanaf het platteland komen ook.
of je gaat terwijl hij bezig is en kan je daarna het direct ophangenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
Als de wasmachine nou eens klaar is dan kan ik naar de supermarkt.
Nee want wil het meteen buiten ophangen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
of je gaat terwijl hij bezig is en kan je daarna het direct ophangen
Nog 5 busjes te gaan?quote:
dat kan ook als je klaar bent met boodschappen doen, tis niet alsof het na 10 minuten gaat schimmelenquote:
Nee maar 10 minuten langer in de zon is wel chill.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ook als je klaar bent met boodschappen doen, tis niet alsof het na 10 minuten gaat schimmelen
10 minuten langer verkleurd?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar 10 minuten langer in de zon is wel chill.
Misschien is het wit.quote:
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf op welk moment je de zon over je grondgebied hebt hangen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ook als je klaar bent met boodschappen doen, tis niet alsof het na 10 minuten gaat schimmelen
Het is 24 gradenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef Ama het volgende:
Als het heel warm zou zijn buiten maakt het weinig uit maar het is op dit moment ook nog niet zo warm dat het vrijwel meteen weer droog is.
een doorsnee t-shirt is met 10 minuten droog met een beetje zon en wind, kleur maakt in dat opzicht niet uit, en het scheelt in slijtage tov een droogtrommel.quote:
Bij mij was het binnen een uurtje droog?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef Ama het volgende:
Als het heel warm zou zijn buiten maakt het weinig uit maar het is op dit moment ook nog niet zo warm dat het vrijwel meteen weer droog is.
Dat zou wel chill zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij was het binnen een uurtje droog?
De weergoden denken met je meequote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Precies op het moment dat ik hier achter de gordijnen dicht moet doen om te zorgen dat het geen 48 graden wordt door de zon komen de wolken er opeens voor
ik heb niet perse zon nodig om het te laten drogen hoor. een lekker briesje en niet te koud is fijner imho voor was drogenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf op welk moment je de zon over je grondgebied hebt hangen...
Ja, maar hier schijnt de zon en staat een stevige wind, dus dan is het ook zo droogquote:
Ja en als ik ze nu weer open doe trekken de wolken zeker gelijk wegquote:
Ja, dat doen ze wel expres danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als ik ze nu weer open doe trekken de wolken zeker gelijk weg
Ik hang het liever in de volle zon en mijn kleding is nooit anders geworden qua kleur. Gewoon niet hele dag laten hangen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet perse zon nodig om het te laten drogen hoor. een lekker briesje en niet te koud is fijner imho voor was drogen
Dat hangt van de temperatuur en de luchtvochtigheid af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet perse zon nodig om het te laten drogen hoor. een lekker briesje en niet te koud is fijner imho voor was drogen
Voor de droogtijd niet, maar zonlicht bleekt wel uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een doorsnee t-shirt is met 10 minuten droog met een beetje zon en wind, kleur maakt in dat opzicht niet uit, en het scheelt in slijtage tov een droogtrommel.
Nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de droogtijd niet, maar zonlicht bleekt wel uit.
Gewoon nat aantrekken, is goed voor je testosteron en je borstharen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Zal ik wel weer wat verkeerds over Zeus hebben gezegd zekerquote:
Het gaat ook niet ineens natuurlijk, maar als ik mijn zwart vergelijk met kerel z'n zwart (die hangt het wel af en toe buiten) is het mijne echt zwarter.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.Maar zoals ik hier boven al zei zodra het droog is haal ik het ook weer naar binnen.
Loop je beetje rond met een klamme zak.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon nat aantrekken, is goed voor je testosteron en je borstharen.
Note to self: nooit natte was aantrekken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon nat aantrekken, is goed voor je testosteron en je borstharen.
ja, of over Thor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik wel weer wat verkeerds over Zeus hebben gezegd zeker
Zvetlana klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Typisch, de namen van mijn verhuurders in Polen heten Svetlana en Pjotr.
De vorige keer heette die man ook Pjotr.
U-hu...
Ik lees automatisch zwakzinnig op de een of andere manierquote:
Meh, die Griekse goden zijn veel toffer dan de Noordsequote:
Je wasmachine/droogtrommel een standje lager zetten is beter voor de duur van je kleding(zeker als ze het nieuwe kleding is) dan dat je ze daarna zo nu en dan in de zon uithangt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de droogtijd niet, maar zonlicht bleekt wel uit.
Uh, ik geloof je direct !quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, die Griekse goden zijn veel toffer dan de Noordse
Nah.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Check. En de tiende keer heten ze Donar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet altijd bij de naam Thor denken aan Fjordenpaarden, omdat die 9 van de 10 keer zo heten.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. En de tiende keer heten ze Donar.
Hangt er een beetje vanaf of je direct gerelateerd bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt het idee alsof het al 22.00 uur in de avond is.
Ik ben een directe afstammeling van Gaiaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf of je direct gerelateerd bent.
Ja, goede vraag.quote:
Spannend weekend voor de boeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goede vraag.
Ben een beetje moe en deze dag lijkt eindeloos te duren
Oh wacht, ben ook vroeger begonnen
quote:
Waarom had ik het idee dat jullie al samenwoonden?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie Cali weer dit weekend. Daarna weer een weekje zonder.
Omdat hij een kledingkast voor haar ging kopen o.i.d.? Zoiets staat me bijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom had ik het idee dat jullie al samenwoonden?
Volgende week voor haar werk een week wegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom had ik het idee dat jullie al samenwoonden?
Kledingkastkamer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat hij een kledingkast voor haar ging kopen o.i.d.? Zoiets staat me bij
Beetje racistisch welquote:
Ohquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week voor haar werk een week weg
Wat is er nou rascistisch aan een kledingkast kamer, zowel de kasten als de kledinig kunnen toch in alle kleuren van de regenboog zijn?quote:
Omdat het de 'kkk' isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is er nou rascistisch aan een kledingkast kamer, zowel de kasten als de kledinig kunnen toch in alle kleuren van de regenboog zijn?
dat deze alleen maar voor kledingkasten is, is de zelfde reden dat een urinoir niet bedoeld is om op te poepen.
Ik las ooit iets over zaad tijdens zakenreisjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week voor haar werk een week weg
Het is vrijdagmiddag na 15.00 uur.. zover kan ik echt niet meer doordenkenquote:
Ik kan niet lezen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las ooit iets over zaad tijdens zakenreisjes.
voor jou is het natuurlijk al 23:00, mssn dat je even een dutje moet gaan doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag na 15.00 uur.. zover kan ik echt niet meer doordenken
Oh mijn niveau wordt juist steeds lager naarmate het weekend nadertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag na 15.00 uur.. zover kan ik echt niet meer doordenken
En toen stond je eind januari op een laagstaande akker.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet echt een slecht ideequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor jou is het natuurlijk al 23:00, mssn dat je even een dutje moet gaan doen.
Ik hoor het weekend al aan komen trappelenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh mijn niveau wordt juist steeds lager naarmate het weekend nadert
Die draaien zich om in plaats van als een blinde kip naar het ei te zwemmen en vormen zodoende een beschermende prop ergens binnenin het kippenhok zodat ander zaad geen schijn van kans heeft, slim van de natuur wel hè.quote:
Oke boer Piet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#dekprop huehuehuequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die draaien zich om in plaats van als een blinde kip naar het ei te zwemmen en vormen zodoende een beschermende prop ergens binnenin het kippenhok zodat ander zaad geen schijn van kans heeft, slim van de natuur wel hè.
en nog draait het allemaal in de soepquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Is toch wel een nadeeltje van de BV Nederland draaiende houden, er gaan zoveel uurtjes in zitten.
Zoveel werken is niet goed voor een mens hoor!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Is toch wel een nadeeltje van de BV Nederland draaiende houden, er gaan zoveel uurtjes in zitten.
Ondanks dat iedereen altijd wel iets heeft om altijd wel over te zeuren heeft, zou ik niet zo snel willen emigreren, tenzij mn bankboekje zo genereus is dat ik het gene waar ik over kan zeuren af zou kunnen betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Zo eentje mol ik binnen drie dagen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:18 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)99-at-blokker-238969
prima toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net opdrachten binnengekregen voor eind juli.
JULI.
Ik wilde het eerst voor eind juni opschrijven en dacht 'nee dat wordt te krap.'.
Dat denk ik ook vaak, en dan komt er wel weer een boeiende opdracht binnenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zoveel werken is niet goed voor een mens hoor!niemand die ,als ze oud zijn en op hun sterfbed liggen, zegt van "goh, had ik maar meer gewerkt "
Dan doe je er eigenlijk nog best lang meequote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eentje mol ik binnen drie dagen.
Wees blij dat ze die opdrachten nu al vast geven en niet dat dat ze deze de tweede week van Juli geven op het moment dat er ws als een gedeelte op vakantie is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net opdrachten binnengekregen voor eind juli.
JULI.
Ik wilde het eerst voor eind juni opschrijven en dacht 'nee dat wordt te krap.'.
Je zou hem ook in een keukenkastje kunnen zetten en er alleen uithalen als je hem gebruikt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Zonder blender heb ik wel weer wat ruimte op m'n aanrecht.
Ja, zo heel langzaam draaiend...quote:
Dat past nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou hem ook in een keukenkastje kunnen zetten en er alleen uithalen als je hem gebruikt?
Kan ik wel spoedtarief vragen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die opdrachten nu al vast geven en niet dat dat ze deze de tweede week van Juli geven op het moment dat er ws als een gedeelte op vakantie is.
Die kastjes een keertje leegruimenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat past nietZo groot zijn mijn keukenkastjes niet.
En die zitten allemaal al vol.
Tevens huehuequote:
Zolang er maar balans isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak, en dan komt er wel weer een boeiende opdracht binnen
True, maar word het dan ook met spoed uitgevoerd, of komt het dan alleen maar op de betaling van de spoed aan?quote:
Nieuwe keuken plaatsen danquote:
Geen bovenkastjes nemen, gewoon een kastenwand. Kun je en 3x zoveel in kwijt en het is veel rustigerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof.
Maar dan eentje met minder kastjes voor een beetje optische rust.
Uitdaging.
Of gewoon minder waar kopen die je toch niet gebruikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen bovenkastjes nemen, gewoon een kastenwand. Kun je en 3x zoveel in kwijt en het is veel rustiger
Rare dingen om in dit topic te zeggen dit hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of gewoon minder waar kopen die je toch niet gebruikt.
Ik weet, maar is het niet raar om grotere kasten te kopen voor dingen die je ooit denkt nodig te hebben?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare dingen om in dit topic te zeggen dit hoor
ligt aan de dingen die je ooit denkt nodig te hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet, maar is het niet raar om grotere kasten te kopen voor dingen die je ooit denkt nodig te hebben?
In het geval van een keuken lijkt het me handiger om waren bij de hand te hebben dan dat je deze waren na anderhalf jaar weg gooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt aan de dingen die je ooit denkt nodig te hebben
ik hou van een vooraadje hebben, al blijft dat beperkt tot wat kruiden en die knorr gerechten...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het geval van een keuken lijkt het me handiger om waren bij de hand te hebben dan dat je deze waren na anderhalf jaar weg gooit.
"15 miljoen reserveringen, op dat hele kleine stukje aarde, die schuif je straks hun eten voor en laat ze flink betalen"quote:
ik scheid plastic, rest, glas en statiegeldflessen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de pip van al die prullenbakken. Plastic, gft, rest en papier. En een klein bakje voor glas, en moet de lege flessen ook even kwijt.
Als je een beetje minder in traditionele keukens denkt kun je de ruimte een stuk beter benuttenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een halfopen keuken, dus ik heb een aanrecht en een koelkast, geen plek voor een kastenwand. Dan zou ik m'n kont niet meer kunnen keren.
Ja dan moet ik leidingen en shit gaan omleggen, ook geen zin in en budget voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een beetje minder in traditionele keukens denkt kun je de ruimte een stuk beter benutten
Ik doe er soms twee maanden overquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik scheid plastic, rest, glas en statiegeldflessen...
maar rest kan ik nu eigenlijk al met een half zakje (30liter dan denk ik) per 2 weken af
Enige twee die ik doe zijn glas(omdat dat geen overbodige ruimte in neemt) en papier(en dat komt meestal op karton neer) rest gaat gewoon bij rest, aangezien ik geen zin heb om fruitvliegjes weg te zuigen als ik mn gft/restspul tussen maart en oktober niet elke dag in de container douw.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de pip van al die prullenbakken. Plastic, gft, rest en papier. En een klein bakje voor glas, en moet de lege flessen ook even kwijt.
Gaten in de keukenvloer graven, glazen deurtje erop monteren en dat volstorten met aardappels, pasta, zemelen, rijst en appelsapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een beetje minder in traditionele keukens denkt kun je de ruimte een stuk beter benutten
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaten in de keukenvloer graven, glazen deurtje erop monteren en dat volstorten met aardappels, pasta, zemelen, rijst en appelsap
scheelt dat je gft scheid, dat doe ik niet, dus moet rest sneller eruitquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er soms twee maanden overIs een sport geworden.
Maar het is wel weer nóg een prullenbakje ergens.
Ja ok dat kan best een gedoe zijn als er flink voor moet worden gebroken. Had hier ook het idee om de woonkamer en keuken om te wisselen (dus keuken op de plaats van de woonkamer en vice versa). Het had misschien wel gekund, maar zou zo gekut worden met alle leidingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan moet ik leidingen en shit gaan omleggen, ook geen zin in en budget voor.
Bij Gerrie ligt het dan bij de onderburenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaten in de keukenvloer graven, glazen deurtje erop monteren en dat volstorten met aardappels, pasta, zemelen, rijst en appelsap
Ja want voor rest moet ik dokken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
scheelt dat je gft scheid, dat doe ik niet, dus moet rest sneller eruit
Gft scheid ik ook niet, komt ook omdat ik 95% van mijn groenten voorgesneden koop of met maar minimaal afval zoals uien en paprika.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
scheelt dat je gft scheid, dat doe ik niet, dus moet rest sneller eruit
Ik betaal gewoon voor alles, gelukkig gewoon 1 vast bedrag en niet van die onzin die ze in sommige gemeenten hebben dat ze de kliko's gaan wegen of per keer dat je een zak weggooit moet betalenquote:
Wel schattig dat daar ook altijd van die mini haartjes zitten.quote:
Ja dat laatste heb ik hier dus. Alles is gratis behalve rest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon voor alles, gelukkig gewoon 1 vast bedrag en niet van die onzin die ze in sommige gemeenten hebben dat ze de kliko's gaan wegen of per keer dat je een zak weggooit moet betalen
Zo fijn ook allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel schattig dat daar ook altijd van die mini haartjes zitten.
Dat stimuleert het afval dumpen wel lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik hier dus. Alles is gratis behalve rest.
Valt eigenlijk nog wel mee. Maar ik kom ook niet overal natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat stimuleert het afval dumpen wel lekker
In het stadcentrum zal het nog wel meevallen ja, zal voornamelijk in het buitengebied zijn. Denk dat ze daarom ook hier niet zo'n systeem hebben, qua oppervlakte een enorme gemeente maar nog geen 40k inwoners dus heel veel rustige dumpplekkenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog wel mee. Maar ik kom ook niet overal natuurlijk
Ja soms ligt er gewoon zooi van de stort in het bos.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het stadcentrum zal het nog wel meevallen ja, zal voornamelijk in het buitengebied zijn. Denk dat ze daarom ook hier niet zo'n systeem hebben, qua oppervlakte een enorme gemeente maar nog geen 40k inwoners dus heel veel rustige dumpplekken
Ze proberen het, maar het gaat ze niet lukken, want dan krijg je mensen die bijv in een appartementencomplex hun vuilins voor de deur gan houden totdat ze een tweede zak hebben om er meteen bij te proppen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
het extra moeilijk maken om groot/grof vuil te dumpen (niet alles nemen ze mee) nodigt ook uit om afval te dumpen :/quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had hier beneden eerst een container staan waar je gewoon van alles in kon gooien. Dingen die nu niet in een zak van 30 liter huehue passen moeten naar de stort. Daar ben ik echt te lui voor en dan ben ik zo door de punten heen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het extra moeilijk maken om groot/grof vuil te dumpen (niet alles nemen ze mee) nodigt ook uit om afval te dumpen :/
precies mijn probleemquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hier beneden eerst een container staan waar je gewoon van alles in kon gooien. Dingen die nu niet in een zak van 30 liter huehue passen moeten naar de stort. Daar ben ik echt te lui voor en dan ben ik zo door de punten heen.
Snap dan ook wel dat mensen dingen gewoon ergens neerflikkeren, want als je geen auto hebt, hoe doe je dat dan?
Vroege ging grof-/grootvuil ook niet in de afvalbak, maar dan hoefde je achteraf ook geen extra bedrag aan afvoerkosten te betalen als er teveel cfks in je koelkast zaten, maar mssn dat je je oude koelkast naar Xander van Volumia! kunt sturen, die heeft dan een reden om er een liedje over te zingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het extra moeilijk maken om groot/grof vuil te dumpen (niet alles nemen ze mee) nodigt ook uit om afval te dumpen :/
Kunnen er vanuit Foqueville geen mensen mee komen helpen die vandaag nog niets of weinig gedaan hebben?quote:
We kunnen er gaan eten. Verzacht de pijn een beetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er vanuit Foqueville geen mensen mee komen helpen die vandaag nog niets of weinig gedaan hebben?
#helpbitterbaldevrijdagdoor
Mwoah, Shakira was 15 jaar geleden wel geil, maar er zijn vrouwtjes die nu niet over de heupen hoeven liegen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
Hoe kan je fucking vreemdgaan als je wijf Shakira is
@:wereldgozer
Met zn allen, en dan dat verwachten dat de bitterballen met mostrd geserveerd worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen er gaan eten. Verzacht de pijn een beetje.
Ja opzich wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, Shakira was 15 jaar geleden wel geil, maar er zijn vrouwtjes die nu niet over de heupen hoeven liegen.
Denk niet dat mensen gelukkig worden van mijn serveerkunstenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er vanuit Foqueville geen mensen mee komen helpen die vandaag nog niets of weinig gedaan hebben?
#helpbitterbaldevrijdagdoor
al zou je geen mayo aanraden bij de bitterbal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen gelukkig worden van mijn serveerkunsten
Nee, dat vind ik niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
al zou je geen mayo aanraden bij de bitterbal.
Vond ik toen ook wel al meevallen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, Shakira was 15 jaar geleden wel geil, maar er zijn vrouwtjes die nu niet over de heupen hoeven liegen.
Ik denk dat hij ergens gepiqueerd over wasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ergens gepiqueerd over was
Vooral die voetballers. Kijk naar Sneijder en vd Vaart...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Veel rijke knappe succesvolle mannen van 35 die een voorheen knappe vrouw van 45 aan de kant schuiven voor een verse strakke knappe 25jarige, gebeurt zo vaak, wat dat betreft zijn we net simpele geile aapjes.
2 mannen die het nooit van hun looks moesten hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral die voetballers. Kijk naar Sneijder en vd Vaart...
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Moldavische?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Veel rijke knappe succesvolle mannen van 35 die een voorheen knappe vrouw van 45 aan de kant schuiven voor een verse strakke knappe 25jarige, gebeurt zo vaak, wat dat betreft zijn we net simpele geile aapjes.
Niet met het uiterlijk van Sneijder en vd Vaart neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
2 mannen die het nooit van hun looks moesten hebben
Ze moeten nu hun gokverslaving financieren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet met het uiterlijk van Sneijder en vd Vaart nee
Ik ga 'm ff googlen, kom zo terug met mn oordeelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??
als je sex kunt betalen maakt het toch niet uit in wie je je kwakje dumpt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dusquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??
Lol, dan was de keus heel makkelijk jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen tussen Kuyt of Piqué dan wist je het wel toch?
Budambtenaren ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.
Befhandvaten, dat woord komt spontaan in me op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen tussen Kuyt of Piqué dan wist je het wel toch?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Befhandvaten, dat woord komt spontaan in me op.
Ik zie Wesley of Rafael ook niet zo snel het kassameisje neuken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
Die zijn denk ik ook vaak te jong voor hun.... Tenminste ik hoop dat ze er ook zo over denken..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zie Wesley of Rafael ook niet zo snel het kassameisje neuken.
Ik las het ook ja, Maar volgens mij houdt die discussie niet op...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb handvatten geleerd, maar volgens mij mag het alletwee.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3we komen 2 man tekort
[..]
Nu wil k ook een rat
Wat is te jong? is het een vooraf bepaalde leeftijd, of is het het leeftijdsverschil? waarom word het bij een vrouw wel geaccepteerd als deze een vriendje van 20 jaar jonger neemt en word het bij een man meteen afgeschilderd als een oude snoeperd?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn denk ik ook vaak te jong voor hun.... Tenminste ik hoop dat ze er ook zo over denken..
onder de 18, wat kassameisjes vaak zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is te jong? is het een vooraf bepaalde leeftijd, of is het het leeftijdsverschil? waarom word het bij een vrouw wel geaccepteerd als deze een vriendje van 20 jaar jonger neemt en word het bij een man meteen afgeschilderd als een oude snoeperd?
Ik bedoel ik vind dat iedereen zn handen af moet houden van minderjarigen, zeker als ze meer dan 5 jaar met die minderjarigen verschillen, maar waar ligt de grens, en waarom is het nice als je het als man met een vrouw doet die 15 jaar ouder is omdat ze het wilt, en het andersom er op neer komt dat je je maar door iedereen laat naaien?
Kassameisjes zijn niet perse onder de 18, maar ze verdienen minimumloon.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
onder de 18, wat kassameisjes vaak zijn
en de UI van een oudgediende hier in de KSC (en eigenlijk op heel FOK!)quote:
Die zit nog in 40+ toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en de UI van een oudgediende hier in de KSC (en eigenlijk op heel FOK!)
Helloquote:
O was loos?quote:
Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.quote:
Denk wel dat dan je hele huis in de puin ligt. 😉quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:17 schreef Ama het volgende:
Zo lijkt het wel een beetje een enorme Russische dwerghamster.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Denk je dat de Russen je niet mogen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je dat de Russen je niet mogen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.
Godverquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.
Hoi Buda!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey Shii![]()
Jij hangt daar ook vaak uit, toch?
Met Deisyy aan het roer. Tof mens ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi Buda!Ja dat is een van m'n vaste stekkies. Ook een fijne SC vind ik.
Heb jij het nou ook aan je been?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk een eenvoudige pizzaatje maken, maar lopen ging al niet van harte en in de AH liep er iemand met een jankend en gillend kind rond, dus maar een stoommaaltijd genomen.
Nee meer gewoon mijn hele lijfquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij het nou ook aan je been?
Zeker weten!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Deisyy aan het roer. Tof mens ook
Kreupelen SCquote:
Hele SC kreupel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij het nou ook aan je been?
Een wandelende wasmachinequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wasmachine klonk net ook alsof hij op zijn laatste beentjes liep.
Hij staat niet helemaal waterpas, dus af en toe danst hij wel een beetjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Een wandelende wasmachine
Dat vind ik geinig!
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij staat niet helemaal waterpas, dus af en toe danst hij wel een beetje
Zelfde weg?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/m(...)ziekenhuis~a8b85fc6/
Jup, al was die bij mij wel een paar kilometer verderquote:
Nou ja, het wordt een beetje druk zo.quote:
Oh ja dan kan ik me voorstellen dat je er vraagtekens bij zet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt een beetje druk zo.
Ze zit op ballet, zwemles en ze draait proef bij de hockey, waar ze zeer waarschijnlijk ook op gaat.
Zit @UitStraling ook al bij jou 😀quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/m(...)ziekenhuis~a8b85fc6/
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, al was die bij mij wel een paar kilometer verder
Jemig. Houdt ze nog wel tijd over. Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zit op ballet, zwemles en ze draait proef bij de hockey, waar ze zeer waarschijnlijk ook op gaat.
Ja terwijl het eigenlijk een saaie vrijwel rechte weg is, of misschien wel daarom juistquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]Op sommige wegen gaat het echt vaak fout.
Bijna 7.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig. Houdt ze nog wel tijd over. Hoe oud is ze?
A jakkie. Nare dingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand die bij mijn vader in de buurt woont is op die weg om het leven gekomen op zijn motor. Zijn stiefdochter zat achterop en overleefde ook niet.
Ze probeert gewoon te voorkomen om net als d'r vader heel de dag op een forum te zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo dan. Sportief meisje.quote:
Ik heb anders nog wel een goed werkend botje voor d´r.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze probeert gewoon te voorkomen om net als d'r vader heel de dag op een forum te zitten
Dat laatste zou best kunnen. Ze weten ook dat minder verkeersborden plaatsen en mensen het zelf laten uitzoeken veiliger is, omdat mensen dan beter opletten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl het eigenlijk een saaie vrijwel rechte weg is, of misschien wel daarom juist
Veel mensen rijden ook dezelfde weg dagelijks, dan raak je ook je concentratie kwijt omdat je de weg toch al kentquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste zou best kunnen. Ze weten ook dat minder verkeersborden plaatsen en mensen het zelf laten uitzoeken veiliger is, omdat mensen dan beter opletten.
Ze moeten er een soort slalom in maken dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel mensen rijden ook dezelfde weg dagelijks, dan raak je ook je concentratie kwijt omdat je de weg toch al kent
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een goed werkend botje voor d´r.
Die is nu met pensioen maar kan ik wel even afstoffen.
Wanneer ga je??quote:
Maandag vertrek ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wanneer ga je??
Of ben je al onderweg naar Slovenija??
Verkeerde account Fles.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Greetz: voor tien uur besteld, morgen bezorgd.
Ik knutsel een mooie fotokaart, wil net afrekenen en versturen: 'ja dat is dan 4 euro extra als het morgen bezorgd moet worden'.
STERF MET JE MISLEIDENDE KUTTEKST
Ja sorry. Heb even een hoge bloeddruk. Vorige keer had ik toch maar extra betaald en toen kwam het alsnog dinsdag pas.quote:
Klopt. Die mensen gun je ook de rest van hun leven ingegroeide teennagels.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Kan er zo pissig om worden. Tijdje mee bezig geweest, foto uitgezocht, herkenden ze de bestandsindeling weer niet, converteren, bijsnijden, kaartje kiezen, tekstje schrijven.
NEE HET IS NEGEN UUR GEWEEST HAHAHAHA DAARNA IS HET DUURDER MAAR DAT ZETTEN WE NIET OP DE WEBSITE NATUURLIJK HAHAHA
Snel een nieuwe bestellen voor morgen nog leveren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n toetseord eft ook de hik dus dat helpt ook niet.
lekker optijdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik nu eens aa he eten kan eginnnen
Heerlijk weer dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
70º 45' NB Inmiddels. Zo hoog ben ik sinds Spitsbergen niet meer geweestHier is het wel wat frisser. 14 ºC en een straffe wind. Er groeien hier ook geen bomen meer gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |