ik hou van een vooraadje hebben, al blijft dat beperkt tot wat kruiden en die knorr gerechten...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het geval van een keuken lijkt het me handiger om waren bij de hand te hebben dan dat je deze waren na anderhalf jaar weg gooit.
"15 miljoen reserveringen, op dat hele kleine stukje aarde, die schuif je straks hun eten voor en laat ze flink betalen"quote:
ik scheid plastic, rest, glas en statiegeldflessen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de pip van al die prullenbakken. Plastic, gft, rest en papier. En een klein bakje voor glas, en moet de lege flessen ook even kwijt.
Als je een beetje minder in traditionele keukens denkt kun je de ruimte een stuk beter benuttenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een halfopen keuken, dus ik heb een aanrecht en een koelkast, geen plek voor een kastenwand. Dan zou ik m'n kont niet meer kunnen keren.
Ja dan moet ik leidingen en shit gaan omleggen, ook geen zin in en budget voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een beetje minder in traditionele keukens denkt kun je de ruimte een stuk beter benutten
Ik doe er soms twee maanden overquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik scheid plastic, rest, glas en statiegeldflessen...
maar rest kan ik nu eigenlijk al met een half zakje (30liter dan denk ik) per 2 weken af
Enige twee die ik doe zijn glas(omdat dat geen overbodige ruimte in neemt) en papier(en dat komt meestal op karton neer) rest gaat gewoon bij rest, aangezien ik geen zin heb om fruitvliegjes weg te zuigen als ik mn gft/restspul tussen maart en oktober niet elke dag in de container douw.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de pip van al die prullenbakken. Plastic, gft, rest en papier. En een klein bakje voor glas, en moet de lege flessen ook even kwijt.
Gaten in de keukenvloer graven, glazen deurtje erop monteren en dat volstorten met aardappels, pasta, zemelen, rijst en appelsapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een beetje minder in traditionele keukens denkt kun je de ruimte een stuk beter benutten
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaten in de keukenvloer graven, glazen deurtje erop monteren en dat volstorten met aardappels, pasta, zemelen, rijst en appelsap
scheelt dat je gft scheid, dat doe ik niet, dus moet rest sneller eruitquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er soms twee maanden overIs een sport geworden.
Maar het is wel weer nóg een prullenbakje ergens.
Ja ok dat kan best een gedoe zijn als er flink voor moet worden gebroken. Had hier ook het idee om de woonkamer en keuken om te wisselen (dus keuken op de plaats van de woonkamer en vice versa). Het had misschien wel gekund, maar zou zo gekut worden met alle leidingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan moet ik leidingen en shit gaan omleggen, ook geen zin in en budget voor.
Bij Gerrie ligt het dan bij de onderburenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaten in de keukenvloer graven, glazen deurtje erop monteren en dat volstorten met aardappels, pasta, zemelen, rijst en appelsap
Ja want voor rest moet ik dokken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
scheelt dat je gft scheid, dat doe ik niet, dus moet rest sneller eruit
Gft scheid ik ook niet, komt ook omdat ik 95% van mijn groenten voorgesneden koop of met maar minimaal afval zoals uien en paprika.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
scheelt dat je gft scheid, dat doe ik niet, dus moet rest sneller eruit
Ik betaal gewoon voor alles, gelukkig gewoon 1 vast bedrag en niet van die onzin die ze in sommige gemeenten hebben dat ze de kliko's gaan wegen of per keer dat je een zak weggooit moet betalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |