Zo dan. Sportief meisje.quote:
Ik heb anders nog wel een goed werkend botje voor d´r.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze probeert gewoon te voorkomen om net als d'r vader heel de dag op een forum te zitten
Dat laatste zou best kunnen. Ze weten ook dat minder verkeersborden plaatsen en mensen het zelf laten uitzoeken veiliger is, omdat mensen dan beter opletten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl het eigenlijk een saaie vrijwel rechte weg is, of misschien wel daarom juist
Veel mensen rijden ook dezelfde weg dagelijks, dan raak je ook je concentratie kwijt omdat je de weg toch al kentquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste zou best kunnen. Ze weten ook dat minder verkeersborden plaatsen en mensen het zelf laten uitzoeken veiliger is, omdat mensen dan beter opletten.
Ze moeten er een soort slalom in maken dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel mensen rijden ook dezelfde weg dagelijks, dan raak je ook je concentratie kwijt omdat je de weg toch al kent
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een goed werkend botje voor d´r.
Die is nu met pensioen maar kan ik wel even afstoffen.
Wanneer ga je??quote:
Maandag vertrek ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wanneer ga je??
Of ben je al onderweg naar Slovenija??
Verkeerde account Fles.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Greetz: voor tien uur besteld, morgen bezorgd.
Ik knutsel een mooie fotokaart, wil net afrekenen en versturen: 'ja dat is dan 4 euro extra als het morgen bezorgd moet worden'.
STERF MET JE MISLEIDENDE KUTTEKST
Ja sorry. Heb even een hoge bloeddruk. Vorige keer had ik toch maar extra betaald en toen kwam het alsnog dinsdag pas.quote:
Klopt. Die mensen gun je ook de rest van hun leven ingegroeide teennagels.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Kan er zo pissig om worden. Tijdje mee bezig geweest, foto uitgezocht, herkenden ze de bestandsindeling weer niet, converteren, bijsnijden, kaartje kiezen, tekstje schrijven.
NEE HET IS NEGEN UUR GEWEEST HAHAHAHA DAARNA IS HET DUURDER MAAR DAT ZETTEN WE NIET OP DE WEBSITE NATUURLIJK HAHAHA
Snel een nieuwe bestellen voor morgen nog leveren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n toetseord eft ook de hik dus dat helpt ook niet.
lekker optijdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik nu eens aa he eten kan eginnnen
Heerlijk weer dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
70º 45' NB Inmiddels. Zo hoog ben ik sinds Spitsbergen niet meer geweestHier is het wel wat frisser. 14 ºC en een straffe wind. Er groeien hier ook geen bomen meer gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |