quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij staat niet helemaal waterpas, dus af en toe danst hij wel een beetje
Zelfde weg?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/m(...)ziekenhuis~a8b85fc6/
Jup, al was die bij mij wel een paar kilometer verderquote:
Nou ja, het wordt een beetje druk zo.quote:
Oh ja dan kan ik me voorstellen dat je er vraagtekens bij zet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt een beetje druk zo.
Ze zit op ballet, zwemles en ze draait proef bij de hockey, waar ze zeer waarschijnlijk ook op gaat.
Zit @UitStraling ook al bij jou 😀quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/m(...)ziekenhuis~a8b85fc6/
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, al was die bij mij wel een paar kilometer verder
Jemig. Houdt ze nog wel tijd over. Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zit op ballet, zwemles en ze draait proef bij de hockey, waar ze zeer waarschijnlijk ook op gaat.
Ja terwijl het eigenlijk een saaie vrijwel rechte weg is, of misschien wel daarom juistquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]Op sommige wegen gaat het echt vaak fout.
Bijna 7.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig. Houdt ze nog wel tijd over. Hoe oud is ze?
A jakkie. Nare dingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand die bij mijn vader in de buurt woont is op die weg om het leven gekomen op zijn motor. Zijn stiefdochter zat achterop en overleefde ook niet.
Ze probeert gewoon te voorkomen om net als d'r vader heel de dag op een forum te zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo dan. Sportief meisje.quote:
Ik heb anders nog wel een goed werkend botje voor d´r.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze probeert gewoon te voorkomen om net als d'r vader heel de dag op een forum te zitten
Dat laatste zou best kunnen. Ze weten ook dat minder verkeersborden plaatsen en mensen het zelf laten uitzoeken veiliger is, omdat mensen dan beter opletten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl het eigenlijk een saaie vrijwel rechte weg is, of misschien wel daarom juist
Veel mensen rijden ook dezelfde weg dagelijks, dan raak je ook je concentratie kwijt omdat je de weg toch al kentquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste zou best kunnen. Ze weten ook dat minder verkeersborden plaatsen en mensen het zelf laten uitzoeken veiliger is, omdat mensen dan beter opletten.
Ze moeten er een soort slalom in maken dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel mensen rijden ook dezelfde weg dagelijks, dan raak je ook je concentratie kwijt omdat je de weg toch al kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |